Şimdi Ara

Sakın Digitürk-Superonline ortak paket satın almayın!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
6.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ağustosun son ayında digitürk bayisinden superoline 8mb limitsiz internet+ digitürk galatasaray taraftar paketi için başvuruda bulundum. Mevcut superonline üyeleri için toplam ücretin 85 TL olduğu söylendi, merkez teyit ettirdikten sonra kabul edip üyeliğimi başlattım. Daha sonra 2 firmayı da arayarak gelecek fatura tutarlarımı sordum, toplam 96 TL iydi. Digitürk ile görüşüp inceleme istedim, bizimle alakası yok superonline in problemi dediler, superonline ile görüştüm, bizim hatamız değil, başvurunuzu digitürk almış onların hatası dediler. Ayrıce digitürk müş.hizmetleri taahhütten cayma süremin 15 gün olduğunu, 6 günümüz kaldığını söyledi. Daha sonra öğreniyorumki bu da yalan, taahhütten cayma sürem bitmiş, ve bir haftaymış. Yanlış bilgi veren yetkiliyi şikayet ettim, şikayetim için dönüş yapan müş.hiz.yetkilisi pişkin pişkin zaten süreniz dolmuş o yüzden yapacak bir şey yok demeye getirdi. Ayrıca saçma sapan örneklerler suçu superonline a attı,
    komik bir örnek " bir marketin araba çekilişine katıldınız, araba size çıktı ve arabada arıza çıktı, markete mi giderseniz araba satıcısına mı"

    Digitürk ve superonline dan şaka gibi destek, resmen kandırıldım. Bu ortak kampanyalardan alım yaparken bir kere daha düşünün, ben defalarca ücret teyiti yaptırmama rağmen kandırıldım.

    Bu şekilde kandırılan varsa sakın peşini bırakmasın, bilinçli olsun, gerekli mercilere başvursun!







  • herkes boku birbirine atar olan gariban halka olur herzamki gibi!!..hocam geçmiş olsun kolay gelsin çözersin inşallah...
  • Hocam teyit yaptirdiysaniz hakkinizi tuketici hakem heyetine giderek ve aboneligi sonlandirarak arayinz.. Sonuc olarak ucret teyitli bir.ucret ise size soylenenden bir.kurus fazlasini bile gonderemz.. Ses kayitlarini delil olarak isteyin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben superonline abone olurken odeyecegim toplam rakami ve sabit fiyat garantisni aldiktan sonra uyelik baslattim.. Kampanya 59 tl idi modem ucret aylik 1.5 tl dediler toplam 61 tl yi gecmeyecek dediler,, her ay 60,20 krs geliyor.. Standart artma veya eksilme olmuyor kesinlikle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk ya sikayet edebilisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim de başıma benzer şeyler geldi. Birbirlerinden haberleri yok, bir sorun olursa o ona atıyor diğeri ona atıyor... şerefsiz bunlar ya
  • ilk gelen fatura farklı gelir mevcut ücret+ kullanmış olduğunuz gün sayısı ile birlikte ilk fatura yüksek olur.. bu olay hepsinde aynıdır.. eğer internet hattınız yalın açıldı ise fiyat farklı gelir.. internet + diğitürk(tel hatlı ile)63.00 tl..yalın ise sanırım 77. küsür..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi computeron -- 8 Eylül 2014; 14:14:16 >
  • ilk ay faturasını ayrı onu biliyorum. Bundan sonraki ödeyeceğim faturalar superonline 54 digitürk 42 toplam :96 TL

    Digitürk kampanyayı biz düzenliyoruz, faturanızda bir tl fazla varsa ödeyelim diyor, superonline ile görüşün diyor, süperonline kampanya bilgilerini digitürk ten alabilirsiniz, başvuruyu onlara yapmışsınız diyor. Bayi hala konuyu araştırıyor, bize de superonline dan yanlış bilgi verildi diyor, fiyat 85 olmalı diyor.

    Hakem heyetine gidicem ama taahhütten cayma hakkımı kaybettim, çünkü yine digitürk yetkilileri yanlış bilgi verdi o konuda da.

