Şimdi Ara

SAKIN casper ALMAYIN...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://forum.donanimhaber.com/m_88002077/f_//tm.htm#88002077

    Bu konu açıklayıcı olmuştur sanırsam.Ben binlerce mağdurdan biriyim gerisini siz düşünün



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    SAKIN CASPER ALMAYIN: Bilmeniz Gerekenler

    Casper marka elektronik cihazlar, uygun fiyatları ve iddialı özellikleriyle dikkat çekiyor. Ancak, bu marka hakkında bazı önemli gerçekleri göz önünde bulundurmanızda fayda var:

    • Casper Türk Malı Değil: Casper, Vestel Ventures'a ait bir markadır. Vestel, Türk bir şirket olsa da Casper ürünleri Çin'de üretilmektedir.

    • Ürün Kalitesi Tartışmalı: Casper ürünlerinin kalitesi hakkında bazı soru işaretleri bulunmaktadır. Kullanıcı yorumları, cihazların kısa ömürlü, sorunlu ve yeterince dayanıklı olmadığına dikkat çekmektedir.

    • Müşteri Hizmetleri Yetersiz: Casper'ın müşteri hizmetlerinin yavaş ve etkisiz olduğu yönünde birçok şikayet bulunmaktadır. Kullanıcılar, sorunlarının çözümünde zorluk çektiklerini ve uzun bekleme süreleriyle karşı karşıya kaldıklarını bildirmektedir.

    • Daha İyi Alternatifler Var: Casper'a benzer özelliklere sahip ve daha kaliteli ve güvenilir markalar mevcuttur. Bu markaları araştırmanızı ve değerlendirmenizi tavsiye ederiz.

    Casper ürünlerini satın almadan önce, bu bilgileri dikkate almanız ve diğer seçenekleri değerlendirmeniz önemlidir. Uygun fiyat cazip görünebilir, ancak kalitesiz bir ürün veya yetersiz müşteri hizmeti ile karşılaşma riskiyle karşı karşıya kalabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Söylüyoruz, anlatıyoruz, örnekler veriyoruz ( kaynakları ile birlikte ) ama yok anlamıyor insanlar. TÜRK MALI zannederek gidip alıyor. Anlatamadık adamlara çindeki bir firmadan toplu sipariş üzerine makine alıyor sadece üzerinde casper etiketi bastırıyor diye. Anlatamadık adamların ümraniye tesislerinde bir üretim yok sadece tamir atölyesi orası diye. Anlatamadık fan traktör, menteşeleri pamuk, notebook un kendisi tava olarak dizayn edilmiş diye. Buradan bunu okuyan ve hala casper'ı türk malı sanan arkadaşlara bir tarif yapayım. Ben türkiye'nin en önemli beyaz eşya üreticilerinden birinin fabrikasında montaj elemanı olarak çalışıyorum. Bakın arkadaşlar türk malı dediğiniz şeyi biz yapıyoruz. Makineyi tasarlayan türk mühendisler. Kullanılan VİDA ya kadar bakın VİDA diyorum türk malı. Yapanların tümü türk anlatabildim mi? Casper almadan önce şunu yapın ya çok zor değil. Açın şikayetvar.com u günlük kaç şikayet giriliyor 3 gün boyunca takip edin. Sonra gidin bir teknoloji markete alın abi makineleri elinize inceleyin. Koyun bir casper ile asus'u samsung'u sony veya dell i yan yana. Sonra karar verin. Yok benim bütçem bu falan diyorsanız almayın be kardeşim. Biriktir paranı aldım mı en iyisini al neden rezil olasın ki paran ile. Çünkü casper aldığın zaman kafadan atıyorum 2 yıl kullanacağın pc zaten 1,5 yılını servislerde, kargolarda geçiriyor. Sonunda sana kocaman bir hiç, maddi zarar ve psikolojik çöküntü kalıyor. Karar sizin hala yok arkadaş sen bu işten anlamıyorsun diyorsanız buyurun alın. Sonra gelin sorunlarınızı paylaşın teselli ederiz merak etmeyin. Konuyu açan arkadaşım geçmiş olsun. Üzülme herşey bir ders.




