Şimdi Ara

Şahin Alırken Nelere Dikkat Edilmeli ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
13.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kimi broadway kimi de samara tavsiye etmiş. şahin, brodvey, samara. üçünü de kullandım.
    şahin 1.4'ü sıfırdan aldım:
    -1.4 az yakar, yokuşta kalkmaz. 1.6 yokuşta kalkar ama o da çok fazla yakar
    -sıfırdan aldığım halde 7 sene sonunda kaportada çürüme, boya kalkması emareleri başladı. yine sıfırdan aldığım ve 10 sene kulladığım stilo'nun kaportasında-boyasında en ufak bir kusur oluşmadı 10 senede
    -elektronik bir donanım olmadığı için motor-kaporta dışında bakman gereken bir yer yoktur şahin'de. genelde kılıfla kullanıldığı için koltukları da yepyenidir (benimki öyleydi).
    Broadway:
    -şahinden daha ataktır ama son hız olarak 150 civarını geçmez o da. şahin 1.4'de o civarda yapabilmiştim en fazla
    -aynı şahin gibi altı yüksek olduğu için çok rüzgar alır ama bana şahin'den daha fazla güven veriyordu. rüzgardan daha az etkileniyordu
    -şahinden az yakar
    -aynı şahin gibi kaportası çabuk çürür, hatta bagaja yorgan koymuştum. biraz zorlayınca bagaj yamulmuştu. o derece.
    -direksiyonu iğrenç. üçgen, çok rahatsız edici
    -koltukları cendere gibi. şahin daha ferah
    -şahinden az yakar
    -uzun yolda motor soğur ve kalorifer işe yaramaz hale gelir
    samara:
    -yakışı çok iyi
    -çekişi ne brodvey ne de şahinle karşılaştırılamaz. çok seri
    -üçü içinde en az yakanı
    -yalıtım sıfır, bu yüzden çok gürültülüdür
    -en iyi kalorifer
    -bagajı çok kullanışlı
    -arka koltukları yatıyor
    -en iyi koltuklar
    -direksiyonu diğer ikisinin yanında mükemmel kalıyor

    bu üçünden birini tercih etsem kesin lada samara olurdu seçimim. ama parçaları çok kaliteli değil.




  • Doğan al.
    Şahin alacaksan da toplanmamış bir araç olsun biraz yaşlı birinden al.
    Broadway al,Uno al tabi şahinin sürüşü bunlardan biraz daha zevkli ama temizi zor biraz, sıfırdan toplatman gerek.
  • -Nereden darbe yediğine
    -Motoruna üflemesine yağ kaçakları olmamasına
    -direklerine şaselerine
    -diferansiyelin ötmemesi
    -ayrıca aracı kullan 120 den önce yolda gezmesin titreme yapmasın 150 den sonra genelde sallar çoğu araba
    -aldığında hava filtresi-yağ direk değişi
    -fren ayarlarına baktır

    ne kadar bütçen var tam olarak ?


    : Bizde önceden 92 şahin vardı 4.500 e almıştık 1-2 masraf yaptık bayağı iyi oldu frene bir dokunurduk tak diye dururdu sağla sola çekme bile yapmazdı. 19 saat kadar da yol gitti o kadar ne hararet ne başka bir şey işte kopartasında iş yoktu 2 3 sene bindik son zamanlarda 100 den sonra titremeye sallamaya başladı galeri ile anlaştık 6.500 saydı ona bir tipo aldık işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRad67 -- 26 Şubat 2016; 14:11:40 >
  • delgado.11 kullanıcısına yanıt
    Benim bi dayıoğlu var. Piyasadan geberik şahin alır, motoru komple söker, baştan yapar. Yürüyen aksamı komple söker, yeniler. Döşemeleri komple pahalıya kaçmadan yeniler. Profesyonel pasta-cila uygulaması yapar. Güzel lastik-jant yapar. 3 bine alır, 4-5 bin harcama yapar, 10 bine satar. Keyif için yapar ve bunu sürekli devam ettirir. Yılda en az 2 araba satar, alan da yaşar..
  • sanayicilerin adam edip binmek için aldığı ve gerçekten de adam ettiği perte çıkmamış olanları güzel olur. bir üst yorumda bir dayıoğlundan bahis açılmış; benim de yakın bir oto-elektronikçi arkadaşım aynı şekilde geçen sene başlayıp topladı, bindi, geçen hafta verdi 11.800'e 97 model 1.4 lt şahin'i.

    edit: sahip olduğu aracı gerçekten seven insandan her şartta araç alınabilir yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umut T. -- 26 Şubat 2016; 14:40:57 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.