Şimdi Ara

Saab 9.3 1.9 TID mi BMW 3.20d mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
5.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: /Bulut\

    bmw herkonuda daha iyi bence ama makyajsız kasa bmw lerin stopları çok kötü bence alabilirseniz makyajlı kasa alın


    Bir black line stopla arka taraf halledilir ama makyajlı kasa küçük dokunuşlarla eski makyajsız olandan çok daha iyi bir tasarıma sahip oldu.

    Ben olsam 3.20d alırdım 177hp 350nm şehir içinde gayet tatmin edici olacaktır.60k km bakımları masraflı oluyor diye biliyorum.

    Saab'a gelirsek bildiğim kadarıyla vectrayla aynı platformu kullanıyor, makyajdan sonra tipi güzelleşti ama 2.el kaybı çok fazla.Birde 1.9 çift turbolu 180hp motoru daha iyi ama yine de 0-100 hızlanması 8.5/8.9 olarak gözüküyorki 320d den hala vasat değerler sergiliyor.
  • 3.20d şaşma derim. 3.25 alın demiş bir arkadaş ama şehir içi 14 15 yakıyor??? kullanmdan kullanıma değişir ama 13 altına düşceğini düşünmüyorum. saab 2. el zayıf performans brz vasat ama çok konforlu araçtır bence 2006 2007 araç alcağına başka sıfır araç düşün sonuçta 2.el arza çıkarmaya daha yatkındır herzaman
  • quote:

    Orjinalden alıntı: goktugsaban

    3.20d şaşma derim. 3.25 alın demiş bir arkadaş ama şehir içi 14 15 yakıyor??? kullanmdan kullanıma değişir ama 13 altına düşceğini düşünmüyorum. saab 2. el zayıf performans brz vasat ama çok konforlu araçtır bence 2006 2007 araç alcağına başka sıfır araç düşün sonuçta 2.el arza çıkarmaya daha yatkındır herzaman



    bmw'nin benzinlilerinin tüketimi dizellerden daha başarılı...

    yani fabrika verilerine yaklaşma konusunda daha başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 5 Temmuz 2009; 20:54:27 >




  • Gönül isterki 0 bir BMW 3.20d alalım fakat fiyatlar uçuyor.

    Gönlüm 2006-2007 model 60000TL civarında bir BMW düşürmek, fakat 2.elde de maşallah, 70000 TL altı az kullanılmış 3.20d yok.
    Saab'ın 2008 modelini 60000TL'lerde görünce merak ettim Saab nasıl diye.
    Sonuçta yine BMW ağır basıyor:)

    Bakalım ağustos başı 2010lar çıkınca belki 2.el biraz düşer.

    Bu arada 3.20d için 8.5-9 lt yakıyor deniyor, 3.16i ve 3.18i otomatik ne kadar yakıyor?
  • 2si arasından tercih sana kalmıs 2 arabayı da kullanmadıgım için bişey soylemek istemiyorum..


    BU ARADA 2siyle de gsl vw tokatlarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 6 Temmuz 2009; 15:07:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: llUlisisll

    Gönül isterki 0 bir BMW 3.20d alalım fakat fiyatlar uçuyor.

    Gönlüm 2006-2007 model 60000TL civarında bir BMW düşürmek, fakat 2.elde de maşallah, 70000 TL altı az kullanılmış 3.20d yok.
    Saab'ın 2008 modelini 60000TL'lerde görünce merak ettim Saab nasıl diye.
    Sonuçta yine BMW ağır basıyor:)

    Bakalım ağustos başı 2010lar çıkınca belki 2.el biraz düşer.

    Bu arada 3.20d için 8.5-9 lt yakıyor deniyor, 3.16i ve 3.18i otomatik ne kadar yakıyor?


    Yerinde olsam 320i düşünürüm.

    1.En az 10bin lira ucuza alırsın
    2.Kilometresi daha düşük olur
    3.Satarken aradaki fiyat makası; dizelle ilk aldığın zamanki kadar olmaz
    4.Bakımları biraz daha ucuz olur







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 6 Temmuz 2009; 15:08:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE


    2si arasından tercih sana kalmıs 2 arabayı da kullanmadıgım için bişey soylemek istemiyorum..



    hangi yoneticiyse yazıklar olsun ona sanki bişi yazdık nolcak bundan allahım yani iyice b*k ettiniz bu forumu sizin gibi yoneticiler yuzunden bu hale geldi bu forumnoldu passata laf mı attık


    Passatla ne alakası var?

    BMW 320 Dizel & Saab 9-3 Dizel konusuna; C180Kompressörümle Passatı 2.0 TDi'ı şöyle geçtim böyle geçtim, C180K tavsiye ederim yazmamış mıydınız?




  • Sportif bir aaç alacaksanız benzinliden şaşmayın dizel motorların tüm sportifliği turbo destekli ve yüksek sıkıştırma oranlı torklu motorları bu dizel motorları hız yapmak ve spor kullannım için alıyorsanız ilerde yüksek servis maliyetleri ile uğraşırsınız. ama önemli olan prestijli ve görece az yakan bir araç ise aradığınız 320 d olsun. Saab iyi güzel de üzerindeki şasi son kasa Vectra motorda öyle. ayrıca ayda 3-5 tane Saab satılıyor. bunuda düşünmek lazım.
  • Evet öyle yazdı, ben de hız içeriği görünce şikayet ettim.

    Hız içerikli mesajlar yasaktır, arkadaşa kuralları okumasını tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Evet öyle yazdı, ben de hız içeriği görünce şikayet ettim.

    Hız içerikli mesajlar yasaktır, arkadaşa kuralları okumasını tavsiye ederim.

  • 320d tavsiye ederim. Performansı ekonomiyle beraber sunan aracın bence tek dezavantaji serte kaçan süspansiyonu. Çiple gayet iyi olur ayrıca
  • Saab 1.9 TID fabrika verileri yukarıda bahsedilenden epey az. Galiba arabam.com 2.0 turbo verilerini yazmış yanlışlıkla:

    * Şehir içi (lt./100 km) (M6/A6) 7.7/9.8
    * Şehir dışı (lt./100 km) (M6/A6) 4.7/5.4
    * Ortalama (lt./100 km) (M6/A6) 5.8/7.0

    http://www.saab.com.tr/model/model_techspecs.asp?modelID=1
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • bu karşılaştırma da bmw nin saab karşısında ki tek eksisi Türkiye için fazla sert olan süspansiyonu olur belki bir de tasarımı, diğer her açıdan bmw önde olur.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.