Şimdi Ara

subaru outback kullanan yorumu olanlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
3
Favori
45.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm ben subaru outback almayı düşünüyorum bu konuda iyi yada kötü yorumunuz ne olur acaba artıları eksileri nedir ben aslında suv tarzı düşünüyordum ama hem binek arac gibi hemde araziye uygun bir arac düşünüyorum daha doğrusu bu konuda önerileriniz nedir



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Subaru Outback Yorumları

    Subaru Outback, macera arayanlar ve açık hava meraklıları arasında popüler bir araçtır. Ancak satın almadan önce, kullanıcı yorumlarından ve potansiyel sorunlardan haberdar olmak önemlidir.

    Subaru Outback 2.0 TD Yorumları

    2,0 litre turbo dizel motor, Outback'in popüler bir motor seçeneğidir. Kullanıcı yorumları, motorun güçlü ve verimli olduğunu öne sürmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yüksek devirlerde gürültülü olabileceğinden şikayet etmektedir.

    Subaru Outback Kronik Sorunlar

    Her araç gibi, Subaru Outback'in de bilinen bazı kronik sorunları vardır. Bu sorunlar arasında şunlar yer alır:

    • CVT Şanzıman Sorunları: Bazı modellerde sürekli değişken şanzıman (CVT) ile ilgili sorunlar bildirilmiştir.
    • Yakıt Enjektörü Arızaları: Yakıt enjektörlerinde arızalar, güç kaybına ve kötü yakıt ekonomisine neden olabilir.
    • Süspansiyon Sorunları: Bazı kullanıcılar, Outback'in süspansiyonunun engebeli arazilerde yeterince sağlam olmadığını bildirmiştir.

    Subaru Outback Alınır mı?

    Kronik sorunlarına rağmen Subaru Outback, güvenilir ve yetenekli bir araç olarak kabul edilmektedir. Kullanıcı yorumları, Outback'in maceralar ve günlük kullanım için çok yönlü bir seçenek olduğunu göstermektedir. Ancak, satın almadan önce olası sorunların farkında olmak ve bunları yetkili bir tamirci ile görüşmek önemlidir.

    Outback Subaru

    Subaru Outback, Subaru'nun orta boy SUV'sidir. Off-road yetenekleri, ferah iç mekanı ve güvenlik özellikleriyle bilinmektedir. Subaru'nun ünlü Simetrik AWD sistemiyle donatılmıştır ve bu da tüm hava koşullarında mükemmel yol tutuşu sağlar.

    Subaru Outback Yorumlar

    Subaru Outback hakkında genel olarak olumlu yorumlar bulunmaktadır. Kullanıcılar, sağlamlığını, güvenilirliğini ve konforunu övmektedirler. Ancak, bazı kullanıcılar CVT şanzıman sorunları ve yakıt ekonomisi konusunda endişelerini dile getirmiştir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kaç model almayı düşünüyorsunuz ? Ben o modeli Hiç kullanmadım ama 91 model Legancy sedan var ve yol tutuşu çok iyi, kötü tarafı araç alçak ve bazen kaldırıma çok yaklaştımda kapıları açamıyorum. Outback ise bence türkiye koşullarına daha uygun bir araç ? Ankara gibi bir şehirde bile çukursuz yol bulmak bile zor, ve araç yüksek olduğu için tabanı çarpmıyacaktır. Yanlız bir kötü tarafı var outback motor hacimleri daha yüksek buda yakıt olarak pek iyi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Kaç model almayı düşünüyorsunuz ? Ben o modeli Hiç kullanmadım ama 91 model Legancy sedan var ve yol tutuşu çok iyi, kötü tarafı araç alçak ve bazen kaldırıma çok yaklaştımda kapıları açamıyorum. Outback ise bence türkiye koşullarına daha uygun bir araç ? Ankara gibi bir şehirde bile çukursuz yol bulmak bile zor, ve araç yüksek olduğu için tabanı çarpmıyacaktır. Yanlız bir kötü tarafı var outback motor hacimleri daha yüksek buda yakıt olarak pek iyi değil.
    hiç mi kullanan yok acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    hiç mi kullanan yok acaba

    Alıntıları Göster
    Aşağıda linkini verdiğim sitede kullanıcı bulunmakta kullana kişi motoru için almış ama pek menmun değil, legancy modelinin biraz şekillendirilmiş hali o yüzden legancy gibi tutarlı değilmiş. En iyi bilgi kullanıcısı verir tabiki.


