Şimdi Ara

Sadece Impreza Almak..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
5.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 7 senedir tek araba hayalim o! Subaru Impreza. Hakkında okumadığım konu mu kalmadı, sadece kapagında gördüm diye cebimdeki son parayı o dandik oto dergilerine mi vermedim, herhangi bir yerde gödüğümde başında sahibini mi beklemedim iki sohbet için, youtube da sabahlara kadar video mu izlemedim, rüyalarımda mı görmedim üst üste gecelerce,sırf kasanın tipi gözüme hoş gelmedi diye japonya fabrikaya mail atıp aklımca fırça mı atmaya çalışmadım, daha neler neler.O sadece bir otomobil diyebilirsiniz belkide; belkide çok haklısınız, ama ben ona bakınca kanatlarımı görüyorum orada beni bekleyen.O hafif hırçın motor sesi kulaklarımda pelesenk olmuş gitmiyor.Nerede boş zamanım olsa kağıda kalemle ismini karalıyorum.Maddi olanaksızlıklar engelinden kurtulduğum zaman ya çok geç kalırsam diye korkuyorum.Araftayım Resmen.







  • valla arkadaşım kız olsa istemeye giderdik ama araba istesek distribitör vermez ki ... 7 yıllık impreza rüyasıi.... En kısa sürede kavuşursun inşallah... Bu forumda seninle aynı dertten muzdarip bir kaç kişi daha var... senin kadar olmasa da bende bir subaru takipçisiyim... yeni kasalar Subaru aşkını frenlemedi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 22 Mart 2012; 15:48:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    valla arkadaşım kız olsa istemeye giderdik ama araba istesek distribitör vermez ki ... 7 yıllık impreza rüyasıi.... En kısa sürede kavuşursun inşallah... Bu forumda seninle aynı dertten muzdarip bir kaç kişi daha var... senin kadar olmasa da bende bir subaru takipçisiyim... yeni kasalar Subaru aşkını frenlemedi mi?
    en yeni kasa berbat ötesi olmuş ama ben ona erişemeyeceğim için hiç alıcı gözle bakmadım, ama 2008 kasa fenaa!daha eski olan gövde daha hoş ama onunda elle tutulur yanı kalmadı gözümde 2008 i kullanınca, hele manuel viteste takviye kolunu çekice o aracın şahlanması o motor sesi oooooooooooof of.en az bir buçuk sene var vuslata ama bende bekleyecek derman kalmadı wallaha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    en yeni kasa berbat ötesi olmuş ama ben ona erişemeyeceğim için hiç alıcı gözle bakmadım, ama 2008 kasa fenaa!daha eski olan gövde daha hoş ama onunda elle tutulur yanı kalmadı gözümde 2008 i kullanınca, hele manuel viteste takviye kolunu çekice o aracın şahlanması o motor sesi oooooooooooof of.en az bir buçuk sene var vuslata ama bende bekleyecek derman kalmadı wallaha

    kullanığın aracın motor kaçtı 2.0 mı?... O dişli aralığını değiştiren kol manuel'in hangi modellerinde var bilemiyorum. bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? tek kelimeyle dahice...
    Aslında 2008 sedan için 2008 WRX STİ spoiler'i takılabiliyormuş... Alınca taktırmayı planlıyorum... Aracı biraz daha Subaru'ya benzetir
     Sadece Impreza Almak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 23 Mart 2012; 14:27:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    en yeni kasa berbat ötesi olmuş ama ben ona erişemeyeceğim için hiç alıcı gözle bakmadım, ama 2008 kasa fenaa!daha eski olan gövde daha hoş ama onunda elle tutulur yanı kalmadı gözümde 2008 i kullanınca, hele manuel viteste takviye kolunu çekice o aracın şahlanması o motor sesi oooooooooooof of.en az bir buçuk sene var vuslata ama bende bekleyecek derman kalmadı wallaha

    kullanığın aracın motor kaçtı 2.0 mı?... O dişli aralığını değiştiren kol manuel'in hangi modellerinde var bilemiyorum. bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? tek kelimeyle dahice...
    Aslında 2008 sedan için 2008 WRX STİ spoiler'i takılabiliyormuş... Alınca taktırmayı planlıyorum... Aracı biraz daha Subaru'ya benzetir
     Sadece Impreza Almak..



    Ben 2008 kasanın 1.5 manuel hatcbag elegance modelini ve sedan 2.0 modellerini kullandım, bilgime göre "hatcbag manuel" modelinde mevcut o takviye kolu (kamyonlarda olanlardan) aracı şaha kaldırıyor resmen ama yakıtta uçup gidiyor depodan! Sedan yerine hatcbag almanızı öneririm sırf takviye kolu için bile hatchbag alınır.Çocuğumla küçük geleceğini bilsemde hatchbag alıcam bende inşallah.onada stı spoıler takılabiliyor çokta sükseli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 28 Mart 2012; 23:27:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    en yeni kasa berbat ötesi olmuş ama ben ona erişemeyeceğim için hiç alıcı gözle bakmadım, ama 2008 kasa fenaa!daha eski olan gövde daha hoş ama onunda elle tutulur yanı kalmadı gözümde 2008 i kullanınca, hele manuel viteste takviye kolunu çekice o aracın şahlanması o motor sesi oooooooooooof of.en az bir buçuk sene var vuslata ama bende bekleyecek derman kalmadı wallaha

    kullanığın aracın motor kaçtı 2.0 mı?... O dişli aralığını değiştiren kol manuel'in hangi modellerinde var bilemiyorum. bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? tek kelimeyle dahice...
    Aslında 2008 sedan için 2008 WRX STİ spoiler'i takılabiliyormuş... Alınca taktırmayı planlıyorum... Aracı biraz daha Subaru'ya benzetir
     Sadece Impreza Almak..



