Şimdi Ara

Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung'dan yaklaşık bir ay önce Samsung 55Q8CN model QLED televizyon satın aldım. Televizyonu kurmaya gelen servis standart göstermelik testleri yapıp televizyonu kurup gittiler. Daha sonrasında youtube'da kolayca bulabilen ışık sızması, dikey bantlama ve ölü piksel testlerini yaptım. Test sonucu panelde ışık sızması ve bulutlanma tespit ederek müşteri hizmetlerine haber verdim. Bu arada ışık sızması genellikle sadece karanlık ortamlarda ve karanlık gece sahnelerinde çok belirgin ortaya çıkan bir kusurdur.Servisler kuruluma gündüz geldiği için kurulum sırasında anlaşılması imkansızdır. Şikayetim üzerine servis geldi yine gündüz gözüyle bir iki fotoğraf çekip İstanbul'daki servis merkezine gönderdi. 1 hafta içinde şikayetim sonuçlandı ve televizyon değişim talebim onaylandı. Yine 1 hafta içinde de yeni televizyon geldi ve servis tekrar kurulum yaptı. Bu kurulum sırasında formalite icabı yaptıkları testleri dahi yapmadılar. Herhangi bir sorun yaşamam durumunda fotoğraflarını çekip tekrar servisi çağırabileceğim söylendi. Bu arada kusurlu olarak görülen ve iadesi alınan televizyonun nereye gideceğini sorduğumda servis ürünün imha edilmek üzere preslenmeye gideceğini söyledi. Aynı akşam yaptığım testlerde aynı şekilde bu televizyonda da bulutlanma ve ışık sızması tespit ettim. Ayrıca ekstra ölü pikseller de mevcuttu. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve yine aynı servis arıza tespiti için eve geldi. Geçen sefer ışık sızmasını kusur gören servis bu sefer bunda bir arıza göremedik,ölü piksel de aynı karede 4 taneden fazla olursa kusur olarak görülüyor gibi bir yorum yaparak yine nihai kararın İstanbuldaki merkezin vereceğini söyledi. Kısacası ikinci kez değişim yapmamak için ayak yaptılar. 3 gün sonra servisten aradılar ve değişim talebimin reddedildiğini söylediler istersem tüketici mahkemesine başvurabileceğimi söylediler. Zaten olumsuz bir cevap gelmesi durumunda tüketici mahkemesine vermeyi düşünüyordum. Buraya kadar yaşananlar çoğu tüketicinin başına gelebilecek şeyler. Ancak dün telefonumun SmarThings uygulamasına gelen bildirimle şok oldum.(SmarThings: Samsung elektronik aletleri telefondan kumanda etmeye yarayan uygulama) SmarThings uygulamasında önceki değişime giden televizyon da ekli ve pasif şekilde duruyordu. Gelen bildirimde aşağıda ekran görüntüsünde de görebileceğiniz gibi Samsung Q8 Series(55) başka bir kullanıcı tarafından kaydedildiğinden hesabınızdan kaldırıldı diyordu.Yani servisinin imhaya prese gitti dediği televizyonda yeni bir kullanıcı oturum açmıştı. Bu da bende değişime giden kusurlu televizyonları ambalajlayıp paketleyip tekrar satışa mı çıkarıyorlar şüphelerimi ciddi bir şekilde arttırdı. Bana gelen QLED televizyonun da kusurlu olması ,acaba buda başkasının değişim yaptığı bir televizyon mu diye düşündürüyor. Dünyanın parasını ödeyip bu gibi saçmalıklar ile uğraşmak istemiyorsanız Samsung QLED televizyondan uzak durun. Ben hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım.Bu süreçte en azından Samsung QLED televizyon almayı düşünenler için bu yazdıklarımın bir referans olmasını umuyorum. Ekran görüntülerini aşağıda paylaşıyorum.

    Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor? -->SmarThings uygulamama gelen bildirim.
    Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor? --> Değişime giden 55Q8C TV
    Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor? --> Değişime giden 55Q8C TV Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor? --> Yeni gelen 55Q8C TV
    Samsung QLED Rezilliği! Değişime giden TV'ler tekrar tüketiciye mi satılıyor? --> Yeni gelen 55Q8C TV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpi1905 -- 6 Nisan 2019; 23:30:34 >







  • Paylaşım için teşekkürler. Maalesef Türkiye'de firmalar çok başıboş, hiçbirine güvenmemek lazım.
  • Ortada bir sorun var hocam belli bu ama tv ayarlarınız ne durumda acaba merak ettim

    Samsung severim ama bu sorunları bir bitmedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.