Şimdi Ara

2011 Model Bmw 3.16i Almayı Düşünüyorum Fakat

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
9.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba şu zamana kadar ne kadar arabalardan anladığımı düşünmüş olsam da son yıllarda yeni moda olan tramer kayıtları vs olayları yüzünden çok büyük tedirginlik yaşıyorum. Özellikle eşimin dizinin rahatsız olması nedeniyle otomatik bir araç arayışına düştük derken ben araştırmaya başladım ilk 1.16i lere baktım fakat içi özellikle arka koltuklar aşırı dar bacak uzatamıyorsunuz dahi yanlara doğru açarak oturabiliyosunuz direksiyonu spor olduğu için aşırı derecede sert stepne yok bagajı dar vs o yüzden 3-5 ekleyip 3 serisine yönelmeye karar verdik. Saatlerce gecemi gündüzüme katarak araştırmaya başladım şu anda bu yazıyı yazmam da kanıtıdır nitekim. Lafı fazla dolandırmayım internette yaptığım uzun araştırmalar sonucu bir araç buldum her ne kadar haz etmesem de galericiden buldum çünkü kısmettendir midir bilmem hep pasaklı ve bilinçsiz araç sahiplerine denk geldim şu araçlara bakmaya başladım başlayalı. Bugün internetten bulduğum aracı yerinde görmeye gittim araç gerçekten güzeldi içi dışı döşemeleri sorunsuz gözüküyordu motor felan yıkanmış iyi bi kuaförden geçmiş araç ben aracın eşimin de görmesi gerektiğini söyledim gidip hemen göstermeye çalıştılar bir an önce bana kapora ödetmeye çalıştılar kabul etmedim. Kafamı kurcalayan her şeyi madde madde yazıyorum:

    1- Araçta 2 kaza gözüküyor ve 2'si de 2015 yılında olmuş toplamda 1200 ve 200 lira olmak üzere 1400 TL fakat bana sadece sağ arka çamurlukta boya var dendi diğer kaza zaten önemsizse neyini gizlediler?
    2- Hasar kayıtsız perte çıkan araçların plakaları satın alınıp piyasa arabalarıyla change edilebiliyormuş bana şasi nosunun vs olduğu belgenin fotosunu çektirdiler orda Plaka Tescil İşlemi yazıyordu ve Şubatın başına kadar geçerliydi insanda bir acaba dedirtiyor
    3- Burası çok önemli plaka ile sorgulamada sorun yok şasi no ile sorgulamada sorun yok fakat motor no ile sorgulamada Eksik veya Yanlış bilgi, kontrol edip yeniden deneyiniz diye red mesajı geliyor.
    4- Araç internette 2011 deniyor fakat trafiğe çıkışı 09/2010 şimdi bu araç nasıl 2011 model olabiliyor?
    5- Tramer detay bilgisinde plaka değişikliği: Var gözüküyor
    6- Son muayenesi 09/2015'de yapılmış kilometre o zaman 44bin gözüküyor araç şu an 62bin gözüküyor eğer düşürülme vs olduysa 2017 muayanesinde tabiri caizse zort olma ihtimali var.
    7- Benim anlamayacağımı düşünüp ekranını görmediğim pc'de ordaki elemanlardan birisi başka elemana bir soru sordu o da Layer değiştirmeden felan bahsetti belli ki bazı şeyler photoshoplanıyor bunun masum şeyler olacağını pek düşünmüyorum.

    Ekspertize götürülüp çözülecek meseleler değil maalesef bunlar buna güvenerek zaten istediğin yere götür göster diyorlar yarın sigortacımı arayıp ona da tüm bilgileri verip tekrar teyit ettireceğim fakat bu yazdığım 7 husus çoktan tadımı kaçırdı. Eşim fotolarını çok beğenmişti ona henüz söyleyemedim bile durumumuz öyle aşırı süper değil Bmw düşünmemin tek sebebi de ucuz mal alacak kadar zengin değilim mottosu. Alıp 10 sene taş binmeyi düşünüyorum o yüzden binlerce kez eleyip ince dokumam gerek başkasının birkaç aylık maaşıdır belki bu aracın bedeli fakat biz bi kısmını ödeyip geri kalanını 3 yıl kredi çekicez noktayı riske atmam söz konusu değil. Aldıktan 1 ay yıl sonra tramerde 50 bin liralık ağır hasar kaydı görürsem ya öldürürüm ya öldürülürüm çünkü..

