< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 6 Ağustos 2022; 12:42:52 > |
Robogil Robot Süpürge
-
-
Luna 200uv kullanıyorum. Memnunum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Forumdonanım'a gelmek için geç bile kaldınız. Robogil Luna 200 kullanıcısıyım. 2 tane hem de. Robot süpürge ile değil servis ile ilgili yorum yazmak isterim.
Süpürgeyi alır almaz whatsapp'tan iletişime geçip her türlü bilgiyi veriyorlar. Kafanızda soru işareti kalmıyor. Bunun haricinde ne zaman sorum olsa anında dönüş yaptılar.
İlgi ve bilgi çok iyi. Teknik konuları bile telefondan çözebiliyorlar. Olmadı gönderin çözelim diyorlar ve kargo ücreti vs almıyorlar.
Başka firmaların yaptığı gibi "kullanıcı hatası" deyip tonlarca para istemiyorlar.
Kendi deneyimime dayanarak şu an en iyi firma ödülümü Robogil ailesine veririm.
-
Markanın teknik servisi ve müşteri hizmetleri harika. Yaşadığım iki olayı anlatarak kıyaslama yapmanızı rica ediyorum.
2-3 sene önce bir teknoloji market mağazasından (Teknosa) firmanın ürünü bir cep telefonu (Preo) aldım. İki sene geçtikten sonra yani garanti bitince telefonda oluşan arızayı gidermek için teknik servis aradım. Ortada ne doğru düzgün teknik servis var ne de yedek parça. Lanet olsun dedim attım telefonu çöpe. Ki firmalar 10 sene yedek parça bulundurmak zorunda.
Şimdi gelelim Robogile.
Tahminim benim kullanıcı hatam olan bir arızadan dolayı ürüne servise gönderdim. Garanti kapsamında tüm sorunları giderdiler ve bir kuruş ne teknik servis ücreti ne de kargo ödemedim.
Robot süpürge seçerken teknik servis kalitesine dikkat edin yoksa hepsi birbirinin benzeri ürünler.
Bu nedenle kim sorsa Robogil diyorum başka bir şey demiyorum.
-
Merhaba, ilginiz ve yorum için teşekkür ederiz.
Foruma geç gelmek konusunda haklısınız.
Robogil'in çok iyi bir Müşteri Hizmetleri ve Teknik Servis politikası olduğu için forumda şimdiye kadar yer almaya gerek duymamıştık. Yalnızca "Robot Süpürgeler Hakkında" sayfasında gelen soruları cevaplandırıyorduk.
Ancak, hala hizmetlerimizden ve ürün kalitemizden haberdar olmayan önemli bir forum kullanıcısı olması ve Robogil'in ürün ve hizmetlerinin bir arada incelenebilmesi için Robogil Robot Süpürge sayfasını açmayı uygun bulduk.
Umarız faydalı olur..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 12 Nisan 2022; 13:37:56 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Donanımhaber robot süpürge forumları alemine hoşgeldiniz diyorum.
Robogil kullanıcıları ve takipçilerine çok daha yakından bilgi ve destek sağlayacağınızdan eminim.
