Şimdi Ara

Rifter mı berlingo mu combo mu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
3
Favori
42.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle değmez Benim için önemli olan f/p olması.Hız-muayene-vs. aklımda dahi olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Black_Blade123 B kullanıcısına yanıt
    PM atılmıştır.
  • Eyvallah hocam yazdım 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karşılaştırma yaptım ancak Berlingo nun donanım broşürlerini bulamadım. Peugot ilk çıktığından bu yana donanımlarda değişikliğe gitmiş aklım karıştı, en sade anlatım opel de var, ve gördüğüm kadaryıla en donanımlısı bu aralarında tabi fiyata bakarak konuşuyorum. Bayiden fiyat almadım ancak rifter gt line 194 küsürlerde iken ople combo ultimate 175 küsürlerde motor şanzuman aynı. Combo kullanıcısı var mı aranızda yada 3 ünü test etmiş olan yetkili bir abi var mı yardımcı olabilecek?
  • bu araçlar her ne kadar yeni olsada 2010 yılında üretilen berlingo partner altyapısı taşıyor sanırım yani övülecek kadar iyi ve yenilikçi değil .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Türkiye'de kullandığım Focus'un kilometresi çok yükseldi, ön tampon ve panjur hariç değişeni olmadığı için 120.000TL civarına (dizel otomatik) satabileceğimi düşünüyorum. Sizce bu üç araçtan biri (en dolusu) mi yoksa Talisman/Mondeo/Insignia mı daha iyi olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TakemasterTR

    Arkadaşlar Türkiye'de kullandığım Focus'un kilometresi çok yükseldi, ön tampon ve panjur hariç değişeni olmadığı için 120.000TL civarına (dizel otomatik) satabileceğimi düşünüyorum. Sizce bu üç araçtan biri (en dolusu) mi yoksa Talisman/Mondeo/Insignia mı daha iyi olur?
    Hangisi size kullanışlı geliyorsa o iyi olur. Ben küçük şehirdeyim, köprü derdim yok, boyum da uzun ve ferah araba seviyorum, hız yapmadığım için radar sınırını da önemsemiyorum, bana hafif ticari daha iyi. Başka biri de d segment otomobil dururken hafif ticari kullanılır mı der.
  • bende rifter gtline vardı 2500km dayanabildim. aile kullanımı vs deniyor ama birincisi sürücü koltuğunun minder kısmı çok dar adeta tabureden hallice. babamda fiorino var onun koltuğu buna on basar. uzun yolda ya da yogun trafikte çekilmiyor. ikincisi arka koltuklar çok dik. paneli söktürseniz dahi orta koltuk harici yatmıyor. onlarin da minder kısmı çok küçük. arkada oturanlar hiç rahat edemez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Binek ve ticari fiyat karşılaştırması:

    Peugeot Rifter GT-LINE 1.5 BlueHDi 130hp EAT8 190.800 TL (Ticari)
    Peugeot Rifter Plus GT-LINE 1.5 BlueHDi 130hp EAT8 7K 249.900 TL (Binek)

    Donanım karşılaştırmasını tam bilmiyorum ama plusta 7 koltuk var ekstradan.
  • kodonanim K kullanıcısına yanıt
    Yapma ya iyi olmadı bu iri cüsseli biri rahat edemez o zaman. Yakından görüp incelemek lazım öyleyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akg58

    Yapma ya iyi olmadı bu iri cüsseli biri rahat edemez o zaman. Yakından görüp incelemek lazım öyleyse.
    aracı bir inceleyip kararı kendiniz verin

    GT line kullanıcısıyım boyum 1.79

    85 kiloyum bi sorunum yok koltuklarla.

    bir 5 serisi bmw koltuğu beklemeyin tabikide..

    yeterli düzeyde..
  • Yakından görüp incelemek dedim ya hocam boy 1.90 kilo 115 olunca moral bozuldu arkadaş öyle yazınca. Halihazırda kangoo kullanıyorum zaten değiştirmeyi düşündüğüm için araştırma yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapalı kasa ticari için hangi aracı önerirsiniz? opel güzel duruyor, kapalı kasa iş arabası olduğu için pek bir beklentimiz de yok ancak o kadar para veriyoruz madem, baz paketlilerin arasında en donanımlısını alalım diyoruz. öneriniz nedir?
  • Ben Opel aldım (kapalı kasa değil)
    Şoför kullandığı için manuel tercih ettim.
    Opel baz modelden itibaren tüm güvenlik önlemlerini standart sunuyor. Bu tercih etmemde temel faktör oldu.
  • facepunchS F kullanıcısına yanıt
    Ford yeni kasaya geçti mutlaka inceleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berlingo en ekonomik olanı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    ford courier'den mi bahsediyorsunuz? bakayım bi. sizce fiyatı nasıl olur peki?
    edit: baktım da pek güzel gözükmedi bana nedense iç kabini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 20 Eylül 2020; 20:48:16 >
  • facepunchS F kullanıcısına yanıt
    Kurye değil şefim büyük olan modeli transit custom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    yok reis bu kadar büyük araca ihtiyacımız yok, doblo kangoo connect combo rifter partner tarzı bakıyoruz
  • facepunchS F kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim buydu yanlış yazmışım
    https://www.youtube.com/watch?v=_lxPk5DUcRg&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.