    edit: madde 5 eklendi
    edit2: madde 6 eklendi
    edit3: madde 7 eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HighLimit -- 19 Ocak 2017; 3:10:18 >







  • 1200 lira bahsettikleri boyadır. 200 lira olsa olsa tampon falan ufak bir sürtmedir veya mini onarım göçük düzeltme falandır. 3-5 binlik hasarlardan sıkıntı olmaz.
    Araç galeriye yeni gelmiştir. Size gösterdikleri 1 aylık geçici ruhsattır.
    Motor numara ile hasar sorgulanmaz. Plaka ve saseden çıkanlar uyuşuyorsa sıkıntı yok.
    Önceki yıllarda bir sonraki yıl modelleri bi önceki yılı son aylarından itibaren geçerliydi. Bu kanun sonradan üretim zamanı model yılı olacak şekilde güncellendi.
    Daha önce araç el değiştirmiştir. Siz 3-4-5. sahibi olabilirsiniz. Plaka değişikliği yapılmış olabilir normal.
    Eylül 2015'te 44 binse şuan 62 bin olmasında sıkıntı yok. Düşürülme olduysa da muayanede zort olma gibi bir durum olmaz.
    Son maddeye bir şey söylemek istemiyorum.
  • supremum kullanıcısına yanıt
    HASAR GEÇMİŞİ SORGULAMA

    Plakayı yazın, 5664'e gönderin. Aracın plakası değişmiş olsa bile, hasar geçmişi anında cebinize gelsin.
    Örnek:
    06AB123 yazıp 5664'e gönderin.
    Şasi No ile sorgulama:
    HASAR S VF35CWJZE1K515615 yazıp 5664'e gönderin.
    Motor No ile sorgulama
    HASAR M MT34535353 yazıp 5664'e gönderin.

    Motor no ile sorgulama yoksa neden böyle bir bilgi var? Ve özellikle çoğu site mutlaka motor no ile arama yapın demiş.

    Bana gösterdikleri 1 aylık geçici ruhsattı fakat o kağıdın altında gerçek ruhsat vardı onu göstermek istemedi.

    Ben de yıl sonuna doğru çıkan araçların yeni model sayıldığını hatırlıyorum fakat bu kadar yakın zamanda kalktığını bilmiyodum sanki yıllar önce kalkmış gibi geldi sonuçta ruhsatta yazan model yılı önemli orda 2011 yazıyor o zaman onda sıkıntı yok.

    Ben 3-4-5. sahibi olamam çünkü ilk sahibinden aldıklarını iddia ettiler.

    09/2015 te 44 bin olup şu an 62 bin olmasında bence de sıkıntı yok fakat düşürülme durumunda muayenede oynanan kilometre mi yazar yoksa onların ölçtüğü kilometre mi yazar? Eğer oynanan kilometre yazıyorsa muayenede hile yapmak bile mümkün olmuş demek oluyor doğru muyum? Eğer değilse araç atıyorum 120 binken 62 bin gösterilmişse muayene kaydından 120 bin olduğu kabak gibi ortaya çıkacak. Bu da dediğim sıkıntıyı oluşturabilir.

