Şimdi Ara

Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
13
Favori
17.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyanali

    Vectra A turbo, Omega 3.0 ve 3,2 , 4 kapılı sfi astra gsi, chipli 535d ve 335d (e90 ve e60) fabia RS aklıma gelenler.

    Vectra A Turbo bulunsa çok deli alet de hiç görmedim şuana kadar
    Birde bu Turbo olanlar Vectra 2000 denen seri içinde, normal Vectra A'ya göre arka süspansiyonlar bağımsız. 6.8 saniyeydi sanırsam 0-100'ü. Phase I ile 260hp oluyordu sanırım. Maraş'takinin sahibi yaşlı bir amca diye hatırlıyorum. O araç ile ilgili detaylı bilgiler ophell'de vardı ancak sitenin domain'i olmadığı için açılmıyor. Her ne olursa olsun, çok başarılı bir sedan bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi createemir -- 4 Ağustos 2014; 17:47:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar


    45 yerine cla 200 koy oraya. gerçi işi bilen adam her türlü anlar o soba borusu gibi egzosttan çıkan sesten

    tipi de şaka makinesi olmaya hiç elverişli değil ama 360 hp gibi de durmuyor tabi

    edit: 2. örnek olarak opel signum 3.2 yi gösterebilirim. özellikle önden bildiğin eski vectra ama sıkıntı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 4 Ağustos 2014; 17:44:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo

    bahsedilen araclari sadece 0-100 hizlanma sureleri ile degerlendirmek yanlis olur.ara hizlanmalarda, buyuk motor hacmi sayesinde karsi tarafi sasirtabilirsiniz.misal polo gti dusuk hizlarda hafiflik ve turbo avantaji ile kursun gibi hizlaniyor ancak 200 km ve ustu hizlara cikildiginda buyuk hacim ve atmosferik sazi eline alir.

    0-100 ü örnek diye verdim. Polo gti son hızda 240-250 yi görüyor.Vectra Gts 3.2 ile neredeyse aynı.Nasıl oluyor sence arada 2 kattan daha fazla hacim var ? Çünkü top speed motorun hacmiyle ilgisinden çok şanzuman ile alakalıdır Hacmi yüksek olanın top speed i daha fazla olur diye birşey yok artık , o muhabbet 90 lardaydı... Ayrıca verdiğim örnekler küçük hacimli değildi ? Nissan altima 3.5 motor , Kia 2.4 motor , Mazda 2.3 motor... Bunların hepsininde top speed i 250 civarı...




    Son hızının ne kadar yüksek olduğu değil o hıza ne kadar sürede ulaştığı önemli, katalogta C180'in son hızıda 225, 265 beygir gücündeki WRX'in son hızı da 225 (142 mph)., ayrıca şanzımandan ziyade motor gücü ve ağırlık 1. kıstasdır son hız için, günümüz otomobilleri şanzıman son dişlilerinde teorik olarak 350-400 kmh yi bile görebiliyorlar zaten.

    subarunun son hızı 238 km dir.


    Engine 2.0 WRX STi 16V (265 Hp)
    Doors 4Edit data of this car
    Power 265 hpEdit data of this car
    Maximum speed 238 km/hEdit data of this car
    Acceleration 5.5 sec

    C180 nin 223 km

    Engine C 180 (156 Hp)
    Doors 4Edit data of this car
    Power 156 hpEdit data of this car
    Maximum speed 223 km/hEdit data of this car
    Acceleration 8.5 sec


    Son hız için en önemlisi şanzumandır tekrarlıyorum... Motor gücünün ve hafifliğin alakası ucundan olsada asıl olay şanzumanda biter 1 kıstas şanzumandır yanılıyorsun.Ön büyük örneği Rally arabaları dır.. 2.0cc 1300 kg dır , 0-100: 3 saniyedir 350 hp güc üretirler ama top speedleri 220-230 km civardır nerdeyse 1.6 civic kadar neden ? Şanzıman oranlarından... Benim citroen 90 hp den yazılım egr iptali downpipe ile 130 hp ye çıktı yani aşagı yukarı %40 lık bir güç artışı yaşadım + olarak agırlık yapan seyleri çıkardım ama top speed im değişmedi neden ? Son vites sanzıman oranım belli çünkü :) Yok öyle 350 400 güncel şanzumanla görmeler hangi dünya o :) Bizim arkadaş yeni vtech 2 ye turbo taktı 200 hp civarı oldu araç , eskiden 218 de kesiciye giren araç yine 218 de kesiciye giriyordu :)



