Edit: Arkadaşlar kulaklık sonradan gönderildi. Biz demesek göndermeyecekler. 19.09.2020 tarihinde "hepsiburada.com" sitesinden Hepsiburada satıcısından Samsung Galaxy M51 (SM-M515F/DSN) model telefonu ön sipariş ile aldım. Ürünün açıklamasında telefonu ön siparişle alanlara telefonun yanında hediye olarak Samsung Galaxy Buds kulaklık verileceği yazmaktaydı. Ama telefon geldiğinde yanında Galaxy Buds yoktu. Ben de Şikayetvar'a bu durumu yazdım ve Hepsiburada bana geri dönüş yapıp kulaklığı siparişime bedava ekledi. Sonra kargoya verildi. 2 gün sonra bulunduğum şehre kargo geldi lakin kargo bana gelmeden Hepsijet alıcı kabul etmiyor demiş. Ben de Hepsijet'i aradım onlar Hepsiburada iptal etti diyor. Hepsiburada'da Hepsijet'in sorunu diyor. Sonra hb'ye bir daha yazdım şimdi de stok bitti diyor şaka gibi. Zaten kaargodaydı kulaklığım neden geri alıyorsunuz????? Tüketici hakem heyetine başvuracağım. Çoğu kişinin başına bu durumlar gelmiş. Lanet olsun hepsiburada Görüşmeler aşağıdaki gibidir: 07.10.2020 10:22 - Bu sohbetteki mesajlar ve aramalar artık uçtan uca şifreleme ile güvence altına alınmıştır. Hepsiburada, mesajlarınızı ve aramalarınızı saklamak, okumak ve bunlara cevap vermek için başka bir şirket kullanabilir. Daha fazla bilgi için dokunun. 07.10.2020 10:22 - Ömer U.: Iyi gunler 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: Hepsiburada'ya hoş geldiniz. KVKK Aydınlatma metnine “https://www.hepsiburada.com/kisisel-verilerin-korunmasi” tıklayarak ulaşabilirsiniz. 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: Talebinizi birkaç kelimeyle paylaşır mısınız? Örneğin; "Siparişimin durumunu öğrenmek istiyorum." 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: Talebinizi kısaca belirtirseniz size daha hızlı yardımcı olabilirim. Örneğin "Siparişim ne zaman teslim edilir?" , "İade durumunu öğrenmek istiyorum" , "Kargo takip numarası almak istiyorum" 07.10.2020 10:22 - Ömer U.: Siparişimin durumunu öğrenmek istiyorum 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: Size daha hızlı yardımcı olabilmem için sipariş numaranıza ihtiyacım var. İşlem yapmak istediğiniz sipariş numaranızı yazabilirsiniz. 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: Son üç siparişiniz : - 464001545 164.68₺ 3 Eki Cmt, 12:54 - 219872868 3808.99₺ 22 Eyl Sal, 19:08 - 656205359 25.9₺ 20 Eyl Paz, 17:58 07.10.2020 10:22 - Ömer U.: 219872868 07.10.2020 10:22 - Hepsiburada: İşlem yapmak istediğiniz ürünü aşağıdaki listeden seçebilir misiniz? -Samsung Galaxy M51 128 GB (Samsung Türkiye Garantili) -Samsung Galaxy Buds (Beyaz)-SM-R170NZWATUR Sound By AKG -Samsung Galaxy M51 128 GB (Samsung Türkiye Garantili) 07.10.2020 10:23 - Ömer U.: Samsung galaxy buds 07.10.2020 10:23 - Hepsiburada: Ürününüz 2020-10-05 12:59:59+03:00 tarihinde kargoya verildi. 8.10.2020 tarihine kadar adresine teslim edilecek. Teslimat süresi, adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterir. Kargo görevlileri, paketin teslimatı için adresine iki kez gelmek durumundadır. Kargo takibi ve diğer tüm detaylara "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından veya "https://www.hepsiburada.com/siparislerim/" tıklayarak ulaşabilirsiniz. 