    http://www.subaruclubtr.com/subaru-test-surusleri-ve-incelemeler/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Aşağıda linkini verdiğim sitede kullanıcı bulunmakta kullana kişi motoru için almış ama pek menmun değil, legancy modelinin biraz şekillendirilmiş hali o yüzden legancy gibi tutarlı değilmiş. En iyi bilgi kullanıcısı verir tabiki.


    http://www.subaruclubtr.com/subaru-test-surusleri-ve-incelemeler/

    Alıntıları Göster
    o yazdığınız sayfada outback bulamadım ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o yazdığınız sayfada outback bulamadım ama

    Alıntıları Göster
    Ayrı bir testi yok legncy testleri içinde okumuştum, mtutun nicli arkadaşın aracıda outback özel mesaj yolu ilede bilgi alabilirsiniz. Daha önce okudum başlığı bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Ayrı bir testi yok legncy testleri içinde okumuştum, mtutun nicli arkadaşın aracıda outback özel mesaj yolu ilede bilgi alabilirsiniz. Daha önce okudum başlığı bulamadım.

    Alıntıları Göster
    kullanan yok mu bu aracı almayı düşünüyorum olumlu yada olumsuz önerileriniz görüşleriniz nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    kullanan yok mu bu aracı almayı düşünüyorum olumlu yada olumsuz önerileriniz görüşleriniz nelerdir?

    Alıntıları Göster
    http://www.subaruclubtr.com/1086/outback-ve-legacy-farklar/ Burda ulaşabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    http://www.subaruclubtr.com/1086/outback-ve-legacy-farklar/ Burda ulaşabilirsin.

    Alıntıları Göster
    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı

    Alıntıları Göster
    Verdiğim sayfayı tıklatiyın legancy ve outback anlatmış arkadaş. Testi yapmasını ben rica ettim. outback pek tutulan bir model değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı

    Kac model dusunuyorsunuz? 1 ay kadar once 2005 model Subaru Legacy aldim. Bu kasadan dusunuyorsaniz tecrubelerimi paylasabilirim. Ayrica ondan once de 2005 model Legacy sahibiydim. Ikisinin farklarini iyi biliyorum yardimci olmak isterim kac model dusunuyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı

    Kac model dusunuyorsunuz? 1 ay kadar once 2005 model Subaru Legacy aldim. Bu kasadan dusunuyorsaniz tecrubelerimi paylasabilirim. Ayrica ondan once de 2005 model Legacy sahibiydim. Ikisinin farklarini iyi biliyorum yardimci olmak isterim kac model dusunuyorsunuz?

    slm isim berk galiba benim isimim lütfi ben 2005 model yada 2004 outback düşünüyorum legacy ye benziyorlar sadece biraz yüksek arazi içinbirde motoru 3 litre bende vergisi cok olacak diye vazgeçer gibi oldum aslında cok beğeniyorum subaru yu bende 2002 volvo s 60 t5 var 250 beygir ben birazda köye falan giderken altı yüksek olsun bagacı büyük olsun istiyorum ama kaba büyük suvlar hoşuma gitmiyor konforu az diyorlar sedan arac konforu olan ve suv a yakın olan işte subaru outback volvo xc 70 audi alroad gibi araçlara baktım ve outback cok hoşuma gitti ama benim aracımdan vergisi yüksek tüp takmak gerekli birde bakımı cok mu tutar onda kararsız kalaıdım volvoda yedek parca olarak yan sanayi var uygun oluyor subaruda yoksa ve hep servisten alınıyorsa pahalı olur diye düşünüyorum sizce nasıldır bir yerdede vergiyi ve tüp masrafını düşünmesem servis ücreti beni yıpratır mı özel serviste baktırmak istiyorum tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı

    Kac model dusunuyorsunuz? 1 ay kadar once 2005 model Subaru Legacy aldim. Bu kasadan dusunuyorsaniz tecrubelerimi paylasabilirim. Ayrica ondan once de 2005 model Legacy sahibiydim. Ikisinin farklarini iyi biliyorum yardimci olmak isterim kac model dusunuyorsunuz?

