Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (740. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
747.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 738739740741742
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracımı sattım double din çerçeve ve kablolar satılıktır bilginize yabancıya gitmesin
  • Arkadaşlar Merhaba. Honda Civic 1.8T Hatcback Otomatik araç sahibiyim. 2008 Model. Aracımda yolda seyir halinde gidip duracağım zaman veya yavaşladığında aracın deviri en dibe vurup stop ediyor. Araç daima benzinde kullanılıyor. Bugün bu sorunlarla alakalı aracı Honda Yetkili servisine bıraktım. Araç conta yakmış 21.000 TL fiyat çıkardılar. Tabiki arabayu aldım. Sizden ricam bana İstanbul Avrupa Yakası için iyi bir Honda ustası tavsiye edermisiniz. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultracimbom

    Arkadaşlar Merhaba. Honda Civic 1.8T Hatcback Otomatik araç sahibiyim. 2008 Model. Aracımda yolda seyir halinde gidip duracağım zaman veya yavaşladığında aracın deviri en dibe vurup stop ediyor. Araç daima benzinde kullanılıyor. Bugün bu sorunlarla alakalı aracı Honda Yetkili servisine bıraktım. Araç conta yakmış 21.000 TL fiyat çıkardılar. Tabiki arabayu aldım. Sizden ricam bana İstanbul Avrupa Yakası için iyi bir Honda ustası tavsiye edermisiniz. Teşekkürler
    İkiler Honda'ya götürün. Anadolu yakasında Küçükyalı'da.
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Tavsiyenizi dikkate alacağım çok teşekkürler
  • Hocam ekrana talibim. İstanbuldayim. Nasil gorusuruz
  • Merhaba elimde Ralco RZ hafif performans kasnağı var. Aracımı sattığım için boşa çıktı. Uygun fiyata bırakacağım. PM atabilirsiniz.
  • ultracimbom kullanıcısına yanıt
    Vitesleri öğrenmesi lazım, debraj plakan zamanla inceldiği için debraj plaka ayarının eski yerinde olmadığını ishift anlamıyor 15000 km de bir debrajın durumunun ishifte öğretilmesinde fayda var. bu şekilde sorunlu denilen bu vitesler sorunsuz uzun yıllar kullanılabilir.
  • forumalp F kullanıcısına yanıt
    tiriger yok zincirli, baskı balata kullanıma bağlı olur. Ben arabayı 28.000 km de aldım sağolsun benden önceki sahibi kadıköy trafiği balatayı bitirmiş. Ben 100.000km yaptım değiştirdikten sonra değiştirmesem olurdu ama ishift zorlanmasındiye değiştirdim.
  • Merhaba, aracımla çok şükür sorunsuz bir 10000 daha devirdim. Bakım zamanımız geldi bir de km'si geldiği için otomatik şanzıman yağını da değiştirmek gerekiyordu. Akıncı Garage'dan Hamza Usta her zamanki gibi halletti sağolsun. Bakımla ilgili bilgi vereyim. Her zamanki gibi hava ve yağ filtresi ile karter ve şanzıman yağ pullarını servisten aldım. 142 lira tuttu. Hava 82,yağ da 42 olmuş. Döviz kurundaki artış zam olarak yansımış malesef.

    Yağ olarak yine 0w30 mobil kullanacaktım,hepsiburada'dan sipariş ettim. Aynı gün kargo diyordu, 10 günde gönderemediler. Ben de başka bir şey deneyeyim dedim. İlk olarak 0w-20 sonraları da 0w-30 kullanmıştım, şimdi de 5w30'a geçtim. Almanya Üretimi Liqui Moly Top tec 4600 aldım. Normalde honda'lar için top tec 4300 tavsiye ediliyor. Onun 4 litreliği yoktu. Hem de 4600'ün hths değeri daha yüksek. Zaten API SN ve Acea A3 onayları da var. LPG için tavsiye edilen bir yağ ve HTHS değeri 3,5 olduğu için tercih ettim. İlk izlenimim yumuşak ve sessiz çalıştırdığı yönünde. Zamanla anlarım. Ona göre devam ya da değişim deriz.
    products.liqui-moly.com
    Top Tec 4600 5W-30
    https://products.liqui-moly.com/top-tec-4600-5w-30-2.html


