Şimdi Ara

Samsung arızalı monitör servisi SBS nin İlgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kasım 2006 da Samsung 740bf lcd monitör aldım. Monitörümü 04.01.2007'de Samsung monitör teknik servisi SBSye gönderdim. 27.01.2007'de parçasının değiştirildiği ve arızanın giderildiği belirtilerek monitörüm geri teslim edildi. Monitördeki hatanın giderilmemiş olması ve yeni bir arızanın daha olmasından 05.02.2007'de tamir edilmesi için tekrar monitörümü gönderdim. Aynı parçanın yine değiştirileceğini söylediler. 19.03.2007'de 30 iş günlük azami tamir süresinin doldurdu ve yenisiyle değiştirilmesini talep ettim, monitör hala bana gönderilmedi. Yaklaşık 13 haftadır monitörümü kulanamıyorum. SBS yi aradığımda distribütörün elinde bu modelin olmadığını söylüyorlar. Aldığım monitörün distribütörü Kont Bilşimdi bende onları aradım. Ellerinde olduğunu söylediler. SBS yi tekrar aradım böle böle ellerinde varmış diye adam bana ne dese beğenirsiniz. Bizim arkadaşlar Koyuncu ya bildirmiş olabilirler onların elinde olmayabilir ondan monitörünüz gönderilmiyordur dedi. Nereye bildirildiğini öğrenemeyiz mi diye soruyorum. Mümkün değil diyorlar. Yani size söylemek istediğim sakın Türkiye'de Samsung monitör almayın. Aldıysanızda dua edin arızası çıkmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunyildiz -- 6 Nisan 2007; 13:40:36 >









  • Bıktım bu büyük firmaları karalama mesajlarından yeter ya.Bir sorun yaşıyorsunuz koca firmayı batağa sokuyosunuz ayıp yazık günah vallahi ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans



    Bıktım bu büyük firmaları karalama mesajlarından yeter ya.Bir sorun yaşıyorsunuz koca firmayı batağa sokuyosunuz ayıp yazık günah vallahi ya.
    foruma yazmak yerine tüketici hakları mahkemesine başvursaydınız 13 hafta beklemezdiniz.sizde de hata var.
    ayrıca makina insan yapımı bir alettir. bu hatalar normal. mercedes alanın arabası bozulunca bütün mercedesler böyle demek olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mageji

    foruma yazmak yerine tüketici hakları mahkemesine başvursaydınız 13 hafta beklemezdiniz.sizde de hata var.
    ayrıca makina insan yapımı bir alettir. bu hatalar normal. mercedes alanın arabası bozulunca bütün mercedesler böyle demek olmaz.

    Alıntıları Göster
    oncelikle gecmis olsun fakat neden bu kadar bekliyorsunuz anlamadım bende yasal olarak her yonden haklısınız ayrıca 30 gun gecince aynısını degil muadilini vermek zorundalal isinizi gormesi icin yani bunuda isteyebilirdiniz aynısı olmak zorunda degil. ama arkadasların dedigi gibi yasal yolalra basvurun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mece

    oncelikle gecmis olsun fakat neden bu kadar bekliyorsunuz anlamadım bende yasal olarak her yonden haklısınız ayrıca 30 gun gecince aynısını degil muadilini vermek zorundalal isinizi gormesi icin yani bunuda isteyebilirdiniz aynısı olmak zorunda degil. ama arkadasların dedigi gibi yasal yolalra basvurun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mageji

    foruma yazmak yerine tüketici hakları mahkemesine başvursaydınız 13 hafta beklemezdiniz.sizde de hata var.
    ayrıca makina insan yapımı bir alettir. bu hatalar normal. mercedes alanın arabası bozulunca bütün mercedesler böyle demek olmaz.

    Samsung un bütün ürünleri böyle demek için yazmadım bu mesajı. Sadece Türkiyede tek olan servisinin tutumunu bildirmek istedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mece

    oncelikle gecmis olsun fakat neden bu kadar bekliyorsunuz anlamadım bende yasal olarak her yonden haklısınız ayrıca 30 gun gecince aynısını degil muadilini vermek zorundalal isinizi gormesi icin yani bunuda isteyebilirdiniz aynısı olmak zorunda degil. ama arkadasların dedigi gibi yasal yolalra basvurun

    Muadilini istedim ve yine ortada bişey yok.
    Malum Türkiyede bürokrasinin nasıl işlediği. Şimdi bir dava açsan kaç ayda sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunyildiz -- 5 Nisan 2007; 15:30:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunyildiz

    quote:

    Orjinalden alıntı: mageji

    foruma yazmak yerine tüketici hakları mahkemesine başvursaydınız 13 hafta beklemezdiniz.sizde de hata var.
    ayrıca makina insan yapımı bir alettir. bu hatalar normal. mercedes alanın arabası bozulunca bütün mercedesler böyle demek olmaz.

