Şimdi Ara

Sadece Impreza Almak.. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
5.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk aracım pejo 106 gtı dı seninde dediğin gibi modifiyeden cılkı çıkmıştı zor sattım 5bin tl ye yakın zararım vardı bundan sonra mümkünse üzerine yara bandı dahil yapıştırılmamış bir araç aradım hep sütten ağzımız yandı ya. ben zati 2.0 arabayı idame ettiremem bu benzin ve lpg fiyatlarında. 1.5 araç benim için ideal o bile çok yakıyorken.mümkünse 60 bini geçmemiş hırpalanmamış ve temiz binen bi adamdan çıkma araç arıyacam yoksa pahalı subaru parçaları beni mahveder.Yok turboymuş süpercharger mış bunlar bize uzak kavramlar aracı yormaktan malzemeyi yormaktan başka işe yaramıyor, sanki drift yapacak pistler, kalkış yarışı yapacak yollar var ülkemizde bana sorunsuz gürültüsüz patırtısız 150 e sabitlesin araç yeterde artar bile.Sadece body modifiyesi düşünüyorum keyfe keder spoileri olsun jantları olsun belki marspiyel ve karlık, az da müzik tesisatına el attım mı bana tam hitap eden bir hb olucak inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 2 Nisan 2012; 9:13:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    İlk aracım pejo 106 gtı dı seninde dediğin gibi modifiyeden cılkı çıkmıştı zor sattım 5bin tl ye yakın zararım vardı bundan sonra mümkünse üzerine yara bandı dahil yapıştırılmamış bir araç aradım hep sütten ağzımız yandı ya. ben zati 2.0 arabayı idame ettiremem bu benzin ve lpg fiyatlarında. 1.5 araç benim için ideal o bile çok yakıyorken.mümkünse 60 bini geçmemiş hırpalanmamış ve temiz binen bi adamdan çıkma araç arıyacam yoksa pahalı subaru parçaları beni mahveder.Yok turboymuş süpercharger mış bunlar bize uzak kavramlar aracı yormaktan malzemeyi yormaktan başka işe yaramıyor, sanki drift yapacak pistler, kalkış yarışı yapacak yollar var ülkemizde bana sorunsuz gürültüsüz patırtısız 150 e sabitlesin araç yeterde artar bile.Sadece body modifiyesi düşünüyorum keyfe keder spoileri olsun jantları olsun belki marspiyel ve karlık, az da müzik tesisatına el attım mı bana tam hitap eden bir hb olucak inşallah.

    Bahsettiğiniz şartlarda bir impreza rahat bulabilirsiniz.. Body modifiyesi WRX kit olabilir fakat aracın arazi ve kardaki hareket kabiliyetini kısıtlayacağı için benim bazı çekincelerim var sanırım aracıma taktırmam. Fakat abartısız bir spoiler şart. çünkü spoilersiz kötü görünüyor. Sizin istediğiniz buna yakın bir şey o zaman

    [simage]http://body-kitz.com/contents/media/08-sti-bottom-line-1-fa.jpg
    [/simage]
    veya
    [simage]
    http://www.body-kit.com/gal_2010_02b.jpg
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 16:06:57 >




  • Üst linkteki kafamdakine daha uygun ama bu kadar alçak ve süslü değil daha sade istiyorum vede siyah inşallah.
    bi kaç araba buldum sahibindenden ama para sıkıntısı işte fantez amalı bakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 2 Nisan 2012; 15:14:44 >
  • önce spoiler sonra jant ardından far karartma(2010 modeller kendinden siyah) ve şekilli bir egsozla işi bitirebilirim. marşpiyel ve karlık benimde aklıma yatmadı şöyle bi düşününce; ama küçükte olsa bi ihtimal iyi marka bir spor yay!birde sonradan aklıma geldi öndeki gümüş panjuru karbon kaplatıcam(oda 2010 modelde var hatta panjuru bile değişik)!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 2 Nisan 2012; 15:23:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    önce spoiler sonra jant ardından far karartma(2010 modeller kendinden siyah) ve şekilli bir egsozla işi bitirebilirim. marşpiyel ve karlık benimde aklıma yatmadı şöyle bi düşününce; ama küçükte olsa bi ihtimal iyi marka bir spor yay!birde sonradan aklıma geldi öndeki gümüş panjuru karbon kaplatıcam(oda 2010 modelde var hatta panjuru bile değişik)!