    Şanzıman yağı değişecekti. Piyasada bulabileceğimiz ve Honda'nın ATF DW1, ATF-Z1 onayına sahip yağlar:
    -Honda orjinal serviste satılanlar,
    -Liqui Moly ATF Top Tec 1800,
    -Eneos Eco-ATF,
    -Motul ATF VI ve Multi ATF. Bu yağlar arasında seçim yapmam gerekiyordu. %100 sentetik olduğu için motul'u seçtim. Fiyatlar 40-50 tl/lt arası değişiyor. Değişim öncesinde Hamza'nın önerisi üzerine liqui moly şanzıman temizleyici koyduk. 10 dk çalıştırdıktan sonra yağını değiştirdik. Zaten herhangi bir şikayetim yoktu;ancak birinci ve ikinci vites arası biraz daha yumuşadı gibi.
    www.motul.com
    Motul - Products show
    https://www.motul.com/tr/tr/products/atf-vi


    Ön disk ve balatalarımı 23 bin km önce brembo'larla değiştirmiştim. Önler ses yapıyordu, değiştirmek istedim. Ferodo alacaktım ama tedarik gecikti. Daha önce başka aracımızda denediğimiz ve oldukça memnun kaldığımız Sangsin Hi-Q balata aldım. Ses kesildi hemen. Yeni yeni oturuyor, 3-5 bin km sonra tam görüşlerimi yazarım. Kore üretimi,seramik katkılı bence güzel bir balata. TRW alternatifi vardı, daha önceden başka aracımda kullanmıştım. Sert geldiği için tercih etmedim.
    www.sangsin.com
    SANGSIN :::::::: 상신브레이크
    http://www.sangsin.com/eng/product/introduce/car


    Zamanı geldiği için fren hidroliğini değiştirdik. 2 litre de oraya dot 4 koyduk. Hidrolik alırken yeni tarihli olmasına dikkat edin. Mobil 1 hidroliğin 3 yıl ömrü var. Dot 4,4.1 ya da dot 5.1 koyabilirsiniz.

    Polen filtresi için klimayı temizleyip öyle takmak istedim. Orjinal filtreyi yeterince iyi bulmuyorum. Araştırdım, bu sefer de valeo'yu deneyeyim dedim. İyi ki de almışım, orjinalinden daha kaliteli ve %50 daha ucuz. Valeo 715540 kodlu polen filtresini değiştirdim. Liqui Moly marka klima fresh ve klima sistem temizleme spreyi kullandım.Polen filtresini çıkardıktan sonra basınçlı hava ile temizledim içerisini, ardından talimata uygun şekilde evaporatörü kuruttuktan özel solüsyonla yıkadım, kuruduktan sonra da hem evaporatör hem havalandırma kanalları için olan temizleyiciyi kullandım. İşlemleri tamamlayıp, polen filtresini taktım ve kokumu astım. Mis gibi oldu.http://www.liquimolyturkey.com/klima-fresh-klima-bombasi-spreyi-150-ml-4065
    Liqui Moly Türkiye
    LIQUI MOLY Klima Sistem Temizleyici Sprey 250 ml (4087)
    http://www.liquimolyturkey.com/klima-sistem-temizleyici-sprey-250-ml-4087


    Bir bakım zamanımız da böylece geçti.Herkese kazasız belasız günler.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akılfikir -- 2 Haziran 2018; 16:15:15 >




  • Merhabalar Manuel 5kapılı olarak bu araçtan satan arkadaş varsa aramızda bana yazarlarsa memnun olurum alma niyetindeyimde.
  • Manueli farkettiğiniz üzere epey az, bende malum sitede baya zaman harcayıp manuelini bulur bulmaz atlamıştım. Allah kolaylık versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akılfikir

    Merhaba, aracımla çok şükür sorunsuz bir 10000 daha devirdim. Bakım zamanımız geldi bir de km'si geldiği için otomatik şanzıman yağını da değiştirmek gerekiyordu. Akıncı Garage'dan Hamza Usta her zamanki gibi halletti sağolsun. Bakımla ilgili bilgi vereyim. Her zamanki gibi hava ve yağ filtresi ile karter ve şanzıman yağ pullarını servisten aldım. 142 lira tuttu. Hava 82,yağ da 42 olmuş. Döviz kurundaki artış zam olarak yansımış malesef.