    Ben 2008 kasanın 1.5 manuel hatcbag elegance modelini ve sedan 2.0 modellerini kullandım, bilgime göre "hatcbag manuel" modelinde mevcut o takviye kolu (kamyonlarda olanlardan) aracı şaha kaldırıyor resmen ama yakıtta uçup gidiyor depodan! Sedan yerine hatcbag almanızı öneririm sırf takviye kolu için bile hatchbag alınır.Çocuğumla küçük geleceğini bilsemde hatchbag alıcam bende inşallah.onada stı spoıler takılabiliyor çokta sükseli oluyor.

    Alıntıları Göster
    fotodaki spoiler hatchbag araca uygulanabiliyor daha kibarları da var ama stı spoıler bu!

     Sadece Impreza Almak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    en yeni kasa berbat ötesi olmuş ama ben ona erişemeyeceğim için hiç alıcı gözle bakmadım, ama 2008 kasa fenaa!daha eski olan gövde daha hoş ama onunda elle tutulur yanı kalmadı gözümde 2008 i kullanınca, hele manuel viteste takviye kolunu çekice o aracın şahlanması o motor sesi oooooooooooof of.en az bir buçuk sene var vuslata ama bende bekleyecek derman kalmadı wallaha

    kullanığın aracın motor kaçtı 2.0 mı?... O dişli aralığını değiştiren kol manuel'in hangi modellerinde var bilemiyorum. bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? tek kelimeyle dahice...
    Aslında 2008 sedan için 2008 WRX STİ spoiler'i takılabiliyormuş... Alınca taktırmayı planlıyorum... Aracı biraz daha Subaru'ya benzetir
     Sadece Impreza Almak..



    Ben 2008 kasanın 1.5 manuel hatcbag elegance modelini ve sedan 2.0 modellerini kullandım, bilgime göre "hatcbag manuel" modelinde mevcut o takviye kolu (kamyonlarda olanlardan) aracı şaha kaldırıyor resmen ama yakıtta uçup gidiyor depodan! Sedan yerine hatcbag almanızı öneririm sırf takviye kolu için bile hatchbag alınır.Çocuğumla küçük geleceğini bilsemde hatchbag alıcam bende inşallah.onada stı spoıler takılabiliyor çokta sükseli oluyor.

    Alıntıları Göster
    Valla HB'i ilk gördüğümde Subaru tasarımcılarına sövmüşüm, fakat iç mekan görünce affettim hiçte fena değil. iç mekan 2007 kasayı aklımdan çıkarmama sebep oldu. Sedan'a spoiler takmak gibi bir hayalim vardı o da sanırım o elfrenin yanındaki kol nedeniyle (cehalet ne kötü adını bilmiyorum. ) artık yönüm HB'e dönmüş durumda. Niye sedan koymamışlar anlamadım. aynı motor aynı ağırlık. HB'ler inşaata malzeme taşır diye mi düşünmüşler bilemiyorum..

    Evet kara haberi aldım sadece HB modelinde varmış...http://www.subaru-global.com/11impreza_transmission.html And the 5-Door Petrol models include Dual-range (Hi/Lo) gearing, for added control in extreme situations.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 28 Mart 2012; 17:43:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Valla HB'i ilk gördüğümde Subaru tasarımcılarına sövmüşüm, fakat iç mekan görünce affettim hiçte fena değil. iç mekan 2007 kasayı aklımdan çıkarmama sebep oldu. Sedan'a spoiler takmak gibi bir hayalim vardı o da sanırım o elfrenin yanındaki kol nedeniyle (cehalet ne kötü adını bilmiyorum. ) artık yönüm HB'e dönmüş durumda. Niye sedan koymamışlar anlamadım. aynı motor aynı ağırlık. HB'ler inşaata malzeme taşır diye mi düşünmüşler bilemiyorum..

    Evet kara haberi aldım sadece HB modelinde varmış...http://www.subaru-global.com/11impreza_transmission.html And the 5-Door Petrol models include Dual-range (Hi/Lo) gearing, for added control in extreme situations.

