Şimdi Ara

Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
405
Cevap
9
Favori
42.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dying Fetus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dying Fetus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    Merhaba,
    Bende Samsung 14inç Ultrabook sahibiyim. Makineyi çok sık kullanmamakla birlikte alalı 3 ay olmadı fakat ekranın etrafındaki iskelet ile klavye etrafındaki isketinin kapatıldığında sürtünmesinden dolayı çizikler oluşmakta. Bu çizikleri 1 ay gectıkten sonra farkettıgım ıcın ıadesını yapamamaktayım. Fakat baktığımda her geçen gün sürtünmeden dolayı oluşan çizikler artmaktadır. Sizin cihazınızda da bu tür çizilmeler sözkonusu mudur?
    Acaba klavyenın sağ ve sol kısımında yer alan plastıklar ıcerde oldugu ıcın mı bu surtunme meydana gelıyor..

    ekranın üst tarafındaki kamera çevresindeki lastik korumalar yok mu sizde? Onlar hem yumuşak kapatma hem de korumayı sağlıyor. Mümkünse fotoğraf çekim konuya koyarsanız daha mantıklı yorum yapabiliriz.

    Kullanıcı hatası olmadığı çok açık fakat iade süresi dolduğu için cihazı servise göndermem gerekiyormuş E servisten de 1-2 ayda yanıt alamayacağım. Bütün işlerimi bu bilgisayar ile yapmaya başlamıştım. Şimdi Bilgisayarsız 2 ay ne yapacağım..

    Ne yapmamı öneriyorsunuz ?




    Bu arada çiziklerin sürtünmeden dolayı olduğu çok belli. Nitekim fotoğrafta tam belli olmasada gözle bakıldığında oldukça çok belli oluyor..

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ


    Can sıkıcı hasarlar bunlar. Kullanıcı hatası değil. Hemen yetkili bir Samsung servisine verin cihazı. Aldığınız market değil, yetkili samsung servisi olursa daha kısa ve yararlı çözümler olacak. Atıyorum mediamarkttan aldınız, istanbuldaki ana merkezlerine gönderiyorlar onlar bakıyor, sonra ANLAŞTIKLARI samsung servisine gönderiyor ondan sonrası Allah'a emanet. Ama samsungun sitesinden baktığını servise verirseniz 1 hafta içinde size dönerler. Ayrıca bu tür ürün vermelerde haftasonları dahil maksimum 30 iş gününde dönmelidirler, bundan dolayı kafanız rahat olsun. 1-2 haftada sorununuzu çözerler.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi cihazı servise göndereceğim. Ki herhangi bir arıza sözkonusu değil. Günlerce bekletilmenin de anlamı yok gibi.
    Sizinde söylediğiniz gibi kullanıcı hatası olmadığı çok açık. Ama umarım bu şekilde bir dönüş olmaz..




  • Bu arada resimleri gördünüz. Bu durumda iade yada değişim talep etme hakkım varmı? Yani bu süreçte böyle bir talepte bulunsam kabul olur mu?
    Nitekim Herşey ortada kullanıcı hatası falan değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    Bu arada resimleri gördünüz. Bu durumda iade yada değişim talep etme hakkım varmı? Yani bu süreçte böyle bir talepte bulunsam kabul olur mu?
    Nitekim Herşey ortada kullanıcı hatası falan değil..

    Unibody gövde tasarımı olduğunda parça değişimi zor olacaktır. Bu yüzden yeni bir bilgisayar da verebilirler. Ordaki adamın yazdığı forma bunu da yazdırtırsınız.
  •  Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ


    evet arkadaşlar bendeki durumda böyle.. bilgisayarı kapattıktan sonra ekranı indirmeden önce klavye ile ekran arası kağıt koymaya başladım daha fazla çizilmesin diye.klavyenin sol tarafında ctrl tuşunun solundaki ve sağ tarfta yön tuşlarının sağında korumalıklar biraz iceride kalmış o yüzden çizilmelere neden oluyor.