    Şaka mı bu ? :) Verdiğin örneklerin hepsinde son dişlide son devir bandına kadar geliyorsun zaten araç isterse 1000 beygir gücünde olsun isterse 100, hangi viteste hangi devirde ne kadar hız yapacağı bellidir. Son dişlide kesiciye kadar gelmişsin o araçlarda. Benim bahsettiğim günümüzdeki otomobiller özellikle 7 iler 8 ileri 9 ileri şanzımana sahip olan otomobiller ve bu otomobillerin hemen hemen hepsi 5. 6. vitesde son hızına ulaşıyorlar zaten. Mesela Passat 2.0 TDI 6. viteste 4400 devirde teorik olarak 325 kmh hızı görebiliyor hadi çevirt bakalım 6. viteste 4400 deviri :) Ben sana söyleyim o vitesde o deviri çevirebilmesi için o motorun en az 700-800 whp güçte olması gerekir.



    Senin 20 yıl geriden geldiğin dünya...

    http://www.youtube.com/watch?v=35pC4iNnjHQ

    Buyur, 328i 8. vitesde 2500 devirde 140 kmh hızla gidiyor, bu araç bu dişlide 7000 devirde kesiciye girene kadar teorik olarak 392 kmh hıza ulaşabilir, tek sorun motoru o kadar güç üretebilir mi ? Belki 1500 beygir gücünde olsa, altyapısı da uygun olsa o hıza ulaşabilirdi. Gördüğün gibi günümüz otomobillerinde son hız mevzusunda şanzıman öneceliği felan yok, sadece güç ve o gücü kaldırabilecek yürüyen önemli...

    hayır hayır sen beni anlamıyorsun.... Sen diyorsun ki güç 1. plandır bende sana diyorum ki arabamın gücünü %40 arttırdım ve top speedim değişmedi.. Benim aracım günümüz arabası değilmi ? Hadi arttır benim aracımın son hızını ? Birtek devir kesiciye beyinden müdahale edip arttırabilirsin oda 3-5 km çok fazla birşey değişmez.f30 un örneğini vermişsin f30 328 zaten fabrika çıkışı ödediğin paraya göre karsılıgını aldıgın spor sürüşü ön planda arabada adamlar altyapısı şanzumanı hazır ediyor 200 binliralık araç alıyorsun.Ve bu dediğini her arabada göremessin.Herşeyi geçtim google dan örnek toplayıp burda paylasıyorsun ben sana daha yeni kendi arabamda yaptım diyorum... dizel c4... Bunun yanında Crx im var 12+ sıkıştırma+port polish+dc 4-2-1 - 60mm düz + bütün bagaj+ klima sökük durumda eski son hızım 238 civarıydı işlemden yine 238 in üstüne çıkamadım... al buda has ve has fotosu

     Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar


    Sana en güzel örneği rally arabalarında veriyorum... 350 hp 2.0cc 0-100 3 saniyenin altında ama top speed 220 km... Şanzuman yüzünden... İstersen 1000 hp yap o aracı son hızı değişmeyecektir.Kısa şanzuman takan birçok insan son viteslerini değiştirmek zorunda kalırlar neden ? Top speed leri düşer çünkü Neyse sen istediğin gibi düşün güzel kardeşim ben yaptım ettim biliyorum.Sen google dan okuyorsun fark burda wrx le c180 nin top speedini bir sanıyorsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 4 Ağustos 2014; 17:53:10 >




  • k20 civicler var buralarda.
    teneke der geçersin ama sokaklarda
    Aynı şekil vts saxolarda öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo

    bahsedilen araclari sadece 0-100 hizlanma sureleri ile degerlendirmek yanlis olur.ara hizlanmalarda, buyuk motor hacmi sayesinde karsi tarafi sasirtabilirsiniz.misal polo gti dusuk hizlarda hafiflik ve turbo avantaji ile kursun gibi hizlaniyor ancak 200 km ve ustu hizlara cikildiginda buyuk hacim ve atmosferik sazi eline alir.