    Alıntıları Göster
    bende öyle biliyordum o kolla ilgili sende kanıtlarla belgelemiş oldun.Zaten alacağım araba 1.5 olaca, bari biraz da güç elde edeyim diye düşünüyorum o zaman en mantıklısı takviye kollusunu almak hocam.bende ilk gördüğümde 2008 in dışını bu ne ya demiştim ama wrx in o süper görüntüsünü görünce waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay diye kala kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    bende öyle biliyordum o kolla ilgili sende kanıtlarla belgelemiş oldun.Zaten alacağım araba 1.5 olaca, bari biraz da güç elde edeyim diye düşünüyorum o zaman en mantıklısı takviye kollusunu almak hocam.bende ilk gördüğümde 2008 in dışını bu ne ya demiştim ama wrx in o süper görüntüsünü görünce waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay diye kala kaldım

    Evet WRX STİ özellikle sedanı inanılmaz bir araç... Benim için artık HB almak şart oldu, Subaru ile de yazıştım, onaylandı o kolun bilimsel adı da Hİ-LOW koluymuş.. (bilimsel birşeyler beklerdim ) Fakat aracın arkası kötü, hiç beğenmedim. HBleri oldum olası sevmem (civic hariç) lambaları değiştirip abartısız bir spoiler gibi birşeylar takıp düzeltmeliyim. Hb'lerden nefret ederken şimdi HB araycağım. Anlamadığım şey sedanın farkı ne? Neyse Drift falan yaparken kola ihtiyacım olacak. 1.5 motor ile drift mi olur diyen varsa, Mısırdan bir video. 1.5 subarusi ile yollar inletiyor adam. Ken Block bunun öğrencisi






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    bende öyle biliyordum o kolla ilgili sende kanıtlarla belgelemiş oldun.Zaten alacağım araba 1.5 olaca, bari biraz da güç elde edeyim diye düşünüyorum o zaman en mantıklısı takviye kollusunu almak hocam.bende ilk gördüğümde 2008 in dışını bu ne ya demiştim ama wrx in o süper görüntüsünü görünce waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay diye kala kaldım

    Evet WRX STİ özellikle sedanı inanılmaz bir araç... Benim için artık HB almak şart oldu, Subaru ile de yazıştım, onaylandı o kolun bilimsel adı da Hİ-LOW koluymuş.. (bilimsel birşeyler beklerdim ) Fakat aracın arkası kötü, hiç beğenmedim. HBleri oldum olası sevmem (civic hariç) lambaları değiştirip abartısız bir spoiler gibi birşeylar takıp düzeltmeliyim. Hb'lerden nefret ederken şimdi HB araycağım. Anlamadığım şey sedanın farkı ne? Neyse Drift falan yaparken kola ihtiyacım olacak. 1.5 motor ile drift mi olur diyen varsa, Mısırdan bir video. 1.5 subarusi ile yollar inletiyor adam. Ken Block bunun öğrencisi




    Alıntıları Göster
    Drift yaparken ne yacaksın o kolu hocam anlamadım, ben hızlanırken kullanmayı düşünmüştüm hep?
    hi-low u da öğrendiğimiz iyi oldu.Bende hep hb araba serverdim sedanlar iğrenç gelir gözüme ekstra kıçı var aranın sanki, bi egsoz bi spoiler ön farlarla krom kısmı kararttım 4 te cant attım mı kimse tutamaz beni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Drift yaparken ne yacaksın o kolu hocam anlamadım, ben hızlanırken kullanmayı düşünmüştüm hep?
    hi-low u da öğrendiğimiz iyi oldu.Bende hep hb araba serverdim sedanlar iğrenç gelir gözüme ekstra kıçı var aranın sanki, bi egsoz bi spoiler ön farlarla krom kısmı kararttım 4 te cant attım mı kimse tutamaz beni

    Drift yaparken aracın kendini toparlayabilmesi için yüksek torq'a ihtiyacı vardır.. şahin doğanlarda adamlar drift yaparken örneğin 3. vitesin hızına ulaşıyor ardında vitesi 2 ye düşrüyor böylece araç hız değil torq'a yükleniyor... Sizin bahsettiğiniz gibi İmpreza'da Hızlanmak için ise şöyle oluyor. 1. vites low 2.vites, 3. viteste ise hi, konumuna getirerek 10.5 saniye gibi bir sürede ulaşıyorlar... maximum hızı kaç onu öğrenemedim. fabrika 170 falan diyor, vicdansız fabrika 2006 aynı motor aynı diferansiyeldeki 2006'da 185'i geçen eleman vardı.
    -drift videosu ilgili yorumunuzu alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 13:33:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Drift yaparken ne yacaksın o kolu hocam anlamadım, ben hızlanırken kullanmayı düşünmüştüm hep?
    hi-low u da öğrendiğimiz iyi oldu.Bende hep hb araba serverdim sedanlar iğrenç gelir gözüme ekstra kıçı var aranın sanki, bi egsoz bi spoiler ön farlarla krom kısmı kararttım 4 te cant attım mı kimse tutamaz beni

    Drift yaparken aracın kendini toparlayabilmesi için yüksek torq'a ihtiyacı vardır.. şahin doğanlarda adamlar drift yaparken örneğin 3. vitesin hızına ulaşıyor ardında vitesi 2 ye düşrüyor böylece araç hız değil torq'a yükleniyor... Sizin bahsettiğiniz gibi İmpreza'da Hızlanmak için ise şöyle oluyor. 1. vites low 2.vites, 3. viteste ise hi, konumuna getirerek 10.5 saniye gibi bir sürede ulaşıyorlar... maximum hızı kaç onu öğrenemedim. fabrika 170 falan diyor, vicdansız fabrika 2006 aynı motor aynı diferansiyeldeki 2006'da 185'i geçen eleman vardı.
    -drift videosu ilgili yorumunuzu alabilir miyim?