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

    kırmızı karelerdeki ek yerleri biraz çıkıntılı olarak kalıyor tam oturmamış ekran çıtalarındaki çiziklerin sebebi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi punıısher -- 9 Temmuz 2012; 12:15:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ


    evet arkadaşlar bendeki durumda böyle.. bilgisayarı kapattıktan sonra ekranı indirmeden önce klavye ile ekran arası kağıt koymaya başladım daha fazla çizilmesin diye.klavyenin sol tarafında ctrl tuşunun solundaki ve sağ tarfta yön tuşlarının sağında korumalıklar biraz iceride kalmış o yüzden çizilmelere neden oluyor.

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

    kırmızı karelerdeki ek yerleri biraz çıkıntılı olarak kalıyor tam oturmamış ekran çıtalarındaki çiziklerin sebebi..

    Bu çiziklerden dolayı cihazı Pazartesi günü servise verdim. Servis görevlisi durumu fotoğraf ve videolar çekerek genel merkeze bildireceklerini ve cihazda tamir uygulamasına gerek duyulup duyulmayacağına genel merkezin karar vereceğini söyledi. Daha önce aynı tür sorunu bir başka kasa cihazda karşılaştıklarını, genel merkezin olumsuz yanıt verdiğini söyledi. Nitekim ben bu durumda çerçeve değişimi değil zaten iade yada değişim talep ediyorum dediğimde aldığım yanıt;
    Cihazın değişim süresi 30 günmüş ve artık böyle bir hakkım bulunmuyormuş. Yalnızca cihaz tamir edilebilirmiş. Ki bu tamir de genel merkez onayında olacakmış.
    Nasıl iştir anlamadım. Eğer olumsuz yanıt alırsam ben tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. 1800TL'ye cihaz satın alıyoruz, montaj sırasında yapılan hatalardan dolayı cihazda çizikler meydana geliyor. Kullanıcı hatası ile alakası dahi yok.

    Peki siz ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bu durumu sineye mi çekeceksiniz?




  • Gerçekten sinir bozucu bir olay. Benim bundan bir önceki laptopum asus markaydı. garanti süresinin dolmasına 4 ay kalmıştı. HDD arıza verdi boot olamıyordu bilgisayar. fiziksel hasar vardı hdd'de. kasasında da problemler vardı. forma yazdırdım. birkaç gün sonra arayıp bilgisayar değerinde bir kağıt verip aldığım yerden (mediamarkt) yeni bir ürün(herhangi bir şey) alabileceğimi belirttiler. ben de 450 tl daha koyup bu samsungu aldım. asus'u 1700e almıştım. 2149a bu samsungu aldım. ayrıca macbookumda da benzer bir sorunla karşılaşmıştım yine sizdeki gibi bilkom da sorun çıkartmıştı.. mahkemeye başvurun.
  • merhabalar arkadaşlar bende ürünü alalı 1 ay olacak cd sürücü olan modeli battlefield 3 bu oyunu oynama şansımız yok anladığım kadarı ile laptoplar için harici ekran kartı satılıyor mu yardımcı olabilirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ


    evet arkadaşlar bendeki durumda böyle.. bilgisayarı kapattıktan sonra ekranı indirmeden önce klavye ile ekran arası kağıt koymaya başladım daha fazla çizilmesin diye.klavyenin sol tarafında ctrl tuşunun solundaki ve sağ tarfta yön tuşlarının sağında korumalıklar biraz iceride kalmış o yüzden çizilmelere neden oluyor.

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

    kırmızı karelerdeki ek yerleri biraz çıkıntılı olarak kalıyor tam oturmamış ekran çıtalarındaki çiziklerin sebebi..

