Şimdi Ara

###Şakacı Evelynn Rehberi###

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, malum ormanı dönmekte zorlanan herolardan birisi de Evelynn, size campları temizlerken bir yandan da ninja gank dediğimiz olayın Evelynn de nasıl işlediğine daha yakından bakalım.

    Elom düşük olduğu için jungle konusunda pek iddialı olmasam da Evelynn oynamak isteyenlerin en çok zorlandığı camp temizleme olayına değineceğim.

    Biliyorsunuz ki sustain sahibi olmadığı için ormanı temizlemek için ciddi bir hasar mekanizması maalesef yok. Bu durumda camplarda fazla zaman kaybederek genel olarak 2. camptan sonra base atmakla sonuçlanan bir hadise söz konusu Evelynn için.

    Benim elomda genel olarak gördüğüm şey(gold) ormana giren oyuncular ya adc rünüyle ya da apc rünüyle başlıyorlar. Bana kalırsa en büyük handikapı burada yaşıyorlar. 33 defansla amumu gibi bir hero bayağı can kaybettiği gibi, soluğu sürekli base de almakla zaman kaybediyor örneğin. Benim şahsi görüşüm her ne kadar lanelere baskın yapıyor olsak da asıl koridorumuz orman olması ve bu durumda büyü direnci rünü yerine zırh rünü ile oyuna başlamamız. İnanın oyun başı fazladan 7 8 zırh sizi inanılmaz etkiliyor. Aksi durumlarda ise "sonuçta midde apc varsa daha az hasar yemeliyim" kafasıyla hareket etmek isterken bu sefer de ormandan fazla hasarlı çıktığınız vakit kill vermek daha da riskli bir hale geliyor. Ormandan aksi bir durum olmadıkça büyü direnci kullanmayın. Şampiyona kabaca göz atalım,


    Pasif : Belli bir alanın dışında görünmez oluyor(daha çabuk görünmez oluyor), level a bağlı olarak görünmez olma zamanı kısalıyor. Görünmezliği ise hasar verme, hasar yeme, skill ve ya eşya kullanmada geçici olarak kayboluyor. Ayrıca rakibe belli bir mesafeden daha yakına yaklaştığı vakit görünür hale geliyor ancak pasifi bozulmuyor. Bu süreçte görünmezken manasını hızlıca yeniliyor ve blue a olan bağımlılığınız oldukça azalıyor.
    Q sürekli bir çizgi üzerinden hasar veren çiviler çıkartıyor. İlk önce bunu fulleyin işinize yarayacak campları temizlerken özellikle.
    W Hız kazandırdığı gibi kitle kontrol etkilerini üzerinizden kaldırıyor. En son fullemeniz daha mantıklı keza bekleme süresi aşırı fazla.
    E ise seri darbeler indirerek ap ratio üzerinden fiziksel hasar veriyor. One hit Effect olayını daha sonra getirdiği için Buzdoğan Eldiven bu skille çok iyi örtüşüyor. Ayrıca saldırı hızı da veriyor.
    R ise belli bir alana hasar vererek rakibinizi yavaşlatıyor, ve kaç kişi var ise hasar gören level a bağlı olarak ekstra kalkan kazanıyor. Tam bir tf başlatıcı ve tanklığı pekiştiren bir skill. Tfler için olmazsa olmazı.



    Sıra geldi camplara, en temizi kayacıllardan(çıkar çıkmaz koyun çarpı) başlayarak(sersemletme etkisi veren, ismini bilmeyenler olabilir) soluğu yampiri yengeçte almanız. Her ne kadar %3 can çalma ve can emme kabiliyeti önemsiz gibi görünse de ormanı dönerken bunun etkisi fazlasıyla görüyorsunuz, nihayetinde size saldırmayan ama sürekli sustain elde edebileceğiniz bir camp. Oyunbaşı bu yaratığı kesmek zaman zaman sinir bozucu olabiliyor, sürekli hareket halinde olması size zaman kaybettiriyor zira. İşte kayacıllar burada önplana çıkıyor. Sersemletme etkisi ile direkt yengeci yerine mıhlıyorsunuz ve pozisyon açısından riski en aza indirebiliyorsunuz.