    Yağ olarak yine 0w30 mobil kullanacaktım,hepsiburada'dan sipariş ettim. Aynı gün kargo diyordu, 10 günde gönderemediler. Ben de başka bir şey deneyeyim dedim. İlk olarak 0w-20 sonraları da 0w-30 kullanmıştım, şimdi de 5w30'a geçtim. Almanya Üretimi Liqui Moly Top tec 4600 aldım. Normalde honda'lar için top tec 4300 tavsiye ediliyor. Onun 4 litreliği yoktu. Hem de 4600'ün hths değeri daha yüksek. Zaten API SN ve Acea A3 onayları da var. LPG için tavsiye edilen bir yağ ve HTHS değeri 3,5 olduğu için tercih ettim. İlk izlenimim yumuşak ve sessiz çalıştırdığı yönünde. Zamanla anlarım. Ona göre devam ya da değişim deriz.
    products.liqui-moly.com
    Top Tec 4600 5W-30
    https://products.liqui-moly.com/top-tec-4600-5w-30-2.html


    Şanzıman yağı değişecekti. Piyasada bulabileceğimiz ve Honda'nın ATF DW1, ATF-Z1 onayına sahip yağlar:
    -Honda orjinal serviste satılanlar,
    -Liqui Moly ATF Top Tec 1800,
    -Eneos Eco-ATF,
    -Motul ATF VI ve Multi ATF. Bu yağlar arasında seçim yapmam gerekiyordu. %100 sentetik olduğu için motul'u seçtim. Fiyatlar 40-50 tl/lt arası değişiyor. Değişim öncesinde Hamza'nın önerisi üzerine liqui moly şanzıman temizleyici koyduk. 10 dk çalıştırdıktan sonra yağını değiştirdik. Zaten herhangi bir şikayetim yoktu;ancak birinci ve ikinci vites arası biraz daha yumuşadı gibi.
    www.motul.com
    Motul - Products show
    https://www.motul.com/tr/tr/products/atf-vi


    Ön disk ve balatalarımı 23 bin km önce brembo'larla değiştirmiştim. Önler ses yapıyordu, değiştirmek istedim. Ferodo alacaktım ama tedarik gecikti. Daha önce başka aracımızda denediğimiz ve oldukça memnun kaldığımız Sangsin Hi-Q balata aldım. Ses kesildi hemen. Yeni yeni oturuyor, 3-5 bin km sonra tam görüşlerimi yazarım. Kore üretimi,seramik katkılı bence güzel bir balata. TRW alternatifi vardı, daha önceden başka aracımda kullanmıştım. Sert geldiği için tercih etmedim.
    www.sangsin.com
    SANGSIN :::::::: 상신브레이크
    http://www.sangsin.com/eng/product/introduce/car


    Zamanı geldiği için fren hidroliğini değiştirdik. 2 litre de oraya dot 4 koyduk. Hidrolik alırken yeni tarihli olmasına dikkat edin. Mobil 1 hidroliğin 3 yıl ömrü var. Dot 4,4.1 ya da dot 5.1 koyabilirsiniz.