    Bu çiziklerden dolayı cihazı Pazartesi günü servise verdim. Servis görevlisi durumu fotoğraf ve videolar çekerek genel merkeze bildireceklerini ve cihazda tamir uygulamasına gerek duyulup duyulmayacağına genel merkezin karar vereceğini söyledi. Daha önce aynı tür sorunu bir başka kasa cihazda karşılaştıklarını, genel merkezin olumsuz yanıt verdiğini söyledi. Nitekim ben bu durumda çerçeve değişimi değil zaten iade yada değişim talep ediyorum dediğimde aldığım yanıt;
    Cihazın değişim süresi 30 günmüş ve artık böyle bir hakkım bulunmuyormuş. Yalnızca cihaz tamir edilebilirmiş. Ki bu tamir de genel merkez onayında olacakmış.
    Nasıl iştir anlamadım. Eğer olumsuz yanıt alırsam ben tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. 1800TL'ye cihaz satın alıyoruz, montaj sırasında yapılan hatalardan dolayı cihazda çizikler meydana geliyor. Kullanıcı hatası ile alakası dahi yok.

    Peki siz ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bu durumu sineye mi çekeceksiniz?

    Böyle durumlarda sıkıntıyı çeken hep bizler oluyoruz ya.Yok ana merkezmişte yok şöyleymiş böyleymiş bir sonuç çıkacağını sanmıyorum ben.Tabi ki sineye çekme taraftarı değilim ama laptop lazım oluyor serviste uzun süre kalıyor bilgisayarlar buda benim işime gelmiyor, hiç sevmem böyle sinir bozucu ayrıntıları ama ne yapıcam bilemiyorum.Bana uygun bir laptopta bu geri alsalar bile ne alcam çok karışık bir durum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

    evet arkadaşlar bendeki durumda böyle.. bilgisayarı kapattıktan sonra ekranı indirmeden önce klavye ile ekran arası kağıt koymaya başladım daha fazla çizilmesin diye.klavyenin sol tarafında ctrl tuşunun solundaki ve sağ tarfta yön tuşlarının sağında korumalıklar biraz iceride kalmış o yüzden çizilmelere neden oluyor.

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

    kırmızı karelerdeki ek yerleri biraz çıkıntılı olarak kalıyor tam oturmamış ekran çıtalarındaki çiziklerin sebebi..

    Bu çiziklerden dolayı cihazı Pazartesi günü servise verdim. Servis görevlisi durumu fotoğraf ve videolar çekerek genel merkeze bildireceklerini ve cihazda tamir uygulamasına gerek duyulup duyulmayacağına genel merkezin karar vereceğini söyledi. Daha önce aynı tür sorunu bir başka kasa cihazda karşılaştıklarını, genel merkezin olumsuz yanıt verdiğini söyledi. Nitekim ben bu durumda çerçeve değişimi değil zaten iade yada değişim talep ediyorum dediğimde aldığım yanıt;
    Cihazın değişim süresi 30 günmüş ve artık böyle bir hakkım bulunmuyormuş. Yalnızca cihaz tamir edilebilirmiş. Ki bu tamir de genel merkez onayında olacakmış.
    Nasıl iştir anlamadım. Eğer olumsuz yanıt alırsam ben tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. 1800TL'ye cihaz satın alıyoruz, montaj sırasında yapılan hatalardan dolayı cihazda çizikler meydana geliyor. Kullanıcı hatası ile alakası dahi yok.

    Peki siz ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bu durumu sineye mi çekeceksiniz?

    Böyle durumlarda sıkıntıyı çeken hep bizler oluyoruz ya.Yok ana merkezmişte yok şöyleymiş böyleymiş bir sonuç çıkacağını sanmıyorum ben.Tabi ki sineye çekme taraftarı değilim ama laptop lazım oluyor serviste uzun süre kalıyor bilgisayarlar buda benim işime gelmiyor, hiç sevmem böyle sinir bozucu ayrıntıları ama ne yapıcam bilemiyorum.Bana uygun bir laptopta bu geri alsalar bile ne alcam çok karışık bir durum..