Başarılarınızın devamını dilerim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de iş yerinden bir arkadaşa aldırdım Luna 200uv yi. Şimdilik memnun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ali hocam desteğiniz için teşekkür ederiz. Sektöre hizmetle geçen ömrünüz uzun olsun... -
Robogil ve kullanıcılarına hayırlı olsun... 1 aydır luna 200 UV kullanıyorum... Bu sayfada sorun paylaşmaktan ziyade merak edilenler paylaşılacak sanırım.. robot sorunsuz olunca yani... Merak ettiğim pil kapasitesi arttırılabilirlik konusu idi, buna da ali bey diğer sayfada net bir cevap yazmıştı.. İyi forumlar...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Merhaba,
Robot süpürgelerde esas işi fırçalar yapmaktadır. Robotun önünde bulunan iki adet yan fırça tüm tozları yanlara savurmadan ortadaki rulo fırçaya yönlendirir. Rulo fırça da bu tozları zeminden söküp kaldırır. Yerden sökülen tozlar da motor tarafından kolayca emilir. Bu nedenle iRobot gibi global markalar dahil ürünlerinde 2000pa'dan daha güçlü motorlar tercih etmezler. Çünkü 1200pa emiş gücü robot süpürgelerde günlük temizlik için yeterlidir. Yüksek güce ihtiyaç duyulan kısa süreli (10 dakika) temizliklerde ise 1800-2000pa emiş gücü oldukça yeterlidir. Biz bu nedenle modellerimizde 2000-2500pa motor gücü tercih ediyoruz. Daha büyük motor varsa, robotun tasarımında bir sorun var demektir. Çünkü büyük motor demek hem fazla enerji tüketimi ve büyük pil demek (ki bu da robotun boyutunu ve ağırlığını daha da arttırır ve yine enerji tüketimi artar), hem de yüksek gürültü seviyesi demek! Klasik robotlardaki motor gövde içinde olduğundan, emiş ve egzost kanallarındaki kayıplar nedeniyle son bir yıldır robotun tasarımını değiştirmek yerine (ki bu üreticiler için oldukça maliyetli bir iştir!) daha yüksek emişli motor kullanma yoluna gittiler. Bu nedenle klasik tasarım yerine, öncelikle fan motoru toz haznesinde olan yeni tasarıma sahip modüler robotları tercih etmenizi öneririz. Modüler tasarım robotlar daha hafif ve çapları (33cm) daha küçük olduğu için sandalye ve sehpa aralarına kolayca girip yemek masası altı gibi dar alanlarda temizlik yapabilirler. Evinde motoru 4000pa olan robot süpürge bulunanlar isterlerse bunu deneyebilirler. Robot süpürgenin rulo fırçasını çıkarıp en yüksek modda temizlik yaptırın. Hemen hemen hiç bir şey ememediğini göreceksiniz. Hele yan fırçaları da çıkartın, robotun oyuncak robottan farkı kalmaz! Artık yeni modellerde yan fırçalar dönüş yönüne göre bükülmeyecek şekilde açılı, saçların dolanmaması için özel dip yapısına sahip ve her yere ulaşabilecek şekilde uzun kıllara sahip olarak (3cm) yapılıyor. Tabi tek yan fırçalı klasik robotlar yerine, Sağ (R) ve Sol (L) olarak işaretli çift fırçalı modelleri tercih etmeniz de önemli. Gelelim tozu yerden söken yani esas işi yapan rulo fırçaya. Sert zeminlerde (parke, fayans, taş) iRobot'un birbirine ters yönde dönen patentli çift fırça sistemi oldukça etkilidir. Ancak bu fırçaların ikisi de kauçuk olduğunu için temizliği kolay da olsa halı tüylerini iyi aralayamaması nedeniyle halı üzerindeki performansları pek iyi değildir. Ayrıca hangi zeminde olursa olsun tüy ve saç toplamada kıl fırçalar çok daha başarılıdır. (Ancak kıl fırçaları dolanan saçlardan temizlerken biraz özen göstermelisiniz.) Yeni tasarım tüm modellerde artık "V" şekilli kombo rulo fırçalar tercih ediliyor. Kombo denmesinin nedeni rulo fırça üzerinde ardarda sıralanmış birkaç sıra kıl ve kauçuk sıra olması. Böylece her tip zeminde her türlü