Aracın LPG sisteminde tekleme problemi vardı. Bobinleri ve buji kabloları değişmişti. Bujilerim de yeni sayılır açıkçası. Enjektörler garantiden değişti ve yenileri manifolda çok yakın mesafeden montaj edildi. Tüm hortumlar yenilendi tüm sistem yenilendi. AFR ayarı ve bilgisayardan tüm ayarları yapıldı fakat sorunum çözülmedi. Yarın Atiker'in Ege dağıtımdan özel teknisyeni gelecek, sorunumu çözmek için. |
VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR (5. sayfa)
-
-
Buji kablolarımda problem varmış, kabloların kubbe kısımları problemli diye misfire yaşanıyormuş.
NGK'nın buji kablolarını takınca araç oldu uçak...
LPG Ayarları da AFR sistemiyle 2 saat uğraşıldı yapıldı.
Yağımız değişti, suyumuz değişti.
Castrol Tam sentetik yağ ve Mahle yağ filtresi kullanıldı.
Geriye bir şey kalmadı şimdilik..
-
konu 5 senelik.
şu anda sağlam t5 yoktur
-
T4'ü kastettiniz sanırım.
Ama evet t4'lerin %80'i çöp durumda muhtemelen. Sağlam olanlara da sağlam paralar isteniyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın bugün İzmir VOLZEY'de Triger ve V Kayışını değiştirdim.
Devirdaim, gergi seti, rulmanlar vs hepsi 20.000 km ve 7 yıl önce VOLCAR'da değişmişti.
Ben de riske atmadım Triger ve V- Kayışını değiştirdim. 300TL Parça parası ( Gökçen'den aldım) 200 TL'de işçilik parası aldılar. Sağolsunlar.
500TL'ye kapattım. Kayış da, V-kayışı da Continental marka aldım.
2026'ya kadar sorun yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X