    Vallahi hocam servisten 5 gün içinde sonuç çıkacak dediler. Nitekim senin çiziklere baktığımızda bendekinden bir farkı yok. O yüzden seninde ayrıca servise vermene gerek yok. Benden çıkacak sonuç senin için de geçerli olacaktır. Cihazı kullanmaya devam edebilirsiniz..
    Fakat bu konu da sineye çekilecek bir konu değil. Zaten herkes sineye çektiği için bu kadar sorumsuzlar. Size bir önerim var. Sanırım sizde İstanbul'dasınız. Ben servisten sonuç çıkar çıkmaz Tüketici Hakem heyetine başvuracağım. Gelin birlikte sonuç alalım.
    Tüketici hakem heyetinde bilgisayarı bırakmıyoruz. Sadece bir dilekçe yazılıp bırakılıyor. Ardından belli bir süre sonra cihazı kontrol etmeleri için getiriyorsunuz. Yani sizin işinizi engelleyecek bir durum yok. Ki bende cihazı kullandığım için servise anca getirebilmiştim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dingling

    quote:

    Orijinalden alıntı: punıısher

    evet arkadaşlar bendeki durumda böyle.. bilgisayarı kapattıktan sonra ekranı indirmeden önce klavye ile ekran arası kağıt koymaya başladım daha fazla çizilmesin diye.klavyenin sol tarafında ctrl tuşunun solundaki ve sağ tarfta yön tuşlarının sağında korumalıklar biraz iceride kalmış o yüzden çizilmelere neden oluyor.

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ

    kırmızı karelerdeki ek yerleri biraz çıkıntılı olarak kalıyor tam oturmamış ekran çıtalarındaki çiziklerin sebebi..

    Bu çiziklerden dolayı cihazı Pazartesi günü servise verdim. Servis görevlisi durumu fotoğraf ve videolar çekerek genel merkeze bildireceklerini ve cihazda tamir uygulamasına gerek duyulup duyulmayacağına genel merkezin karar vereceğini söyledi. Daha önce aynı tür sorunu bir başka kasa cihazda karşılaştıklarını, genel merkezin olumsuz yanıt verdiğini söyledi. Nitekim ben bu durumda çerçeve değişimi değil zaten iade yada değişim talep ediyorum dediğimde aldığım yanıt;
    Cihazın değişim süresi 30 günmüş ve artık böyle bir hakkım bulunmuyormuş. Yalnızca cihaz tamir edilebilirmiş. Ki bu tamir de genel merkez onayında olacakmış.
    Nasıl iştir anlamadım. Eğer olumsuz yanıt alırsam ben tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. 1800TL'ye cihaz satın alıyoruz, montaj sırasında yapılan hatalardan dolayı cihazda çizikler meydana geliyor. Kullanıcı hatası ile alakası dahi yok.

    Peki siz ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bu durumu sineye mi çekeceksiniz?

    Böyle durumlarda sıkıntıyı çeken hep bizler oluyoruz ya.Yok ana merkezmişte yok şöyleymiş böyleymiş bir sonuç çıkacağını sanmıyorum ben.Tabi ki sineye çekme taraftarı değilim ama laptop lazım oluyor serviste uzun süre kalıyor bilgisayarlar buda benim işime gelmiyor, hiç sevmem böyle sinir bozucu ayrıntıları ama ne yapıcam bilemiyorum.Bana uygun bir laptopta bu geri alsalar bile ne alcam çok karışık bir durum..

    Vallahi hocam servisten 5 gün içinde sonuç çıkacak dediler. Nitekim senin çiziklere baktığımızda bendekinden bir farkı yok. O yüzden seninde ayrıca servise vermene gerek yok. Benden çıkacak sonuç senin için de geçerli olacaktır. Cihazı kullanmaya devam edebilirsiniz..
    Fakat bu konu da sineye çekilecek bir konu değil. Zaten herkes sineye çektiği için bu kadar sorumsuzlar. Size bir önerim var. Sanırım sizde İstanbul'dasınız. Ben servisten sonuç çıkar çıkmaz Tüketici Hakem heyetine başvuracağım. Gelin birlikte sonuç alalım.
    Tüketici hakem heyetinde bilgisayarı bırakmıyoruz. Sadece bir dilekçe yazılıp bırakılıyor. Ardından belli bir süre sonra cihazı kontrol etmeleri için getiriyorsunuz. Yani sizin işinizi engelleyecek bir durum yok. Ki bende cihazı kullandığım için servise anca getirebilmiştim..