kir, toz, tüy ve saç kombo fırçalar ile kolayca toplanabiliyor. "V" şekilli olmasının nedeni de, tozların ortaya yani emiş fanının ağzına yönlendirilebilmesi. Böylece rulo fırçaya dolananlar hariç tüm kirler kolayca toz haznesine gider. Tabi iyi bir şöför yoksa iyi bir araba ne kadar faydalıysa iyi bir uygulaması olmayan robotlar da o kadar faydalı olabiliyor. Bu nedenle gelişmiş haritalama ve temizlik özellilleri için lazer navigasyonlu bir robot seçmenizi öneririm. Bu sayede her oda için oda özelleştirme yapabilir ve odada halı yoğunluğuna göre emiş gücü seçebilirsiniz. Hatta çok kullanılan odalar için daha sık temizlik programı oluşturabilir veya x2 Izgara Temizlik modu ile odayı hem enine hem boyuna temizletebilirsiniz. Bu sayede halının tüyleri bir yana yatık olduğu için robot 4 yönden de halının üzerinde temizlik yaparak tüyleri aralatarak temizleyeceği için oldukça etkili olur. Bir süre sonra misafirleriniz "Halıyı yeni mi yıkattınız?" diye sorabilir! İsterseniz yalnızca temizlenmesini istediğiniz halıyı haritada Alan Temizliği fonksiyonu ile işaretleyerek yalnızca işaretlediğiniz alanın temizlenmesini sağlayabilirsiniz. Sonuç olarak: # Lidar navigasyona sahip, # Modüler tasarım # Emiş fanı toz haznesine konuşlu # 33cm çapında # Çift Yan Fırça # V şekilli tek Kombo Rulo Fırçalı # Oda Özelleştirme ve x2 Izgara Temizlik özellikleri gibi gibi gelişmiş bir uygulama kullanan robot süpürge tercih edebilirsiniz. Robogil modellerinden Stella 500 serisi 4. Nesil olup bu özellikler gözönüne bulundurularak geliştirilmiştir. Özellikle paspas istemiyorum dediğiniz için Stella 500A modelini Boyner'den temin edebilirsiniz. Ancak, ileride fikir değiştirir robotunuzu paspas da yapan Stella 500B modeline yükseltmek isterseniz, Robogil'den bir adet su haznesi ve yeteri kadar paspas bezi siparişi vermeniz yeterli... |
Konuya bak bea, 2 üstad 1 firma yetkilisi birde Robogil deneyim abidesi (Ben 😀) Çözümsüz sorun kalmayacağı aşikar. |
Robogil Müşteri Hizmetleri'nden bazı seçmeler :)
Sorun: Cihaz sıkışmış, müşteri evde değil. Çözüm: “İstasyona dönüş komutu” verilerek robot kurtarıldı. Sorun: Cihaz salon hariç her yerde “Hedefe ulaşamıyor” uyarısı veriyor. Çözüm: Müşteriden harita ekran görseli istendi, koridora yanlışlıkla sanal duvar çizilmiş olduğu görüldü. Sanal duvar kaldırıldı. Sorun: Cihazın sesi çok açık. Çözüm: Sesin nasıl kısılacağı uygulama menüsü üzerinden gösterildi. Sorun: Müşteri ön fırçaları çıkarırken fırçaların uç kısımlarını koparmış. Çözüm: Müşteriye yan fırçaların nasıl çıkarılmasını gösteren bir video iletildi. Sorun: Cihaz üst kat temizliği yaparken durup tüm ışıklar kırmızı yanmaya başlamış. Çözüm: Cihazın kapatılıp açılması tavsiye edildi. Sorun çözüldü. Sorun: Cihaza başla komutu verdiği halde temizliğe başlamıyor. Çözüm: Robotun resetlenmesi tavsiye edildi. Müşteri tekrar dönüş yapmadı. Sorun: Yan fırçalar yerinden çıkıyor. Çözüm: Yan fırçaların takılma usulü anlatıldı. Sorun: Harita yamuk çıkmış, bölge temizliği yapılamıyor. Çözüm: Robota manuel müdahale nedeniyle haritanın bozulabileceği açıklandı. Kayıtlı harita yüklenerek bölge temizliği yaptırıldı. Sorun: Harita silinmiş. Çözüm: Müşteri Hizmetleri tarafından oluşturulan haritanın müşteri tarafından yanlışlıkla silindiği anlaşıldı. Haritalama konusunda tekrar yardımcı olundu. Sorun: Uygulama haricinde robotun nasıl çalıştırılabileceği soruldu. Çözüm: Robotun üzerindeki düğmeler ile ilgili bilgi verildi. Sorun: Paspas yaparken göllenme yapıyormuş . Çözüm: Su haznesinin kapağının