Şimdi Ara

Samsung arızalı monitör servisi SBS nin İlgisizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • monitörüm,fotoğraf makinalarım,tv miz samsung hiçbir sorunla karşılaşmadım.Bir kere olsun bozulmadı bile.Konu samsung değil burada.Servisinde sorunun var .
  • Bende Samsung SyncMaster 794MB modeli monitör 2-3 sene önce mecidiyeköy G o l d Bilgisayardan almıştım ki G o l d Bilgisayarın katakullileride meşhurdur, aradan 8 ay geçti monitörümde bulanıklık oluştı mavi ve kırmızı renkler birbirinde ayrı düşüyordu ekrana haliyle yazılar görüntüler bulanık titriyormuş gibi gözüküyordu garanti süresi 24 ay olduğu için hemen Gold'a gönderdim aldılar tamir için gitti dediler aradan 1 ay geçti haftada birde aradım nedir durum bekliyoruz dediler sonunda yepyeni kutusuyla monitörüm geldi diğerindeki arızanın giderilemediğini belirtip yeni monitör verdiler açıkçası hoşuma gitmişti bu olay. Samsung bence sağlam bir marka sanırım Samsung almayın yanlış bir başlık olay Samsungla ilgiliymiş gibi, halbuki olay bizde maalasef adam gibi işlemeyen teknik servisle ilgili ben olsam sizin yerinizde haklarımı aramaya devam eder ve Samsungu sitesinede monitörünüzün seri numarası ne bilgisi varsa aldığını yere kadar ingilizce bir mail yollarım. Samsung alırken aldığınız yere dikkat etmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPYdir -- 6 Nisan 2007; 11:07:46 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SPYdir
    Samsung bence sağlam bir marka sanırım Samsung almayın yanlış bir başlık olay Samsungla ilgiliymiş gibi, halbuki olay bizde maalasef adam gibi işlemeyen teknik servisle ilgili ben olsam sizin yerinizde haklarımı aramaya devam eder ve Samsungu sitesinede monitörünüzün seri numarası ne bilgisi varsa aldığını yere kadar ingilizce bir mail yollarım. Samsung alırken aldığınız yere dikkat etmeli.

    Samsung iyi bir marka ama dediğim gibi Türkiye'de monitörlere bakan tek servisinin olması vede o servisin böyle ilgisiz davranması beni kızdırdı. Monitörünüzde bir problem olduğunda Türkiye sınırları içinde gönderebileceğiniz tek yer orası. Zaten bugün hakem heyetine başvurumu yaptım ama önemli olan müşteriyi uğraştırmadan birşeyler yapılmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunyildiz -- 6 Nisan 2007; 11:48:14 >
  • Buraya yorum yazan herkes hala önyargıyla bakıyor olaya. Baştaki yazıları okumayınca böyle oluyor tabi.
    Teknik servisi bir tane olan ve yetersiz olan Samsung monitörü bu yüzden almayın diyor arkadaş. Hala anlamamakta ısrar edip ilginç yorumlar yapılıyor. Pes doğrusu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Woofer5353

    Buraya yorum yazan herkes hala önyargıyla bakıyor olaya. Baştaki yazıları okumayınca böyle oluyor tabi.
    Teknik servisi bir tane olan ve yetersiz olan Samsung monitörü bu yüzden almayın diyor arkadaş. Hala anlamamakta ısrar edip ilginç yorumlar yapılıyor. Pes doğrusu.

    Kimsenin sorunu yadsıdığı yok. dünyanın en iyi markası bile olsa bunlar kul yapısı ve muhakkak problemli ürünler olacaktır. Bizim demek istediğimiz başlıkta çok kötü bir genelleme yapılmış. Deniyor ki "kesinlikle samsung almayın" halbuki kendi yaşadığı soruna indirgeseydi konuyu daha doğru olacaktı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans



    Bıktım bu büyük firmaları karalama mesajlarından yeter ya.Bir sorun yaşıyorsunuz koca firmayı batağa sokuyosunuz ayıp yazık günah vallahi ya.

    hiç günah değil,inşallah seninde başına gelsin de ,bakalım sen ne yapacaksın.bu koca firma değil mi ,deneyisiz,bilgisiz ve kaba -saba servisleri kuran.elbette sorumlusu bu koca firmalar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .Taner.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Woofer5353

    Buraya yorum yazan herkes hala önyargıyla bakıyor olaya. Baştaki yazıları okumayınca böyle oluyor tabi.
    Teknik servisi bir tane olan ve yetersiz olan Samsung monitörü bu yüzden almayın diyor arkadaş. Hala anlamamakta ısrar edip ilginç yorumlar yapılıyor. Pes doğrusu.

    Kimsenin sorunu yadsıdığı yok. dünyanın en iyi markası bile olsa bunlar kul yapısı ve muhakkak problemli ürünler olacaktır. Bizim demek istediğimiz başlıkta çok kötü bir genelleme yapılmış. Deniyor ki "kesinlikle samsung almayın" halbuki kendi yaşadığı soruna indirgeseydi konuyu daha doğru olacaktı.

    Sorun ürünün problemi değil. Sorun Samsungun tek yetkili servisinin tutumu. Müşteri ilişkileri iyi olmayan, müşterilerini adam yerine koymayan bir firmanın mallarını gönül rahatlığıyla alın mı diyecektim. Bu yazdığım mesaj diğer insanlara firmayla yaşadığım olayın başkalarınında başına gelmemesi için yazılmış bir bilgilendirme mesajıydı. İsteyen alır isteyen almaz. Bu sadece bir görüştü.

