Şimdi Ara

Sağ kulaklık sarjdan cikinca calismiyor/ışığı yanmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sol kulaklık sorunsuz şekilde çalışıyor ama sağ kulaklık sarjdan cikinca calismiyor birsuru foruma baktım çözemedim resetlemeye çalıştım ama sarjdan cikinca işlemiyor kulakligi dun aldım aldığım zamanda çalışmıyordu son çare buraya yazıyorum her cevap için şimdiden teşekkürler Kulaklık modeli : TWS F2 a10s
    sorun video link :https://drive.google.com/file/d/12oeutR7n8DFKQDi2Qj_DFGt-5FjFq55a/view?usp=drivesdk

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bluetooth Kulaklık Işığı Yanmıyorsa Ne Yapmalı?

    Bluetooth kulaklıkların, şarjdaki güç bittiğinde veya bağlantı sorunları olduğunda ışıklarının yanmaması yaygın bir sorundur. Bu sorunun birkaç olası nedeni ve çözümü vardır:

    • Güç Bitmiş Olabilir: Kulaklığının pili bitmişse, şarj işlemini gerçekleştirerek sorunu çözebilirsin. Kulaklıkları şarja taktıktan sonra ışık yanmaya başlamalıdır.

    • Bağlantı Kopmuş Olabilir: Kulaklığın, cihazına bağlı değilse ışığı yanmayabilir. Kulaklığı cihazına yeniden bağlamayı dene ve ışığın yanıp yanmadığını kontrol et.

    • Şarj Cihazı Uygun Değil: Kullandığın şarj cihazının kulaklığın için uygun olduğundan emin ol. Uygun olmayan bir şarj cihazı, kulaklığı doğru şekilde şarj etmeyebilir ve ışığın yanmamasına neden olabilir.

    • Şarj Portunda Toz Birikmiş Olabilir: Kulaklığın şarj portunda toz birikmesi, şarj işlemini engelleyebilir. Şarj portunu temizlemek ve tozdan arındırmak sorunu çözebilir.

    • Kulaklık Bozulmuş Olabilir: Yukarıdaki çözümler sorunu çözmezse, kulaklıkta fiziksel bir hasar olabilir. Bu durumda, profesyonel bir tamirciye başvurarak kulaklığını kontrol ettirebilirsin.

    Sorunu kendi kendine çözemiyorsan, kulaklığın kullanıcı kılavuzuna başvurabilir veya kulaklığı satın aldığın mağaza veya üretici ile iletişime geçebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hiçbir çözüm Bulamadım ve iade ettim

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.