    0-100 ü örnek diye verdim. Polo gti son hızda 240-250 yi görüyor.Vectra Gts 3.2 ile neredeyse aynı.Nasıl oluyor sence arada 2 kattan daha fazla hacim var ? Çünkü top speed motorun hacmiyle ilgisinden çok şanzuman ile alakalıdır Hacmi yüksek olanın top speed i daha fazla olur diye birşey yok artık , o muhabbet 90 lardaydı... Ayrıca verdiğim örnekler küçük hacimli değildi ? Nissan altima 3.5 motor , Kia 2.4 motor , Mazda 2.3 motor... Bunların hepsininde top speed i 250 civarı...




    Son hızının ne kadar yüksek olduğu değil o hıza ne kadar sürede ulaştığı önemli, katalogta C180'in son hızıda 225, 265 beygir gücündeki WRX'in son hızı da 225 (142 mph)., ayrıca şanzımandan ziyade motor gücü ve ağırlık 1. kıstasdır son hız için, günümüz otomobilleri şanzıman son dişlilerinde teorik olarak 350-400 kmh yi bile görebiliyorlar zaten.

    subarunun son hızı 238 km dir.


    Engine 2.0 WRX STi 16V (265 Hp)
    Doors 4Edit data of this car
    Power 265 hpEdit data of this car
    Maximum speed 238 km/hEdit data of this car
    Acceleration 5.5 sec

    C180 nin 223 km

    Engine C 180 (156 Hp)
    Doors 4Edit data of this car
    Power 156 hpEdit data of this car
    Maximum speed 223 km/hEdit data of this car
    Acceleration 8.5 sec


    Son hız için en önemlisi şanzumandır tekrarlıyorum... Motor gücünün ve hafifliğin alakası ucundan olsada asıl olay şanzumanda biter 1 kıstas şanzumandır yanılıyorsun.Ön büyük örneği Rally arabaları dır.. 2.0cc 1300 kg dır , 0-100: 3 saniyedir 350 hp güc üretirler ama top speedleri 220-230 km civardır nerdeyse 1.6 civic kadar neden ? Şanzıman oranlarından... Benim citroen 90 hp den yazılım egr iptali downpipe ile 130 hp ye çıktı yani aşagı yukarı %40 lık bir güç artışı yaşadım + olarak agırlık yapan seyleri çıkardım ama top speed im değişmedi neden ? Son vites sanzıman oranım belli çünkü :) Yok öyle 350 400 güncel şanzumanla görmeler hangi dünya o :) Bizim arkadaş yeni vtech 2 ye turbo taktı 200 hp civarı oldu araç , eskiden 218 de kesiciye giren araç yine 218 de kesiciye giriyordu :)



    Şaka mı bu ? :) Verdiğin örneklerin hepsinde son dişlide son devir bandına kadar geliyorsun zaten araç isterse 1000 beygir gücünde olsun isterse 100, hangi viteste hangi devirde ne kadar hız yapacağı bellidir. Son dişlide kesiciye kadar gelmişsin o araçlarda. Benim bahsettiğim günümüzdeki otomobiller özellikle 7 iler 8 ileri 9 ileri şanzımana sahip olan otomobiller ve bu otomobillerin hemen hemen hepsi 5. 6. vitesde son hızına ulaşıyorlar zaten. Mesela Passat 2.0 TDI 6. viteste 4400 devirde teorik olarak 325 kmh hızı görebiliyor hadi çevirt bakalım 6. viteste 4400 deviri :) Ben sana söyleyim o vitesde o deviri çevirebilmesi için o motorun en az 700-800 whp güçte olması gerekir.



