|
Sadece Shell'den motorin aldığımda karşılaştığım sorun. (2. sayfa)
-
-
soramadım hocam kusura bakmayın
-
bende tam tersi aracım komple düz boru yazılımlı shellde zerre duman yokken mesela totalde duman geliyor
-
Shell’in temizleyici katkıları depo ve hattaki kurumları çözüyor ve bu sebeple DPF doluyor diye düşünüyorum, uzun süre Shell kullananlarda bu sorun yok çünkü -
Benim bir tanıdığımın aracı da motor arıza ışığı yakıp duruyordu shellden benzin aldıktan sonra.Ustaya gösterdiklerinde shellden yakıt almayın demiş.Shell bırakılınca sorun çözüldü arıza ışığı yanmadı tekrar. -
aracım 165 k km de ,dizel yakıtımı hep shellden aldım ,
sıkıntı yaşamadım ,genelde yakıtı firmanın kendı işlettiği istasyonlardan almaya dikkat ediyorum , bir defa totalden almıştım ,sarı motor lambası yanmıştı ,
EGR uyarısı verdı ,
-
Motorinde BP'yi tek geçerim hem menzil olarak hem de performans olarak hep memnun kaldım
-
Hem Euro5 hem de Euro6 motorla son 4 yıldır ve yaklaşık 80bin km boyunca Shell V-power dışında yakıt almadım. Bu belirttiğim süre boyunca bir kere bile dpf ışığım yanmadı ve egzozdan kara duman atma olayı olmadı.
Konuda diğer arkadaşların belirttiği sorunlar belki mevcutta kurum birikimi yapmış bir motorun katkılı bir yakıta geçtikten sonra kurumların dökülüp daha çok tıkanma yapması ve dpf arızası vermesi olabilir. Tecrübeme göre en azından ben bu şekilde yorumladım.
Ayrıca yakıttan bağımsız olarak; kullanma tarzınız sürekli şehir içi ve 10km altı kısa mesafe ise dpf tıkanmasından kolay kolay kurtulamazsınız.
-
Yılda yaklaşık 80.000 km yapıyorum son 14 yıldır,tamamını Shell'den aldım böyle bir sorunla karşılaşmadım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X