07.10.2020 10:23 - Hepsiburada: Yardımcı olabileceğim farklı bir konu var mı? 07.10.2020 10:23 - Ömer U.: Evet 07.10.2020 10:23 - Hepsiburada: Yapmak istediğiniz işlemi birkaç kelimeyle paylaşır mısınız? 07.10.2020 10:23 - Ömer U.: Kargom neden iade edildi 07.10.2020 10:23 - Hepsiburada: Yapmak istediğiniz işlemi aşağıdaki örneklerdeki gibi detaylı olarak yazabilirsiniz. Örneğin : İade talebim neden reddedildi?" "Kargoyla ilgili işlem yapmak istiyorum" 07.10.2020 10:23 - Ömer U.: Müşteri hizmetlerine baglarmisnz 07.10.2020 10:23 - Hepsiburada: Ne yapmak istediğinizi söylerseniz size hızlı bir şekilde yardımcı olmak isterim. 07.10.2020 10:24 - Ömer U.: Müşteri hizmetleri temsilcisi 07.10.2020 10:24 - Hepsiburada: Benimle konuşursanız ben size daha hızlı yardımcı olabilirim. 07.10.2020 10:24 - Ömer U.: Müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşmek istiyorum 07.10.2020 10:24 - Hepsiburada: Sizi müşteri hizmetleri yetkilisine aktarıyorum. Müşteri temsilcimiz kısa süre içerisinde size yardımcı olacaktır. 07.10.2020 10:24 - Hepsiburada: Merhaba, size memnuniyetle yardımcı olacağım. Beklediğiniz için teşekkür ederim. 07.10.2020 10:26 - Ömer U.: Daha önce Samsung m51 telefonu 219872868 sipariş no ile satın aldım. On sipariş hediyesi olarak Samsung galaxy buds kulaklık hediyesi vardi bu bana gönderilmedi.daha sonra durumu anlatınca gönderim yapıldı fakat urun hepsiburada tarafından bana ulaşmadan kargoda iptal edildi . 07.10.2020 10:26 - Ömer U.: Hepsijet ile görüştüm sizin Ürünü geri istediğiniz bilgisine ulaştım. 07.10.2020 10:26 - Ömer U.: Bana gönderilen urun neden tarafinizdan geri çağrıldı 07.10.2020 10:28 - Hepsiburada: 219872868 numaralı siparişinizde yer alan Samsung Galaxy Buds (Beyaz)-SM-R170NZWATUR Sound By AKG ürününüz 3558928189 kargo takip numarasıyla hepsiJET Kargo firması tarafından adresinize teslim edilemediğinden Hepsiburada deposuna yönlendirildi. Paketiniz Hepsiburada’ya ulaştığında tekrar ürünü istemeniz durumunda bugün içerisinde ürün gönderimi sağlanacaktır. Para iadesi istemeniz durumunda bildirmenizi rica ederim. 07.10.2020 10:28 - Hepsiburada: İletmemi istediğiniz başka bir konu var mı? 07.10.2020 10:28 - Ömer U.: Yanlışınız var 07.10.2020 10:28 - Ömer U.: Efendim 07.10.2020 10:28 - Ömer U.: Ben hepsijet ile görüştüm adresime kimse gelmedi 07.10.2020 10:28 - Ömer U.: Hepsiburada Ürünü geri cagirmis 07.10.2020 10:29 - Ömer U.: Göndermemek için böyle basit oyunlara gerek yok. 07.10.2020 10:29 - Ömer U.: Hem on sipariş hediyesi diyorsunuz 07.10.2020 10:29 - Ömer U.: Sonra göndermemwk 07.10.2020 10:29 - Ömer U.: Icin böyle adice oyunlara gerek 07.10.2020 10:29 - Ömer U.: Magduruyetim giderilmemesi 07.10.2020 10:29 - Hepsiburada: Yaşanılan olumsuz durum için üzgünüz. Sizi çok kısa bekletiyorum. 