Şimdi Ara

Robogil Robot Süpürge (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
504
Cevap
30
Favori
32.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Robogil Müşteri Hizmetleri'nden bazı seçmeler :)

    Sorun: Cihaz sıkışmış, müşteri evde değil.
    Çözüm: “İstasyona dönüş komutu” verilerek robot kurtarıldı.

    Sorun: Cihaz salon hariç her yerde “Hedefe ulaşamıyor” uyarısı veriyor.
    Çözüm: Müşteriden harita ekran görseli istendi, koridora yanlışlıkla sanal duvar çizilmiş olduğu görüldü. Sanal duvar kaldırıldı.

    Sorun: Cihazın sesi çok açık.
    Çözüm: Sesin nasıl kısılacağı uygulama menüsü üzerinden gösterildi.

    Sorun: Müşteri ön fırçaları çıkarırken fırçaların uç kısımlarını koparmış.
    Çözüm: Müşteriye yan fırçaların nasıl çıkarılmasını gösteren bir video iletildi.

    Sorun: Cihaz üst kat temizliği yaparken durup tüm ışıklar kırmızı yanmaya başlamış.
    Çözüm: Cihazın kapatılıp açılması tavsiye edildi. Sorun çözüldü.

    Sorun: Cihaza başla komutu verdiği halde temizliğe başlamıyor.
    Çözüm: Robotun resetlenmesi tavsiye edildi. Müşteri tekrar dönüş yapmadı.

    Sorun: Yan fırçalar yerinden çıkıyor.
    Çözüm: Yan fırçaların takılma usulü anlatıldı.

    Sorun: Harita yamuk çıkmış, bölge temizliği yapılamıyor.
    Çözüm: Robota manuel müdahale nedeniyle haritanın bozulabileceği açıklandı. Kayıtlı harita yüklenerek bölge temizliği yaptırıldı.

    Sorun: Harita silinmiş.
    Çözüm: Müşteri Hizmetleri tarafından oluşturulan haritanın müşteri tarafından yanlışlıkla silindiği anlaşıldı. Haritalama konusunda tekrar yardımcı olundu.

    Sorun: Uygulama haricinde robotun nasıl çalıştırılabileceği soruldu.
    Çözüm: Robotun üzerindeki düğmeler ile ilgili bilgi verildi.

    Sorun: Paspas yaparken göllenme yapıyormuş .
    Çözüm: Su haznesinin kapağının tam kapatılması gerektiği anlatıldı. Su haznesi sızdırmazlık testi videosu gönderildi.

    Sorun: Cihaz çalışırken tıkır tıkır ses geliyor şikayeti var.
    Çözüm: Müşteri temizlik sonrası rulo fırçayı ters takmış, nasıl takılması gerektiğine dair video iletildi.

    Sorun: Cihaz çevrimdışı, ulaşılamıyor.
    Çözüm : Evde elektirikler kesik olduğu için wifi cihazının çalışmadığı, elektirikler gelince sorunun kendiliğinden çözüleceği anlatıldı.

    Sorun: Robot şarj istasyonunu bulamıyor.
    Çözüm: Tampondaki koruma jelatini çıkartıldı.

    Sorun: Robot seçilen odayı temizlemiyor. Uygulamada “Hedef noktaya ulaşılamıyor” uyarısı alınıyor.
    Çözüm: Oda kapısının açık olması gerektiği anlatıldı.

    Sorun: Yan fırçalar halı üzerinde bükülüyor.
    Çözüm: Sol fırçanın sola, Sağ fırçanın sağa takılması gerektiği anlatıldı, fırça üzerindeki ve yuvadaki "L" ve "R" harflerinin anlamları anlatıldı.

    Sorun: Yan fırçalar dönmüyor.
    Çözüm: Yan fırçaların gövdedeki vida yuvalarına sokulması yerine, fırça başlıklarına takılması gerektiği anlatıldı.

    Sorun: Robot halıya çıkamıyor.
    Çözüm: Ön teker yerinde yok. Yeni ön teker gönderildi.

    Sorun: Rulo fırçadan ses geliyor.
    Çözüm: Rulo fırça başındaki çıkabilen kauçuk başlık yok. Yeni rulo fırça gönderildi.

    Sorun: Robot koltuk altını süpürmüyor.
    Çözüm: Koltuk oturma yeri çökmüş. Koltuk ayaklarının yükseltilmesi gerektiği iletildi.

    Sorun: Robot mobilyalara çok çarpıyor.
    Çözüm: Ön tampondaki tozlar sildirildi.