    slm isim berk galiba benim isimim lütfi ben 2005 model yada 2004 outback düşünüyorum legacy ye benziyorlar sadece biraz yüksek arazi içinbirde motoru 3 litre bende vergisi cok olacak diye vazgeçer gibi oldum aslında cok beğeniyorum subaru yu bende 2002 volvo s 60 t5 var 250 beygir ben birazda köye falan giderken altı yüksek olsun bagacı büyük olsun istiyorum ama kaba büyük suvlar hoşuma gitmiyor konforu az diyorlar sedan arac konforu olan ve suv a yakın olan işte subaru outback volvo xc 70 audi alroad gibi araçlara baktım ve outback cok hoşuma gitti ama benim aracımdan vergisi yüksek tüp takmak gerekli birde bakımı cok mu tutar onda kararsız kalaıdım volvoda yedek parca olarak yan sanayi var uygun oluyor subaruda yoksa ve hep servisten alınıyorsa pahalı olur diye düşünüyorum sizce nasıldır bir yerdede vergiyi ve tüp masrafını düşünmesem servis ücreti beni yıpratır mı özel serviste baktırmak istiyorum tabi

    Yanlis yazmisim 1 ay once Legacy degil 2005 Outback 3.0 aldim. Daha onceki aracim 2005 Legacy 2.5 idi.
    Ben yurtdisinda yasiyorum o yuzden bazi sorulariniza cevap vermeyebilirim. Turkiye sartlarinda vergisi yuksek olur tabiiki fakat kasko degerine bir bakin derim belki de bir alt dilime dusurtebilirsiniz. Sanirim Vergi kasko bedelinin yuzde 5ini gecince dusurulebiliyordu.

    Subaru outbcak aslina dediginiz gibi Legacy`nin yukseltilmis ve biraz daha yol disi icin adapte edilmis versiyonu. Ben de SW kasa oldugu ve donanimi yuksek oldugu icin Outback aldim. Dediginiz gibi aracin alti yuksek asfalt disinda isinizi cok rahat gorur. Hatta karda kista bile istediginiz yere rahatlikla gidersiniz. 3.0 boxer motor hakkinda tek soylenecek sey harika oldugu, ilk kalkistan itibaren cok performansli bir motor fakat benim yakit tuketimim biraz yuksek arac kisa mesafe kullaniliyor bunun da etkisi olabilir. Su an sehirici tuketimimim 15 lt civarinda. Aslinda yurtdisinda outbackin 2.5 turbo motoru var 250 hp bu motor Turkiyede olsa baya iyi olurdu.

    Neyse dedigim gibi ben yurtdisindayim ama eski Legacy`mden memnundum o yuzden gidip Outback aldim. Legacy 110 bin km de alip 150 bin km civarinda sattim. Rutin bakimi haric sorun cikartmadi. SImdi aldigim outback 200 bin km de bakalim ins o da sorun cikartmaz. Yani genel olarak saglam az sorun cikaran bir arac. Parcalari Volvoya Audiye gore falan cok daha ucuz ama Turkiye de ne kadar kolay bulunur onu bilemiyorum. 3.0 motor da triger kayisi yoktur triger zinciri vardir. 100 bin km civari alirsaniz uzun sure yagini degistirip binersiniz gibi geliyor.

    Konfor konusuna gelirsek Legacylerde Outbacklarde biraz sportif araclar, o yuzden bozuk yollarda cok konforlu denemez. Tabiiki Outback bozuk yollarda Legacy ye gore bir adim daha iyi. Bir de cercevesiz camlar iceriye ruzgar sesi aliyor.

    Fakat surus keyfi cok guzel Volvodan alamayacaginiz keyifi bu aracta alabilirsiniz. Outbackteki AWD sistemi Legacyninkinden daha iyi bir sistem. AWDnin yol tutusa katkisi cok fazla donemeyeceginiz viraj yok hissi veriyor. Karda kisa zaten cok rahat yolunuza devam edebiliyorsunuz (tabiiki uygun bir tkaim lastikle). Outback 3.0 da donanim cok iyi, isitmali, elektrikli deri koltuklar, panaromik tavan, Cd changer, cift tarafli klima vs. Bu arada sunu da belirteyim 200 bin kmdeki aracin krem rengi deri koltuklarinda hic bir renk atmasi degismesi yok ve deri hala gergin.

    Benim Outback 3.0daki buldugum tek kusur sanziman, cogu zaman gec vites degistiriyor ve bazen kararsiz kaliyor. Acikcasi bu motora daha iyi bir sanziman olabilirmis. Fakat ben sport modunda kullaniyorum o zaman daha iyi durum. Hatta manuel kullanima da imkan veriyor. Ben kendim degistircem derseniz sorun yok zaten.