07.10.2020 10:30 - Ömer U.: Durumunda tüketici hakem heyetine sizi mahkemeye verecegimi 07.10.2020 10:30 - Ömer U.: Bildiririm 07.10.2020 10:32 - Ömer U.: En az 15 yıldır hepsiburada müşterisiyim 07.10.2020 10:32 - Ömer U.: Bugüne kadar hiç böyle bisey yasamadim 07.10.2020 10:32 - Ömer U.: Üzücü bi durum açıkçası 07.10.2020 10:33 - Ömer U.: Milyarlarca liralık alışveriş yaptım sizinle lütfen yardımcı olun 07.10.2020 10:33 - Hepsiburada: Stoklar dolduğu için kampanyadan faydalanmamaktasınız. Tarafınıza sehven ürün gönderimi yapılmıştır. Yaşanılan olumsuz durum için özür dileriz. 07.10.2020 10:33 - Hepsiburada: Yasal haklarınız tarafınızca saklıdır. Yardımcı olamadığım için üzgünüm. 07.10.2020 10:33 - Ömer U.: Yani urun gonderilmeyecekmi 07.10.2020 10:34 - Hepsiburada: Maalesef ürün gönderimi yapılamayacaktır. Sizi anlıyorum fakat maalesef konu hakkında işlem sağlayamamaktayım. 07.10.2020 10:34 - Ömer U.: Kaybeden siz olursunuz yasal haklarimi kullanacağım. Ve asla bir daha hepsiburadadan alışveriş yapmayacağım 07.10.2020 10:34 - Hepsiburada: İletmemi istediğiniz farklı bir konu var mı? 07.10.2020 10:34 - Ömer U.: Ve tüm forumlarda bu durumu anlatip 07.10.2020 10:35 - Ömer U.: Elimden geldiğince firmanızı kötülecegim 07.10.2020 10:35 - Ömer U.: Hakkımı helal etmiyorum size 07.10.2020 10:36 - Hepsiburada: Kampanyalarımız stoklarla sınırlı olduğundan stoklar bittiğinden tarafınıza gönderim yapılmayacaktır. Sizi anlıyorum ve üzgün olduğumu belirtmek istiyorum. 07.10.2020 10:36 - Hepsiburada: Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucifer50 -- 15 Ekim 2020; 11:34:50 > |
SAHTEKAR HEPSİBURADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
Yeni taktik olsa gerek... Getirdik almadı...
-
Tüketici hakları mahkemesine verdim
-
-
En güzelini yaptınız,inşallah olumlu sonuç alırsınız...Tüketiciyi böyle karambol içine sokan Firmalar güzel bir uyarı cezası alırsa bunlar tekrar etmez....
-
Ben de bu telefonu kulaklık hediyesi ile birlikte 23 Eylül'de hepsiburada.com dan ön sipariş ile satın almıştım ve benim de kulaklığımı göndermediler. Samsung Türkiye'ye mail attım. Mail atarken faturamı ve satıcı hepsiburada olsa dahi kulaklık hediyesinin geçerli olduğu gösteren ekran alıntılarını gönderdim. Ayrıca, hem hepsiburada whatsapp hattından hem de hepsiburada müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimi anlattım ve yazılı talep oluşturmalarını sağladım.
Mücadelem sonucunda, parasını çatır çatır ödediğim kulaklığı siparişlerime ücretsiz gönderim olarak eklemişler, kargoya vermişler ve hala kargoda gözüküyor. Hepsiburada'ya güvenim o kadar sarsıldı ki, bozuk bir kulaklık, boş kutu veya hıyar göndermiş olsalar şaşırmam.
Mecbur kalmadığım sürece bir daha hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım. Hele ki, ön sipariş veya hediyeli ürün alacaksam hepsiburada.com denen şark kurnazı siteyi asla ve asla tercih etmeyeceğim.
Hakkımızı aramasak 550TL'lik kulaklığın üzerine yatacaklar. Sen hakkını aradığın halde üzerine yatıyorlar. Belki bana da kulaklık diye başka bir şey gönderdiler. Gerçi kulaklığın faturasını kesmişler, bu saatten sonra yanlış yapma şansları kalmadı gibi.