    Subaru global'de fabrika çıkışından orjinal aksesuarlar var belkide bakmışsındır.http://www.subaru-global.com/11impreza_acc_01.html
    jantlarla ilgili bir tavsiyem mümkün olduğunca hafif jant al. bir kaç kilogramlık jant yerine hafif janlar kullanılması performansa olumlu katkıda bulunur kaynak gösterebilirim. spor arabaların jantları böyle... Şahsen benim yapacağım ilk şeylerden birisi de kule gergileri olacaktır. Subaru kullanlarda gördüm acip özendirdi beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    önce spoiler sonra jant ardından far karartma(2010 modeller kendinden siyah) ve şekilli bir egsozla işi bitirebilirim. marşpiyel ve karlık benimde aklıma yatmadı şöyle bi düşününce; ama küçükte olsa bi ihtimal iyi marka bir spor yay!birde sonradan aklıma geldi öndeki gümüş panjuru karbon kaplatıcam(oda 2010 modelde var hatta panjuru bile değişik)!

    Subaru global'de fabrika çıkışından orjinal aksesuarlar var belkide bakmışsındır.http://www.subaru-global.com/11impreza_acc_01.html
    jantlarla ilgili bir tavsiyem mümkün olduğunca hafif jant al. bir kaç kilogramlık jant yerine hafif janlar kullanılması performansa olumlu katkıda bulunur kaynak gösterebilirim. spor arabaların jantları böyle... Şahsen benim yapacağım ilk şeylerden birisi de kule gergileri olacaktır. Subaru kullanlarda gördüm acip özendirdi beni.

    Kule gergisine ihtiyaç var mı eminmisin?Araç zati yeteri kadar dengede! İnce ve çok kollu olan bi jatn bakıcam 17inch falan tabiki hafif olsun istiyorum boşuna lastiğe ne yük bindirsin ne de ağırlıkla kasislerde amortisöre ve yaylara extra ağırlığın baskısını yansıtsın! dediğin sayfadaen çok beğendiğim şey ön ızgara oldu wallaha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    önce spoiler sonra jant ardından far karartma(2010 modeller kendinden siyah) ve şekilli bir egsozla işi bitirebilirim. marşpiyel ve karlık benimde aklıma yatmadı şöyle bi düşününce; ama küçükte olsa bi ihtimal iyi marka bir spor yay!birde sonradan aklıma geldi öndeki gümüş panjuru karbon kaplatıcam(oda 2010 modelde var hatta panjuru bile değişik)!

    Subaru global'de fabrika çıkışından orjinal aksesuarlar var belkide bakmışsındır.http://www.subaru-global.com/11impreza_acc_01.html
    jantlarla ilgili bir tavsiyem mümkün olduğunca hafif jant al. bir kaç kilogramlık jant yerine hafif janlar kullanılması performansa olumlu katkıda bulunur kaynak gösterebilirim. spor arabaların jantları böyle... Şahsen benim yapacağım ilk şeylerden birisi de kule gergileri olacaktır. Subaru kullanlarda gördüm acip özendirdi beni.