    Senin 20 yıl geriden geldiğin dünya...

    http://www.youtube.com/watch?v=35pC4iNnjHQ

    Buyur, 328i 8. vitesde 2500 devirde 140 kmh hızla gidiyor, bu araç bu dişlide 7000 devirde kesiciye girene kadar teorik olarak 392 kmh hıza ulaşabilir, tek sorun motoru o kadar güç üretebilir mi ? Belki 1500 beygir gücünde olsa, altyapısı da uygun olsa o hıza ulaşabilirdi. Gördüğün gibi günümüz otomobillerinde son hız mevzusunda şanzıman öneceliği felan yok, sadece güç ve o gücü kaldırabilecek yürüyen önemli...

    hayır hayır sen beni anlamıyorsun.... Sen diyorsun ki güç 1. plandır bende sana diyorum ki arabamın gücünü %40 arttırdım ve top speedim değişmedi.. Benim aracım günümüz arabası değilmi ? Hadi arttır benim aracımın son hızını ? Birtek devir kesiciye beyinden müdahale edip arttırabilirsin oda 3-5 km çok fazla birşey değişmez.f30 un örneğini vermişsin f30 328 zaten fabrika çıkışı ödediğin paraya göre karsılıgını aldıgın spor sürüşü ön planda arabada adamlar altyapısı şanzumanı hazır ediyor 200 binliralık araç alıyorsun.Ve bu dediğini her arabada göremessin.Herşeyi geçtim google dan örnek toplayıp burda paylasıyorsun ben sana daha yeni kendi arabamda yaptım diyorum... dizel c4... Bunun yanında Crx im var 12+ sıkıştırma+port polish+dc 4-2-1 - 60mm düz + bütün bagaj+ klima sökük durumda eski son hızım 238 civarıydı işlemden yine 238 in üstüne çıkamadım... al buda has ve has fotosu

     Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar


    Sana en güzel örneği rally arabalarında veriyorum... 350 hp 2.0cc 0-100 3 saniyenin altında ama top speed 220 km... Şanzuman yüzünden... İstersen 1000 hp yap o aracı son hızı değişmeyecektir.Kısa şanzuman takan birçok insan son viteslerini değiştirmek zorunda kalırlar neden ? Top speed leri düşer çünkü Neyse sen istediğin gibi düşün güzel kardeşim ben yaptım ettim biliyorum.Sen google dan okuyorsun fark burda.




    Çünkü senin arabanda ve ralli arabalarında kısa şanzıman oranları var ve sen son viteste kesiciye kadar gelmişsin bunda anlamayacak ne var. Mesela, eğer o bahsettiğin vtec turboda, 6. dişli olsa idi turbosuz hali belki 230 a kadar turbolu hali 250 a kadar ivmelenebilirdi gücün farkını burada hisssederdin. Bugün üretilen araçlarda kısa şanzıman oranı varsa 7-8 adet vites var, 6 ve 5 ileri şanzımanlarda ise uzun oranlar kullanılıyor. Artık otomobiller devir kesicisine girmeyi bırak son dişlide 4000-5000 devirlerden sonra ivmelenmeyi kesiyorlar...




  • tabiki de vw r32

     Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    Sana en güzel örneği rally arabalarında veriyorum... 350 hp 2.0cc 0-100 3 saniyenin altında ama top speed 220 km... Şanzuman yüzünden... İstersen 1000 hp yap o aracı son hızı değişmeyecektir.Kısa şanzuman takan birçok insan son viteslerini değiştirmek zorunda kalırlar neden ? Top speed leri düşer çünkü Neyse sen istediğin gibi düşün güzel kardeşim ben yaptım ettim biliyorum.Sen google dan okuyorsun fark burda wrx le c180 nin top speedini bir sanıyorsun...


    Fark nerede söyleyeyim mi ? ben mühendis olarak konuşuyorum sen kahve ağzıyla konuşuyorsun, sana açıklama yapmak zorunda değilim aslında ama bugun aynı şanzımanı kullanan farklı motor çıkış güçlerine sahip olan otomobiller neden farklı son hızlara sahip olduğunu anlayamayacak kadar sığ bir düşünce ile geliyorsun karşıma.