    Evet İstanbul'da oturuyorum.Olabilir tabi servis sonucu çıkınca izlenimleri paylaşırsın iletişime geçebiliriz.İstanbulun neresi bu arada?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi punıısher -- 12 Temmuz 2012; 17:29:38 >




  • Şimdi servis ile görüştüm. Cihazın touchpad ve ekran kısmının değiştirileceği söylendi. Parça siparişi verilmiş, parça bekleniyormuş.
    Cihazdaki bu sorun kronik gibi duruyor.
    Aynı sorun ile yeniden karşılaştığımızda cihazı servise getirip tekrar parça değişimi mi talep edeceğiz onu anlamadım..
    3 aylık cihazın kasasını değiştiriyorlar yenisini vermiyorlar.

    Peki dostlar bu değişim olayının bana olumsuz herhangi bir etkisi olabilir mi ?
  • Aynı sorun bende de var
    Bilgisayarı Samsung Altıntepe deki servisine götürdüm ilgilenmemek için yokuş yaptılar.
    Telefon ile genel merkezi aradım ilgileneceğiz dediler, arayan soran yok.
    Tasarımda çuvallamışlar, çizikler gün geçtikçe artıyor.
    İnsanlar neden Apple alır diye kendime sorardım Samsung yakında cevabı verecek.

    Eğer notebook ta böyle görsel sorunlar canınızı sıkıyorsa sakın almayın.
  • arkadaşlar, bende NP530U4B-S02TR modeli var ve dün özellikle kontrol ettim hiç paylaştığınız gibi çizikler söz konusu değil.
    YAni her gün en az 10-12 saat çalışıyor alet, kızda kullanmıyor ki diyeyim narin kullanıyo ama henüz çiziklerle karşılaşmadım 3-4 aydır.

    ne diyeyim, geçmiş olsun.
  • Servisten cihazı 2 gün önce teslim aldım. Şimdi çok dikkatli bir şekilde baktım Samsung logosunun etrafında sürtünmeden dolayı çizikler yeniden meydana gelmeye başladı.
    Cihazdaki bu sorun kronik gibi görünüyor. Çizikler artsın yeniden servise gideceğim.
    Bu bilgisayarı almanızı tavsiye etmiyorum..
  • özellikle bu kasalarında çizik problemi olan arkadaşlara birşey sormak istiyorum siz ekranla klavye arasına herhangi koruyucu birşey koyup mu kapatıyorsunuz bilgisayarlarınızı. çünkü bu aletler diğer laptoplar gibi değil zaten ilk alıp kutusunu ilk açınca görüyoruz ekranla klavye arasında herhangi bir kılıf gibi bir şey olmuyor sadece kasanın tümünü saran bir koruyucu kılıfla geliyor diğer tüm laptopların aksine(örtü yada kılıf tam olarak ne olduğunu bilmediğim için yazamıyorum ama umarım burada neden bahsettiğim anlaşılmıştır)

    bunu söylüyorum çünkü bende ilk aldığımda kasanın etrafını saran kılıftan kesip ekranla klavye arasına özenip çok çok ince olan o şeyden örttüm öyle kaptıyordum bilgisayarımı ama ters etki yaptı samsung yazısı boyunca ince şerit gibi çizildi sonra kullanmamaya başladım öyle birşey. belli ki bunların tasarımı buna izin vermiyor.

    ayrıca bence bu kadar küçük şeyleri kafanıza takmayın zaten zaman geçtikçe olabilecek birşey bunlara engel olmak mümkün olmuyor bence her tarafı yara bere olsa bile bizim aletler her yönden macbook lara bin basar(özellikle fiyat)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilici88