    Dedigim gibi ben Legacyden cok memnun kaldim o yuzden gidip Outback aldim. Size de bu araci tavsiye edebilirim. Fakat tabiiki vergi yuzunden Turkiyede bu arac dezavantajli. Derseniz ki 2.0 turbo motorlu bir arac mi Legacy 3.0a fazla vergi odemek mi? Durur bir daha dusunurum ve 2.0 Turbo daha mantikli derim bu sartlarda. Dedigim gibi yakit tuketimi de dusuk bir arac degil. Zaten tutulan bir arac da degil Turkiye de, eger cok ucuza bulunuyorsa dusunulebilir.

    Bu da benim eski Legacy http://forum.donanimhaber.com/m_42549199/tm.htm

    Cok uzun yazmisim kusura bakmayin:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    o siteyede baktım peki kullanan var mı bu aracı tecrübelerini aktaracak bir arkadas var mı

    Kac model dusunuyorsunuz? 1 ay kadar once 2005 model Subaru Legacy aldim. Bu kasadan dusunuyorsaniz tecrubelerimi paylasabilirim. Ayrica ondan once de 2005 model Legacy sahibiydim. Ikisinin farklarini iyi biliyorum yardimci olmak isterim kac model dusunuyorsunuz?

    slm isim berk galiba benim isimim lütfi ben 2005 model yada 2004 outback düşünüyorum legacy ye benziyorlar sadece biraz yüksek arazi içinbirde motoru 3 litre bende vergisi cok olacak diye vazgeçer gibi oldum aslında cok beğeniyorum subaru yu bende 2002 volvo s 60 t5 var 250 beygir ben birazda köye falan giderken altı yüksek olsun bagacı büyük olsun istiyorum ama kaba büyük suvlar hoşuma gitmiyor konforu az diyorlar sedan arac konforu olan ve suv a yakın olan işte subaru outback volvo xc 70 audi alroad gibi araçlara baktım ve outback cok hoşuma gitti ama benim aracımdan vergisi yüksek tüp takmak gerekli birde bakımı cok mu tutar onda kararsız kalaıdım volvoda yedek parca olarak yan sanayi var uygun oluyor subaruda yoksa ve hep servisten alınıyorsa pahalı olur diye düşünüyorum sizce nasıldır bir yerdede vergiyi ve tüp masrafını düşünmesem servis ücreti beni yıpratır mı özel serviste baktırmak istiyorum tabi

    Yanlis yazmisim 1 ay once Legacy degil 2005 Outback 3.0 aldim. Daha onceki aracim 2005 Legacy 2.5 idi.
    Ben yurtdisinda yasiyorum o yuzden bazi sorulariniza cevap vermeyebilirim. Turkiye sartlarinda vergisi yuksek olur tabiiki fakat kasko degerine bir bakin derim belki de bir alt dilime dusurtebilirsiniz. Sanirim Vergi kasko bedelinin yuzde 5ini gecince dusurulebiliyordu.

    Subaru outbcak aslina dediginiz gibi Legacy`nin yukseltilmis ve biraz daha yol disi icin adapte edilmis versiyonu. Ben de SW kasa oldugu ve donanimi yuksek oldugu icin Outback aldim. Dediginiz gibi aracin alti yuksek asfalt disinda isinizi cok rahat gorur. Hatta karda kista bile istediginiz yere rahatlikla gidersiniz. 3.0 boxer motor hakkinda tek soylenecek sey harika oldugu, ilk kalkistan itibaren cok performansli bir motor fakat benim yakit tuketimim biraz yuksek arac kisa mesafe kullaniliyor bunun da etkisi olabilir. Su an sehirici tuketimimim 15 lt civarinda. Aslinda yurtdisinda outbackin 2.5 turbo motoru var 250 hp bu motor Turkiyede olsa baya iyi olurdu.

    Neyse dedigim gibi ben yurtdisindayim ama eski Legacy`mden memnundum o yuzden gidip Outback aldim. Legacy 110 bin km de alip 150 bin km civarinda sattim. Rutin bakimi haric sorun cikartmadi. SImdi aldigim outback 200 bin km de bakalim ins o da sorun cikartmaz. Yani genel olarak saglam az sorun cikaran bir arac. Parcalari Volvoya Audiye gore falan cok daha ucuz ama Turkiye de ne kadar kolay bulunur onu bilemiyorum. 3.0 motor da triger kayisi yoktur triger zinciri vardir. 100 bin km civari alirsaniz uzun sure yagini degistirip binersiniz gibi geliyor.