    Biraz önce bi daha aradım acaba bi gelişme varmı diye. Daha önce ürünü distrübütörden beklediklerini söyleyenler şimdi Kore'den bekliyoruz diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunyildiz -- 6 Nisan 2007; 15:02:23 >




  • yazıklar olsun
  • Konu başlığı başlarda çok aşırıya kaçmış olabilir ama burada arkadaşımız haklı. Benimde başıma gelse ben de bu kadar nefret ederdim samsungtan. Bi kere neden bu firmanın sadece bir tane monitöre bakan teknik servisi var madem bu kadar büyük firma vede tutulan bi marka neden teknik servis sayısını artırmıyo. İkincisi nasıl bir teknik srvis bu kadar duyarsız olabiliyor. Tüketici haklarını falan geçtim insan vicdanen rahatsız olur ya biz bu adamı 13 haftadır oyalıyoruz diye.

    İnşallah samsung bu sorunu en kısa zamanda çözerde büyüklüğünü gösterir :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anti_x85 -- 6 Nisan 2007; 19:57:29 >
  • aynı şey şu an benimde başıma geldi arkadaşlar .50 gün oldu çıt yok. işin yoksa telefon aç sor. yok yok.malı satmak iyide arkasında da duracaksın ama. büyük servis dediğin müşteriyi mağdur etmez.illa vatandaşın tük. mahkemelerinemi gitmesi gerekir. samsung monitöre bi daha tövbe işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi servet74 -- 13 Nisan 2007; 14:29:14 >
  • Samsungun kaliteli ve büyük firma olması tek servisli olması ve bu servisin 13 haftadır müşteriyi oyalamasındanmı kaynaklanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLİNCE -- 14 Nisan 2007; 0:43:34 >
  • Yeni monitör alma arifesindeyim (bilen bilir) umarım bizimde başımıza böyle şeyler gelmez. Teknik servislerin müşt. tesmilcilerinin duyarsızlığı vurdumduymazlığı Samsung gibi her firmada oluyor olmaya devam ededektir. Önemli olan sorumuzun ne kadar zamanda ne ölçüde giderildiği. Sonra Tüketici mahkemesi heyeti mail mektup telef. uğraş dur sana geri dönmelerini bekle. Hele Istanbul gibi büyük şehir değil küçük yerlerdeysen bu dahada insanın başına bela olabiliyor. Istanbul gibi yerlerde bu gibi büyük şirketlerin yetkili servis, merkez ofis avantajları var...
  • Sn Harun hemen hemen aynı şeyleri yaşadığım için sizi gayet iyi anlıyorum ancak sorun sadece samsung'a monitör hizmeti veren SIEMENS BUSINESS CENTER 'dan kaynaklanmıyor bence samsung markasının ürünlerine de dikkat etmek gerekli. Geçmişte de samsung monitörlerle ilgili bir takım problemler oldu ve kabahat hep servise yıkılmaya çalışıldış acaba tüm sorun servisinden mi kaynaklanıyordu? yeni cihaz alacaklar akıllarının bir köşesinde bunu tutsalar iyi olacak diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sabena

    Sn Harun hemen hemen aynı şeyleri yaşadığım için sizi gayet iyi anlıyorum ancak sorun sadece samsung'a monitör hizmeti veren SIEMENS BUSINESS CENTER 'dan kaynaklanmıyor bence samsung markasının ürünlerine de dikkat etmek gerekli. Geçmişte de samsung monitörlerle ilgili bir takım problemler oldu ve kabahat hep servise yıkılmaya çalışıldış acaba tüm sorun servisinden mi kaynaklanıyordu? yeni cihaz alacaklar akıllarının bir köşesinde bunu tutsalar iyi olacak diye düşünüyorum.

    Başlangıçta bunu söylemek istemiştim ama bazı arkadaşlar Samsungun avukatı kesildiler.
  • Arızalı Plazma Tv'ler, LCD TFT ekranlar ve CRT ürünlerinin hepsinde 48 saat içersinde yenileme yapılıyor.Arızalı ürününüzü teslim ediyorsunuz, yerine yenisini alıyorsunuz.

    Klasik Batı masallarına çevirmişsiniz.Özür dilerim ancak geyiğe sarmış arkadaşlar..

    Ürününüz ilk kez bozulduysa tamire gider, daha sonra tekrar ederse yenilenir.O ürün üretimde yoksa bir üst modeli ile değişimi gerçekleştirilir.
  • SBS ye benim de işim düştü.Opera sanatçısı gibi ses çıkaran 793mb monitörümü gönderdim.kargo geldi kapıdan aldı telefon açtım hemen yapılacağı izlenimi aldım ilk önce.15 gun sonra telefon ettiğimde monitörden ses gelmediğini söylediler, ben hem yalancı hem de şizofren konumuna düştüm atsam çöpçülerin almayacağı 2 yıllık monitör için.2-3 kişiye daha dinletmiştim sesi gidici bu alet demiştim.apc ups ye bağlı olmasına rağmen bu arada.İnternetten de takip ediyorum monitör teknik servise gitmemiş bile yalan söylüyorlar.Bir iki sinirli görüşme sonunda internetten servise gittigini gördüm 3-4 gün sonra da elime ulaştı.En başta aramayın elektrik sisteminden hata demiştim ve servis kağıdında dediğim parçaların değiştiğini gördüm.samsunglarin elektrik sistemi sabıkası var bir servisi de bu iki yoksa biz de kullandik eskiden samsung onlar şimdikiler gibi değildi.garanti olarak da bilgisayarcımızı bilirdik.Bu sbs ambiyane tabirle tek d.... olduğu için bilgisayarcılar da bişi diyemiyor biz de burda yırtsak boş yani.savunsaniz ne savunmasaniz ne samsungcular mahkum bu sbs ye.ben kurtuldum darisi sizin basiniza.48 saat ha?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.