Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (739. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
747.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 737738739740741
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracı aldığım günden beri sık sık başıma gelen bir olay var.



    Mesela ışıklarda bekliyorum aracı N ye alıyorum. Ardından D ye almaya çalışırken araç vitese geçmiyor. Ekranda A, N veya R yanıp yanıp sönüyor. Kısacası araç vitese geçmiyor. Gaza basıyorum araç bağırıyor ama vitese geçmediği için doğal olarak araç yerinden kalkmıyor.



    Bu problemle karşılaşan başka arkadaşımız varmı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultracimbom kullanıcısına yanıt
    frene biraz daha sert basarak denediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertkansimsek M kullanıcısına yanıt
    Yani frene iyi bastığımı düşünüyorum ama yinede daha dikkat edeyerek denerim.



    Ama vites kolunu kendime çektiğimde vites geçiyor ama ekranda A yanıp yanıp sönüyor gaza basıyorum araç bağırıyor ama kalkmıyor. N ye alıyorum yine yanıp yanıp sönüyor. Aynı şekilde R ye alıyorum yine aynı. Yani bu olay başıma geldiğinde hangi vitese geçmeye çalışsam geçmiyor. Manuele bile alamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultracimbom kullanıcısına yanıt
    benim de araç soğukken başıma geliyor daha dikkatli bir şekilde frene sert basıp denediğimde geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertkansimsek M kullanıcısına yanıt
    Valla dediğiniz şekildeymiş. Bugün yine başıma geldi dediğiniz gibi frene sert basınca vites geçti. Çok teşekkür ederim. Demekki az hafif basınca bu ptoblem ortaya çıkıyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic2242 C kullanıcısına yanıt

    lastikler Goodyear Eagle Assymetric 2



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • Arkadaşlar araçta 50 yanak lastik kullanan varmı? Konforu biraz olsun arttırabilmek adına lastik yenileme zamanında 50 yanak lastik takmayı düşünüyorum araca. Davlumbaza felan sürtme ile karşılaşmayız herhalde?
  • Bugün maalesef araçta bi sorunla karşılaştım. 5 Km kadar bi yere gittim aracı parkettim ancak stop etmedim. Araba rolantide sarsıntılı çalışmaya devam etti. Farkettim ama üzerine düşmedim. Ardından yola çıktım araç yerinden kalkmıyor tabiri caizse neyse dipgaz felan yaptım zar zor araç hareket etti. Motor arıza ışığı yanıp sönmeye başladı. Yola çıktım araç 30 km hızı geçmiyor bağırıyor çağırıyor yok zannedersinizki aracı biri arkadan tutuyor. Heleki bi yokuşa denk geldim orada aracın hızı 16 km ye kadar düştü. Üzerinede çıkmadı. Bu şekilde mecburen yavaş yavaş gittim. E-5 e çıktım orada düz yolda zorlansada zar zor 80 km hızı gördü. Sonra yavaşlayınca yine aynı sorunlar başa sardı.



    Bir müddet sonrada aracı stop edip 2-3 dakika bekledim. Tekrar çalıştırdım. Arıza ışığı devamlı yanar hale geldi (Zaten devamlı yanıyordu) ve sorun ortadan kalkmış gibi görünüyor.



    Acaba bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir? Daha önce başına gelen oldumu acaba?



    Bu arada aracı devamlı benzinde kullanıyorum. LPG var ama depo boş kullanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultracimbom kullanıcısına yanıt
    Motor arıza Lambası hiç sönmüyor ki 2 yıldır o halde kullanıyorum. Eksperin söylediğine katılıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ultracimbom kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu aracı ilk aldığım zamanlarda yaşamıştım. Normal seyir halindeyken motor arıza ışığı yanıp sönmeye başlayıp sonrasında stop etmeye kadar giden bir süreç. Ve o günden sonra arıza lambası hiç sönmedi.Benzine aldığımda bu sorunu yaşamıyordum. Ben bu sorunu nasıl çözüme kavuşturdum anlatayım. Lpg enjektörlerinden birisi arızalıymış.Enjektörleri değiştirdim. Lpg ayarı önemli. Bujileri kontrol ettirip değiştirdim. Sübap Ayarı yaptırdım. O günden bu yana lpg veya benzinle kullanımda hiç sorun yaşamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Honda Civic 1.8 hatchback modelini düşünüyorum tam otomatik veya manuel vites ishift ile uğraşamam çok sıkıntısı varmış birkaç sorum olacak kullanan arkadaşlar fikir beyan ederse çok sevinirim

    1.8 olduğu için yakıt tüketimi çok oluyor mu ?
    (benzinli veya lpg kullanımına göre söylerseniz çok sevinirim)

    atak kullanmayı seven biriyim istediğim hazzı alabilir miyim ?

    klima performansı nasıl acaba yazın klima olmadan yapamayan biriyim

    Kronik arızaları var mıdır ?