Amazon Türkiye açılmadan önce yerli alışveriş sitleri daha da arsızdı. amazon.com.tr açılınca müşteriyi kaptırmamak için kendilerine biraz çekidüzen verdiler. Bu düzelmiş halleri.
Kargo ulaşınca bilgi veririm.
-
ben şimdiye kadar e-ticaret şirketlerinin kesinlikle kendi fabrikalarından herhangi bir ticaret yapmadım. mümkün oldukça satıcısı olan firmalardan alışveriş yapın. adı üstünde, hepsi burada yani nerde çokluk orada bokluk..
-
quote:
Orijinalden alıntı: Virtual RealityBen de bu telefonu kulaklık hediyesi ile birlikte 23 Eylül'de hepsiburada.com dan ön sipariş ile satın almıştım ve benim de kulaklığımı göndermediler. Samsung Türkiye'ye mail attım. Mail atarken faturamı ve satıcı hepsiburada olsa dahi kulaklık hediyesinin geçerli olduğu gösteren ekran alıntılarını gönderdim. Ayrıca, hem hepsiburada whatsapp hattından hem de hepsiburada müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimi anlattım ve yazılı talep oluşturmalarını sağladım.
Mücadelem sonucunda, parasını çatır çatır ödediğim kulaklığı siparişlerime ücretsiz gönderim olarak eklemişler, kargoya vermişler ve hala kargoda gözüküyor. Hepsiburada'ya güvenim o kadar sarsıldı ki, bozuk bir kulaklık, boş kutu veya hıyar göndermiş olsalar şaşırmam.
Mecbur kalmadığım sürece bir daha hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım. Hele ki, ön sipariş veya hediyeli ürün alacaksam hepsiburada.com denen şark kurnazı siteyi asla ve asla tercih etmeyeceğim.
Hakkımızı aramasak 550TL'lik kulaklığın üzerine yatacaklar. Sen hakkını aradığın halde üzerine yatıyorlar. Belki bana da kulaklık diye başka bir şey gönderdiler. Gerçi kulaklığın faturasını kesmişler, bu saatten sonra yanlış yapma şansları kalmadı gibi.
Amazon Türkiye açılmadan önce yerli alışveriş sitleri daha da arsızdı. amazon.com.tr açılınca müşteriyi kaptırmamak için kendilerine biraz çekidüzen verdiler. Bu düzelmiş halleri.
Kargo ulaşınca bilgi veririm.
Benim kulaklığa da fatura kesilmiş ama kendi kendilerine iade aliyorlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: Virtual RealityBen de bu telefonu kulaklık hediyesi ile birlikte 23 Eylül'de hepsiburada.com dan ön sipariş ile satın almıştım ve benim de kulaklığımı göndermediler. Samsung Türkiye'ye mail attım. Mail atarken faturamı ve satıcı hepsiburada olsa dahi kulaklık hediyesinin geçerli olduğu gösteren ekran alıntılarını gönderdim. Ayrıca, hem hepsiburada whatsapp hattından hem de hepsiburada müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimi anlattım ve yazılı talep oluşturmalarını sağladım.
Mücadelem sonucunda, parasını çatır çatır ödediğim kulaklığı siparişlerime ücretsiz gönderim olarak eklemişler, kargoya vermişler ve hala kargoda gözüküyor. Hepsiburada'ya güvenim o kadar sarsıldı ki, bozuk bir kulaklık, boş kutu veya hıyar göndermiş olsalar şaşırmam.
Mecbur kalmadığım sürece bir daha hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım. Hele ki, ön sipariş veya hediyeli ürün alacaksam hepsiburada.com denen şark kurnazı siteyi asla ve asla tercih etmeyeceğim.
Hakkımızı aramasak 550TL'lik kulaklığın üzerine yatacaklar. Sen hakkını aradığın halde üzerine yatıyorlar. Belki bana da kulaklık diye başka bir şey gönderdiler. Gerçi kulaklığın faturasını kesmişler, bu saatten sonra yanlış yapma şansları kalmadı gibi.