    Sizin de dediğiniz gibi yine olan tüketiciye oldu. Btk ye hem digitürkü hem superonline ı şikayet ettim, ama bilmiyorum ne olur, daha fazla ne yapmalıyım
  • zaten güvenmediğim için defalarca teyit istedim. Mevcut yalın adsl superonline abonesiydim, bayi , merkezle görüşüp teyit ettiğini, " siz zaten yalın adsl ücreti ödüyorsunuz, ekstra bir ücret çıkmayacak " dedi, superonline dan böyle bilgi vermişler.
    Abone başladıktan 11 TL çıkıyor. Yalın adsl ücreti dahil denildi bana yani, bütün ses kayıtlarım vs. mevcut müşteri hizmetlerinde, bayi ile yaptığım görüşmeler kayıtlımıdır onu bilmiyorum tabi
  • Kayitlidir tabiki.. Telefonda m. Hizmetleri ile konustugunz hersey kayit altindadir ..soylediklerinz dogru ise kayitlarin dinlenmesini talep et.. Sonrasinda hata var ise duzelteceklerdir.. Yok ise sizden onayi bu fiyatlr icin almisiz diyeceklerdir.. Buna benze bir olay vodafon da basima gelmisti.. Ses kayitlari dinlendi ve hata kabul edildi fazla kesilen fatura sonraki aydan mahsup edoldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen de basacan küfürü telefonda,diyecen ki "benim sorumluluğumda değil,anana laf ettim".adi şerefsiz mahlukat gavatları en ağır küfürleri hak ediyor.masabaşından tarakbaşına kadar bütün personeline ağır rencide edici küfürler edip telefonun öteki ucunda hüngür hüngür ağladıklarını duyacaksın.şerefsiz herifler bıktım usandım ya hepsiburada 1,bunlar 2,geri kalan hepsi de 3 nalet etsin böyle memlekete
  • Le citron, çok doğru söylüyorsun onu hakediyorlar. Şuanda birkaç gündür bir şey yapmıyorum, en son geçen hafta işlemimi yapan bayiyle görüştüm, merkeze haber verdik bilgi bekliyoruz dediler,bilgi gelince arıcaz dediler, bugün bir hafta doluyor. Sinirlerimi bozmamak için aramıyorum müşteri hizmetlerini falan, btk da ve birkaç yerde şikayetim var o kadar, çözüm gelmesse tüketici mahkemesine başvurucam
  • Bu olayı yeni bir pakete geçtiğiniz ilk 3 ay yaşıyabiliyorsunuz biz Digitürk+Doping ADSL almıştık 1. ay mıydı 3. ay mıydı tam hatırlamıyorum fatura fazla gelmişti hemde 2 fatura parası bir ayda hemen açıp söyledik bunu düzeltin yoksa iptal ederim diye sonra ki ay fatura gelmemişti evet fiyatta dengesizlikler olabiliyor bedava denilen fatura 5 TL sonrada 10 20 TL yansıyor onun içinde aynı şeyleri söyleyin yoksa nasıl olsa öder hesabıyla köklüyorlar mesela HD paket var bunun için 6 ay ya da 12 ay derler(bedava) bakmışsınız 8.ayda o bedel sizden kesilmeye başlar anlaşmadan önce bunları detaylı bir şekilde konuşun.

    Unutmayın onlar sizi kaybetmek istemiyor bu yüzden bırakırım çıkarım iptal ederim tarzından tehditleri duyunca müşteri kaybetmeme uğruna her şeyi yapıyorlar valla bizimde 2 yıllık taahhüt bitiyor buna geçeceğiz gibi görünüyor umarım bi sıkıntı olmaz.

    Valla şunu anladım fatura fiyatlandırmaları rezalet Türkiye'de bu kuruluşların şöyle adam akıllı hem yayın hem internet hizmeti çıksada bizde rahatlasak.