    Alıntıları Göster
    Walla hocam bence drift videosu tam anlamıyla berbattı, bişeyi ya tam yapacaksın yada yapmayacaksın görüntü kötü mekan kötü o kötü bu kötü tek güzel olan 1.5 imprezanın kabiliyeti (arabanında içine etmiş eleman deneye deneye ama)Hi-low kolu hakkında kendi satış temsilcisinden ve kullanımımdan edindiğim bilgiyi aktarayım.Kolun herhangi bir sabit kullanım şekli yok ani tork arttırımlarında kullanılabildiği gibi belirli bir vites belirteci yok.Ben 130-140 ile giderken (1.5 elegance 2008 ile) satıs temsilcisi bayan debriyaja basıp kolu çekip gaza yüklenmemi söyledi 180 e kadar çıktığımı biliyorum (bilen bilir izmir de karabağlardan otobandan yalıya bağlanan yolda) dönüşte 100 ile giderken 4.viteste tekrar asıldım kola bi anda 140 a fırladım ani ivme ile.Sadece bana söylenen yakıt tüketimini 1.5 kat arttırdığı ve uzun süre kol "hi" pozisyonun da kullanılırsa aracın arıza verebileceği idi.Bi araştırayım sizde bakının bakalım daha neler çıkıca?Sizde araç var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 31 Mart 2012; 19:44:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Walla hocam bence drift videosu tam anlamıyla berbattı, bişeyi ya tam yapacaksın yada yapmayacaksın görüntü kötü mekan kötü o kötü bu kötü tek güzel olan 1.5 imprezanın kabiliyeti (arabanında içine etmiş eleman deneye deneye ama)Hi-low kolu hakkında kendi satış temsilcisinden ve kullanımımdan edindiğim bilgiyi aktarayım.Kolun herhangi bir sabit kullanım şekli yok ani tork arttırımlarında kullanılabildiği gibi belirli bir vites belirteci yok.Ben 130-140 ile giderken (1.5 elegance 2008 ile) satıs temsilcisi bayan debriyaja basıp kolu çekip gaza yüklenmemi söyledi 180 e kadar çıktığımı biliyorum (bilen bilir izmir de karabağlardan otobandan yalıya bağlanan yolda) dönüşte 100 ile giderken 4.viteste tekrar asıldım kola bi anda 140 a fırladım ani ivme ile.Sadece bana söylenen yakıt tüketimini 1.5 kat arttırdığı ve uzun süre kol "hi" pozisyonun da kullanılırsa aracın arıza verebileceği idi.Bi araştırayım sizde bakının bakalım daha neler çıkıca?Sizde araç var mı?

    Alıntıları Göster
    Size bi soru daha şimdi bu araca turbo mu taktırsakta benzin parasını boğazımızdan kıssak, tüp taktırsakta benzinlikte madara mı olsak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 31 Mart 2012; 19:51:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Size bi soru daha şimdi bu araca turbo mu taktırsakta benzin parasını boğazımızdan kıssak, tüp taktırsakta benzinlikte madara mı olsak?

    Maalesef imprezam yok. Avrupa araç al,araç piyasasıyla ilgilenen arkadaşlarım japonu satarken zarar edersin deyip Avrupa araç aldırdılar Şu an reno'nun bir aracı var (modelini belirtmiyorum çünkü kralı olsa kaç yazar ) İmpreza seneye alabirim ve alacam Araca turbo takılmıyor bildğim kadarıyla çünkü araç atmosterik. araştırdım.
    -Super Charger takılıyor. 2.0 lt, 2007 serisi bir araca takılmış elde edilen sonuç: 10 bg kadar bir güç artışı. Takılan kit Rotrex C30-74 Supercharger. Yani hiç uğraşmayın demek.
    -yabancı bir forumda bu konuyu açtım Turbo veya SC taktırmak istiyorum diye sordum gelen cevap git kendine WRX veya WRX STİ al oldu .
    - drift videosunda sadece aracın yapabilecekleri konusunda bir fikir veriyor onun için paylaştım. araba kendini çabuk toparlıyor ve art arda ani ve kombine hareketler yapabiliyor..
    -Şahsen ben tüp taktırıp madara olmayı tercih ederim. Şahsi kanaatimi sorarsan 0-100 hızlanmaları dandik araç kullananların kompleksinden başka bir şey değil. Ferrarisi Lambo'su WRX STİ'ı olanların aracı 4000 devirde kaldırıp gereksiz yere aracı hırpalayan kimse görmedim.. Turbolu olan ve yüksek güç iddiasında bulunan avrupa araçlardaki sıkıntı daha kötü. Volkswagen servisinde satış temsilcisi ile bir muhabbet geçti. Bu turbolar niye arıza veriyor sorsuna verdiği cevap şuydu - bu bir yarış arabası değil günlük kullanım için üretilmiş. araca yarış arabası muamelesi yaparsanız arıza vermesi kaçınılmazdır. Benim sinirlerim gerildi "Madem gaza basmayacaksam bu bilmem kaç beygir turbo falan ne işe yarıyor, kahvede hava atmak için mi?" ve VW'e bir daha binmemek için 2. sebebim oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Size bi soru daha şimdi bu araca turbo mu taktırsakta benzin parasını boğazımızdan kıssak, tüp taktırsakta benzinlikte madara mı olsak?