    Bu süreçte çarpımız kabiliyetlerden gelen azalma sayesinde daha da hızlı stacklenmeye başladı farkettiyseniz. Hemen direkt rede koşup, arkadaki çalıya totem atarak kesmeye başlamanız. Çarptan inanılmaz seviyede hp regen elde edebildiğimiz için oldukça iyi bir sustain kapısı oluyor sizin için. Eğer canınız kritik bir seviyeye inmiş ise campın en ufak yaratığını hemen öldürmemeniz sizin için yararlı olacaktır. Palanın pasifini sürekli ayakta tutarak size bildiğiniz pot etkisi sağladığını göreceksiniz. Bu arada aksi bir durum olmadıysa kabiliyetlerden gelen fazla gold ve peksimet etkisinden ötürü 3 adet peksimetiniz halen çantanızda duruyor olmalı. Kabiliyetlerde dikkatinizi çeken neden saniye başına goldun açık olması. Açıkçası bu tür ufak şeyler bazen base de beklerken gold dolsa da item alsam olaylarının bir miktar önüne geçtiğini söyleyebilirim. Sayılar anlamsız gelebilir ancak başlangıçta fazladan 1 pot alacak goldunuz birikiyorsa bu sizin için ciddi bir kârdır.

    Bu süreçte canınızın yaklaşık %80i ile yola devem ediyor olmanız lazım. Campları yakından uzağa doğru başlayarak kesebilirsiniz. Ama bana kalırsa blue için bir totem atmayı unutmayın derim.

    3 level olduktan kısa bir süre sonra seri gank atabileceğiniz bir duruma geleceksiniz. Benim şahsi görüşüm mid ya da toptan başlamanız. Keza bu 2 koridora yapılan baskınlar daha net sonuçlar veriyor, kill alma/aldırma, en kötü flash aldırma ya da takasa giremeyeceği seviyede hasar verme gibi...

    İtem dağılımına gelirsek ben çarpın şampiyona atıldığı mavi iteme yükseltmekte buluyorum en uygun olarak. Kimisi pembeyi seçerek ormanı dönmeyi hızlandırmak isteyebilir, ancak bu durumda pek de yavaş olduğumuz söylenemez. 6 level a kadar aralıksız orman dönebiliyorsunuz. Bu çoğu zaman ganklerde işe yarıyor. Yavaşlatma oyun başı ciddi biçimde size avantaj sunuyor baskınlarda.

    Bu itemi hemen yükseltmiyorum genelde. Direkt Buzdoğan Eldiven rushluyorum. Bu sefer campları temizleme hızımız aşırı derece arttığı gibi, tanklaşıp bekleme sürelerindeki azalma ile daha çok skill spamlayabiliyoruz. Ve campları neredeyse hasarsız temizlemeye başlıyoruz. Rakibe göre dizilim en mantıklısı. Eğer ap hero çoğunluktaysa Ordu Kalkanı ciddi manada takıma yardımcı oluyor pasifi ile. Bu itemi Demir Solariye yükseltmek de gayet mantıklı olmakta. Botları duruma göre ya Ninja Tabisi ya da Merkür ün Adımları olarak seçiyoruz. (AD ve AP durumları göz önüne alınarak)

    Bir diğer itemse bana kalırsa en yararlısı Ohm Yıkıcı, ciddi bir zırh ve can verdiği gibi pasifi ile koridor ziyaretleriniz çok daha can sıkıyor. Kule dondurabiliyor, verdiği hızla rakibi kovalarken yakalama şansımız yükseliyor, ayrıca kaçabilmemiz de...