tam kapatılması gerektiği anlatıldı. Su haznesi sızdırmazlık testi videosu gönderildi. Sorun: Cihaz çalışırken tıkır tıkır ses geliyor şikayeti var. Çözüm: Müşteri temizlik sonrası rulo fırçayı ters takmış, nasıl takılması gerektiğine dair video iletildi. Sorun: Cihaz çevrimdışı, ulaşılamıyor. Çözüm : Evde elektirikler kesik olduğu için wifi cihazının çalışmadığı, elektirikler gelince sorunun kendiliğinden çözüleceği anlatıldı. Sorun: Robot şarj istasyonunu bulamıyor. Çözüm: Tampondaki koruma jelatini çıkartıldı. Sorun: Robot seçilen odayı temizlemiyor. Uygulamada “Hedef noktaya ulaşılamıyor” uyarısı alınıyor. Çözüm: Oda kapısının açık olması gerektiği anlatıldı. Sorun: Yan fırçalar halı üzerinde bükülüyor. Çözüm: Sol fırçanın sola, Sağ fırçanın sağa takılması gerektiği anlatıldı, fırça üzerindeki ve yuvadaki "L" ve "R" harflerinin anlamları anlatıldı. Sorun: Yan fırçalar dönmüyor. Çözüm: Yan fırçaların gövdedeki vida yuvalarına sokulması yerine, fırça başlıklarına takılması gerektiği anlatıldı. Sorun: Robot halıya çıkamıyor. Çözüm: Ön teker yerinde yok. Yeni ön teker gönderildi. Sorun: Rulo fırçadan ses geliyor. Çözüm: Rulo fırça başındaki çıkabilen kauçuk başlık yok. Yeni rulo fırça gönderildi. Sorun: Robot koltuk altını süpürmüyor. Çözüm: Koltuk oturma yeri çökmüş. Koltuk ayaklarının yükseltilmesi gerektiği iletildi. Sorun: Robot mobilyalara çok çarpıyor. Çözüm: Ön tampondaki tozlar sildirildi. Sorun: Robot duvar izleme modunda duvarı takip etmiyor. Çözüm: Duvarlarda beton yerine cam kullanılmış, evde duvar yok, yere kadar cam duvarlar var. Lazer sensör sinyalleri camdan geçtiği için robotun sağ yanındaki duvar sensörü (TOF) görev yapamıyor. Cam duvarlara sanal duvar çizildi. Sorun: Robot çalışmıyor. Çözüm: Robot başka markaya ait. Hepsirobot'a yönlendirildi. |
NEDEN ROBOGİL? %100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ... Robogil Yenilikci Teknoloji Ailesiyoutube Fiyat bilgisi, satınalma ve iletişim için web sitemizi ziyaret edin. https://www.robogil.com https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DbxWuBIvVQZE%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGNTQr5cGIhA6ThY5b8m05rBNuNu3L0p3MgFy |
Türk Milleti'nin diriliş mücadelesi olan 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 100.yıl dönümünde başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehit ve gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz. Rabbim cümlesinden razı, 30 Ağustos Zafer bayramınız kutlu olsun. |
Diyelim dediğin gibi. Sorunsuz, problemsiz ve ayrıca müşteri memnuniyeti odaklı devam ettikleri sürece bunun ne önemi var? |
Forumdaki bazı arkadaşlar robot süpürge olayında süpürgenin kalitesinin yanında müşteri hizmetlerinin, teknik servisin, bilgilendirmenin, robot süpürge yazılımı ve mobil uygulama yazılımının iyi olması gerektiğini hep göz ardı ediyorlar. Marka model ne olursa olsun Amazon gibi ürün iadesinde kısmen zorluk çıkarmayan satıcılardan alınmasını da tavsiye eden var, ürün bazında popüler olmuş robot süpürgeleri de tavsiye eden, robot süpürgelere elektrikli el gırgırı diyen de var. Benim size tavsiyem, ilk önce robot süpürgeyi kullanacağınız yerin özelliklerine (parke oranı, halı oranı buna bağlı olarak süpürme, mop yaptırma olayı, süpürme işleminin yapılacak yerde eşya miktarı ve yerleşim düzeni) göre ve daha sonrasında da müşteri hizmetleri ile teknik desteği iyi olan yerden almanızdır. Ve yanında da robot yazılımı ile mobil uygulama yazılımının iyi olanının tercih edilmesi gerekir ki daha