    Polen filtresi için klimayı temizleyip öyle takmak istedim. Orjinal filtreyi yeterince iyi bulmuyorum. Araştırdım, bu sefer de valeo'yu deneyeyim dedim. İyi ki de almışım, orjinalinden daha kaliteli ve %50 daha ucuz. Valeo 715540 kodlu polen filtresini değiştirdim. Liqui Moly marka klima fresh ve klima sistem temizleme spreyi kullandım.Polen filtresini çıkardıktan sonra basınçlı hava ile temizledim içerisini, ardından talimata uygun şekilde evaporatörü kuruttuktan özel solüsyonla yıkadım, kuruduktan sonra da hem evaporatör hem havalandırma kanalları için olan temizleyiciyi kullandım. İşlemleri tamamlayıp, polen filtresini taktım ve kokumu astım. Mis gibi oldu.http://www.liquimolyturkey.com/klima-fresh-klima-bombasi-spreyi-150-ml-4065
    Liqui Moly Türkiye
    LIQUI MOLY Klima Sistem Temizleyici Sprey 250 ml (4087)
    http://www.liquimolyturkey.com/klima-sistem-temizleyici-sprey-250-ml-4087


    Bir bakım zamanımız da böylece geçti.Herkese kazasız belasız günler.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    Malesef alıntıladığım mesajım son mesaj, yaptırdığım bakım da honda'mızın son bakımı olmuş. Bakımdan birkaç gün sonra bakımı yaptırdığım ustam aradı ve "aracınıza talipli var satmayı düşünür müsünüz" dedi. Ben de "düşünebilirim ama piyasasını bilmiyorum araştırayım da öyle arasın" dedim. Ben araştırdım fiyatımı belirledim düşünen arkadaş aramadı.

    Sonra tabi bir kere satma fikri düştü aklıma bari internete koyayım dedim. Cuma akşama doğru koydum. Telefonum hiç susmadı,mesajlar, whatsapp'tan ulaşanlar... 24 saat dolmadan 94 favori oldu. İlanı koyduktan 15 dk sonra arayıp, 1 saat sonra gelen arkadaş düzgün,efendi birisiydi. Onun da bir önceki kasa civic'i vardı, birkaç gün müsade istedi. Ben de hem aracıma iyi bakabilecek birisine gitmesi hem de efendi birisiyle alışveriş yapmak istediğim için bekledim. Opsiyonlandığını ilan metninde belirtmeme rağmen arayan arayana, hatta üstü kapalı şekilde biz daha fazlasını verebiliriz diyenler olmasına rağmen sözümüzü tuttuk. Bugün de alıcı arkadaşın para meselesi hallolunca aracı götürüp gösterdik. Detaylıca incelendi. Süpriz şekilde sağ aynanın katlanma özelliğinin çalışmaması haricinde bir sorun yoktu. Satışını verdim ve 2,5 yıldan uzun süren civic maceramı sonlandırdım. Alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullansın.

    Burayı okuyup fikir sahibi olmak isteyenler için ufak bir değerlendirme yazayım. Aracım benim kullandığım tam otomatik 1.8 versiyonu kullandığım süre boyunca çok şükür en ufak bir sorun çıkarmadı. Sadece iki defa subap ayarı yaptırdım. Bakımları kolay ve son derece sağlam bir araçtı.

    İç mekanın kullanışlılığı çok yüksek; bagajı geniş, koltukların yanal desteği ve minder uzunlukları makul, arka koltukların hareketliliği, eşya gözleri çok yeterliydi. Sürüş pozisonu da ideala yakındı.

    Yol tutuşu,motoru ,şanzımanı gerçekten çok başarılıydı. Şanzımanı çok konforlu, vites değişimleri sarsıntısız. Direksiyon sistemi direkt ve hisli çalışıyor. Aracın arkası çok tatlı çok kontrollü bir şekilde geliyor, kafası gayet güzel otuyor. İsterseniz ESP kapatılabiliyor zaten. Araç genel itibariyle çok çevik, kontrolü çok kolay.Keskin bir tadı var.

    Yalıtımı sınıf ortalamalarında, tüketimi tam otomatikte ortalama 30 km şehir içi hızlarda şehir içinde 9-9.5lt/100km, şehir dışında ise 6-6,5 lt/100km dolaylarında. LPG ile uyumu çok iyiydi. Bir defa bile ne arıza lambası yaktı, ne rölantisi oynadı, ne de stop etti. Prins de çok iyi bir kit kesinlikle tavsiye ederim. Bir daha lpg'li araç alırsam prins veya brc'den şaşmam.