    Konfor konusuna gelirsek Legacylerde Outbacklarde biraz sportif araclar, o yuzden bozuk yollarda cok konforlu denemez. Tabiiki Outback bozuk yollarda Legacy ye gore bir adim daha iyi. Bir de cercevesiz camlar iceriye ruzgar sesi aliyor.

    Fakat surus keyfi cok guzel Volvodan alamayacaginiz keyifi bu aracta alabilirsiniz. Outbackteki AWD sistemi Legacyninkinden daha iyi bir sistem. AWDnin yol tutusa katkisi cok fazla donemeyeceginiz viraj yok hissi veriyor. Karda kisa zaten cok rahat yolunuza devam edebiliyorsunuz (tabiiki uygun bir tkaim lastikle). Outback 3.0 da donanim cok iyi, isitmali, elektrikli deri koltuklar, panaromik tavan, Cd changer, cift tarafli klima vs. Bu arada sunu da belirteyim 200 bin kmdeki aracin krem rengi deri koltuklarinda hic bir renk atmasi degismesi yok ve deri hala gergin.

    Benim Outback 3.0daki buldugum tek kusur sanziman, cogu zaman gec vites degistiriyor ve bazen kararsiz kaliyor. Acikcasi bu motora daha iyi bir sanziman olabilirmis. Fakat ben sport modunda kullaniyorum o zaman daha iyi durum. Hatta manuel kullanima da imkan veriyor. Ben kendim degistircem derseniz sorun yok zaten.

    Dedigim gibi ben Legacyden cok memnun kaldim o yuzden gidip Outback aldim. Size de bu araci tavsiye edebilirim. Fakat tabiiki vergi yuzunden Turkiyede bu arac dezavantajli. Derseniz ki 2.0 turbo motorlu bir arac mi Legacy 3.0a fazla vergi odemek mi? Durur bir daha dusunurum ve 2.0 Turbo daha mantikli derim bu sartlarda. Dedigim gibi yakit tuketimi de dusuk bir arac degil. Zaten tutulan bir arac da degil Turkiye de, eger cok ucuza bulunuyorsa dusunulebilir.

    Bu da benim eski Legacy http://forum.donanimhaber.com/m_42549199/tm.htm

    Cok uzun yazmisim kusura bakmayin:)

    Alıntıları Göster
    memleketten bu aracı kullanan arkadaslar nasıl memnun mu masrafı nasıl vergisi servisi yakıdı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    memleketten bu aracı kullanan arkadaslar nasıl memnun mu masrafı nasıl vergisi servisi yakıdı

    Alıntıları Göster
    berk bey ben vergiyi falan göze aldım menun olacagım bir araçsa alacagım saglam konforlu olsun yeter camlardan cok ses geliyormu cıtasız cam ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    berk bey ben vergiyi falan göze aldım menun olacagım bir araçsa alacagım saglam konforlu olsun yeter camlardan cok ses geliyormu cıtasız cam ya

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    2007 model Outback kullaniyorum. Alali 1.5 yil kadar oldu. 80000 almistim simdi 115000 kmde.
    Su sure zarfinda iki periyodik bakim gordu, hic bir sorun cikarmadi. 100000 bakimi 1000 lira civarlarinda tuttu, 110000 bakimi ise 460 tl.
    2007 ve sonrasi Outbacklerde SI drive sistemi mevcut, siddetle SI drive olan bir outback almani tavsiye ederim.
    Mulayim bir kullanimla sehir ici harcamam (istanbul) 100km de 10.4 lt kadar dusuyor. Sehir disinda ise bir yolculukda 7 lt ye ortalama ile 3000 kilometreden fazlasini yapabildim.
    3000cc bir motor hacmi icin cok iyi degerler oldugunu dusunuyorum. 206 GTI kullaniyordum bir ara, onda bile daha fazla yakit tuketmekteydim.

    Bunun disinda kullanmasi son derece keyifli, station wagon goruntusunden beklenmeyecek kadar guclu, guvenilir bir otomobil.