    Standart ön panjur ve arka panjuru beğenmiyorum typeR görünümlü olanlar hoşuma gidiyor nereden temin edebilirim ?

    Genel olarak bana bilgi verecek arkadaşlar olursa çok sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultracimbom

    Arkadaşlar aracı aldığım günden beri sık sık başıma gelen bir olay var.



    Mesela ışıklarda bekliyorum aracı N ye alıyorum. Ardından D ye almaya çalışırken araç vitese geçmiyor. Ekranda A, N veya R yanıp yanıp sönüyor. Kısacası araç vitese geçmiyor. Gaza basıyorum araç bağırıyor ama vitese geçmediği için doğal olarak araç yerinden kalkmıyor.



    Bu problemle karşılaşan başka arkadaşımız varmı acaba?

    Aynı durum değil ama bir benzeri var bende de.
    Işıklarda beklerken boşa alıyorum, bazen vitese alıp gaz vermeme rağmen araç hala rolantide duruyor ve harekete geçmiyor (gaza tepki vermiyor), bazen bu bir iki saniye sürebiliyor. Sizin durum daha ciddiymiş.
  • serkanseyko S kullanıcısına yanıt
    beygir gücü olarak doyurur bence ama yakıt tüketimi atak kullanımca coşacaktır illaki, tabi ishift şanzımanda vites geçişleri arasında manuele göre biraz daha fazla zaman geçiyor, özellikle 1-2ci vitesler arasındaki geçişler otomatik kullanımda gaza basış seviyenize göre araca kararsızlık yaşatırsanız sıkıntılı olabilir ama aracın dilini çözerseniz sıkıntı olmayacaktır, denemeden almayın derim.
    bu araçların teyplerinde belirli zaman sonra sorun çıkabiliyor (çat küt deyip kapanma gibi, ya da müzik*klima ekranında yazıların silikleşmesi gibi falan)
  • serkanseyko S kullanıcısına yanıt
    Ben tam otomatik olanını kullanıyorum; ancak i shift'lerin çok sıkıntısı olduğu görüşüne katılmıyorum. Herhangi bir tek kavramalı şanzımana göre çok daha sorunsuz. Debriyaj değişimini ve değişim öncesi dönemde görülen belirtileri sorun olarak görmek doğru değil. Kullanımına alışınca fazla geri de kaçmıyor, zaten 2009 sonrası yokuş kalkış desteği de var. Tam otomatik daha konforlu tabi. Özellikle trafik oldu mu baya farkediyor.

    Yakıt tüketimi olarak benim Ankara şehir içinde 33 km hız ortalamasında 9.4 litre tüketimim var. Yokuşlu bir bölgede oturuyorum onun da etkisi var tabi. Genel şehir içi ortalaması bu şekilde. Biraz açık yol bulunca 8,5'e düşer. İshift'ler, tam otomatiklerden neredeyse 1 lt az yakıyor. Uzun yolda hep 120 civarı gidilince Antalya, İzmir gibi rotalarda 6,5 gibi yakıyor. LPG için benzindeki tüketimin litre cinsinden -kitine ve lpg kalitesine göre değişmekle birlikte- %10-20 fazlasını koyup öyle değerlendirin.

    Atak kullanımdan ne beklediğinize bağlı olarak sorunuza cevabım değişir. Beni tatmin ediyor; ancak yeni nesil turbo araçlar gibi torklu olmadığından zaman zaman tork eksikliği hissedilebiliyor. 3500 devir sonrasında vtec ikinci faza geçince gayet keyifli oluyor. Otomatik şanzıman klasik bir tork konvertörlü. Yükleyeyim,uçayım kaçayıma gelmez.Bununla birlikte sınıfında dönemine göre bence en iyi tork konvertörlü şanzıman.
    http://asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/index.html linkinden motorla ilgili teknik değerlendirmeyi okuyabilir, güç ve tork eğrilerini değerlendirebilirsiniz.