    Maalesef imprezam yok. Avrupa araç al,araç piyasasıyla ilgilenen arkadaşlarım japonu satarken zarar edersin deyip Avrupa araç aldırdılar Şu an reno'nun bir aracı var (modelini belirtmiyorum çünkü kralı olsa kaç yazar ) İmpreza seneye alabirim ve alacam Araca turbo takılmıyor bildğim kadarıyla çünkü araç atmosterik. araştırdım.
    -Super Charger takılıyor. 2.0 lt, 2007 serisi bir araca takılmış elde edilen sonuç: 10 bg kadar bir güç artışı. Takılan kit Rotrex C30-74 Supercharger. Yani hiç uğraşmayın demek.
    -yabancı bir forumda bu konuyu açtım Turbo veya SC taktırmak istiyorum diye sordum gelen cevap git kendine WRX veya WRX STİ al oldu .
    - drift videosunda sadece aracın yapabilecekleri konusunda bir fikir veriyor onun için paylaştım. araba kendini çabuk toparlıyor ve art arda ani ve kombine hareketler yapabiliyor..
    -Şahsen ben tüp taktırıp madara olmayı tercih ederim. Şahsi kanaatimi sorarsan 0-100 hızlanmaları dandik araç kullananların kompleksinden başka bir şey değil. Ferrarisi Lambo'su WRX STİ'ı olanların aracı 4000 devirde kaldırıp gereksiz yere aracı hırpalayan kimse görmedim.. Turbolu olan ve yüksek güç iddiasında bulunan avrupa araçlardaki sıkıntı daha kötü. Volkswagen servisinde satış temsilcisi ile bir muhabbet geçti. Bu turbolar niye arıza veriyor sorsuna verdiği cevap şuydu - bu bir yarış arabası değil günlük kullanım için üretilmiş. araca yarış arabası muamelesi yaparsanız arıza vermesi kaçınılmazdır. Benim sinirlerim gerildi "Madem gaza basmayacaksam bu bilmem kaç beygir turbo falan ne işe yarıyor, kahvede hava atmak için mi?" ve VW'e bir daha binmemek için 2. sebebim oldu.

    Alıntıları Göster
    Hocam birebir aynı kafadayız, bende de bir honda var nasıl bir japonsa 100 geçince aracın kıçı başı oynuyor içeride muazzam bir gürültü neler neler....Bu benim 5 inci arabam giderek model yükseltiyorum ama inşallah 6 ıncı ımpreza olacak.Yok turboymuş yok speedboster mış öyle nanelerle işim yok çakarım iyibir lpg çatır çatır binerim diye umuyorum (benzinli binilmez o sıpaya) ufak tefek göze hoş gelen mod yaparım, zaten hi-low koluda var arada basar tozunu alırım ortalığın, şehirler arasıda sabitledim mi 120-130 arabayı hafiften motor sesi (zaten memleket 1200 km) VAR MI BENDEN KRALI?
    bende seneye yaza anca değiştiricem istanbuldakilere sen bak iç anadoludakilere ben bakarım artık!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 2 Nisan 2012; 15:20:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Hocam birebir aynı kafadayız, bende de bir honda var nasıl bir japonsa 100 geçince aracın kıçı başı oynuyor içeride muazzam bir gürültü neler neler....Bu benim 5 inci arabam giderek model yükseltiyorum ama inşallah 6 ıncı ımpreza olacak.Yok turboymuş yok speedboster mış öyle nanelerle işim yok çakarım iyibir lpg çatır çatır binerim diye umuyorum (benzinli binilmez o sıpaya) ufak tefek göze hoş gelen mod yaparım, zaten hi-low koluda var arada basar tozunu alırım ortalığın, şehirler arasıda sabitledim mi 120-130 arabayı hafiften motor sesi (zaten memleket 1200 km) VAR MI BENDEN KRALI?
    bende seneye yaza anca değiştiricem istanbuldakilere sen bak iç anadoludakilere ben bakarım artık!

    Anladım senin araç Honda civic veya accord değil. Bende Doğu anadoludayım, şimdi sivas'tayım. Memleket Erzurum kar bol yani :) onun için 4 çeker şart. burada ne servisi var ne de binen kimse...
    İlk aracım renault'tan bir çok şey öğredim, Bir arabayı seviyorsan gidip alacaksın, üçüne beşine bakmayacaksın, aldığın arabanın üç kuruş etmeyen plastiğine kanmayacaksın, reklamalara fanboylara takmayacaksın, ikinci el için araç asla almayacaksın.
    Turbo mevzusuna gelince geçen sefer bir paylaşım yapmıştım kendi kendimden alıntı yapayım.

