< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Rifter mi Caddy mi tercih etmeli ? (2. sayfa)
-
-
Ben de cherry için yola çıkmıştım ama kısa bir MG HS tecrübesi ile özellikle yakıt konusunda henüz erken olduğu kanısına vardım. Ama hala hedefimde chery var. Bu anlamda durumumuz benzerlik taşıyor.
2 ay önce Rifter ın kardeşi proace aldım. Caddy alabilirdim ama arka camların açılmayışı ve aradaki fiyat farkı yüzünden vazgeçtim.
Uzun yol için PSA nın bu araçları yorucu maalesef . Koltuklar sert ve kısa kalıyor, normal bir boyda bile olsanız bacaklarınız desteksiz kaldığından eklem ağrıları meydana geliyor özellikle bacak/ayak tarafında. Ayrıca kol dayama koltuğa çok yakın, amaca hizmet etmiyor. Zaten biraz kilonuz varsa yanal olarak koltuğa sığmıyorsunuz.
Süspansiyonları sert kalıyor ayrıca bu da önemli bir olumsuzluğu.
Yerden yüksekliği bence abartı fazla olmuş zira uzun yolda rüzgarda çok sallanıyor ve geziyor. Yüksek hızda güven vermiyor.
Aracın en beğendiğim yönü şanzıman ve motoru. Şanzımanı çok kararlı ve motor çok sessiz dizel bir araca göre.
Uzun far asistanını da beğendim.
ACC 30km/h den sonra çalışıyor . Dur kalk tarfikte bu yüzden kullanışlı değil. Ama stabil. Uzun yolda kullanıyorum.
Caddy tarafını bilmiyorum ama resimlerden koltuk boyutları daha iri duruyor ayrıca 10 cm PSA ya göre uzun.
En iyisi bulabilirseniz bir tanıdıktan ikisini de, mümkünse uzun yolda kullanmak.
-
Ticari araçlar ikiye ayrılır: caddy ve diğerleri... PSA grubunu çok beğeniyorum evet çok donanımlı araçlar ama sadece hareket halinde değilken. Teker dönmeye başladığı zaman her anlamda caddy farkını ortaya koyuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam şuan ford ile ortak araç yapmıyor olsa , ticaride açık ara ilk ford olurdu . aynı model 2 grup araç test ettim psa dahai iyi. fiyat olarakta zaten vw ülkemize bakış açısını değiştirip yolunacak kaz görmekten vazgeçmezse asla almam,alamam değil almam . vw yurtdışında kesinlikle boş arabaları bile bizdekinden daha iyi
-
aynı ıkılemde kalmışız ben hala chery düşünüyorum ama
x (formerly twitter)ZAM Haber (@ZAMajans) on Xhttps://x.com/ZAMajans/status/1796080637893292255/photo/1böyle şeyler duyup görünce insan bi çekiniyor tamam aynısını mercedes ve passat gibi araçlardada gorduk arkasına yazı yazıp isyan eden ınsanları ama sen piyasaya yenı bı modelle ve yenı gelmıssın barı aracın arkasında durdugunun guvenını ver ınsana ya başıma gelırse benımde dıye dusunup duruyorum kara kara lısteme reno megan ekledım ama oda suv degıl ıste full paket alırsam satana kadar 4-5 sene bıner sonra satarım kafasıyla lıstemde tutuyorum
ticari araca gelirsek yeni yüzü olmasından dolayı ve tam otomatık vıtesınden donanımdan ötürü rifter cazip geliyor ama kalite alıgısı ve suan seat kullanıyor olmamdan dolayı ıcı tanıdık bı araca bınmek bana sıcak gelıyor fakat ticari alıcak olursam sanırım caddy den yürüyüceğim ama chery için bu yola cıkmıstım
-
Caddy bu segmentin kralıdır.
Motor-şanzıman uyumu güzel sorunsuz, yol tutuşuda iyi, yeni kasalar dört teker bağımsız süspansiyon.
Tek dezavantajı arka camlarının açılmaması (sağ arka kelebek camdır yarım açılıyor sadece).
Ben şu an 2019 model caddy kullanıyorum birkaç sene sonra satıp kesinlikle güncel kasasını almayı düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam 2019 model için caddy daha iyi olabilir ama mevcut kasada her iki grubu da kullandım kesinlikle psa grubu ticari daha iyi. Daha önce vw,fiat,opel hafif ticari araçları uzun süre kullandım 2015 model olsa caddy tercih edilrdi ,doblo-connect'ten vs çok çok iyiydi ama güncel kasada psa grubu daha iyi.Renault,fiorino ticarileri zaten sıralamaya bile giremez.1 psa 2 vw-ford benim için.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X