Şimdi Ara

Saab 9.3 1.9 TID mi BMW 3.20d mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
5.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Foruma genel bir baktım, bu karşılaştırmayı görmedim.
    Önceki açtığım konuda genel olarak BMW 3.20d Mercedes C180K ya üstünlük sağlamıştı.

    Bir kıyaslama da 2008 Saab 9.3 TID ile 2006-07 (makyajsız) BMW 3.20d arasında yapalım dedim,. Karşılaştırmada 2009 3.20d de değerlendirmeye alınabilir.

    Genel kanı olarak BMW ve Mercedes'ten başkası yalan denilebilir, fakat bu son makyaj sonrası 9.3 de övülüyor birçok yerde,örnek:

    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=491

    Siz ne dersiniz?







  • Dostum Saab'ın Açıkçası yakıt tuketımı ve 0-100 performansı çok kötü geldi bana.

    alt tarafı 2 litre bir dizel motor için şehiriçi 11.9lt ne demek yahu.. neredeyse 12lt.

    ve bu yakıta karsılıkta 11.5sn lık bir 0-100..

    bu motor vectrada bu kadar yakmıyordu ve üstüne üstük cok daha performanslıydı... SAAB ta neden boyle olmus anlamadım.



    Makyajlı 3 serisindeki 177hp 350nm'lik 2 litrelik dizel motor ise şehiriçi 6.7 yakıt tuketıyor. ve 0 -100 ü 7.9sn. Evet yanlıs duymadın 7.9. Ve 350 nm yi 1750-3000rpm arası sureklı olarak verıyor. Gercekten dehset bısey.. dıger dızellerın max tork esneklıgı 750 ila 1000 devır arası gidip gelebılyor en fazla.. Nitekim Saab'ta torkunu sadece 2000-2750 arası verebılıyor. Oda 320nm...


    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engine/technical_data.html


    Bence 2009 3.20d alacak durumun varsa, SAAB'a felan dönüp bakma bile derim

    bi tarafta 11,9lt ve 11.5sn
    diğer tarafta 6.7lt ve 7.9sn




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 5 Temmuz 2009; 3:10:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Dostum Saab'ın Açıkçası yakıt tuketımı ve 0-100 performansı çok kötü geldi bana.

    alt tarafı 2 litre bir dizel motor için şehiriçi 11.9lt ne demek yahu.. neredeyse 12lt.

    ve bu yakıta karsılıkta 11.5sn lık bir 0-100..

    bu motor vectrada bu kadar yakmıyordu ve üstüne üstük cok daha performanslıydı... SAAB ta neden boyle olmus anlamadım.



    Makyajlı 3 serisindeki 177hp 350nm'lik 2 litrelik dizel motor ise şehiriçi 6.7 yakıt tuketıyor. ve 0 -100 ü 7.9sn. Evet yanlıs duymadın 7.9. Ve 350 nm yi 1750-3000rpm arası sureklı olarak verıyor. Gercekten dehset bısey.. dıger dızellerın max tork esneklıgı 750 ila 1000 devır arası gidip gelebılyor en fazla.. Nitekim Saab'ta torkunu sadece 2000-2750 arası verebılıyor. Oda 320nm...


    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engine/technical_data.html


    Bence 2009 3.20d alacak durumun varsa, SAAB'a felan dönüp bakma bile derim

    bi tarafta 11,9lt ve 11.5sn
    diğer tarafta 6.7lt ve 7.9sn

    GTRulez,

    2006-2007 model 3.20d nasil?2009 lar çok pahali.

    Önceki kasanin verileri de benzer mi?20 beygirlik bir fark var bildigim kadariyla.

    Bir de dış görünüs daha güzel oldu, makyajlar sonrasi.

    Bu arada 12 litre'yi nerede gördün, testte 8.5 lt diyor, fabrika verileri de 7.7 lt şehir içi diyor Saab için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Dostum Saab'ın Açıkçası yakıt tuketımı ve 0-100 performansı çok kötü geldi bana.

    alt tarafı 2 litre bir dizel motor için şehiriçi 11.9lt ne demek yahu.. neredeyse 12lt.

    ve bu yakıta karsılıkta 11.5sn lık bir 0-100..

    bu motor vectrada bu kadar yakmıyordu ve üstüne üstük cok daha performanslıydı... SAAB ta neden boyle olmus anlamadım.