    Subaru'nun güç bakımında geri kalmasının nedeni Turbo ve SüperCharger denilen teknolojileri kullanmıyor oluşu. Peki bu teknolojileri subaru ve bazı firmalar kullanmakta neden isteksiz davranıyor? Cevabı çok basit uzunca bir süre dünya'nın en hızlı aracı olarak kalmayı başaran McLaren f1 (lakabı: efsane ilk üretim 1992 maximum hız 390 bana kalsa veyron'a bile tercih ederim araçta ısı yalıtımı için ALTIN kullanılmış :) ) baş mühendisi Gordon Murray bu arabayı üretirken bir kaç nedenden dolayı turbo ve Süper Charger kullanmayı istememektedir. Bu nedenler
    1. Araçlardaki bu yapı motoru daha karmaşıklaştırarak tamir edilmesini güçleştirir.
    2. birbirine bağlı daha fazla mekanik parça olduğu için arıza verme ihtimali oldukça yüksektir.
    3. Turbo ve SuperCharger normal kullanımda araçta herhangi bir sıkıntı yaratmazken aracın zorlanması, uzun süreli yüksek performanslı kullanımda arıza vermesinin kaçınlımaz olmaktadır. (inşallah bu başlıktta vosvos'cu yoktur linç olmak istenmiyorum)
    4. Ayrıca gaz tepkilerindeki gecikme ve geri bildirim kaybı ile de sürücünün motor üzerindeki kontrolünü güçleştirmekteydi.
    5. turbo veya benzer teknoloji kullanan araçların motor ömrünün uzun olmayışı
    gibi nedenlerden dolayı dünya'nın en iyi araçlarından birini tasarlayan mühendis Murray Turbo ve Süper Charger'a karşı.
    Araç bugün bile veyron'a rakip gösterilen bir araçtır efsanedir. Dünya hız rekorunu en uzun süre eilnde tutan araçtır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Hocam birebir aynı kafadayız, bende de bir honda var nasıl bir japonsa 100 geçince aracın kıçı başı oynuyor içeride muazzam bir gürültü neler neler....Bu benim 5 inci arabam giderek model yükseltiyorum ama inşallah 6 ıncı ımpreza olacak.Yok turboymuş yok speedboster mış öyle nanelerle işim yok çakarım iyibir lpg çatır çatır binerim diye umuyorum (benzinli binilmez o sıpaya) ufak tefek göze hoş gelen mod yaparım, zaten hi-low koluda var arada basar tozunu alırım ortalığın, şehirler arasıda sabitledim mi 120-130 arabayı hafiften motor sesi (zaten memleket 1200 km) VAR MI BENDEN KRALI?
    bende seneye yaza anca değiştiricem istanbuldakilere sen bak iç anadoludakilere ben bakarım artık!

    Anladım senin araç Honda civic veya accord değil. Bende Doğu anadoludayım, şimdi sivas'tayım. Memleket Erzurum kar bol yani :) onun için 4 çeker şart. burada ne servisi var ne de binen kimse...
    İlk aracım renault'tan bir çok şey öğredim, Bir arabayı seviyorsan gidip alacaksın, üçüne beşine bakmayacaksın, aldığın arabanın üç kuruş etmeyen plastiğine kanmayacaksın, reklamalara fanboylara takmayacaksın, ikinci el için araç asla almayacaksın.
    Turbo mevzusuna gelince geçen sefer bir paylaşım yapmıştım kendi kendimden alıntı yapayım.

    Subaru'nun güç bakımında geri kalmasının nedeni Turbo ve SüperCharger denilen teknolojileri kullanmıyor oluşu. Peki bu teknolojileri subaru ve bazı firmalar kullanmakta neden isteksiz davranıyor? Cevabı çok basit uzunca bir süre dünya'nın en hızlı aracı olarak kalmayı başaran McLaren f1 (lakabı: efsane ilk üretim 1992 maximum hız 390 bana kalsa veyron'a bile tercih ederim araçta ısı yalıtımı için ALTIN kullanılmış :) ) baş mühendisi Gordon Murray bu arabayı üretirken bir kaç nedenden dolayı turbo ve Süper Charger kullanmayı istememektedir. Bu nedenler
    1. Araçlardaki bu yapı motoru daha karmaşıklaştırarak tamir edilmesini güçleştirir.
    2. birbirine bağlı daha fazla mekanik parça olduğu için arıza verme ihtimali oldukça yüksektir.
    3. Turbo ve SuperCharger normal kullanımda araçta herhangi bir sıkıntı yaratmazken aracın zorlanması, uzun süreli yüksek performanslı kullanımda arıza vermesinin kaçınlımaz olmaktadır. (inşallah bu başlıktta vosvos'cu yoktur linç olmak istenmiyorum)
    4. Ayrıca gaz tepkilerindeki gecikme ve geri bildirim kaybı ile de sürücünün motor üzerindeki kontrolünü güçleştirmekteydi.
    5. turbo veya benzer teknoloji kullanan araçların motor ömrünün uzun olmayışı
    gibi nedenlerden dolayı dünya'nın en iyi araçlarından birini tasarlayan mühendis Murray Turbo ve Süper Charger'a karşı.
    Araç bugün bile veyron'a rakip gösterilen bir araçtır efsanedir. Dünya hız rekorunu en uzun süre eilnde tutan araçtır...