    Sorun: Robot duvar izleme modunda duvarı takip etmiyor.
    Çözüm: Duvarlarda beton yerine cam kullanılmış, evde duvar yok, yere kadar cam duvarlar var. Lazer sensör sinyalleri camdan geçtiği için robotun sağ yanındaki duvar sensörü (TOF) görev yapamıyor. Cam duvarlara sanal duvar çizildi.

    Sorun: Robot çalışmıyor.
    Çözüm: Robot başka markaya ait. Hepsirobot'a yönlendirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 20 Nisan 2022; 8:31:32 >




  • robogil robot süpürge kullanıcısına yanıt
    Rulo fırça başındaki kauçuk parça kolay çıkıyor,çıktığını bilmeden çöp kovası üzerinde fırça temizliği yaparken bende düşürmüştüm, son anda farkedip alıp takmıştım... Kolay kaybolabilecek bir parça...
  • Hocam Stella 500 b modelini kullanıyorum. Ön tekeri arada söküp temizlemek gerekli mi?
    Birde üst plastik aksamı çizildi değişimi mümkün mü ücreti mukabilinde?
  • Benimde batarya ağustos ta 2 yıl olacak sıkıntısız çalışmaya devam ediyor.
  • lord-06- kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Eğer ön tekere dokunduğunuzda rahat dönmüyorsa evet tekeri temizleyebilirsiniz.
    Tekeri elinizle tutup çıkaramazsanız, bir tornavida yardımıyla tekerin yan kısmından hafifçe yukarı doğru kanırtarak yerinden çıkarmanızda ve temizleyerek tekrar yerine hafifçe bastırarak takmanızda fayda var. Tekerin çıkarılmasında yardıma ihtiyacınız olursa Robogil Teknik Servisi'ne 0554 177 44 85 / 86 nolu telefonlardan ulaşabilirsiniz.

    Robotunuzun her parçasını Teknik Servis'te ücreti mukabil değiştirebilirsiniz. Çizilebilen üst kapak ve ön tampon dahil. Yıllık periyodik bakıma gönderdiğinizde belirtmeniz yeterli..


    Robotunuzu iyi günlerde kullanmanızı dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 20 Nisan 2022; 8:50:26 >
  • Hep siz haklısınız biz müşteriler suçlu gibi olmuş  Sizi sizi.


    Eleştiri yapayım. Weback o kadar da stabil değil. İnternet bağlantısı nedeniyle kopmalar, harita silmeler, üst üste harita bindirerek garip haritalar çıkarmalar vs bunlar mevcut. Bir kere pili söküp bir süre beklemem gerektiğini söylemiştiniz. Yukarıya bunu da yazın bence. O zaman sorunum gayet başarılı bir şekilde çözülmüştü.


    Neyse sizi seviyoruz. Başarılar

  • kadobjk kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Biraz foruma neşe gelsin diye üstteki "Müşteri Hizmetleri'nden seçmeler" mesajını paylaştım. Başka bir niyetimiz yok. Halkımız yeni teknolojiye hızla adapte oluyor, onda sorun yok..

    Ancak, evet kullanımdan dolayı WeBack'te belirttiğiniz hatalar olabiliyor. Eleştiriniz için teşekkür ederiz.

    Tabi, bizim kastettiğimiz kullanım kılavuzundaki şartlar sağlanırsa WeBack oldukça stabil çalışan bir uygulama.

    Şahsen benim evimde ve Robogil çalışanlarının evlerinde hem Luna-200 modelini hem de Stella 500B modelini sürekli kullanıyor, bir yandan da test etmeye devam ediyoruz..

    Bizde ve müşterilerimizin çoğunda kullanıcı kaynaklı dış etkenler haticinde uygulama çok stabil.

    Robotun stabil çalışması için sizin de vurguladığınız gibi bazı temel şartlar mevcut.

    Genel olarak ifade etmeye çalışayım.

    Öncelikle robotun tüm odalarda iyi çeken bir internet bağlantısına ihtiyacı var. Ve bu bağlantı 2,4ghz olmalı. (5ghz bağlantı daha iyi olsa da kapsama alanı düşük olduğu için pek tercih edilmiyor)

    Bizde de internet kopuyor ve elektrikler kesiliyor ama harita silinmesine pek rastlamıyoruz. Geçen günlerde güncellemenin yüklenip geri çekilmesi nedeniyle birkaç müşterimiz dönüş yaptı harita silindi şikayetiyle. Bildiğimiz bu. Tabi sizin bahsettiğiniz özel bir durum nedeniyle harita silindiyse o başka.

    Haritada üstüste binme, genel olarak robota manuel müdahale yapılırsa meydana geliyor. Veya robot bir yere takılıp uyku moduna geçtiğinde doğru şekilde uyandırılmazsa..