    Makyajlı 3 serisindeki 177hp 350nm'lik 2 litrelik dizel motor ise şehiriçi 6.7 yakıt tuketıyor. ve 0 -100 ü 7.9sn. Evet yanlıs duymadın 7.9. Ve 350 nm yi 1750-3000rpm arası sureklı olarak verıyor. Gercekten dehset bısey.. dıger dızellerın max tork esneklıgı 750 ila 1000 devır arası gidip gelebılyor en fazla.. Nitekim Saab'ta torkunu sadece 2000-2750 arası verebılıyor. Oda 320nm...


    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engine/technical_data.html


    Bence 2009 3.20d alacak durumun varsa, SAAB'a felan dönüp bakma bile derim

    bi tarafta 11,9lt ve 11.5sn
    diğer tarafta 6.7lt ve 7.9sn

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Makyajlı 3 serisindeki 177hp 350nm'lik 2 litrelik dizel motor ise şehiriçi 6.7 yakıt tuketıyor. ve 0 -100 ü 7.9sn. Evet yanlıs duymadın 7.9. Ve 350 nm yi 1750-3000rpm arası sureklı olarak verıyor. Gercekten dehset bısey.. dıger dızellerın max tork esneklıgı 750 ila 1000 devır arası gidip gelebılyor en fazla.. Nitekim Saab'ta torkunu sadece 2000-2750 arası verebılıyor. Oda 320nm...


    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engine/technical_data.html


    Bence 2009 3.20d alacak durumun varsa, SAAB'a felan dönüp bakma bile derim

    bi tarafta 11,9lt ve 11.5sn
    diğer tarafta 6.7lt ve 7.9sn





    eski bir kullanıcısı olarak temin edebilirim ki 2 litre bazında spor arayan birisi için bu motor hayal kırıklığı
    ben de o motorun teknik verilerine ve gücüne inanarak aldığımı söyleyebilirim ama malesef kazın ayağı öyle değil... bir kere o veriyi sittin sene yakalamak gerçekten mümkün değil... istanbulda şehir içi kullanılıyorsa kafadan 8-9 litreyi gözden çıkarman gerekiyor. belki 8 saniyede 100'e çıkıyor olabilir, çünkü diğer dizellere göre gücü daha geniş bir bantta verdiğini kullanınca hissediyorsun. ama belli bir hızı aşınca malesef hızlanması çok süratli bir şekilde düşüyor. amaç ekonomiyse 316 tercih edin derim, çünkü bmw'nin 2 litre dizellerinin 177 hp ye eski gücü kadar optimize olduğunu düşünmüyorum. aracı biraz dengesizleştirmiş.




    eğer aklınızda senelik mtv yoksa 325i falan almayı deneyin. galeriler getiriyor. tüketim de hayal kırıklığı sayılmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llUlisisll

    GTRulez,

    2006-2007 model 3.20d nasil?2009 lar çok pahali.

    Önceki kasanin verileri de benzer mi?20 beygirlik bir fark var bildigim kadariyla.

    Bir de dış görünüs daha güzel oldu, makyajlar sonrasi.

    Bu arada 12 litre'yi nerede gördün, testte 8.5 lt diyor, fabrika verileri de 7.7 lt şehir içi diyor Saab için.

    Alıntıları Göster
    Gidin 170hp'lik Exeo alın, cebinizde para da kalsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Gidin 170hp'lik Exeo alın, cebinizde para da kalsın..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    Gidin 170hp'lik Exeo alın, cebinizde para da kalsın..



    mantıklı arabaların da dizaynları berbat oluyor, dünyanın en üzücü kanunlarından...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    Gidin 170hp'lik Exeo alın, cebinizde para da kalsın..



    mantıklı arabaların da dizaynları berbat oluyor, dünyanın en üzücü kanunlarından...