    Alıntıları Göster
    Yok bende city var gerçi civic olsa ne olur accord olmadıktan sonra iç gürültüsü aynı aracın 2011 inin bile!Bende Malatyadayım burada görev yapıyorum yakın sayılırmışız.Servis buralarda dediğin gibi sıkıntı en yakın servis kayseride oda bişeye yaramaz gittim gördüm bildiğin sanayi dükkanı servis değil.İkinci el almayacaksın aracı kabul ama nasıl alıcan be hoca sıfır ımprezayı bu devirde?Şimdi bide ağustosa yeni kasa geliyor ulaşılmaz fiyatları şöyle 2008 60 bin km civarında eli yüzü düzgün bi hb bulurum inşallahta üzülmem sonra!
    Sende reno ne var ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@LPH -- 1 Nisan 2012; 19:48:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@LPH

    Yok bende city var gerçi civic olsa ne olur accord olmadıktan sonra iç gürültüsü aynı aracın 2011 inin bile!Bende Malatyadayım burada görev yapıyorum yakın sayılırmışız.Servis buralarda dediğin gibi sıkıntı en yakın servis kayseride oda bişeye yaramaz gittim gördüm bildiğin sanayi dükkanı servis değil.İkinci el almayacaksın aracı kabul ama nasıl alıcan be hoca sıfır ımprezayı bu devirde?Şimdi bide ağustosa yeni kasa geliyor ulaşılmaz fiyatları şöyle 2008 60 bin km civarında eli yüzü düzgün bi hb bulurum inşallahta üzülmem sonra!
    Sende reno ne var ki?

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi reno'nun kralı olsa kaç yazar. Yüksek lisans öğrencisiyim. İşsizim, şimdilik... Pedere minnet sitemle aldırdım bir Clio sümbül var bende. Alın teri değil baba parası.
    Valla ben aracın sıfırına karşıyım almam. Çünkü sıfır alırsınız satmak istediğinizde çok daha ciddi bir rakam kaybediyorsunuz. İlk tecrübem yüksek performanslı bilgisayar parçalarında oldu. Adamlar 700 tl verip alıyorlar seneye ben onlardan 200'e alıyordum sorunlar olmuyormuydu evet oluyor du fakat 200 tl ile ulaşabileceğim performans için 700 tl vermek bana pek mantıklı gelmiyordu. Bu yöntemin ilk kazığını ben yemiştim fıstık gibi parçayı çok ucuza satmıştım. fakat işi öğrendim Tecrübemi arabalar yansıtacağım
    Sıfır aracın İkinci el kaybını hesaplarsak 38.000 aldığınız bir araç 1 yıl sonra 30.000 tl gibi düşünebilsiniz (belki daha aşağı). fakat 30.000 e aldığınız bir ikini eli bir yıl sonra 27.000 e satabilrsiniz. (piyasa örnekleriyle dolu hatta aldığı fiyata satanlar bile var) Bu işin kaymağını en çok servisler yiyor, adamlar müşterinin arabasını elinden alıyor hem yeni araba satıyor hem de ikinci elini satıp ondan kar ediyor. yüksek fiyata gidecek arabayı gözünden tanıyor adiler. Reno Erzurumda gördüğüm sıfırdan sadece km'si farkılı olan araçlar vardı. asıl soru alacağınız araç ne kadar temiz???????

    piyasada temiz araç bulunabilir. Örneğin benim pederde bir kango vardı 15.000 km de iyi fiyat verdiler sattı aracın bakımları falan fulldu ve babam üzerine titrerdi. O aracın sıfırdan s bir farkı yoktu. Hatta sert kullandığm için peder bana bile pek vermezdi aracı alan adam 5.000 tl karda aracı zaten servis tavsiye etmişti.

    Geçen gün yabacı bir forumda sormuşlardı Subaru sizce ne demek? adam cevap vermiş. sorunsuz 200.000 km demek. 10 yıl bozulmayan boya demek, 4x4 demek falan filan liste uzun...

    fakat ikinci elde asla almayacağım araçlar turbolu süpercharger'lı bol beygirli araçlar. Örneğin şirokko veya pejo RC bilmem ne. Bu arçaları ikinci el almam.

    İmprezaya gelince şu hi low kolu beni çok düşündürüyor. Araç bende olsa elim kolum rahat durmaz iki de bir çekerim diferansiyelin anası ağlar. Allahtan yakıtı artırıyor benzin fiyatları kullananların eline koluna ayar yapar kompozisyon düzeni kötü olmuş kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Nisan 2012; 13:08:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Dediğim gibi reno'nun kralı olsa kaç yazar. Yüksek lisans öğrencisiyim. İşsizim, şimdilik... Pedere minnet sitemle aldırdım bir Clio sümbül var bende. Alın teri değil baba parası.
    Valla ben aracın sıfırına karşıyım almam. Çünkü sıfır alırsınız satmak istediğinizde çok daha ciddi bir rakam kaybediyorsunuz. İlk tecrübem yüksek performanslı bilgisayar parçalarında oldu. Adamlar 700 tl verip alıyorlar seneye ben onlardan 200'e alıyordum sorunlar olmuyormuydu evet oluyor du fakat 200 tl ile ulaşabileceğim performans için 700 tl vermek bana pek mantıklı gelmiyordu. Bu yöntemin ilk kazığını ben yemiştim fıstık gibi parçayı çok ucuza satmıştım. fakat işi öğrendim Tecrübemi arabalar yansıtacağım
    Sıfır aracın İkinci el kaybını hesaplarsak 38.000 aldığınız bir araç 1 yıl sonra 30.000 tl gibi düşünebilsiniz (belki daha aşağı). fakat 30.000 e aldığınız bir ikini eli bir yıl sonra 27.000 e satabilrsiniz. (piyasa örnekleriyle dolu hatta aldığı fiyata satanlar bile var) Bu işin kaymağını en çok servisler yiyor, adamlar müşterinin arabasını elinden alıyor hem yeni araba satıyor hem de ikinci elini satıp ondan kar ediyor. yüksek fiyata gidecek arabayı gözünden tanıyor adiler. Reno Erzurumda gördüğüm sıfırdan sadece km'si farkılı olan araçlar vardı. asıl soru alacağınız araç ne kadar temiz???????

    piyasada temiz araç bulunabilir. Örneğin benim pederde bir kango vardı 15.000 km de iyi fiyat verdiler sattı aracın bakımları falan fulldu ve babam üzerine titrerdi. O aracın sıfırdan s bir farkı yoktu. Hatta sert kullandığm için peder bana bile pek vermezdi aracı alan adam 5.000 tl karda aracı zaten servis tavsiye etmişti.