    Vergisini goze aldiysan eger siddetle tavsiye ederim.
    Baska sorun varsa yardimci olmaya calisirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulentSelek

    Merhaba
    2007 model Outback kullaniyorum. Alali 1.5 yil kadar oldu. 80000 almistim simdi 115000 kmde.
    Su sure zarfinda iki periyodik bakim gordu, hic bir sorun cikarmadi. 100000 bakimi 1000 lira civarlarinda tuttu, 110000 bakimi ise 460 tl.
    2007 ve sonrasi Outbacklerde SI drive sistemi mevcut, siddetle SI drive olan bir outback almani tavsiye ederim.
    Mulayim bir kullanimla sehir ici harcamam (istanbul) 100km de 10.4 lt kadar dusuyor. Sehir disinda ise bir yolculukda 7 lt ye ortalama ile 3000 kilometreden fazlasini yapabildim.
    3000cc bir motor hacmi icin cok iyi degerler oldugunu dusunuyorum. 206 GTI kullaniyordum bir ara, onda bile daha fazla yakit tuketmekteydim.

    Bunun disinda kullanmasi son derece keyifli, station wagon goruntusunden beklenmeyecek kadar guclu, guvenilir bir otomobil.

    Vergisini goze aldiysan eger siddetle tavsiye ederim.
    Baska sorun varsa yardimci olmaya calisirim.

    Alıntıları Göster
    bülent bey istanbulda oturuyorsunuz galiba şimdi vergi aslında gözümü korkutuyor az değil 2005 model için senelik 2440 tl sizin 2007 modelde daha fazladır SI drive ne işe yaramakta yada nedir acaba meraktan soruyorum 2005 model bir outback ten mesela 2007 model olanın ne gibi fazlalıkları var kullandığınız için soruyorum bende 2002 model s 60 t5 var 250 beygir sedan bir arac cok hızlı seri tüp taktırdım yakıt makul sayılır vergisi senelik 1440 tl şimdi 2007 model ilanları var sahibinden de ama 50 55 bin falan fiyatları dizel alsam manuel ben otomatik istiyorum siz 2 sene önce kaca almıştınız aracınızı piyasası nedir acaba ben 2004 modelini 30 000 tl ye gördüm sahibinden de fiyat cok uygun ama baktırmak lazım subaru nasıl bir araçtır bana anlatırmısınız rahatlık konfor güvenlik yedek parca durumu bunları anlatsanız mesela parçaları cok mu maliyetli acaba volvoya göre ben altı yüksen bagajı büyük bir araç arıyorum birde kuvvetli olsun ddeyince outback kalıyor geri 4 çeker birde sular gibi kaba hantal değil beni cezbediyor aslında sizinle görüşüp fikir almak isterdim ama nasıl ulaşabilirim acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    bülent bey istanbulda oturuyorsunuz galiba şimdi vergi aslında gözümü korkutuyor az değil 2005 model için senelik 2440 tl sizin 2007 modelde daha fazladır SI drive ne işe yaramakta yada nedir acaba meraktan soruyorum 2005 model bir outback ten mesela 2007 model olanın ne gibi fazlalıkları var kullandığınız için soruyorum bende 2002 model s 60 t5 var 250 beygir sedan bir arac cok hızlı seri tüp taktırdım yakıt makul sayılır vergisi senelik 1440 tl şimdi 2007 model ilanları var sahibinden de ama 50 55 bin falan fiyatları dizel alsam manuel ben otomatik istiyorum siz 2 sene önce kaca almıştınız aracınızı piyasası nedir acaba ben 2004 modelini 30 000 tl ye gördüm sahibinden de fiyat cok uygun ama baktırmak lazım subaru nasıl bir araçtır bana anlatırmısınız rahatlık konfor güvenlik yedek parca durumu bunları anlatsanız mesela parçaları cok mu maliyetli acaba volvoya göre ben altı yüksen bagajı büyük bir araç arıyorum birde kuvvetli olsun ddeyince outback kalıyor geri 4 çeker birde sular gibi kaba hantal değil beni cezbediyor aslında sizinle görüşüp fikir almak isterdim ama nasıl ulaşabilirim acaba