  • Kesinlikle rezalet, tüketiciyi mağdur etmekten hiç çekinmiyorlar. Bana yanlış fiyat bilgisi verildi o yüzden üye oldum diyorum, halen yapacak birşey yok diyorlar şaka gibi gerçekten. BTK ya şikayet ettim yine sonuç yok. Bayiyi şikayetim ettim yine sonuç yok.
    Taahhütümden caymak istedim üyeliğimin ilk haftasında, konuştuğum müşteri hizmetleri yetkilisi ve bayi cayma süreniz 15 gün, daha 5 gününüz var, durumunuz incelensin bekleyin dediler, daha sonra öğrendimki taahhüt cayma süresi 7 günmüş, cayma sürem digitürk müşteri hizmetleri ve digitürk bayisinin hatası yanlış bilgilendirmesi yüzünden doldu. Bunu da şikayet ettim, digitürk m.yetkilisi zaten süreniz geçmiş artık yapacak birşey yok dedi, yani yanlış bilgilendirmeleri yapıyorlar sonra da olan oldu artık diyerek üstü kapatılıyor.
    Sakın ha internet + digitürk kampanyalarından UZAK DURUN! İyice araştırın demiyorum çünkü ben 4 kez teyit istemiştim, buna rağmen bunlar geldi başıma!




  • emir66 E kullanıcısına yanıt
    Hocam mayısta çıkan tüketici kanunuyla beraber artık cayma süresi taahüt diye bişey yok

    istediğin taahütü ver istediğin zaman sistemden ayrılabiliyorsun diye haberlere çıkıp avukatlar bile konuştu.

    Git tüketici hakem heyetine ver dilekçeni çözsünler olayı en fazla 3 ay içinde
  • Her yerde bu şikayetlerle dolu. Ben sadece Superonline geçerken bile 20 gün beklemiştim internetsiz..
  • cayma süresinin kalktığına dair bir ibare yok dostum keşke öyle birşey olsa, daha önce de bakmıştım, sen söyleyince yeniden baktım fakat taahhüt geçerli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrAdkA10

    Her yerde bu şikayetlerle dolu. Ben sadece Superonline geçerken bile 20 gün beklemiştim internetsiz..

    Bu kampanyayı seçtiğinizde mi ? Bende TTNET mevcutken bize Digitürk+Doping önerdiler kabul ettik ama herhangi bir internetsiz kalma durumum olmadı yani hiç bir şey değişmeyecek aynı şekilde devam edilecek dendi.(kurulum,dış tesisat,modem vb).

    Şimdi Superonline'a geçince gelip bağlamalarını mı bekleyeceğiz ? yukarıda saydığım kriterleri mi yaşacaksam bana uymaz.
  • bugün interneti bağlattım,bugün bu başlığı okudum güzel oldu..
    digitürk+superonline fiber 10mb için 39lira ücret internet sitesinde mevcut.modem ücreti yok. digitürk'ün ayrı Superonline'nın ayrı fatura keseceği söyleniyor.
    digitürk'e zaten üyeydim, diğer firmada taahhüt bitince buna başvurdum.4gün gecikme oldu ancak sorumlusu digitürk bayisi,bugün Superonline kurulumu yaptı.daha önce Superonline'nı kullanmıştım ve o zaman adını hatırlamadığım bir şeyin ücretini yansıtmaya başlamışlardı 1-2lira bişey,dedim ben bunu ödemem tekrar alırsanız iptal ederim,dediler yasa gereği,dedim beni ilgilendirmez ben üye olurken öyle bir şey yoktu,ipe ipe o 2liralık ücreti almayı kestiler aldıklarını da iade ettiler.
    benim konuştuğum Galatasaray maçları+hd+internet.indirim filan dediler onu hesaba katmazsam indirimsiz 100lira.eğer giderde fatura 120 lira gelirse o zaman kavga çıkar. o her müşteri hizmetleri ile telefon konuşmamızın başında boşuna kayıt altına almıyorlar değil mi?




  • kayıt altına da alınsa birşey değişmiyor, adli mercilere taşımadığınız sürece farketmiyor. 1-2 TL birşey değil ama benim ödediğim tutar, bana taahhüt edilenden 12 TL fazla, yalın adsl için ekstra 10 TL alıyorlarki, bana üyeliğimi başlatmadan önce siz zaten yalın adsl ücreti ödüyorsunuz superonline a o yüzden ekstra birşey ödemeyeceksiniz bilgisi verdiler, teyitini istedim, merkezleriyle birkaç defa teyit ettiler, üyeliğim başladıktan sonra bunu değiştiremeyiz, yalın adsl ücreti ödemek zorundasınız dediler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.