    1.4 TSI 122 PS
    1.4 TSI 125 PS
    1.4 TSI 140 PS
    1.4 TSI 150 PS
    1.4 TSI 160 PS

    Golf'te bulunan bu motorların hepsi aynı şanzıman oranlarını kullanıyor peki son hızları neden farklı sence ?


    Bu arada 2011 sedan wrx'in de katalog son hızı 142 mph'dir bu daha fazlasını yapamadığı anlamına gelmiyor kesinlikle ve manuel w205 C180 yine katalog son hızı 225 kmh dir. verileri nereden aldın bilmiyorum ama markaların kendi verilerine sadık kalmaya çalış nacizane tavsiyem :)




  • Mitsubishi Colt czt 1.5 turbo
    Fiat Marea 2.0 157hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rover 220 Turbo 200 Hp (0-100 /// 6.5 sn )

     Şaka Makinası Dediğimiz Araçlar
  • renault safrane biturbo da örnekler arasında gösterilebilir. insanların çoğunun öyle bi modelden haberi bile yoktur.

    normal görünümlü r21 turbo da bu kategoriye girer bence
  • En iyi şaka makinası bence beyaz c63 alıp(cam tavan olursa tadından yenmez) arkasına c180 yazıp egsozuda çıkarmak.Veya vanalıya çevirmek.Türkiye'de Milyonlarca c180 var zaten arkadan egsoz hariç veya sesi hariç kimse anlamaz. Bunu alıp otobanda sol şerit 120 yle gidicen sonra arkadan gelicek bi 520d falan selektör atıcak yol vermeyip deli ediceksin Sonra önüne geçmek için makas falan attığında kickdown yapıp uzucaksın plakanı bile okuyamıcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Overtakes -- 4 Ağustos 2014; 19:16:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Corsa astra ve vectra GSİ ler hepsi ayrı ayrı şaka makinası

    Fiesta ve focus rs ayrıca clio rs

    Ve bana göre en şaşırtıcısı 2.0 ecoboost 240 hp mondeo

    vectra gsi yoktur varsa da Türkiyede yoktur zor rastlenır,corsa ve astra gsidir vectra ise gt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 4 Ağustos 2014; 19:21:53 >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Vectra 2.5 cdx ve 3.2 diyelim ozaman

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Vectra 2.5 cdx ve 3.2 diyelim ozaman

    http://www.youtube.com/watch?v=Mjta9nok354 ah bu ses yok mu bu ses
  • Fabia RS bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • punto tjetler de fena gitmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    Sana en güzel örneği rally arabalarında veriyorum... 350 hp 2.0cc 0-100 3 saniyenin altında ama top speed 220 km... Şanzuman yüzünden... İstersen 1000 hp yap o aracı son hızı değişmeyecektir.Kısa şanzuman takan birçok insan son viteslerini değiştirmek zorunda kalırlar neden ? Top speed leri düşer çünkü Neyse sen istediğin gibi düşün güzel kardeşim ben yaptım ettim biliyorum.Sen google dan okuyorsun fark burda wrx le c180 nin top speedini bir sanıyorsun...


    Fark nerede söyleyeyim mi ? ben mühendis olarak konuşuyorum sen kahve ağzıyla konuşuyorsun, sana açıklama yapmak zorunda değilim aslında ama bugun aynı şanzımanı kullanan farklı motor çıkış güçlerine sahip olan otomobiller neden farklı son hızlara sahip olduğunu anlayamayacak kadar sığ bir düşünce ile geliyorsun karşıma.

    1.4 TSI 122 PS
    1.4 TSI 125 PS
    1.4 TSI 140 PS
    1.4 TSI 150 PS
    1.4 TSI 160 PS

    Golf'te bulunan bu motorların hepsi aynı şanzıman oranlarını kullanıyor peki son hızları neden farklı sence ?


