Şimdi Ara

Rikimaru Diffusal Blade Workshop

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni çalışma alt mesajda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flatronx -- 28 Mart 2015; 2:41:18 >



  • eline sağlık hocam. güzel gözüküyor. bittiğinde haber ver oylayalım. iyi çalışmalar
  • Cok guzell konu, aklima geldikce set-esya fikirleri paylasirim.

    Edit: diff blade olucagi icin, blade genel olarak mavi ya da sadece ucu fosforlu mavi hatta arada yanip sonen bir tasarim olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Balbasur -- 22 Mart 2015; 16:28:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @canerlee
    @Balbasur
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Balbasur hocam dediğiniz gibi texture'de mavinin acık tonlarıyla kesişen noktalarda geçiş yapmayı düşünüyorum. Self-illumination mask ile dediğiniz o renk parlamasını yapabiliriz sanırım.
  • Mavi mi mor mu yapcan hani diffuser lvl 1-2 değişik diye dedim ve hangi programdan nasıl yapıyorsunuz? Gelince de haber ver oylayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oylarız bunu anam baya güzel olucak bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Goblin Mind kullanıcısına yanıt
    Program olarak Blender,Skecthpro ve Paintshop kullanıyorum. Zbrush ile normalde detay yapıp daha sonra ao map, point light map ve color map kullanıp texture elde ediyorlar. Ama bu modelde fazla detay olmadıığı için ben düz color mapı sketchproda hazırlayıp crazybump programı ile normal map almayı düşünüyorum. Renk konusunda da ikinci silah olarak mor olanı kullanabiliriz.
     Rikimaru Diffusal Blade Workshop
    Bu resimde color map için düşündüğüm ana renkler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flatronx -- 23 Mart 2015; 23:14:41 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Black Myth: Wukong PSSEC Hesap
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Flatronx kullanıcısına yanıt
    üstte mavi kısım mavi-mor parlaması olabilir
  • Eline sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zrbsuh'u çözmek gerçekten vakit alıyor. Bu model üzerinden retopology yapıp texture geçmeyi düşünüyorum.

     Rikimaru Diffusal Blade Workshop



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flatronx -- 25 Mart 2015; 23:56:52 >
  • Diffusal Kasinca bir renk degisimi olacak midir ?( brewmasterin Aghanim itemi gibi?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Lunchen -- 26 Mart 2015; 8:03:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk yaptığım model göze güzel gözksede çok amatörce olduğu için texture işinde yattık. 3ds Max, Mudbox, Ndo2 ve xnormal kullanarak daha kolay bir model ile başlangıcı yapmış bulunuyoruz. Gördüğünüz resimdeki dagger'ın sadece diffuse map'ı için 8 farklı layer bake edip üzerinde çalışmak gerekiyor. O ufak çıkıntıyı görmek gerçekten mutlu etti insanı
     Rikimaru Diffusal Blade Workshop



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flatronx -- 28 Mart 2015; 2:45:00 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.