    özellikle bu kasalarında çizik problemi olan arkadaşlara birşey sormak istiyorum siz ekranla klavye arasına herhangi koruyucu birşey koyup mu kapatıyorsunuz bilgisayarlarınızı. çünkü bu aletler diğer laptoplar gibi değil zaten ilk alıp kutusunu ilk açınca görüyoruz ekranla klavye arasında herhangi bir kılıf gibi bir şey olmuyor sadece kasanın tümünü saran bir koruyucu kılıfla geliyor diğer tüm laptopların aksine(örtü yada kılıf tam olarak ne olduğunu bilmediğim için yazamıyorum ama umarım burada neden bahsettiğim anlaşılmıştır)

    bunu söylüyorum çünkü bende ilk aldığımda kasanın etrafını saran kılıftan kesip ekranla klavye arasına özenip çok çok ince olan o şeyden örttüm öyle kaptıyordum bilgisayarımı ama ters etki yaptı samsung yazısı boyunca ince şerit gibi çizildi sonra kullanmamaya başladım öyle birşey. belli ki bunların tasarımı buna izin vermiyor.

    ayrıca bence bu kadar küçük şeyleri kafanıza takmayın zaten zaman geçtikçe olabilecek birşey bunlara engel olmak mümkün olmuyor bence her tarafı yara bere olsa bile bizim aletler her yönden macbook lara bin basar(özellikle fiyat)

    Artık bunu koyuyorum ekran ile klavye arasına.
     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ




  • Ekran ile klavye arasına hiç birşey koymuyorum.
    Fakat konuda şöyle bir izlenim almaya başladım. Sanki cihazlarda hiç birşey yokmuş yada olamazmış. Sorun bizden kaynaklanıyormuş gibi yorumlar görmeye başladım.
    Dostlar ben yaşadığım problemi burada paylaşarak herkesin bilmesini istedim. Nitekim servis sürecini de size aktardım. Zaten samsung hatasını kabul etmese servis herzamanki gibi kolaylıkla kullanıcı hatası diyip geri çevirebilirdi. Bunu yapmayıp parça değişimine gittiler..
    Şimdi küçük küçük çizilmeler yine başlıyor. Ben herhangi bir koruyucu kullanmıyorum ve bu durum devam ederse ve yeniden çizikler gözle görülür düzeye gelirse tabiki servise yeniden başvuracağım..

    Bu gibi şeyleri kafaya takmamak elde değil. Nitekim bu cihazları kolay şartlar altında satın almıyoruz. Aylarca bunun taksitini ödüyoruz. Ki bu cihaz 1800tL civarında bir cihaz. 1800TL'yı taksit taksit öderken gözümün önünde 2 ayda ortaya çıkan çiziklere göz yummamı kimse benden beklemesin.
    Sizinde başınıza böyle bir sorun meydana gelirse diye yazıyorum ama İnşallah sizin cihazınızda böyle sorunlar meydana gelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ


     Samsung 530U4B-S02TR ULTRABOOK KULLANANLAR KULÜBÜ







    Bu çizikler zamanla artacaktır..




  • 3 gün önce bilgisayarı servise verdim bekliyorum.6-7 yıldır dell inspiron 1300 kullandım bilgisayarın özellikleri pek iyi değildi taş gibi bilgisayar valla halen de bilgisayar çok temiz duruyor hala tuşları bile soyulmadı.Birde samsunga bakıyorum daha 3 aylık bilgisayar ne hale geldi ya...
  • Bakirkoy servisteki adam bana bu bilgisayar cikali 6 ay 1 sene fln oldu dedi bu tur sorunlardan gelmedi dedi.Bende bu sorundan gelen bir bilgisayar var dedim dingling goturmustu onu kastettim.servis onayini bekliyecegiz falan dediler.boyle bir konusma gecti adamla aramizda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.