  • Vay arkadaş casperdan memnun kalan bi benim sanırım.2010'da casper laptop aldım, servis yüzü görmedi daha.Sadece dün sorun yaptı, p.tesi servise vereceğim, adamla konuştum 1 hafta içinde olur dedi.
    Oyunlardan istediğim performansı aldım, ısınma sorunu yaşamadım vs...

    Samimiyetle söyleyim, şimdiye kadar teknoloji ürünlerine verdiğim paralardan en pişmanlık duymadığım ürün oldu bu laptop.Şanslıyım sanırım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Roshi

    Vay arkadaş casperdan memnun kalan bi benim sanırım.2010'da casper laptop aldım, servis yüzü görmedi daha.Sadece dün sorun yaptı, p.tesi servise vereceğim, adamla konuştum 1 hafta içinde olur dedi.
    Oyunlardan istediğim performansı aldım, ısınma sorunu yaşamadım vs...

    Samimiyetle söyleyim, şimdiye kadar teknoloji ürünlerine verdiğim paralardan en pişmanlık duymadığım ürün oldu bu laptop.Şanslıyım sanırım?

    sen şanslısın bende laptop aldım casper bır ton sorun cıktı CASPER PISMANLIKTIR
  • Geçmiş olsun arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 3 senedir kullanıyorum daha bir defa format attım ve bir kerede fanın tozunu aldım daha hiçbir sorun çıkaradı taş gibi notebook. Oyun da oynuyorum.Bazı serileri iyi olabiliyor birazda şans işi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakmasında kimse mesele kullanmakta ne yapıyorsanız artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2009 da almiştim. Bi kere fanı bozuldu sabaha kadar fansız calismis ustelik. Ama hiçbişey olmadı. birde HDD değistirdim ama o ihtiyactandı. SSD taktim. Performans firlamasi oldu Hala da 7/24 canavar gibi calisiyor. Birde şu varki alali 5 sene olduysa en az 3,5 senesi bilgisayar açık geçmiştir. Bence fiyat/performans açısından en iyi markalardan. Yok şanslisin derseniz yine alcak olsam casper alirim. O riske girerim.
  • Casper iyi markadır,siz bk atmaya yer arıyorsunuz.
  • Kardesim super ozetlemissin. cinde yaptiriyorlar sonra casper damgasini vurunca bizimkilerde aliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muten Roshi kullanıcısına yanıt
    ÇOK ŞANSLIYMIŞINIZ ! AMA ÇOK SEVİNMEYİN GARANTİSİ BİTİNCE DÖKÜLMEYE BAŞLIYOR DİYENLERDE VAR !


    ADAMLAR ARIZALI MAL SATIYOR .. BEN 10.AYDAN BU YANA TOPLAM 1 AY BİLE KULLANAMADIM...

    Casper Bilgisayarı 2013 10. ayda aldım Nirvana Touch Ultrabook , birinci ayda servise gitti hmm arızalıymış dediler yenisini gönderdiler.Ekran donup kalıyor , fan gürül gürül çalışıyor ,bilgisayar kendi kendine açılıp kapanıyor üzgünüz kapatılıp açılması gerekiyor diye mesaj yazıyor.2.kez servise gönderdim bana bu bilgisayarı sen kurmuşun dediler :))) bilgisayarın B sinden anlamıyor kurulumu yapanda satanda , fabrika ayarlarına çevirip tekrar gönderdiler.3.kez servise gitti ,sebep yine kendiliğinden açılıp kapanması ve ekranın donmasıydı ama bir de Windows sistemi göçmesinmi bilgisayar uçtuuu! içindeki bilgilerde !!! ha bu arada müşteri hizmetleriyle görüşüyoruz , gönderin bakalım diyorlar yahu istemiyorum paramı verin diyorum olmaz diyorlar.Sonunda servisten geldi ama anakart değişmiş , eee ben ikinci el bilgisayar istesem gider 1/4 fiyatına alırdım siz bu bilgisayarı dul ettiniz dedim.Son kez daha göndericem baktım olmadı benzin döküp yakmayı düşünüyorum bütün Tv kanallarınıda davet edicem başka çare yok 10.aydan beri çektiğim sıkıntıyı ancak bu şekilde atarım üzerimden.Ne kadar öfkeli olduğumu varın siz düşünün , bir şekilde bana verilen zararı onlarında görmesi lazım.Kimsenin ettiği kimseye kalmaz , öbür tarafa bırakmam... @sis651