    Araçların tramerleriyle uğraşmaktan motorlarına konforuna özelliklerine bile bakamaz hale geldik önceden motorlar ön planda olurdu şimdi benim dahi gidince ilk sorduğum soru tramer kaydı oldu insanların sıfır araca yönelmesine şimdi daha çok hak veriyorum. Ya da kurumsal yerlerden gerekirse 3-5 fazla verip hatası geçmişi gizlenmeyen araç almak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HighLimit -- 19 Ocak 2017; 4:7:44 >




  • Bu kadar şüpheciyseniz mutlaka sıfır araç alın. Yoksa üzülürsünüz.
  • fifa_05 kullanıcısına yanıt
    Hiç sıfır araç almadık şimdiye kadar ama baya karışmış piyasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighLimit

    HASAR GEÇMİŞİ SORGULAMA

    Plakayı yazın, 5664'e gönderin. Aracın plakası değişmiş olsa bile, hasar geçmişi anında cebinize gelsin.
    Örnek:
    06AB123 yazıp 5664'e gönderin.
    Şasi No ile sorgulama:
    HASAR S VF35CWJZE1K515615 yazıp 5664'e gönderin.
    Motor No ile sorgulama
    HASAR M MT34535353 yazıp 5664'e gönderin.

    Motor no ile sorgulama yoksa neden böyle bir bilgi var? Ve özellikle çoğu site mutlaka motor no ile arama yapın demiş.

    Bana gösterdikleri 1 aylık geçici ruhsattı fakat o kağıdın altında gerçek ruhsat vardı onu göstermek istemedi.

    Ben de yıl sonuna doğru çıkan araçların yeni model sayıldığını hatırlıyorum fakat bu kadar yakın zamanda kalktığını bilmiyodum sanki yıllar önce kalkmış gibi geldi sonuçta ruhsatta yazan model yılı önemli orda 2011 yazıyor o zaman onda sıkıntı yok.

    Ben 3-4-5. sahibi olamam çünkü ilk sahibinden aldıklarını iddia ettiler.

    09/2015 te 44 bin olup şu an 62 bin olmasında bence de sıkıntı yok fakat düşürülme durumunda muayenede oynanan kilometre mi yazar yoksa onların ölçtüğü kilometre mi yazar? Eğer oynanan kilometre yazıyorsa muayenede hile yapmak bile mümkün olmuş demek oluyor doğru muyum? Eğer değilse araç atıyorum 120 binken 62 bin gösterilmişse muayene kaydından 120 bin olduğu kabak gibi ortaya çıkacak. Bu da dediğim sıkıntıyı oluşturabilir.

    Araçların tramerleriyle uğraşmaktan motorlarına konforuna özelliklerine bile bakamaz hale geldik önceden motorlar ön planda olurdu şimdi benim dahi gidince ilk sorduğum soru tramer kaydı oldu insanların sıfır araca yönelmesine şimdi daha çok hak veriyorum. Ya da kurumsal yerlerden gerekirse 3-5 fazla verip hatası geçmişi gizlenmeyen araç almak gerek.

    Zorlayacaksa bence hiç BMW almayın. Bakın ciddi diyorum. BMW ucu ucuna alınabilecek bir araba değil, ileride bir yeri bozulur canınız yanar, parçaları yan sanayi de olsa diğerlerine göre pahalıdır. Kenarda arabayı aldıktan sonra 10-20 bin tutacaksanız ok tabiki fakat Bujiler gider 1000'lik olursunuz, sanziman saçmalar 5000'lik olursunuz vs...Bu kesinlikle şahsi fikrim.

    Diğer bir konu, arabayı iyi bir kaporta ustasına götürün, detaylı incelesin, değişen boyayı şak diye anlar, arkasından iyi bir rot-balanscıya götürün, alt takımlarda hasar vs var mı araba yanlamış mı çok fazla baksın, arkasından iyi bir bmw ustasına götürün, geçmişte hangi arızaları vermiş, bakımları kaç kere yapılmış, kilometre ile oynanmış mı baksın.... Bunları yaptıktan sonra tramerden emin olabilirsiniz... Kilometresi oynanmış ise bu 3 ustadan biri elbet şüphelenip size söyleyecektir yada ağır hasar ihtimali varsa 3'ünden biri size pas verecektir.

    Kağıt üstündeki verilere pek inanmayın bu durumlarda, sağını solunu iyice inceleyin, arabayı alırkan expere harcadığınız her kuruş size fazla fazla dönecektir, sakın cimrilik yapmayın exper konusunda.