    Samsung un bütün ürünleri böyle demek için yazmadım bu mesajı. Sadece Türkiyede tek olan servisinin tutumunu bildirmek istedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mece

    oncelikle gecmis olsun fakat neden bu kadar bekliyorsunuz anlamadım bende yasal olarak her yonden haklısınız ayrıca 30 gun gecince aynısını degil muadilini vermek zorundalal isinizi gormesi icin yani bunuda isteyebilirdiniz aynısı olmak zorunda degil. ama arkadasların dedigi gibi yasal yolalra basvurun

    Muadilini istedim ve yine ortada bişey yok.
    Malum Türkiyede bürokrasinin nasıl işlediği. Şimdi bir dava açsan kaç ayda sonuçlanır.

    Alıntıları Göster
    Samsung merkez ofisine(dışarıdaki) maille derdini anlat bir güzel fırça çeksinler bu densizlere...Onlar seni mağdur etmemek için yarışır burdakiler gibi yapmazlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_MAD

    Samsung merkez ofisine(dışarıdaki) maille derdini anlat bir güzel fırça çeksinler bu densizlere...Onlar seni mağdur etmemek için yarışır burdakiler gibi yapmazlar..

    Alıntıları Göster
    ben de kesinlikle samsung alın diye bir topic açayım bari

    3 tane monitörüm oldu şimdiye kadar biri viewsonic diğer son ikisi samsung'du. şimdi 971P kullanıyorum ve hiç bir monitörler en ufak sorun yaşamadım. ama yaşayabilirdim de, koskoca markayı böyle komple siler, karalar gibi nasıl topic açıyorsunuz




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakra

    ben de kesinlikle samsung alın diye bir topic açayım bari

    3 tane monitörüm oldu şimdiye kadar biri viewsonic diğer son ikisi samsung'du. şimdi 971P kullanıyorum ve hiç bir monitörler en ufak sorun yaşamadım. ama yaşayabilirdim de, koskoca markayı böyle komple siler, karalar gibi nasıl topic açıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .Taner.

    ben de kesinlikle samsung alın diye bir topic açayım bari

    3 tane monitörüm oldu şimdiye kadar biri viewsonic diğer son ikisi samsung'du. şimdi 971P kullanıyorum ve hiç bir monitörler en ufak sorun yaşamadım. ama yaşayabilirdim de, koskoca markayı böyle komple siler, karalar gibi nasıl topic açıyorsunuz

    Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten. Türkiye servisi hakkında konuşuyorum. Takdir edersinizki bir ürünün kalitesi kadar teknik desteğide önemlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakra

    ben de kesinlikle samsung alın diye bir topic açayım bari

    3 tane monitörüm oldu şimdiye kadar biri viewsonic diğer son ikisi samsung'du. şimdi 971P kullanıyorum ve hiç bir monitörler en ufak sorun yaşamadım. ama yaşayabilirdim de, koskoca markayı böyle komple siler, karalar gibi nasıl topic açıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    anladığım kadarıyla şikayetçi arkadaşın canı epey yanmış ve o duygusallıkla/kızgınlıkla böyle bir başlık açma gereği duymuş.başlığın gerekliliği elbette tartışılabilir.ama adamı da ürününün arızasını yapmayarak/oyalayarak mağdur edenleri de es geçmesek iyi olur.firmanın büyüklüğü direkt müşteri memnuniyetiyle ölçülür... bilançosu reklam harcamaları falan bizleri ilgilendirmez...mağdur olunca gerekli destek veriliyor mu verilmiyor mu bütün mesele budur.şikayetçi arkadaşa direkt olarak ürünü imal eden firmayla diyaloga geçmeyi(ister yerel ister global şirket bazında) öneririm.yerelden emin değilim (çünkü hiçbir diyalogum olmadı)ama global şirket size geri döner emin olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivord

    anladığım kadarıyla şikayetçi arkadaşın canı epey yanmış ve o duygusallıkla/kızgınlıkla böyle bir başlık açma gereği duymuş.başlığın gerekliliği elbette tartışılabilir.ama adamı da ürününün arızasını yapmayarak/oyalayarak mağdur edenleri de es geçmesek iyi olur.firmanın büyüklüğü direkt müşteri memnuniyetiyle ölçülür... bilançosu reklam harcamaları falan bizleri ilgilendirmez...mağdur olunca gerekli destek veriliyor mu verilmiyor mu bütün mesele budur.şikayetçi arkadaşa direkt olarak ürünü imal eden firmayla diyaloga geçmeyi(ister yerel ister global şirket bazında) öneririm.yerelden emin değilim (çünkü hiçbir diyalogum olmadı)ama global şirket size geri döner emin olun.