    Kule gergisine ihtiyaç var mı eminmisin?Araç zati yeteri kadar dengede! İnce ve çok kollu olan bi jatn bakıcam 17inch falan tabiki hafif olsun istiyorum boşuna lastiğe ne yük bindirsin ne de ağırlıkla kasislerde amortisöre ve yaylara extra ağırlığın baskısını yansıtsın! dediğin sayfadaen çok beğendiğim şey ön ızgara oldu wallaha

    Alıntıları Göster
    Kule gergisi almamın birinci nedeni özenti ikinci nedeni ise yüksek hızda virajlarda etkiliymiş. Bu forumda biri bu konu ile ilgili yorum yapmış ve şöyle demişti "önceden 130 ile girdiğim viraja kule gergisini taktırdıktan sonra 150 ile giriyorum" yorumu görünce kule gergisinin ne kadar önemli olduğunu kavradım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 20:28:31 >




  • bide çok kollu bir jant var o da baya iyiydi, kule gergisini ne kadara takıyorlar acaba fikrin var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    bide çok kollu bir jant var o da baya iyiydi, kule gergisini ne kadara takıyorlar acaba fikrin var mı?

    parça fiyatları ön arka ultra Racing marka 260 dolar gibi bir fiyat. Takılması kolay sanayide bir ustaya taktırısın.. üstteki resmi öylesine koydum. Şu jantı ercih ederim benzerini yani Hill start asistl ilgili serviste size bilgi verildi mi? varmı fikriniz
    Sizdeki Honda City'nin yıl ve motor hacmini nedir? paylaşabili misiniz?

     Sadece Impreza Almak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 21:46:16 >




  • Bu yazıyı başka bir forumdan aldım görünce gözlerim döndü. aynen iletiyorum.

    2008 1.5r kullanıyorum.Dual Range kolu "Düşük Oran" konumundayken oldukça güçlü ilerlediğini söyleyebilirim.

    7000 devir için maksimum hızlar:

    Yüksek Oran

    1.vites=55 km
    2.vites=100 km
    3.vites=150 km
    4.vites =200 km
    5.vites = 245 km (Ancak 5.viteste 7000 devir dönmeyecektir.)

    Düşük Oran

    1.vites = 40 km
    2.vites = 70 km
    3.vites =105 km
    4.vites = 145 km
    5.vites 175 km

    Dilediğin viteste (motor devrini ve vites maksimum hızlarını dikkate almak koşuluyla) debriyaja basıp kolu oynatarak dilediğin konuma geçebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Bu yazıyı başka bir forumdan aldım görünce gözlerim döndü. aynen iletiyorum.

    2008 1.5r kullanıyorum.Dual Range kolu "Düşük Oran" konumundayken oldukça güçlü ilerlediğini söyleyebilirim.

    7000 devir için maksimum hızlar:

    Yüksek Oran

    1.vites=55 km
    2.vites=100 km
    3.vites=150 km
    4.vites =200 km
    5.vites = 245 km (Ancak 5.viteste 7000 devir dönmeyecektir.)

    Düşük Oran

    1.vites = 40 km
    2.vites = 70 km
    3.vites =105 km
    4.vites = 145 km
    5.vites 175 km

    Dilediğin viteste (motor devrini ve vites maksimum hızlarını dikkate almak koşuluyla) debriyaja basıp kolu oynatarak dilediğin konuma geçebilirsin.

    BEN SANA DEMİŞTİM.

    Hill start asist ileilgili bir bilgim yok ne olduğunu paylaşırsan sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 2 Nisan 2012; 22:01:44 >




  • bence jant budur!

     Sadece Impreza Almak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Bu yazıyı başka bir forumdan aldım görünce gözlerim döndü. aynen iletiyorum.

    2008 1.5r kullanıyorum.Dual Range kolu "Düşük Oran" konumundayken oldukça güçlü ilerlediğini söyleyebilirim.

    7000 devir için maksimum hızlar:

    Yüksek Oran

    1.vites=55 km
    2.vites=100 km
    3.vites=150 km
    4.vites =200 km
    5.vites = 245 km (Ancak 5.viteste 7000 devir dönmeyecektir.)