  • Ali® kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirmeler için sağolun mutlaka dikkate alıcam hepsini yol gösterici oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • almayı düşündüğünüz araç e90 3.16i otomatik mi?

    ben kullandım ve 8 ay sonunda çok zor sattım kesinlikle tavsiye etmeyeceğim bir araç.

    bu foruma yazdığım çoğu yazı bu araç aleyhine. ben o hataya düştüm başkaları düşmesin diye.

    inanılmaz bir yakıt tüketimi var here dur kalk trafik varsa ferrari kadar yakar. normal tüketim 100km de 14 litre. benzine verilen paraya yazık ki
    benzin fiyatları malum.

    aracın motor teknolojisi çok eski atmosferik ve kasaya ağır kalıyor aşırı derecede hantal 0-100 km hızlanma 13.5sn araç kasayı taşıyamıyor
    sürekli el frenini çekik unuttum diye mi bakıyorsunuz.

    motor zayıf kaldığından çok bağırıyor yıpranıyor ve ömrü kısa. tamiri masraflı.

    tüm bu sebeplerden dolayı da ikinci el piyasası yok gibi. almayı düşündüğünüz kişi ile ne kadara anlaştınız bilemem ama 3-4 bin düşürün deyin
    kabul etmeyecek ama sonra kabul edecektir çünki o araç için 2 ayda 1 kişi anca arar yani alanın elinde patlar.

    bütçeniz nedir onu söyleyin ona göre fikir verelim.

    bir de önemli bir husus araç aşırı hantal olduğundan ani hızlanma vs yapamıyorsunuz sollama veya rampalardan yola bağlanırken
    çabuk hızlanmanız gerekirken araç boğulup olduğu yerde kalıyor bu da ciddi güvenlik riski oluşturuyor.

    ikinci el konusunda gelince bence güvenilir kaynaklardan almakta sakınca yok araç sahiplerinden. ben de 3.16i yi satınca (sıfır almıştım) ikinci el 3.20d
    aradım denk gelen galericilerdeki araçlara ısınamadım ama araç sahiplerindeki araçlarda sorun yoktu fakat borusandan 2.el garantili almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty0909 -- 19 Ocak 2017; 10:3:43 >




  • Arabada uckagit ta millet olarak 1.yiz herzaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumu yaşadım kardeşim. Hatta arabayı direkt eşime alıyordum. Bir türlü çıkamadım işin içinden. Çıktım dediğim yerde de bir güvensizlik başladı ki sorma.

    BMW 3 serisi alacağım demişsin model de belli bu nedenle bütçeni az çok tahmin edebiliyorum.

    Bu bütçeyle gidip sıfır km otomatik bir araç alabilirsin. Hem de dandik bir araç olmaz. Ayrıca sıfır aldığın için kredi maliyeti 2. elden daha uygun olur.

    İlla BMW ye bileceğim demiyorsan renault volkswagen opel vs. değerlendirilebilir. Yine binersin uzun süre zaten şimdiki hesabına göre 6 yaşında değil sıfır alacaksın. Her türlü götürür seni 10 yıl.

    Kafanı yorduğuna değmez.

    Ha bir de eşten dosttan bildiğin arabayı almıyorsan ya da senelerdir çalıştığın arkadaşın olmuş bir ustan yoksa her zaman olacak o soru işareti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vicdan sahibi dürüst insanlardan (sahibinden) almaya çalışın bulamıyorsanız gidin sıfır alın.
  • bence biraz arandıkça araç bulunur. sıfır aldığınız araçta sorun olmayacağının garantisi yok. ha diyceksiniz sıfır alınca garantisi olacak çoğu durumda zaten kullanıcı hatası diyor firmalar ayrıca garanti bitince de arıza çıkaracak. arkadaşın 2013 jetta sı 3.senede su almaya başladı sunroofsuz ilk sahibi ve kazası yok yağmur yağınca su alıyor olacak şeey değil ve kullanıcı hatası diyorlar. neyse bence temiz araçlar varken sıfırın mantığı yok.
  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    performansını aşırı kötülüyorsunuz.