    Pili sökme hususuna gelince. Malumunuz robotlar aslında birer bilgisayar. Aynı cep telefonunuz gibi.

    Nasıl ki arada sırada telefonunuz yavaşlayınca yada donup kalınca, veya bilgisayarda mavi ekran aldığınızda işletim sistemini yeniden başlatmak için kapatıp açıyorsak, robotlarda da bazen kapatıp açmak, hatta kapatıp açılınca durum düzelmiyorsa pili söküp biraz beklemek en iyisi..

    Malumunuz robotların da bir işletim sistemi mevcut..

    Stella 500 serisinde ise yeni bir özellik nedeniyle farklı bir durum var.

    Tuya 3.0 uygulamasına "Durumsal Farkındalık" fonksiyonu eklendi ve bu fonksiyon sayesinde robot tüm bu hataları çok daha iyi bir şekilde tolere etmeye çalışıyor.

    Luna-200'ün kullandığı WeBack'in mantığı ile Stella 500'ün kullandığı Tuya 3.0'ın mantığı arasındaki ana fark; WeBack'in ilk kurulum ve haritalamada kullanıcı hatalarını önemsemeyip çalışmaya her türlü devam etmeye çalışması. Bunun sonucunda da uygun olmayan kullanım şartlarında belirttiğiniz hatalarla karşılaşabiliyoruz. Oysa Stella 500 ilk kurulum ve haritalamada daha özen gerektiriyor. Kullanıcı hatası varsa örneğin haritayı kaydetmiyor, haritada işlem (bölme, birleştirme, oda özelleştirme gibi) yaptırmıyor. Tekrar düzgün ve işlenebilir bir harita çıkarmanız gerekiyor.

    Hatta bu yüzden eskiden başka robotu olan bazı müşterilerimiz, ilk haritaları düzgün değilse robotun son model yazılıma sahip olmadığını, diğer robotlarda çok daha kolay haritalama yaptıklarını, robotun yazılımının problemli olduğunu iddia ediyorlar!

    Tabi durumu izah edip, düzgün bir haritalama sonrasında robotun "Durumsal farkındalık" fonksiyonu nedeniyle yukarıda belirtilen hatalarla karşîlaşmadıklarında ne demek istediğimizi anlıyorlar...

    Ama, ne kadar gelişmiş olsa da Stella 500'ü de arada sırada kapatıp açmakta fayda var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 20 Nisan 2022; 12:49:25 >




  • Stella 500 modelinde oda alan veya nokta temizliği seçeneği ile görev verdiğimde robot şarj yuvasından çıkıyor 2 3 dk odanın içerisinde dolaşıyor sonra görev yerine gidiyor. Uygulamadan kontrol ettiğimde de bu dolaşma sırasında yeniden konum belirleniyor şeklinde uyarı beliriyor.
    Bu normal bir durum mudur?
    Diğer cihazlarla kıyaslama yapamadığım ve ilk robot tecrübem olduğu için benim için sorun değil ama hanım için sorun teşkil ediyor biraz.. gitmedi gitmeyecek vs diye beni arıyor iş yerinden ben müdahale ediyorum.
    Eğer normal bir durum ise bu süreyi kısaltmanın bir yolu var mıdır?
  • lord-06- kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Robotunuzda diğer robotlarda olmayan "Durumsal Farkındalık" özelliği mevcuttur.

    Robotun kapatılması, uyku durumuna girmesi, haritasında silme, yükleme, bölme, birleştirme, yasak alan ve sanal duvar işlemi, oda özelleştirme gibi değişiklik işlemleri durumunda robot kullanacağı harita ile etrafında gördüğü evinizin duvar ve eşyalarını karşılaştırır, şarj istasyonunun konumuna, kendi mevkiinine bakar ve haritadan, şarj istasyonu ve kendi konumundan emin olduktan sonra istasyonun önüne dönerek temizlik işlemine başlar.

    Robot kapatılmaz, bir yere takılıp uyku moduna girmez (doğru yöntem ile uyandırılırsa durumsal farkındalık bozulmayanilir), haritasında herhangi bir değişiklik yapılmaz, istasyonun konumunu değiştirilmez, robot elle oraya buraya taşıyıp mevkii değiştirilerek durumsal farkındalığını bozulmazsa, robot tekrar durumsal farkındalığını sağlama gereği duymaz.

    Bazen, istasyonun çok yakınında mobilyalar olması ve bu mobilyaların konumunun değiştirilmesi de robotun durumsal farkındalığını bozabilir.

    Bu nedenle istasyonun sağ ve sol yanında en az 50cm (mümkünse 1 metre) önünde ise robotun kolayca manevra yapabileceği en az 1 metre uygun alan olmasını tavsiye ederiz.