sonra başınız ağrımasın. Ayrıca evinizdeki wifi (2.4 Ghz) ağının evin her yerinde normal çekiyor olmasını sağlamanız gerekiyor. İstisnai olarak robot süpürge ile wifi ağınızda problem yaşama olasılığı da olabilir ve bu sebeple firma ile problem yaşayanlarda olabiliyor. Mutlaka ama mutlaka firma servis olarak size ne vadedip yerine getiriyorsa, sözüne uyuyorsa o firmaları seçmelisiniz. Bu seçiminizde bizim gibi gerçek kullanıcıların deneyimlerinden de yararlanmalısınız. Dolayısıyla kullandığımız ürünleri gözü kapalı tavsiye ediyorsak/edebiliyorsak, bunu kesinlikle firma reklamı olarak algılamamanızı rica ediyorum. Zira bazı arkadaşlar bu tür olayları direk firma reklamı olarak ele almaya meyilli oluyorlar. Ben kendi adıma şunu söyleyebilirim; bir ürünü tavsiye etsem bile hiç kimse o ürünü almak zorunda değildir, alıp da bir sorun oluşursa bu benim sorumluluğumda olmayıp, beni bağlamaz. Ben sadece ürünü kullanmaktan, firmadan aldığım destekten bahisle tavsiye edebilirim. Ben Robogil Stella 500B robot süpürge kullanıcısıyım. Bu marka model süpürge hakkında yaptığım tüm yorumlar ve tavsiyeler kullanıp, deneyimleyip yaptığım yorumlardır. Diğer marka modeller hakkında da yorum yaparım ama kullanıcı olarak değil, gerçek kullanıcıların yorumları ile @Hepsirobot Ali beyin bilgi birikimi, deneyimleri ve tecrübelerine dayanarak yaparım. Ekim 2022 tarihinden beri aktif olarak Stella 500B’yi kullanıyorum. Hemen hemen her gün 30-40 m² alan temizliği yaptırıyorum (daha önce bir yorumumda 50-60 m² diye yanlışlıkla yazmıştım). Hem X1 (tek yönlü süpürme) hem de X2 (çift yönlü süpürme-odayı her iki yönlü ızgara şeklinde süpürme) modunda, hem sessiz modda (sessiz mod 1000 Pa) hem de standart modda (standart mod 1400 Pa) süpürme yaptırdım. Ve en son olarak sessiz modda X2 süpürme işleminde karar kıldım. Stella 500B’nin fırça yapısı, vakum motorunun yerleştirildiği yer sebebiyle sessiz modun çekimi olan 1000 Pa yeterli geliyor. Peki, neden sessiz mod ve X2 derseniz, o da şu sebeple tercihim oldu: halı kenarlarına denk gelen kırıntı-toz parçaları geometrik engel yüzünden robot tarafından alınamayabiliyor. Bunu bertaraf etmek için X2 temizliği seçiyorum. Yine de bazen çok çok az da olsa kırıntı kalabiliyor. Kalmaması için toz kırıntılarını dahi görüp seçebilen kameralı robot süpürge olması lazım ki, benim bildiğim, duyduğum böyle bir robot daha yok. Daha önce bir yorumumda “Bunu en güzel robot süpürgeyi servise yolladığımızda yapılan/yapılacak işlemlere göre edinilecek tecrübe sonucu anlayabiliriz. Gördüğüm kadarı ile böyle bir tecrübe yaşayan olmamış gibi. Eğer ben yollarsam buradan tecrübemi paylaşacağım. Bir de ne demek "biraz daha para koyup Samsung tarzı bir marka alın"??? Samsung bizim bilmediğimiz çok süper ötesi robot süpürge mi çıkarmış. Benim bildiğim en iyi marka Ecovacs ki, onunda bir sürü handikabı var. Server, servis, yedek parça, güncelleme, global ürünlere yaklaşımı gibi. Bu yorumu yapan kişi bence gerçekçi değil.” Demiştim. Benimde servis deneyimim oldu ve burada size bundan bahsedeceğim. Servise yollama sebeplerim ise; 1-Y” paspaslama işini tam olarak yapamıyor. Daha önce örnek resim ve videolar atmıştım. (resim_1) 2-X2 süpürme yaparken ilk yönlü süpürmeyi bitirip ikinci yöne geçerken “durumsal farkındalık” gibi bir süre oda içinde dolaştı ve sonrasında diğer yönlü ikinci süpürmesini yaptı. Bu iki kez oldu. 3-Özellikle toz toplama kabının filtre kapağının kenarında toz toplanıyor. O kapağın contasının zayıf olması sebebiyle motor dışardan hava çekiyor, dolayısıyla hem o conta kenarında pislik birikiyor, hem de motorun üstünde kir-toz birikiyor. Bu durum ilerleyen zamanlarda motora zarar verebilir. Bu yönden motoru da kontrol etmenizi rica ediyorum. (resim 4-a, 4-b ve 4-c) 4-Özellikle tekerlerde kir birikmesinin olup olmamasının kontrol edilmesi gerekiyor. 