    İç mekan ergonomisi gayet iyiydi, her şey elinizin altında. Vites topuzunun, klimanın, göstergelerin yerleşimi çok başarılıydı. Kliması çok verimli çalışıyor. Yakıta etkisi az, güçten çok az çalıyor.

    Tabi iki her ürün gibi artı ve eksileri vardı. Eksileri bana göre arka süspansiyonun sertliği ve fren gücünün Alman rakipleri kadar iyi olmaması sayılabilir. Aklıma gelenler bu kadar. Ben hep güzel hatırlayacağım canım honda'mı.

    Günümüz modern araçlarıyla geleneksel araçlar arasında çok güzel bir noktada olan, iki taraftan da tatlar sunan aracın temizinin yıllandıkça değer kazanacağını düşünüyorum. Tüm Honda'cılara sağlıklı, mutlu sürüşler dilerim. Aracınız gerçekten özel ve güzel bir araç. Kıymetini bilin.

    Saygılarımla.




  • Manuel civic 1.8 aranıyor. Tercihen düşük km'de ve kazası olmaması lazım. Dört ya da iki kapı fark etmez.
  • Hayırlı olsun, kaça sattınız kaç kmdeydi?
  • Merhabalar
    forumun bu bölümüne katkınız için teşekkür ederiz.
    Ankara içinde arkadaşlarla paslaştığımız bir grubumuz vardı sizide katmak isterdik fakat satmışssınız aracınızı. Hayırlı olsun, yinede özlerseniz buyrun whatsapp grup giriş linkimiz.
    WhatsApp.com
    WhatsApp Grup Daveti
    https://chat.whatsapp.com/1G5IFoOM3l2ITXeyI52dPN




  • Merhabalar herkese,
    210.xxx kilometrede 2008 model benzinli i-shift 1 parça değişen 2-3 parça boya, kontrol etmedim ama maksimum 3-4 bin hasar kayıdı vardır. Sizce ederi nedir? Malum sitede fiyatlar çok değişkenlik gösteriyor. Hatasız diye 265bin kilometrede 42bin fiyat çekende var, ağır hasar kayıtlı diye 28bin liraya satanda var. Fikirlerinizi merak ediyorum.
  • Merhaba arkadaşlar. 2006 i-shift aracımı satmaya karar verdim. İzmir'de oturuyorum. 45.000 tl ye bırakacağım. 170binde ön kaput ve ön cam seyir halinde açılmaya bağlı honda terakkide değişti. Fotoğrafları ve faturası mevcut. Çoğu kaskodan yararlanılarak keyfe keder yapılmış temizlik tadilatları olmak üzere 8 adet tramer kaydı var, ağır kazası yok. Tramer fotoğrafını da isteyenle paylaşabilirim, kendiniz de sorgulayabilirsiniz. Araç kusursuz temizlikte değil, 12 yaşın getirdiği makul sayılabilecek deformasyonlar var. Aracı biliyorsunuz zaten ekstraları yazsam yeter.

    Ekstralar:

    Multimedia sistemi (dounçble din teyp)

    Jbl kompenant + markasını hatırlamadığım amfi

    Amerikan park

    Tavan folyo kaplama

    İlgilenenen özelden iletişime geçebilir.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • joesef_35 J kullanıcısına yanıt
    kaputu değişmiş 170 bindeki bomboş tutulmayan kasaya 45 bin istemek ? iyice piyasa kafayı yedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    kaputu değişmiş 170 bindeki bomboş tutulmayan kasaya 45 bin istemek ? iyice piyasa kafayı yedi
    2000 bin model hondalara 30 35 istiyorlar. Bu araba 45 rahat eder.
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    2000 modele o parayı verenler enayi zaten ama bu araçta bana göre o parayı etmez bu kasa nedense pek tutulmadı hem ikinci eli ağır hem parçası yaygın değil ve pahalı kardeşim honda yetkili serviste çalışıyor 4 senedir ve en problemşi bu kasaların olduğunu söyler sürekli bana göre bu aracın değeri 35-38 arasıdır ön kaput değişmeside ayrıca bir eksi neyse alana hayırlı olsun ben görüşümü söyledim.
  • 
Sayfa: önceki 738739740741742
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.