    Sinsi Kılıç - Yanardöver (tanklık kazandırıyor)
    Buzdoğan Eldiven(Zırh ve baskınlardaki yavaşlatma etkisi)
    Ninja Tabisi ve ya Merkür ün Adımları (rakibe göre)
    Ohm Yıkıcı
    Randuin in Alameti
    Demir Solari ve ya Komuta Sancağı.

    Neden komuta sancağı diyeceksiniz. Bunu kullanan pek görmedim, ama bana kalırsa oyunun ilerleyen kısımlarından aktifi inanılmaz lane itiyor. (Bir oyunumda merkezden doğan büyük topçu minyona verdiğimde inhibitör kulesi açtığını biliyorum)
    Ayrıca büyü direnci ve bir miktar verdiği ap ile saldırı tarafınızı biraz daha belirginleştiriyor.

    Gerisi sizin oynama stilinize kalmış, Evelynn gibi bir suikastçiyi genelde apc olarak kasmayı mantıklı görsem de melee olması onu tflerde çöp yaptığından ötürü hasarından çok da taviz vermeyen ve ayakta kalan bir Evelynn daha makul geldi benim için.

    Rehberi resimlerle desteklemeyi isterdim, fakat ayrıntılı olarak anlattığımı düşündüğüm için gerek görmüyorum. Eksik ve ya sormak istedikleriniz var ise sorabilirsiniz.

    Artıları

    +Mana bağımlılığı çok az. Blue olmadan da rahatça pasifi sayesinde manasını doldurabilmesi.
    +Ninja gank. Seri gank atabiliyor, mobil olması ona rakibi sürekli kovalama şansı tanıyor. Erken safhalarda kill aldırma şansı çok fazla.
    +Görünmez oluşu, rakibin totemlerine oyunbaşı yakalanmıyor.(oyunbaşı pembe totem alınmadığından, sup bu istisna dışında kalıyor)
    +Tanklaşabilme konusunda etkili bir ultiye sahip olması.
    +Mobilite ve kaçma konusunda çok iyi.

    Eksileri

    -Counter jungle yediği vakit toparlanmakta zorlanması.
    -Oyun başındaki etkililiği zaman ilerledikçe kaybetmesi. Düşüyor late game de yani.
    -Erken safhada etkili olamadığı takdirde gezinen totemden farksız.
    -Engage olamıyor. Rakibin dengesini tam anlamıyla bozamıyor, ultisi her ne kadar kitle kontrol de olsa, onları yavaşlatmaktan ziyade durdurma konusunda bir şey yapamıyor.
    -Görünmezliğinin verdiği rahatlık zaman zaman çimlerdeki pembe totemi göremediğiniz zaman başınıza bela açabiliyor.
    -Kaçma skilli olan w bekleme süresine girdiği çaresiz kalıyor.


     ###Şakacı Evelynn Rehberi### ###Şakacı Evelynn Rehberi###



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Soporte -- 12 Ekim 2015; 21:28:53 >







  • Önlerden + up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerimi alayım.
  • Lynxou abim yerini aldıysa ben de alıyorum
  • Ben latede etkili oluyodum xd wth

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Leg Sanji

    Lynxou abim yerini aldıysa ben de alıyorum

    Şu velet banlanırsa ben de yerimi önlerden alayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şakacı rehber böyle olmaz.

    Şakacı Evelynn rehberi
    masteryler hepsi ad
    rünler hepsi ad
    itemler hasar veren ne varsa.

    Skiller
    q çubuk atar adama çarpar
    w koşar
    e pençe atar
    r hareket yapar kalkan verir

    ...böyle olur.
  • Masteryslerin çok yalnış bence.
  • Evelynn ile 4 kamp temizleyip b atıyorum en başta nasıl 2.yi keser kesmez B atmak güzel yetenekmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filojistoN -- 12 Ekim 2015; 22:51:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onden yerimizi alalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASLA OKUMAM
  • Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşime yaramadı ama eyw

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.