    Düşük Oran

    1.vites = 40 km
    2.vites = 70 km
    3.vites =105 km
    4.vites = 145 km
    5.vites 175 km

    Dilediğin viteste (motor devrini ve vites maksimum hızlarını dikkate almak koşuluyla) debriyaja basıp kolu oynatarak dilediğin konuma geçebilirsin.

    BEN SANA DEMİŞTİM.

    Hill start asist ileilgili bir bilgim yok ne olduğunu paylaşırsan sevinirim.


    Jant güzelmiş. fakat şoktayım 1.5 araç için biri 220 km demişti ben 200 anladım yine de -"de get la " dedim. adam 245 diyo yaa.
    Gözümle görsem kendime inanmam ... 200 bile olsa benim Subaru'ya
    diyeceğim şudur "olsun artık sana dökülen benzinler Helal (marşımızdan alıntı)" Subaruya yazdım bakalım ne gelecek. Adamlar benden bıktı utanmasam numarasını istiyecem .



    Hill Asist Subaruların çoğunda var. Aracı yokuş yukarı kaldırırken fren ve debriyaja basıyırsun motor bir kaç saniye aracı sen hiç bir şey yapmasanda askıda tutuyor. tabi bu aracın geri kaçmasını önlemek için düşünülmüş.
    az önce 245 diyen abi aha da videosu Subaru 1.5 bana wrx gibi geldi ama
    -Ben hala 245'in şokundayım.
















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 23:11:30 >




  • haaaa hill holder diye biliyorum ben o sistemi yokuş kalkış desteği....245 te çok abartı bence 200 normal değeridir araç çatlar be 245 te!Subaru ya ne yazdın?
  • Hi ve Low durumda araç hızı kaça ulaşıyor diye sordum

    İyice kafam allak pullak oldu. Youtube de aracı 10 saniye de 100 km hıza ulaştıran vatandaş vitesin 1. low 2. low 2. hi durumu ile ulaştırdığını söylüyor araç 2. vitesin sonunda 100 km de...
    Ayrıca Erzurumdan bir hemşerim aracı soğukta çalışmadığı için satmış ve Subaru impreza 2008 lerin soğuğu pek sevmediğini söylüyorlar işte şimdi yandım ... Sorun ECU güncellemesi ile gideribiliyor fakat daha önce ECU'ya müdahale edilmiş ise ECU'yu değiştirmek gerekiyormyuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 3 Nisan 2012; 15:58:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil25


    Ayrıca Erzurumdan bir hemşerim aracı soğukta çalışmadığı için satmış ve Subaru impreza 2008 lerin soğuğu pek sevmediğini söylüyorlar işte şimdi yandım ... Sorun ECU güncellemesi ile gideribiliyor fakat daha önce ECU'ya müdahale edilmiş ise ECU'yu değiştirmek gerekiyormyuş.



    Arkadaş Subaruyu takip eden bir insan olmasan çekip uzun uzun anlatıcamda bilen bi insansın nasıl inandın sen buna ya? Arabaya bakmazsan kışın mercedes olsa çalışmaz bakarsan şahin olsa çalışır o araba soğuğu sevmez bu araba sıcağa bayılır o gölegede kalmasın bu yağmurda ıslanmasın diye araç mı ayırıcaz? O zaman hoca sana lada samara dan başka araba gitmez gerçeği kalıyor!Hurafelere kulak asma kim nasıl kötüleyeceğini bilmiyor; kaç tane 2008 kasa kar içinde giden araç videosu izledin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25


    Ayrıca Erzurumdan bir hemşerim aracı soğukta çalışmadığı için satmış ve Subaru impreza 2008 lerin soğuğu pek sevmediğini söylüyorlar işte şimdi yandım ... Sorun ECU güncellemesi ile gideribiliyor fakat daha önce ECU'ya müdahale edilmiş ise ECU'yu değiştirmek gerekiyormyuş.