  • Casper kendi üretimini yapmıyor, Clevo, ECS vs. üreticilerden hazır alıp etiketini yapıştırıp satıyor. Dolayısıyla da ürünlerinin kalitesi esas üreticisine göre değişiklik gösteriyor. Bendeki 2009'da alınma Clevo üretimi Casper hala çalışıyor ve kasası taş gibi. Ama arkadaşın geçen yıl aldığı Casper ECS üretimi ve kasası gofret gibi sesler çıkarıyor dokundukça vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömrümü yedin


    ÇOK ŞANSLIYMIŞINIZ ! AMA ÇOK SEVİNMEYİN GARANTİSİ BİTİNCE DÖKÜLMEYE BAŞLIYOR DİYENLERDE VAR !


    ADAMLAR ARIZALI MAL SATIYOR .. BEN 10.AYDAN BU YANA TOPLAM 1 AY BİLE KULLANAMADIM...

    Casper Bilgisayarı 2013 10. ayda aldım Nirvana Touch Ultrabook , birinci ayda servise gitti hmm arızalıymış dediler yenisini gönderdiler.Ekran donup kalıyor , fan gürül gürül çalışıyor ,bilgisayar kendi kendine açılıp kapanıyor üzgünüz kapatılıp açılması gerekiyor diye mesaj yazıyor.2.kez servise gönderdim bana bu bilgisayarı sen kurmuşun dediler :))) bilgisayarın B sinden anlamıyor kurulumu yapanda satanda , fabrika ayarlarına çevirip tekrar gönderdiler.3.kez servise gitti ,sebep yine kendiliğinden açılıp kapanması ve ekranın donmasıydı ama bir de Windows sistemi göçmesinmi bilgisayar uçtuuu! içindeki bilgilerde !!! ha bu arada müşteri hizmetleriyle görüşüyoruz , gönderin bakalım diyorlar yahu istemiyorum paramı verin diyorum olmaz diyorlar.Sonunda servisten geldi ama anakart değişmiş , eee ben ikinci el bilgisayar istesem gider 1/4 fiyatına alırdım siz bu bilgisayarı dul ettiniz dedim.Son kez daha göndericem baktım olmadı benzin döküp yakmayı düşünüyorum bütün Tv kanallarınıda davet edicem başka çare yok 10.aydan beri çektiğim sıkıntıyı ancak bu şekilde atarım üzerimden.Ne kadar öfkeli olduğumu varın siz düşünün , bir şekilde bana verilen zararı onlarında görmesi lazım.Kimsenin ettiği kimseye kalmaz , öbür tarafa bırakmam... @sis651


    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Anlattığın tüm şeyler gerçek ve casper müşterilerinin yüzde 99'nun yaşadığı şeyler. Ama gel gör ki insalara bunları anlatmamıza rağmen belgeleri ile birlikte halen "CASPER TÜRK MALI" "SİZ BİLGİSAYARDAN ANLAMIYORSUNUZ" "MARKA KÖTÜLÜYORSUNUZ" gibi tepkilerle karşılaşıyoruz. Kardeşim görüyorum ki cihazı alalı 1 yıl olmamış eğer elinde işlem gördüğüne dair 4 adet servis forumu var ise bu işten ve markadan kolaylıkla kurtulabilirsin. Casper ile muhattap olmana hiç gerek yok tabi cihazı direk casper'dan almadı isen. Diyelim teknosa'dan aldın şu vereceğim yolu izlersen paranı çatır çatır alırsın;

