Bildirim
Sagem 4k kısa donmalar yaşayan var mı?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Cihaza yeni güncelleme geldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet aynısı bende de oluyor -
güncellemeden sonra da devam ediyor. aynı problemi yaşayanların desteğini bekliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi htulay -- 14 Mart 2018; 19:44:34 > -
Bende de aynı sorun var. Çözümü olan varsa seviniriz... -
bende de aynı sorun var bir süredir. Müsteri hizmetlerini aradım, sorunun genel olduğunu cihaza güncelleme geleceğini ve cözüleceğini söylediler. Umarım yakında gelir. -
Merhaba
kablo netten turkcell e geçmeyi düşünüyorum. sorun çok rahatsız edici mi ? çözüm sağlandı mı ?
bilgi verirseniz sevinirim -
Çok rahatsız etmese de hoş değil... "O cihaza has bir problem olduğunu, teknik ekibin çalışmalar yaptığını; yazılım güncellemesi ile aşılması hedeflenmekte olduğu bilgisini verdi" müşteri hizmetleri...geç oldu kusura bakmayın...
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X