5-Önünde engel olmadığı halde bazen engel varmış gibi kendi etrafında tur attı (bir defa oldu, belki tesadüfi bir şey olabilir) (resim 6) 6-Oda temizlik sıralamasına uymadı (3 kez oldu) (resim 7-a ve 7-b) Birinci odadan üçüncü odaya atladı Süpürmeye birinci odadan değil ikinci odadan başladı 7-Bazen de sanal yasaklı çizgiyi ve alanı ihlal edebiliyor veya sınıra çok uzak yerden geçebiliyor. Benim hatalı kullanımım varsa mutlaka beni uyarmanızı rica ediyorum. Bilmeden veya yanlış bildiğim şeyler olabilir. Sizin bu konuda kullanıcıların kullanım alışkanlıkları adına tecrübeniz daha fazladır. Bu (bana göre) sorunlar için Robogil firmasından teknik servisten @robogil robot süpürge Emre Bey ile görüştüm. Zaten sürekli bir şey oldu mu veya aklıma takılan herhangi bir şeyde Emre Bey ile görüşüyorum veya whatsapp’dan yazıyorum, sağ olsun hemen dönüş yapıyor. Emre bey hemen (anlaşmalı kargocuları olan UPS kargo (karşı ödemeli olarak) ile yollamamı istedi. Ama ben il merkezinde değilde ilçede oturduğum için UPS bir türlü gelemedi. Ben bu sorunu bildirince Emre Bey PTT kargo ile yollayabileceğimi bana iletti, adres verdi. 16.01.2023 pazartesi günü PTT kargo ile robotu kargoladım (111,75 TL tuttu). Robot süpürge ellerine ulaşır ulaşmaz Emre Bey iletişime geçerek, bana yapılan tüm işlemler hakkında bilgilendirici resim ve videolar attı. Aklıma takılan başka bir şeyler varsa hemen uygulayabileceklerini söyleyerek gereken ne ise fazlasını yaptı. İşlem tamamlanınca benimde onayımı alarak 17.01.2023 Salı günü ellerine ulaşan robot süpürgemi 18.01.2023 Çarşamba günü UPS kargo ile yolladılar. Kargo il merkezine 19.01.2023 Perşembe günü ulaşmasına rağmen bana yani ilçeye 21.01.2023 cumartesi günü geldi. Eğer il merkezinde oturuyor olsaydım robot süpürge bana toplamda 3 gün içinde ulaşmış olacaktı. Cumartesi akşam yaptığım denemelerde herhangi bir problem ile karşılaşmadım. Robotun yanında 1 adet yedek mop bezi (mikrofiber paspas), 2 adet hepa filtre, 1 adet hava filtresi, 1 adet yer deterjanı ve küçük bir hediye (bu ince düşünceleri ayrıca teşekkür ederim, benim ufaklık çok beğendi hemen el koydu) yollamışlar. Şu anda paspaslama yapmadım ama serviste yaptıkları denemenin videosunda sorunun düzelmiş olduğunu gördüm. Zaten benim isteğim doğrultusunda tekerleri değiştirmişlerdi. Toz toplama haznesinin filtre kapağı ve motor filtresinin üstünde ise cumartesi yaptığım süpürme sonucu herhangi bir toz-kir birikmesi gözlemlemedim. Bana göre “yeterli”nin üstünde çok çok üst seviye bir teknik servis hizmeti aldım. Vaat ettikleri her şeyi layıkıyla yerine getirdiler. Ben Robogil firmasını ve ürünleri olan Stella 500B modelini gönül rahatlığı ile TAVSİYE EDERİM. Servis raporu ve Emre Bey ile olan whatsapp yazışmalarının resimlerini paylaşıyorum. |
İyi bayramlar... ☕☕
|
Benzer içerikler
- koltuk yıkama makinesi tavsiye
- zermatt su arıtma
- makita mı bosch mu dewalt mı
- philips robot süpürge yorumları kadınlar kulübü
- philips teleskopik boru tamiri
- en iyi dikiş makinesi
- robot süpürge kamera görüntüleri
- en iyi su arıtma cihazı
- tam otomatik kahve makinesi tavsiye
- en iyi robot süpürge
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X