    1 - 4 adet işlem görüp parça değiştiğine dair servis forumu fotokopisi

    2 - Garanti belgesi fotokopisi

    3 - Ürün fatura fotokopisi

    4 - Senin tarafından yazılacak dilekçe

    DİLEKÇE;

    Dilekçeni söyle yazacaksın dostum TEKNOSA İÇ DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. ..... Şb.'ne. Tarafınızdan ............ tarihinde almış olduğum ..... marka ... model cihaz aldığım tarihten itibaren 1 yıl içinde 4 defa arızalanmış ve işlem görmüştür. İşlem gördüğüne dair belgeler ektedir. Tüketici hakları koruma kanunun ve garanti sözleşmesinde bulunan ilgili madde gereğince;


    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

    Diğer yandan 4077 sayılı tüketiciyi koruma kanununun ilgili maddeleri gereğince;

    Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; dört (4 ) defa veya belirlenen garanti süresi içerisinde arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    Yukarıda (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin yukarıda belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.

    Bu bilgiler ve ilgili maddeler ışığında tarafınıza ödemiş olduğum tutarın derhal tarafıma 7 iş günü içerisinde iade edilmesini, aksi takdirde öncelikle tüketici hakem heyetine başvurarak delil niteliğinde karar çıkardıktan sonra tüketici mahkemesine başvurarak iş bu belgenin tarafınıza gönderim tarihinden itibaren yasal faizi ve mahkeme masraflarıda dahil olmak üzere tüm tutarı tahsil edeceğimi bildirir iyi çalışmalar dilerim.


    Şeklinde dilekçenide koyuyorsun zarfa ve iadeli tahhütlü gönderiyorsun aldığım firmanın şb sine mesela kafadan atıyorum ankamall teknosa dan aldın oraya gönder ve gönderi fişini sakla. 10 gün içinde bi tel gelecek sana TEKNOSA dan Efendim firma ile görüştük size yeni ürün verecekler diye. Sende yooookk hemşerim lanet olsun casper a diyeceksin verin paramı geri diyeceksin. Eğer iade çeki istersen hemen verirler zaten sıkıntı yapmaz teknosa. İşte böyle dostum. Hakkının peşinde koşacaksın sen benzin döküp yakarsan o pc yi adamlar keyiflerinden 4 köşe olur. Hakkını ara. Yasa senden yana korkma. Aman kim uğraşacak bunlarla dersen sakın hakaret olarak algılama ama eşek olursan semer vuran çok olur lafını hatırla. Öte yandan casper ın direk kendinden aldıysanda aynı işlemi yap onlar biraz uğraştırır. Diğer bir husus ise hiç merak etme bu işlemler boyunca hep cihaz sende kalacak. Çatır çatır kullan.



    Gelelim sis651;

    İşte bunu söylüyoruz ama insanlar anlamıyor hala ümraniye'deki binada pc üretiliyor sanıyor insanlar. Bizde elimizden geldiğince anlatmaya çalışıyoruz gerçekleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feitan

    Casper iyi markadır,siz bk atmaya yer arıyorsunuz.

    Casper iyi marka ise diğerleri ne ? Casper. Pısmanlıktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • CASPER PİŞMANLIKTIR
  • edittttttttttttt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A92252A90 -- 11 Temmuz 2014; 16:47:38 >
  • bende alıcaktım forumda bir arkdaş vaz geçirdi..almadım iyi vaz geçmişim...
  • COMINGSOON
  • COMINGSOON
  • oyunları seviyoruz <3 <3
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.