    Alıntıları Göster
    Tasarım tamamen Seat karakteristiği ama kişisel zevklere kalmış tabiki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.0 firefly mı 1.6 Dizel mi
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Tasarım tamamen Seat karakteristiği ama kişisel zevklere kalmış tabiki

    Alıntıları Göster
    kişisellik de bir yere kadar sevgili tubo, yani bir yasemin yalçın var, bir de alessandra ambrosio var. tamam 3 serisi ile exeo'nun arasındaki fark o kadar açık değil

    bu araba işi de aynı hatun işi gibi son derece acımasız, mesela ortadirek mahalleden kız alırsın, masrafsızdır ve her işini yapar, bir hizmetçi gibi gıkını çıkarmaz. ya da alessandra alırsın, hiçbir şey yapmaz, zaten zar zor görüşürsünüz, fiyat işlev olarak düşüktür.
    ama komşu kızını alandan tut, mahalleliye kadar herkesin aklı alessandrada kalır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    kişisellik de bir yere kadar sevgili tubo, yani bir yasemin yalçın var, bir de alessandra ambrosio var. tamam 3 serisi ile exeo'nun arasındaki fark o kadar açık değil

    bu araba işi de aynı hatun işi gibi son derece acımasız, mesela ortadirek mahalleden kız alırsın, masrafsızdır ve her işini yapar, bir hizmetçi gibi gıkını çıkarmaz. ya da alessandra alırsın, hiçbir şey yapmaz, zaten zar zor görüşürsünüz, fiyat işlev olarak düşüktür.
    ama komşu kızını alandan tut, mahalleliye kadar herkesin aklı alessandrada kalır

    Alıntıları Göster
    2. el, prestij, preformans, dizayn bence hiçbirinde saab bmw ye kafa tutamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Makyajlı 3 serisindeki 177hp 350nm'lik 2 litrelik dizel motor ise şehiriçi 6.7 yakıt tuketıyor. ve 0 -100 ü 7.9sn. Evet yanlıs duymadın 7.9. Ve 350 nm yi 1750-3000rpm arası sureklı olarak verıyor. Gercekten dehset bısey.. dıger dızellerın max tork esneklıgı 750 ila 1000 devır arası gidip gelebılyor en fazla.. Nitekim Saab'ta torkunu sadece 2000-2750 arası verebılıyor. Oda 320nm...


    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engine/technical_data.html


    Bence 2009 3.20d alacak durumun varsa, SAAB'a felan dönüp bakma bile derim

    bi tarafta 11,9lt ve 11.5sn
    diğer tarafta 6.7lt ve 7.9sn





    eski bir kullanıcısı olarak temin edebilirim ki 2 litre bazında spor arayan birisi için bu motor hayal kırıklığı
    ben de o motorun teknik verilerine ve gücüne inanarak aldığımı söyleyebilirim ama malesef kazın ayağı öyle değil... bir kere o veriyi sittin sene yakalamak gerçekten mümkün değil... istanbulda şehir içi kullanılıyorsa kafadan 8-9 litreyi gözden çıkarman gerekiyor. belki 8 saniyede 100'e çıkıyor olabilir, çünkü diğer dizellere göre gücü daha geniş bir bantta verdiğini kullanınca hissediyorsun. ama belli bir hızı aşınca malesef hızlanması çok süratli bir şekilde düşüyor. amaç ekonomiyse 316 tercih edin derim, çünkü bmw'nin 2 litre dizellerinin 177 hp ye eski gücü kadar optimize olduğunu düşünmüyorum. aracı biraz dengesizleştirmiş.




    eğer aklınızda senelik mtv yoksa 325i falan almayı deneyin. galeriler getiriyor. tüketim de hayal kırıklığı sayılmaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: llUlisisll

    GTRulez,

    2006-2007 model 3.20d nasil?2009 lar çok pahali.

    Önceki kasanin verileri de benzer mi?20 beygirlik bir fark var bildigim kadariyla.

    Bir de dış görünüs daha güzel oldu, makyajlar sonrasi.