    İstasyona yakın konumda sinyalleri yansıtan ayna, metal yüzeyler de bulunmamalı.

    Diğer robotlarda "Durumsal Farkındalık" özelliği olmadığı için bol bol harita ve konum problemleri ile karşılaşılmaktadır.

    Yani aslında robot insan hatasını minimize etmeye çalışıyor.

    Örneğin; evdesiniz ancak yanlışlikla yazlığın haritasını yüklediniz. Robotunuz bu hatayı anlar!

    Yani durum normal.

    Robot eşinize rağmen işini yapmaya çalışıyor.. :)

    Detaylı kullanım için Robogil Müşteri Hizmetleri'ne 0554 177 44 81 / 82 / 83 nolu telefonlardan ulaşarak yardım da alabilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robogil robot süpürge -- 20 Nisan 2022; 16:49:11 >




  • lord-06- kullanıcısına yanıt

    Üstadım durumsal farkındalık diyor doğru ama ben, beni arayan eşe dosta bu olayı sorduklarında şöyle anlatıyorum; Önce bi etrafı kolaçan ediyor sonra işine başlıyor sen ne karışıyosun robota, bak işine 😀

    Çok normal hocam içiniz rahat olsun.

  • robogil robot süpürge kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam bilgilendirme için öncelikle..
    Şarj istasyonu salonda bulunmakta.. Salon kullanılmadığı için eşyaların yeri hiç değişmemekte..
    Sağ sol 1.5 m önü de yaklaşık en yakın eşyaya 4 m mesafede...
    Sinayalleri yansıtacak ayna metal vs de bulunmamakta..
    Kısaca durumsal farkındalığı etkileyecek bir durum söz konusu değil..
    Normal bir durumsa dediğiniz gibi sorun değil..
    Sizlerin geri bildiriminiz ve hizmet kaliteniz için tekrar teşekkür ederim..
  • oqi kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin inceleme videonuzu da izledim karar vermede büyük etken oldu.
    Bu durumu inceleme videonuzda da görmüştüm.
    Objektif ve kaliteli içerik ürettiğiniz için tekrar teşekkürler başarınızın devamını dilerim..
  • lord-06- kullanıcısına yanıt

    Sağolun varolun hocam, ne görüyorsak onu yansıtmaya çabalıyoruz. Sizin gibi kıymetli, değer bilen insanlar olduğu sürece devam inşAllah.

  • Robogil Robot Süpürge


    Trendyol'da Robogil indirimleri var, araştıranlar düşünenler var ise bilgilendirmek istedim dostlar.


    https://www.trendyol.com/sr?q=robogil&qt=robogil&st=robogil&os=1





  • merhaba robot süpürgesi alma aşamasındayım yardımcı olursanız çok sevinirim..

    silme kullanılmayacak- halı (özellikle kedi tüylerinden temizleyecek) süpürme işi yapacak robot aramaktayım..

    1.Evde kedi olduğundan halıdaki tüyleri temizlemesi için yüksek emiş gücü robot arayışındaydım. 4000 pascal ürünlere bakıyordum.yalnız robogil bilgilendirme videosunda izlediğim kadarıyla kağıt üzerinde emişgücü yüksek olsada cihaz işüstünde o performansı gösteremeyebilirmiş.bu durumda aklım karıştı.1 tüketici olarak ürün almadan nasıl ve neye göre emişgücünün performansını anlayabilirim?

    4000 ile 2500 emişgücü arasında temizlik farkı vardır ve almışken neden düşük alayım zaten ilerde performansı azalacak diye fikir yürütüyorum..Birde robot sürekli yüksek ayarda çalıştırılırsa pil ömrü azalır dediniz..açıkcası bu konuda kafam çok karışık.bilgilendirirseniz memnun olurum

    2.robogil ürünlerinden benim ihtiyacıma yönelik hangisini tavsiye edersiniz?





  • Atomkarınca2 A kullanıcısına yanıt

    Benim kullandığım model Robogil Stella 500B 4 Aydır kullanıyorum ve gayet memnunum.Bende çok araştırdım youtube da videolar izledim kendi kanalları var müşteri hizmetlerini aradım.çevremdekiler ve komşularımda farklı model robotlar var ve hemen hemen hepsi aynı temizlik performansı gösteriyor benim gördüğüm.Robogilde beni cezbeden 4-5 sene sonra herhangi bir arızada çöp olmayacak olması firma bana o güveni verdi.boynerde sadece süpürme yapan stella 500A modelinde indirim var sanırsam bir oraya bakın bence hem ilerde su kutusu alıp paspas ta yaptırabiliyorsunuz diye incelemiştim.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.