    13 sn 0-100

    2011 model

    1.6 a4, avensis, performansı 316i den daha iyi değil. sağlam otomatiğini bulmak da imkansız. 12.5 snler

    316i sorunsuz bozulmayan bir araçtır.

    otomatik vitesi ömürlük. motoru aşırı basınçlı değil. çok uzu kilometrelerce kullanılmış olanları biliyorum.


    son olarak da güvenlik.yol tutuş. 200-300 bin liralar verip bu kadar iyi yol tutan bir araç bulmanız zor. bu fiyata böyle bir araç nimettir.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    peki tüketimi ne yapacağız? ben 14litrenin ün altına inemedim 100 km de ortalama tüketim ne kadar yavaş gitsem de.
    gittiğim yol trafik ve dur kalk.
    hadi ben kullanmayı beceremiyorum şu an e90 3.20d var uzun süredir.
    gittiğim yol aynı yol hatta aradan 4 yıl geçti trafik daha da arttı ama tüketim 8.
    istanbul da trafikte kullanılacak araç değil belki anadoluda vs ufak bir il veya ilçede olur ama dur kalka girince tüketim felaket
  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    14 biraz fazla olmuş ama. ben sizi hatırlıyorum e90 ana konusundan. orda da yakıttan şikayetçiydiniz. ama memnun olanlar da vardı. kullanıcıdan veya araçtan araca farkedebilen bir unsur yakıt tüketimi.

    mesela 18 jant değil 16 jant uygun o araç için. örneğin 225 taban değil 205 taban uygun.

    bir dönem ben de kullandım. aracın hızlanmasını bekleyene kadar gaza basılı tutmuyorum. çıkmak istediğim hıza kadar tam basıyorum. istediğim hıza ulaşınca çekiyorum gazdan araç hemen ekonomi moduna geçiyor. bu şekilde 11-12 litre civarlarında çok rahat kullandık. performansı da 1.6 motor bu ağırlıktaki araç için normal. tekrar belirtiyorum. bir bayanı memnun eder.

    kız kardeşimin arabasıydı zaten. kullandı bi dönem 12 litre civarıydı. bahsini ettiğim d sınıfı 1.6 atmosferik otomatikler de 11 litrenin altına düşmez.

    yani e90 316i ye tercih edilecek muadil bir araç yok. bir bayan için her yönüyle mutlu edecek bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    performansını aşırı kötülüyorsunuz.

    13 sn 0-100

    2011 model

    1.6 a4, avensis, performansı 316i den daha iyi değil. sağlam otomatiğini bulmak da imkansız. 12.5 snler

    316i sorunsuz bozulmayan bir araçtır.

    otomatik vitesi ömürlük. motoru aşırı basınçlı değil. çok uzu kilometrelerce kullanılmış olanları biliyorum.


    son olarak da güvenlik.yol tutuş. 200-300 bin liralar verip bu kadar iyi yol tutan bir araç bulmanız zor. bu fiyata böyle bir araç nimettir.

    0-100 13 sn rezalet bir rakam, katırla bile daha iyi hızlanırsınız

    6hp19 sanzimanın ömürlük olduğu söylenemez, kronik olarak 5 yaş ve 100 bin km sonrasında burç problemi ve mekatronik arızası oluşuyor. Hatta VAG 6hp19 kullanıcıları için zamanında mekatronik arızalarına karşı iyi niyet garantisini uzatmıştı. Tabiki Toyota'nın kıytırık otomatik vitesine göre çok daha iyi...

    Şahsen bende 3.16i gibi bir arabayı kimseye tavsiye etmem, bunun yerine 2-3 yaşında bir 1.6tdi dsg Jetta bulunabilirse çok daha iyi olur. DSG için VW 5 ila 7 yıla kadar iyi niyeti kullandırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 24 Ocak 2017; 13:2:25 >




  • Ali® kullanıcısına yanıt
    ya komiksin valla :d

    13sn kime göre yavaş. adam eşine alacak. ayrıca 12sn dediğin jetta. aradaki 1sn hiç bir şey değiştirmez..

    kıytırık teneke jetta vosvogen kaplumbağa mı desem. bmw ile aynı cümleye bile koyma.