    Bu arada 12 litre'yi nerede gördün, testte 8.5 lt diyor, fabrika verileri de 7.7 lt şehir içi diyor Saab için.





    Dostum SAAB ile ilgili koydugun lınkte oyle yazıyor;

    Şehiriçi: 11.9
    Şehirdışı: 6,5 lt
    Ortalama: 8,5 lt

    Sehiriçi 11.9lt dıyor. Ortalamaları değil, iki aracında direk şehir içi rakamlarını aldım

    6.7lt de bmw nın saf şehiriçi fabrika verisi. Onun da ortalaması 5.4lt yazıyor kendi sitesinde.

    Makyajsızlarda tam emin değilim ama 163 HP olması lazım. 0-100 leride 8.2sn idi galiba.




    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    eski bir kullanıcısı olarak temin edebilirim ki 2 litre bazında spor arayan birisi için bu motor hayal kırıklığı
    ben de o motorun teknik verilerine ve gücüne inanarak aldığımı söyleyebilirim ama malesef kazın ayağı öyle değil... bir kere o veriyi sittin sene yakalamak gerçekten mümkün değil... istanbulda şehir içi kullanılıyorsa kafadan 8-9 litreyi gözden çıkarman gerekiyor. belki 8 saniyede 100'e çıkıyor olabilir, çünkü diğer dizellere göre gücü daha geniş bir bantta verdiğini kullanınca hissediyorsun. ama belli bir hızı aşınca malesef hızlanması çok süratli bir şekilde düşüyor. amaç ekonomiyse 316 tercih edin derim, çünkü bmw'nin 2 litre dizellerinin 177 hp ye eski gücü kadar optimize olduğunu düşünmüyorum. aracı biraz dengesizleştirmiş.




    eğer aklınızda senelik mtv yoksa 325i falan almayı deneyin. galeriler getiriyor. tüketim de hayal kırıklığı sayılmaz.



    Valla dostum 177hp lik 2.0 dizel motor ıcın 8-9lt de cok ıyı bır rakam bence ıst trafıgı gıbı bıyerde. ustune ustuk hakkını verıyor yanı 7.9sn az bı rakam deıl acıkcası. SAAB ise verilerine bakıcak olursak daha fazla yakıyor ama aynı orandada daha az gidiyor... Ayrıca bellı bır suratten sonra ıvmenın kesılmesı tüm dizel motorların kaderınde olan bişey, devir çeviremedikleri için solukları kesılıyor acıkcası.

    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orjinalden alıntı: llUlisisll

    GTRulez,

    2006-2007 model 3.20d nasil?2009 lar çok pahali.

    Önceki kasanin verileri de benzer mi?20 beygirlik bir fark var bildigim kadariyla.

    Bir de dış görünüs daha güzel oldu, makyajlar sonrasi.

    Bu arada 12 litre'yi nerede gördün, testte 8.5 lt diyor, fabrika verileri de 7.7 lt şehir içi diyor Saab için.





    Dostum SAAB ile ilgili koydugun lınkte oyle yazıyor;

    Şehiriçi: 11.9
    Şehirdışı: 6,5 lt
    Ortalama: 8,5 lt

    Sehiriçi 11.9lt dıyor. Ortalamaları değil, iki aracında direk şehir içi rakamlarını aldım

    6.7lt de bmw nın saf şehiriçi fabrika verisi. Onun da ortalaması 5.4lt yazıyor kendi sitesinde.

    Makyajsızlarda tam emin değilim ama 163 HP olması lazım. 0-100 leride 8.2sn idi galiba.