    Bu arada 2011 sedan wrx'in de katalog son hızı 142 mph'dir bu daha fazlasını yapamadığı anlamına gelmiyor kesinlikle ve manuel w205 C180 yine katalog son hızı 225 kmh dir. verileri nereden aldın bilmiyorum ama markaların kendi verilerine sadık kalmaya çalış nacizane tavsiyem :)

    mühendis olmuşsun bilgin yok otomobiller hakkında.Ne mühendisisin allah bilir gıda mühendisi falansındır Bak arkadaşım bu araçlarde tek tip dsg şanzıman kullanılıyor her araba için ayrı şanzıman üretmemek için.Bu şanzımanın oranı bellidir. 1.4 122hp lik aracıda yüklesen son hızı aşagı yukarı aynı olur 160 lıgıda yüklesen.Ama şanzımanı üretirken en güçlüye göre üretiyorlar.Çünkü ayrı ayrı üretsen 122 liğe vericegen oranla 160 lık aynı olmayacaktır böylece 122 liğinkini 160 lıkda kullanamaycaksın belli bir yerde kasilecek oran.Ama 160 lıga yaptıgını 150 lik içinde 140 lık içinde 122 lik içidne kullanabilirsin.Anladınmı bu yüzden işte farklı son hızları olması.Zaten son hız farklarına bakarsan en fazla +-15 km bir fark içinde oynuyordur km ler.


    edit: O senin dediğin Governor limited oluyor... Yani elektronik olarak sınırlandırılmış.Zaten sen görememişsin kocaman yazıyor


    PERFORMANCE (C/D EST):
    Zero to 60 mph: 4.7 sec
    Standing �¼-mile: 13.5 sec
    Top speed (governor limited): 142 mph

    governor limited
    governor limited
    governor limited

    daha büyük font yok olsa onunlada yazıcam iyice gör diye 2011 yılında çıkan mustang gt v6 da (305 hp) 113 mph (180) km hızla sınırlandırılmış governer limited olarak. Şimdi sen burda gelip bagırırsın "yaaa mustang gt nin son hızı 180 km " diye al oku

    http://www.gminsidenews.com/forums/f57/reason-1-why-mustang-v6-can-only-go-up-113mph-oh-camaro-v6-goes-157-a-107658/


    haydi rastgele mühendis beyyy



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 4 Ağustos 2014; 20:41:51 >




  • Trapspeed gayet net anlatmış neyi anlatmak istemiyorsunuz acaba?

    Günümüz araçlarında şanzıman oranları gayet uzun tutuluyor ve araç son hızıma geldiğinde araç atıyorum 3000-4000 devir civarında bir yerde kalıyor.

    Yani güç, ağırlık, aerodinamizm başlıca etken son hız için. Sizin aracınız modlandığı halde hala aynı son hızda kalır çünkü şanzıman daha fazla devir çevirmenize izin vermez ve aynı hızda kalırsınız.Ama son dişliyi uzatırsanız atıyorum son hızınız 3-5 km artar.


    Gayet güzel bir örnek verilmiş, üstteki tsi motorlar aynı şanzımanı kullanınca en güçlü olanın son hızı daha fazla oluyor.1000 beygirlik arabayı kısa şanzıman ile yürüterek
    100 km de sınırlandırabilirsiniz.


    Maksimum Hızı belirleyen asıl etken güçtür, 100 beygir araba ile yapacağınız son hız bellidir istediğiniz kadar uzun şanzıman takın o hızın üstüne çıkamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Devian kullanıcısına yanıt
    Hocam mühendislikle ne ilgisi var

    Makine mühendisi arkadaşlarım var arabadan zerre çakmıyorlar

    Triboloji bile bilmiyorlar o kadar sıkıntı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hocam mühendislikle ne ilgisi var

    Makine mühendisi arkadaşlarım var arabadan zerre çakmıyorlar

    Triboloji bile bilmiyorlar o kadar sıkıntı

    ne bilm mühendisim ben diyip duruyor aynen öyle hız limitliyici nedir bilmiyor tutturmuş "yaaaa wrx in son km si şu ama " diye ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 4 Ağustos 2014; 20:57:12 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.