    Kliması tüm japon araçları gibi harika çalışıyor, otomatik fonksiyonu var. Yakıtı ve çekişi muadillerine göre çok daha az etkilediğini düşünüyorum. Aracın en iyi noktalarından birisi.

    Tabi ki her araç gibi ufak tefek kronik sorunları var, ağır sayılabilecek sorunu yok. Çözümler genel olarak zor
    ve maliyetli sayılmaz. Dekra'nın , tuv'ün sorunsuzluk indekslerinde sınıfının en üst sıralarında yer alır. İyi bakılınca yüksek km'ler kolaylıkla aşılabilir.

    Panjur için tabi ki akla ilk olarak yetkili servis ve büyük honda parçacıları geliyor, çıkmacılara bakılabilir. Kargosu yüksek çıkacağı için yurtdışından pahalıya gelir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akılfikir -- 31 Mart 2018; 1:24:26 >




  • Merhaba arkadaşlar 1.8 i shift triger ve baskı balata ortalama kaç kmde değişiyor?
  • forumalp F kullanıcısına yanıt
    Triger kayışı bulunmuyor, zincirli sistem var. Baskı balata için ishift kullananlar daha rahat cevap verir ama şanzımanı nasıl kullandığınıza, ışıklarda ya da uzun bekleyişlerde boşa alıp almadığınıza, yokuşta sürekli yarım debriyaj yaptırıp yaptırmadığınıza, yaşadığınız ilin eğim ve trafik durumunu gibi çeşitli değişkenlere göre net olarak öngörülemeyecek bir rakam olacaktır. Aracın debriyaj balatası değerlerine yetkili servisteki bilgisayarlardan baktırabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akılfikir -- 7 Nisan 2018; 23:30:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumalp

    Merhaba arkadaşlar 1.8 i shift triger ve baskı balata ortalama kaç kmde değişiyor?
    Servis baskı balatayı 100 bine gelince değiştiriyor. Ben değiştirmek istedim. Servis test falan yaptı. Abi sen çok pimpiriklisin, 100 bin olmadan bunu değiştirmiyoruz zaten. Senin aracında da bir problem yok, sen devam et dedi. Bir sene geçti ve herhangi bir problemle karşılaşmadım. Güzel kullanılmış, yoğun trafiğe maruz kalmamış bir araç 150 bini görebilir diye tahmin ediyorum. Tabi bizim ülkede öyle kaç araç olabilir orası muamma




  • Çok tesekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumalp

    Çok tesekkür ederim.
    Honda 150 000 km garanti verdiğine göre kesin bir bildiği vardırnormal kullanımda 150 000 km dayanabilir baskı balata
  • Arkadaşlar merhaba, daha öncesinde yazmıştım aracın arka sol tarafından ses geliyor diye. Kimi Z rot demişti, kimi viraj çubuğu burçlarından, vs... Araçta Z rot yok, viraj çubuğu da yok

    Gelen ses sol arka amortisör bağlantısının üst kısmında, bagajdan ulaşılan kısımda bulunan takozun üst kısmındaki kısmın tam oturmamış, boşluk yapmış olmasıymış. Sanırım bu nedenle o boşlukla kullandıkça ve/veya sert bir çukura girdiğimde amortisör de patlamış. Çözüm: amortisör değişimi (tamir de ettirebilirsiniz fakat uygun fiyata Japon malı amortisörler var değişim daha garanti olabilir ben öyle yaptım) ve o üst kısma somunun tam sıkıştırabilmesi için ekstradan bir pul daha yerleştirmek. Sizin amortisörünüz sağlamsa sadece pul ekleterek de bu vurma sesini giderebilirsiniz.

    Bakım için de Ankara'da Doğan Usta var, yetkili servisten ayrılıp kendi yeni servis açmış. Çok yardımcı oldu sağ olsun, hem güler yüzlü, hem kaliteli hem de uygun fiyatlı iş yapıyor. Orijinal parçalar kullanıyor. Fiyatı da yetkili servisin çeyreği kadar neredeyse. Tavsiye ederim. Yılmaz Honda Özel Servisi, Şaşmaz'da. Kaliteli Honda ustası arayanlar bi baksın derim.




  • 
Sayfa: önceki 737738739740741
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.