    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    eski bir kullanıcısı olarak temin edebilirim ki 2 litre bazında spor arayan birisi için bu motor hayal kırıklığı
    ben de o motorun teknik verilerine ve gücüne inanarak aldığımı söyleyebilirim ama malesef kazın ayağı öyle değil... bir kere o veriyi sittin sene yakalamak gerçekten mümkün değil... istanbulda şehir içi kullanılıyorsa kafadan 8-9 litreyi gözden çıkarman gerekiyor. belki 8 saniyede 100'e çıkıyor olabilir, çünkü diğer dizellere göre gücü daha geniş bir bantta verdiğini kullanınca hissediyorsun. ama belli bir hızı aşınca malesef hızlanması çok süratli bir şekilde düşüyor. amaç ekonomiyse 316 tercih edin derim, çünkü bmw'nin 2 litre dizellerinin 177 hp ye eski gücü kadar optimize olduğunu düşünmüyorum. aracı biraz dengesizleştirmiş.




    eğer aklınızda senelik mtv yoksa 325i falan almayı deneyin. galeriler getiriyor. tüketim de hayal kırıklığı sayılmaz.



    Valla dostum 177hp lik 2.0 dizel motor ıcın 8-9lt de cok ıyı bır rakam bence ıst trafıgı gıbı bıyerde. ustune ustuk hakkını verıyor yanı 7.9sn az bı rakam deıl acıkcası. SAAB ise verilerine bakıcak olursak daha fazla yakıyor ama aynı orandada daha az gidiyor... Ayrıca bellı bır suratten sonra ıvmenın kesılmesı tüm dizel motorların kaderınde olan bişey, devir çeviremedikleri için solukları kesılıyor acıkcası.

    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...

    Alıntıları Göster
    Veriler ortada en iyi seçim BMW olcak hem prestij hemde ekonomi hemde performans




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superxp

    Veriler ortada en iyi seçim BMW olcak hem prestij hemde ekonomi hemde performans

    Alıntıları Göster
    3.20d iyi bir tercih olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozden84

    3.20d iyi bir tercih olacaktır

    Alıntıları Göster
    Saab ne olacağı belli değil ve 2. elde büyük değer kaybı vsvs... BMW almak daha mantıklı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    Şimdi anladım. Bende dengesizleştirmiş diyince aracın sürüş karakteri bozulmuş sandım, motordan bahsettıgın aklıma gelmedi hiç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    öğrenmek adına soruyorum sadece

    çok mu yakıyor o motor.yani fabrika verisiyle farkı çok mu fazla?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    öğrenmek adına soruyorum sadece

    çok mu yakıyor o motor.yani fabrika verisiyle farkı çok mu fazla?

    Alıntıları Göster
    320 d daha iyi bir tercih 2 el sportiflik ve yedek parça konusunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    öğrenmek adına soruyorum sadece

    çok mu yakıyor o motor.yani fabrika verisiyle farkı çok mu fazla?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    öğrenmek adına soruyorum sadece

    çok mu yakıyor o motor.yani fabrika verisiyle farkı çok mu fazla?


    fabrika verilerini unutun, dümdüz ovada gidilmediği sürece o verilerin yakalanması zor, çünkü max. güç aralığı fazla yukarı kaymış bir otomobil....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez


    Aracı dengesizleştirmiş derken ne demek istedin, biraz açarmısın?



    x6 gibi düşünelim, ne bir spor araba gibi tam bir dinamizmi vardır, ne de bir SUV gibi tam bir konforu vardır. ikisinden de biraz vardır, iki arada bir derede kalmıştır. bmw'nin 177 lik motoru da böyle işte, ne performanstan tam istediğini alabiliyorsun ne de tüketimden...



    öğrenmek adına soruyorum sadece

    çok mu yakıyor o motor.yani fabrika verisiyle farkı çok mu fazla?


    fabrika verilerini unutun, dümdüz ovada gidilmediği sürece o verilerin yakalanması zor, çünkü max. güç aralığı fazla yukarı kaymış bir otomobil....

    Alıntıları Göster
    sürüş dinamiklerini karşılaştırmak gerekir...
    saab bi ara epey eleştriliyordu bu konuda... bmw zaten oldukça üstün arada epey fark olabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    sürüş dinamiklerini karşılaştırmak gerekir...
    saab bi ara epey eleştriliyordu bu konuda... bmw zaten oldukça üstün arada epey fark olabilir...

    Alıntıları Göster
    bmw herkonuda daha iyi bence ama makyajsız kasa bmw lerin stopları çok kötü bence alabilirseniz makyajlı kasa alın
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.