    Geçen gün yabacı bir forumda sormuşlardı Subaru sizce ne demek? adam cevap vermiş. sorunsuz 200.000 km demek. 10 yıl bozulmayan boya demek, 4x4 demek falan filan liste uzun...

    fakat ikinci elde asla almayacağım araçlar turbolu süpercharger'lı bol beygirli araçlar. Örneğin şirokko veya pejo RC bilmem ne. Bu arçaları ikinci el almam.

    İmprezaya gelince şu hi low kolu beni çok düşündürüyor. Araç bende olsa elim kolum rahat durmaz iki de bir çekerim diferansiyelin anası ağlar. Allahtan yakıtı artırıyor benzin fiyatları kullananların eline koluna ayar yapar kompozisyon düzeni kötü olmuş kusura bakmayın.

    Alıntıları Göster
    subaruda 2. el alınmaz özellikle 2.0 gt motorla çok oynama yapılmış oluyor ama işi bilen kişilerinde sattığı gayet güzel forgedlenmiş araçlarda var piyasada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Dediğim gibi reno'nun kralı olsa kaç yazar. Yüksek lisans öğrencisiyim. İşsizim, şimdilik... Pedere minnet sitemle aldırdım bir Clio sümbül var bende. Alın teri değil baba parası.
    Valla ben aracın sıfırına karşıyım almam. Çünkü sıfır alırsınız satmak istediğinizde çok daha ciddi bir rakam kaybediyorsunuz. İlk tecrübem yüksek performanslı bilgisayar parçalarında oldu. Adamlar 700 tl verip alıyorlar seneye ben onlardan 200'e alıyordum sorunlar olmuyormuydu evet oluyor du fakat 200 tl ile ulaşabileceğim performans için 700 tl vermek bana pek mantıklı gelmiyordu. Bu yöntemin ilk kazığını ben yemiştim fıstık gibi parçayı çok ucuza satmıştım. fakat işi öğrendim Tecrübemi arabalar yansıtacağım
    Sıfır aracın İkinci el kaybını hesaplarsak 38.000 aldığınız bir araç 1 yıl sonra 30.000 tl gibi düşünebilsiniz (belki daha aşağı). fakat 30.000 e aldığınız bir ikini eli bir yıl sonra 27.000 e satabilrsiniz. (piyasa örnekleriyle dolu hatta aldığı fiyata satanlar bile var) Bu işin kaymağını en çok servisler yiyor, adamlar müşterinin arabasını elinden alıyor hem yeni araba satıyor hem de ikinci elini satıp ondan kar ediyor. yüksek fiyata gidecek arabayı gözünden tanıyor adiler. Reno Erzurumda gördüğüm sıfırdan sadece km'si farkılı olan araçlar vardı. asıl soru alacağınız araç ne kadar temiz???????

    piyasada temiz araç bulunabilir. Örneğin benim pederde bir kango vardı 15.000 km de iyi fiyat verdiler sattı aracın bakımları falan fulldu ve babam üzerine titrerdi. O aracın sıfırdan s bir farkı yoktu. Hatta sert kullandığm için peder bana bile pek vermezdi aracı alan adam 5.000 tl karda aracı zaten servis tavsiye etmişti.

    Geçen gün yabacı bir forumda sormuşlardı Subaru sizce ne demek? adam cevap vermiş. sorunsuz 200.000 km demek. 10 yıl bozulmayan boya demek, 4x4 demek falan filan liste uzun...

    fakat ikinci elde asla almayacağım araçlar turbolu süpercharger'lı bol beygirli araçlar. Örneğin şirokko veya pejo RC bilmem ne. Bu arçaları ikinci el almam.

    İmprezaya gelince şu hi low kolu beni çok düşündürüyor. Araç bende olsa elim kolum rahat durmaz iki de bir çekerim diferansiyelin anası ağlar. Allahtan yakıtı artırıyor benzin fiyatları kullananların eline koluna ayar yapar kompozisyon düzeni kötü olmuş kusura bakmayın.

    Alıntıları Göster
    In my fuckin´ shit of country (spain) we can hardly find a couple of decent subaru dealers. The same that happens with Mazda. Seems that we are allergic to the best cars. Some day I will have one of these...

    İspanyadan bir bir subaru manyağının feryadı. O da ispanyada servis ve satcı bulamıyormuş kabaca şöyle diyor. Benim kahrolası ülkem (ispanya) zar zor bir iki Subaru satıcısı bulabiliyoruz. Mazda da öyle. Öyle görünüyor ki bizim en iyi arabalara allerjimiz var. Ama bir gün onlardan birini alacağım...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.