    Alıntıları Göster
    SI Drive, motorun calisma parametrelerin haritasini degistiren bir sistem. Yani sadece sanzimanin vites degistirme devrini degil, motorun urettigi tork ve beygir gucunu de etkilemekte. 3 kullanim fonsiyonu var, Intelligent, Sport ve Sport Sharp, yanlis hatirlamiyorsam sirasiyla 170, 210, 250 beygir uretmekte. Yani ne kadar guce ihtiyacin varsa o kadar yakit tuketimi. Oldum olasi Subaru'nun sade konsol tasarimimdan hoslanmisimdir, ama Outback alisagelmis Subaru'lardan oldukca farkli, Konsolda epeycene tus, isik var. Sanki bir Alman arabasina binmis gibi hissediyorsun, Biraz abartmis olabilirim ama diger Subaru'lara benzemedigi cok acik (Tribeca haric).
    Bir de abimin kullandigi 2003 Forester XTmiz var. Ilk elden beri bizde, 270.000 kilometredir lastik degisimi ve periyodik bakimi disinda bir masrafida olmadi. Her iki Subaru'da da herhangi bir ciddi kaza, mekanik ya da elektronik sorun yasamadigimiz icin parca sorunumuz olmadi. Bana sorarsan Subaru guvenli ve guvenilir araclar uretiyor. Bu arada 2000 Turbo motor, 3000 atmosferik motordan daha fazla yakit tuketip daha yavas kaliyor. Bir de cok belli etmesede tabanin yerden yuksekligi (ground clearance) 22 cm ile forester xt'den 1.5 cm yuksek. Bu arada belki belki biliyorsun ama Honda CRV ve benzeri araclarin 4x4 modellerinin ortalama yerden yukseklikleri 17-18 cm seviyesinde, iki cekerleri ise 1-2 cm daha da alcak. Tabi tum bunlar Outback'i bir jeep yapmiyor. Turkiyedeki otomobil piyasasinda 2.0 lt motordan buyuk olupda BMW, Mercedes gibi belli basli markalarin disindaki arabalarin degerini bulmasi cok olasi degil gibi geliyor bana. Outback'da bu durumdan muzdarip araclardan biri.
    Is yerim Halkali gerek sohbet icin gerekse arabayi gormek icin gelecek olursan bir de cayimi icersin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulentSelek

    SI Drive, motorun calisma parametrelerin haritasini degistiren bir sistem. Yani sadece sanzimanin vites degistirme devrini degil, motorun urettigi tork ve beygir gucunu de etkilemekte. 3 kullanim fonsiyonu var, Intelligent, Sport ve Sport Sharp, yanlis hatirlamiyorsam sirasiyla 170, 210, 250 beygir uretmekte. Yani ne kadar guce ihtiyacin varsa o kadar yakit tuketimi. Oldum olasi Subaru'nun sade konsol tasarimimdan hoslanmisimdir, ama Outback alisagelmis Subaru'lardan oldukca farkli, Konsolda epeycene tus, isik var. Sanki bir Alman arabasina binmis gibi hissediyorsun, Biraz abartmis olabilirim ama diger Subaru'lara benzemedigi cok acik (Tribeca haric).
    Bir de abimin kullandigi 2003 Forester XTmiz var. Ilk elden beri bizde, 270.000 kilometredir lastik degisimi ve periyodik bakimi disinda bir masrafida olmadi. Her iki Subaru'da da herhangi bir ciddi kaza, mekanik ya da elektronik sorun yasamadigimiz icin parca sorunumuz olmadi. Bana sorarsan Subaru guvenli ve guvenilir araclar uretiyor. Bu arada 2000 Turbo motor, 3000 atmosferik motordan daha fazla yakit tuketip daha yavas kaliyor. Bir de cok belli etmesede tabanin yerden yuksekligi (ground clearance) 22 cm ile forester xt'den 1.5 cm yuksek. Bu arada belki belki biliyorsun ama Honda CRV ve benzeri araclarin 4x4 modellerinin ortalama yerden yukseklikleri 17-18 cm seviyesinde, iki cekerleri ise 1-2 cm daha da alcak. Tabi tum bunlar Outback'i bir jeep yapmiyor. Turkiyedeki otomobil piyasasinda 2.0 lt motordan buyuk olupda BMW, Mercedes gibi belli basli markalarin disindaki arabalarin degerini bulmasi cok olasi degil gibi geliyor bana. Outback'da bu durumdan muzdarip araclardan biri.
    Is yerim Halkali gerek sohbet icin gerekse arabayi gormek icin gelecek olursan bir de cayimi icersin

    Alıntıları Göster
    bülent bey benim outback baya hoşuma gidiyor size nasıl ulaşırım istanbula gelme ihtimalim var haftaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    bülent bey benim outback baya hoşuma gidiyor size nasıl ulaşırım istanbula gelme ihtimalim var haftaya

    Alıntıları Göster
    PM attim
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.