    iyi niyetmiş. dsg si bozulan 1 yaşındaki a3 ü bile para istediler adamlar.

    saatli bomba gibi dsg alınmaz.

    ayrıca salla yalanı iksinler inananı. e90 klasik otomatik şanzıman kullanıyor. bozulduğunu daha servis görmemiş.

    alınacak en uzun ömürlü şanzımanlardan biri üstelik 316i de bozulması imkansız.

    inanamıyorum ya :D hahahha

    adam jetta diyor ya D sınıfı premium aracın yanında. abisi passat gelse bile yine tercih değişmez BMW.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 24 Ocak 2017; 13:38:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    ya komiksin valla :d

    13sn kime göre yavaş. adam eşine alacak. ayrıca 12sn dediğin jetta. aradaki 1sn hiç bir şey değiştirmez..

    kıytırık teneke jetta vosvogen kaplumbağa mı desem. bmw ile aynı cümleye bile koyma.

    iyi niyetmiş. dsg si bozulan 1 yaşındaki a3 ü bile para istediler adamlar.

    saatli bomba gibi dsg alınmaz.

    ayrıca salla yalanı iksinler inananı. e90 klasik otomatik şanzıman kullanıyor. bozulduğunu daha servis görmemiş.

    alınacak en uzun ömürlü şanzımanlardan biri üstelik 316i de bozulması imkansız.

    inanamıyorum ya :D hahahha

    adam jetta diyor ya D sınıfı premium aracın yanında. abisi passat gelse bile yine tercih değişmez BMW.

    3.16i bence de süper bir araba. Gaza basmadığında 0 lt yakıyor inanamazsın.

    Hatta Ghibli vardı bizde sattık 3.16i aldık inanılmaz fark etti, aradaki 7 saniye için boşuna Ghibli'ye para vermişiz.

    Hele sanziman inanılmaz, arkadaşta var 800.000 km gitti tık demedi, hiç kaçırma felan da yapmıyor. Mekatronik'de olan o selenoid'ler ömürlük, yağı içinden su gibi geçiriyor, inananamazsın. Burçlar karbon çelikten yapılmış, kronik arıza var diyorlar ama hikaye felan müdür.

    DSG bizim arkadaş aldı 1 ay sonra bozuldu Doğuş 15.000 TL fatura çıkardı, tam senin dediğin hikaye gibi, bizde inanamadık ama arkadaş verdi 15.000 tl, nasıl olsa saatli bomba dedi.

    Neyse kesinlikle sana katılıyorum, BMW çok güzel araba, şekil araba bir kere, yan atıyosun felan bomba yani, mahalle de şeklin olur, valeye anahtarı fırlatırsın, passat felan hikaye bro.




  • bakın aracın 0-100 değeri dışında e90 3.16i inanılmaz hantal bir araç. 8 ay kullandım. sanki el freni çekik gibi. hayatı araba sürmek, araç toplamak, satmak olan arkadaşım da kullandı ben böyle bir şey görmedim dedi. sırf beygir değil olay.

    tüketim zaten yüksek bunda hemfikiriz.

    motor ömrü kısa, gücü zayıf geldiğinden çok yıpranıyor, tamiri masraflı ve zor.

    bir de herkesin atladığı, bu hantallık güvenlik sorunu yaratıyor, bu araç ile araba sollamak çok riskli. ayrıca çok işlek 3-4 şeritli bir yola
    (yani kastım en sağ şerittekilerin bile hızlı gittiği bir yol düşünün) size de buna yokuş yukarı bağlanıyorsunuz. hızlı hareket etmeniz gerek ama
    araç bayılıp kalıyor yolun ortasında çıkarken. hele acemi için acemi bayan için büyük risk. araç dediğin gerektiğinde ani hızlanma yapabilmeli makul seviyelerde. sen istersen yavaş git hep ama gerektiğinde o hamleyi yapabilmeli. bu konuda piyasadaki en kötü araçlardan biri çünki bir sürü o beygir gücünde veya 0-100 değerinde araç var ama hiçbiri 1500 kilo değil.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.