    Arkadaş Subaruyu takip eden bir insan olmasan çekip uzun uzun anlatıcamda bilen bi insansın nasıl inandın sen buna ya? Arabaya bakmazsan kışın mercedes olsa çalışmaz bakarsan şahin olsa çalışır o araba soğuğu sevmez bu araba sıcağa bayılır o gölegede kalmasın bu yağmurda ıslanmasın diye araç mı ayırıcaz? O zaman hoca sana lada samara dan başka araba gitmez gerçeği kalıyor!Hurafelere kulak asma kim nasıl kötüleyeceğini bilmiyor; kaç tane 2008 kasa kar içinde giden araç videosu izledin?

    Eleman forumdan biri. Subaru forumundan da elemanı tanıyorum araca her türlü özeni gösteren biriydi. Fakat ikinci el almşıtı. BMW sini satıp İmpreza almıştı. Sorunu yazılımla çözen elemanlar var fakat bu sıkıntı nedeniyle 3-5 aylık aracını sattı bu arada subaru'dan bir elaman o araç için kalkıp taaaa Erzuruma gitmiş tebrik etmek lazım. Bu arada forumda bir kullanıcı var adı Sinir kupu, impreza 2.0 ile ilgili bir inceleme süper bir inceleme yapmıştı oradan Dual-Range (Hi Low kolu) ilgili önemli bilgiler vermişti payalaşayım istersen.

    9,6 sn olarak verilen fabrika 0-100 hızlanmasına karşın ben youtube’da bu değeri 9 sn’nin altıan düşürenleri (stock araçlarla) gördüm. Tabi bunda araçta bulunan Hi-Low vites seçeneğinin etkisi var kanımca.
    Yeri gelmişken bu Hi-Low vites seçeneği her vites için geçerli. Yani 5 ileri şanzımanı iki pozisonda da kullanabiliyorsunuz. Yani bir nevi 10 ileri bir şanzıman. Hi konumunda normal oranlara sahipken Low seçeneğinde tekerlere daha fazla tork göndermeniz mümkün. Aslında kum gibi koşullarda kullanılması gerektiği söylenmesine rağmen 5 vitesin hepsinde kullanılıyor olması araca ek bir performans katma isteği varmış gibi de hissetirmiyor değil. Zira 193 km/s yazan max hız Low konumunda 146 km/h olarak söylenmiş. Bu da aracı kısa vites aralıkları ile sürmenizi sağlıyor. Zaten bahsettiğim videoda aracı kullananlar da Low 1, Low 2, Hi 2, Hi 3 diyerek bu aracı sürüyorlar anladığım kadarıyla. Burada hi-Low değişiminin debriyaja sonuna kadar basılarak yapıldığını belirtmekte fayda var. Biraz el freni çekmek gibi olsa da her an bunu yapabilmek fena bir şey değil. Yine de servis bunu tavsiye etmiyor.

    2.0 için low kolu 146 diyorsa 1.5 için 120 falandır 245 diyen abi galiba WRX sti kullanıyor haberi yok




  • wallaha paylaşırsan çok sevinirim tabiki fazla bilgi göz çıkarmaz ki bide ımpreza ile ilgiliyse!
  • Soğuktan muzdarip olan arkadaşın arabasının ecu ile ilgili problemleri varmış bu yadsınamaz, forumu okudum aynı işlemin yapıldığı diğer araçta sıkıntı yok ama o arkadaşın arabasına daha önce performans güncellemesi yapılmış ve daha sonradan başka güncelleme kabul etmiyor sorun bu bence ve ankarada ve istanbulda çözülebilecek tipten bir sıkıntı.Şanzıman güncellemesinden bahsedilmiş birde bunun ne olduğu hakkında bilgin var mı?
  • asıl bomba geliyor biraz şu fotolara bakınayım!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 5 Nisan 2012; 10:48:25 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.