    Alıntıları Göster
    bencede global ugrasmaz ole pisliklerle tak die gonderir gibime geliyo valla sony i anladik adamlar artik lcd yapmiyo destekte vermiyo ya egere samsung da ole yaparsa napcaz o zaman tv ye baglayak makinayi (tvde sony ya yanarsa)



    asus commando---E4300@3450Mhz gunluk---2* Geil 2X1GB 800Mhz 4-4-4-12@905mhz 4-4-4-9---4*Samsung Sata2 80HDO80HJ RAID---Gembird 600W---
    BFG 8800GTS 320MB@630-985---Logitech G5----Logitech Keyboard---Logitech S200 2+1----LG dvd rw----Samsung 226BW(bu hafta sonu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gelu

    bencede global ugrasmaz ole pisliklerle tak die gonderir gibime geliyo valla sony i anladik adamlar artik lcd yapmiyo destekte vermiyo ya egere samsung da ole yaparsa napcaz o zaman tv ye baglayak makinayi (tvde sony ya yanarsa)



    asus commando---E4300@3450Mhz gunluk---2* Geil 2X1GB 800Mhz 4-4-4-12@905mhz 4-4-4-9---4*Samsung Sata2 80HDO80HJ RAID---Gembird 600W---
    BFG 8800GTS 320MB@630-985---Logitech G5----Logitech Keyboard---Logitech S200 2+1----LG dvd rw----Samsung 226BW(bu hafta sonu)

    Alıntıları Göster
    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: go_spurs_go

    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: go_spurs_go

    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam

    Ya ben anlatamıyorum yada bazı arkadaşlar anlamak istemiyorlar. Firmanın çıkardığı ürün kalitesi kadar satış sonrası verdiği destekte önemlidir. Bi yığın para verip sonra paranla rezil olacaksan ben napıyom öyle ürün kalitesini. Yarın öbür gün o övdüğün monitör arızalanırsan ne yapacaksın merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunyildiz

    quote:

    Orjinalden alıntı: go_spurs_go

    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam

    Ya ben anlatamıyorum yada bazı arkadaşlar anlamak istemiyorlar. Firmanın çıkardığı ürün kalitesi kadar satış sonrası verdiği destekte önemlidir. Bi yığın para verip sonra paranla rezil olacaksan ben napıyom öyle ürün kalitesini. Yarın öbür gün o övdüğün monitör arızalanırsan ne yapacaksın merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: harunyildiz


    quote:

    Orjinalden alıntı: go_spurs_go

    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam

    Ya ben anlatamıyorum yada bazı arkadaşlar anlamak istemiyorlar. Firmanın çıkardığı ürün kalitesi kadar satış sonrası verdiği destekte önemlidir. Bi yığın para verip sonra paranla rezil olacaksan ben napıyom öyle ürün kalitesini. Yarın öbür gün o övdüğün monitör arızalanırsan ne yapacaksın merak ediyorum.



    bende anlatamıyorum galiba sadece başlığın yanlış olduğunu söylemeye çalışıyorum yoksa tabi ki haklısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: go_spurs_go

    bu nasıl başlık ya arkadaşım tamam sonuna kadar haklı olabilirsin de böyle dile getirilmez ki hem ''Benim önceki monitörümde Samsungtu bende bir sorun yaşamamıştım. Samsungun ürünlerine kötü falan dediğim yok zaten'' diyorsun ama başlığı okuyan biri ne anlar sence... bende 1 ay olmadı samsung 940bw 19 lcd kullanıyorum ve çok memnunum zaten forumdaki yorumlardan sonra almaya karar vermiştim bende taner arkadaşımın söylediği gibi 19 lcd wide screen alacaksanız mutlaka 940bw alın diye topic açıcam

    Alıntıları Göster
    Valla uzun süre samsung kullandım hiç bir sorun çıkarmadı bence monitörlerde en iyi markalardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __Tyler Durden__

    Valla uzun süre samsung kullandım hiç bir sorun çıkarmadı bence monitörlerde en iyi markalardan.