Amazon Türkiye açılmadan önce yerli alışveriş sitleri daha da arsızdı. amazon.com.tr açılınca müşteriyi kaptırmamak için kendilerine biraz çekidüzen verdiler. Bu düzelmiş halleri.
Kargo ulaşınca bilgi veririm.
Ben Samsung a 2 kez yazdım HB ile görüşün dediler
-
Arkadaşlar telefonun kalınlığı nasıl. Çok kaba duruyor mu, boyutlarından ve ağırlığından rahatsız olan var mı. Uzun kullanımda eli yoran bir şey mi. Ben boyutuna takıldım doğrusu. -
Bence bir problem yok ne çok ince ne cok kalın
-
Halen burdan alışveriş yapan varmış hiç mi dünyadan haberiniz yok -
quote:
Orijinalden alıntı: Venomv
Halen burdan alışveriş yapan varmış hiç mi dünyadan haberiniz yokArtık amazon'dan şaşmam
-
Alacagım bir şey varsa ve arada çok uçuk bir fiyat farkı yoksa alacağım herşeyi Amazon dan alıyorum.
Hepsi burada tamamen amatör bir kurum. Geçen bir arkadaş vardı . adam ekran kartı alıyor. ekran kartı geliyor için 2070 değil de rx 580 mi ne çıkıyor. kullanılmış olarak.
Olay çok basit! birisi 2070 i sipariş veriyor. Kartı açıp yerine eski ekran kartını koyup iade ediyor ürünü. Ürün HB ye gelince yeterli kontrol yapılmıyor. içinde ekran kartı varmı ? var! eh tamam . İade alınan ürün . başkasına satılıyor.
İş bu kadar basit.
eğer beyaz eşya almıyorsanız. yani beyaz eşya kaybolacak bir şey olmadıgı için söylüyorum çünkü sürat kargo ile direk katınıza geliyor genelde. HB den toka bile almayın!!!
-
Arkadaş şu SEHVEN kelimesini kim icat ettiyse... Olmayan birşeyi SEHVEN ' de olsa gönderemezsin. Gönderdiysen stok VAR demektir. Ama normal. Zamanında 2 adet 2 li sipariş ettiğim ürünün toplamda 4 tane gelmesi gerektiğini anlatamamıştım. Hala haram ediyorum. Acaba bu kadar haramla ne yapıyorlar?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 13 Ekim 2020; 7:7:58 > -
Sikayetvarda sehven deyip duruyorlar. Bir işiniz de düzgün olsun be hepsiburada
Ama sonuna kadar hakkımı arayacağım vazgeçmeyeceğim.
HAKKIM HARAM OLSUN
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucifer50 -- 8 Ekim 2020; 12:16:37 > -
Hocam öncelikle geçmiş olsun, şunları belirtmek istiyorum, ülkemizde halen oldukça fazla kullanıcısı var Hepsiburada'nın, zamanında bana da stokta olmayan ürünü satmış, kargoda diye sistemden 10 gün bekletmiş, üstüne üstelik müşteri hizmetleri çatır çatır yalan söylemiş, ses kayıtlarını dahi almıştım, dolandırıcılıklarını yüzlerine vurduğumda sadece üzgünüz kelimesini kullanmış, vurdumduymaz rezil bir ticaret sitesi, kesinlikle aldığım ürün eş değerinde ürün tavsiyesi veya özür niteliğinde hiçbir girişimde bulunmamış, para iade sürecinde de 10 gün beklettikten sonra iade sürecini başlatmış, ayrıca hergün arıyorum diye müşteri hizmetleri numaramı kara listeye almış, toplamda 20 gün paramı kafalarına göre işletmiş bir firmadır, ben alışverişi bıraktım ve rahatladım, amazon'un tırnağı olamazlar.
-
Hepsiburada'dan alışverişi kestim amazon harici yalan n11'de iyidir.
-
Bu gibi durumlarda cimere şikayet etmeniz işe yaramaz, tüketici hakem heyetine başvurun.