    Alıntıları Göster
    @harunyildiz

    Sanırım bahsettiğin firma Ankara SBS. Şimdiden geçmiş olsun diyeyim. Umarım olumlu bir sonuca ulaşırsın. 3-4 yıl önce analog bir tv kartında bana da kazığı çakmışlardı. Kullanıcı hatası diyerek kestirip atmışlardı. Vitrinine dahi bakmadan transit geçtiğim firmalardan birisidir bu SBS.
    Tüketici olarak haklarını müdafa etmek için bildiğim kadarıyla dava açman gerekmiyor. Fazla karmaşık bir prosedür yok. Yanlış hatırlamıyorsam derneğe bir dilekçe ile başvurup elindeki belgeleri sunuyorsun.
    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavus78

    @harunyildiz

    Sanırım bahsettiğin firma Ankara SBS. Şimdiden geçmiş olsun diyeyim. Umarım olumlu bir sonuca ulaşırsın. 3-4 yıl önce analog bir tv kartında bana da kazığı çakmışlardı. Kullanıcı hatası diyerek kestirip atmışlardı. Vitrinine dahi bakmadan transit geçtiğim firmalardan birisidir bu SBS.
    Tüketici olarak haklarını müdafa etmek için bildiğim kadarıyla dava açman gerekmiyor. Fazla karmaşık bir prosedür yok. Yanlış hatırlamıyorsam derneğe bir dilekçe ile başvurup elindeki belgeleri sunuyorsun.
    Kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    Başlığa bu kadar takmayın arkadaşlar. Biraz da içeriği okuyun bence. Arkadaşın sorunu büyük. Satmaya gelince takla atan bu ünlü markalar, teknik serviste bu tür kabul edilemez yanlışlar yapıyorsa, elbette üzerine gitmek gerekir. Bence sonuna kadar hakkını aramalısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Woofer5353

    Başlığa bu kadar takmayın arkadaşlar. Biraz da içeriği okuyun bence. Arkadaşın sorunu büyük. Satmaya gelince takla atan bu ünlü markalar, teknik serviste bu tür kabul edilemez yanlışlar yapıyorsa, elbette üzerine gitmek gerekir. Bence sonuna kadar hakkını aramalısın.

    Alıntıları Göster
    Neden biranda herkes Samsung' un avukatı kesildi anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavus78

    @harunyildiz

    Sanırım bahsettiğin firma Ankara SBS. Şimdiden geçmiş olsun diyeyim. Umarım olumlu bir sonuca ulaşırsın. 3-4 yıl önce analog bir tv kartında bana da kazığı çakmışlardı. Kullanıcı hatası diyerek kestirip atmışlardı. Vitrinine dahi bakmadan transit geçtiğim firmalardan birisidir bu SBS.
    Tüketici olarak haklarını müdafa etmek için bildiğim kadarıyla dava açman gerekmiyor. Fazla karmaşık bir prosedür yok. Yanlış hatırlamıyorsam derneğe bir dilekçe ile başvurup elindeki belgeleri sunuyorsun.
    Kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cavus78

    @harunyildiz

    Sanırım bahsettiğin firma Ankara SBS. Şimdiden geçmiş olsun diyeyim. Umarım olumlu bir sonuca ulaşırsın. 3-4 yıl önce analog bir tv kartında bana da kazığı çakmışlardı. Kullanıcı hatası diyerek kestirip atmışlardı. Vitrinine dahi bakmadan transit geçtiğim firmalardan birisidir bu SBS.
    Tüketici olarak haklarını müdafa etmek için bildiğim kadarıyla dava açman gerekmiyor. Fazla karmaşık bir prosedür yok. Yanlış hatırlamıyorsam derneğe bir dilekçe ile başvurup elindeki belgeleri sunuyorsun.
    Kolay gelsin...

    SBS İstanbul'da. Türkiye'de Samsung monitörlere bakan tek yer. Yarın ilk işte gerekli işlemleri yapacam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunyildiz -- 5 Nisan 2007; 23:56:22 >




  • zamanında ben crt samsung 17 inch kullanıyordum monitörde titremeler olunca aradım sonra geri aldıllar yenisini vermişlerdi böyle hatalar olabiliyor bi arkadaşın dediği gibi mercedesin bi arabası hatalı diye o firmaya çamur atmaya gerek yok firmayı kimsenin lekelemeye hakkı yok umarım sorunun çözülür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.matsuyama

    zamanında ben crt samsung 17 inch kullanıyordum monitörde titremeler olunca aradım sonra geri aldıllar yenisini vermişlerdi böyle hatalar olabiliyor bi arkadaşın dediği gibi mercedesin bi arabası hatalı diye o firmaya çamur atmaya gerek yok firmayı kimsenin lekelemeye hakkı yok umarım sorunun çözülür
    Teknik servis ve müşteri desteği hangi firmada mükemmelki? Hiçbirinde! O yüzden Türkiye'de her zaman bunun gibi dertleri çekmeye mahkumuz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.