-
Hepsiburada denen düzenbazlardan geçen seneki black friday indirimlerinden sonra alışveriş yapmayı kestim. Üst üste 3 siparişimde de sorun yaşadım. 1 siparişim 3 ay sonra teslim edildi, 2 siparişim 3 ay sonra iptal edildi. Her gün müşteri hizmetleriyle konuşmaktan bıkmıştım. Bir boka yaramıyorlardı. Siriye sorsan daha mantıklı cevap verir o kadar boşlardı.
Yeni taktik olsa gerek... Getirdik almadı... |
Tüketici hakları mahkemesine verdim |
En güzelini yaptınız,inşallah olumlu sonuç alırsınız...Tüketiciyi böyle karambol içine sokan Firmalar güzel bir uyarı cezası alırsa bunlar tekrar etmez.... |
Ben de bu telefonu kulaklık hediyesi ile birlikte 23 Eylül'de hepsiburada.com dan ön sipariş ile satın almıştım ve benim de kulaklığımı göndermediler. Samsung Türkiye'ye mail attım. Mail atarken faturamı ve satıcı hepsiburada olsa dahi kulaklık hediyesinin geçerli olduğu gösteren ekran alıntılarını gönderdim. Ayrıca, hem hepsiburada whatsapp hattından hem de hepsiburada müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimi anlattım ve yazılı talep oluşturmalarını sağladım.
Mücadelem sonucunda, parasını çatır çatır ödediğim kulaklığı siparişlerime ücretsiz gönderim olarak eklemişler, kargoya vermişler ve hala kargoda gözüküyor. Hepsiburada'ya güvenim o kadar sarsıldı ki, bozuk bir kulaklık, boş kutu veya hıyar göndermiş olsalar şaşırmam.
Mecbur kalmadığım sürece bir daha hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım. Hele ki, ön sipariş veya hediyeli ürün alacaksam hepsiburada.com denen şark kurnazı siteyi asla ve asla tercih etmeyeceğim.
Hakkımızı aramasak 550TL'lik kulaklığın üzerine yatacaklar. Sen hakkını aradığın halde üzerine yatıyorlar. Belki bana da kulaklık diye başka bir şey gönderdiler. Gerçi kulaklığın faturasını kesmişler, bu saatten sonra yanlış yapma şansları kalmadı gibi.
Amazon Türkiye açılmadan önce yerli alışveriş sitleri daha da arsızdı. amazon.com.tr açılınca müşteriyi kaptırmamak için kendilerine biraz çekidüzen verdiler. Bu düzelmiş halleri.
Kargo ulaşınca bilgi veririm. |
|
Bi laptop takip ediyorum 2, 3 gündür hepsiburada üzerinden 3 günde 3 kere fiyat güncellemesi yaptı satıcı. Sanırım sayfayı sık yenileyince ürüne rağbet var diye düşünüp kafasına göre artırdı
|
Merhaba. Biraz geç oldu ama cevap vereyim. Ben Amazon TR den yakın zaman Lenovo laptop aldım. Ürünün ekran kartında problem olduğundan dolayı iade talebinde bulundum. Bana vermiş oldukları kargo numarası ile ücretsiz şekilde geri gönderdim. 10 gün içerisinde para iadesini yaptılar. Bu süreçte şunu öğrendim, üründe problem olsun veya olmasın beğenmemiş bile olsam koşulsuz iade alıyorlar ve müsteri hizmetleri konu ile çok alakalı. Hepsiburada'ya gelecek olursak. Şimdiye kadar çok alışveriş yaptım (yakın zaman dahil) herhangi bir problem yaşamadım. Sanırım şanslı olmamla alakalı bir durum. Son zamanlarda Hepsiburada hakkında çok şikayet okur oldum.
|
Benzer içerikler
- outlet telefon ne demek
- n11 dolandırıcılığı
- en iyi mil kartı
- trendyol tedarik paketi nedir
- joma krampon alınır mı
- amazon müşteri hizmetleri
- telefon iade edilir mi
- amazondan nasıl alışveriş yapılır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X