Şimdi Ara

LG DEN TELEFON DEĞİŞİM RÜYASINI GERÇEKLEŞTİREN VAR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
15.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG den G4 32gb olan model telefon aldım.Ana kart sorunu nedeniyle Ankara Fırat Elektronik yetkili servisine 14 Haziran 2016 ulaştırdım.Servis kaydı açıldı.Kutulu değişime girdiği yazıyor servis raporunda.
    Gelelim asıl meseleye.Şikayet veya tüketicilerle ilgili çeşitli sitelere göz attığımda LG servislerinden insanların aylardır yeni telefon beklediği ve gelmediğini üzülerek görüyorum.Müşteri hizmetleri stokta yok deyip geçiştiriyormuş.
    Allah aşkına LG servislerine arızalı telefon veripte kutulu yeni telefonuna ulaşabilen,eline yeni telefonu alabilen insan var mı içinizde?Yakınlarınızda da olabilir.
    Ben telefondan ümidimi kestim şikayetleri okuyunca.Gelir mi sizce?Hiç değişim kararı sonucu telefonuna kavuşan oldu mu?



  • Aynı şekilde bende verdiğim G2 yerine telefon bekliyorum. 1 ay yasal süre dolsun diye bekledim. Süre doldu 3 gün önce. Aradım sordum 3-4 kez akıbetini gerekli prosedürlerin uygulandığını telefon değişimlerinin 2-3 haftayı bulduğunu söylediler.

    Bende sizin gibi nette araştırdığımda kaygılanmıştım , ki hala kaygılıyım telefon elime ne zaman ulaşacak diye. 1 aydır anneme 3 sene önce aldığım Samsung'un 100 liralık basit bir telefonunu kullanıyorum. Banka hesaplarına falan ulaşamıyorum fıttırıcam artık. Telefonu unuttum anasını satayım ilk elime aldığımda yabancılık çekeceğim diye ürküyom.
  • tetova16 T kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun.Aynı kaderi paylaşan çok fazla insan var.LG yeni ürün gönderiminde biraz yavaş davranıyor.Ben de umutsuz bir şekilde yasal sürenin dolmasını bekliyorum.Özellikle merak ettiğim konu ise acaba bizim gibi bekleyipte sonunda kutuludeğişimle telefonuna kavuşan var mı?
    Bu kadar pahalı cihazların satış sonrasının başı boş olması büyük bir hayal kırıklığı.
    Telefonunuz elinize geçerse mutlaka burada bizimle paylaşın zira tecrübeler işimizin kolaylaşmasında çok faydalı olacaktır.
  • benim kardeşim daha önce iki kere degişim yaptı 4x hd p880 miydi neydi tam hatırlayamadım şimdi ama hatırladıgım öyle uzun süre beklememişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SZR_CLN

    benim kardeşim daha önce iki kere degişim yaptı 4x hd p880 miydi neydi tam hatırlayamadım şimdi ama hatırladıgım öyle uzun süre beklememişti

    İnşallah kimsenin telefonu beklemez.Bizi endişelendiren çeşitli sitelerde ve yorumlarda telefon değişimi konusuyla muhattap olanların hemen hemen hepsi beklemekten muzdarip.Telefon elime geçti memnunum diyen yok. Paylaşım için teşekkürler.
  • Değişim olacak dediler se kesin değişir bende g3 var benimki değişti ama eline ulaşması bir ayı bulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bir süre cihaz sıkıntısı yaşandı ancak şu an ellerinde var diye biliyorum. Ayrıca o uzun zamandır bekleyen arkadaşlar aldı forumda.

    Bu arada bir bilgi vereyim eğer cihaz değişime girdiyse yasa gereği 20 iş günü değil , 30 iş günü oluyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşım lg g4 telefonunu bootloop sorunu yüzünden tam 3 kere değiştirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Loser. kullanıcısına yanıt
    Yeni yasada değişim süresi 20 iş günüdür. Gerçi yeni dediğime bakmayın nerdeyse 3 yıldır 20 iş günü değişim süresi. İnternette araştırırsanız kendinizde görürsünüz.
  • tetova16 T kullanıcısına yanıt
    20 iş günü tamir süresidir eğer bu sürede tamir edilemezse para iadesi veya yenisini talep edersin. Yenisini talep edersen de tekrardan 30 iş günü başlar. (veya 20 iş günü dolmadan değişim onayı alırsan değişim onayı verildiği günden itibaren 30 iş günüdür).

    Yukarıdaki bilgi hem lg mh den hemde alo 175 den aldığım bilgi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loser.

    20 iş günü tamir süresidir eğer bu sürede tamir edilemezse para iadesi veya yenisini talep edersin. Yenisini talep edersen de tekrardan 30 iş günü başlar. (veya 20 iş günü dolmadan değişim onayı alırsan değişim onayı verildiği günden itibaren 30 iş günüdür).

    Yukarıdaki bilgi hem lg mh den hemde alo 175 den aldığım bilgi.

    O zaman süreç daha çok uzayacak.Bu noktada bizi çıkmaza sokan durum Lg müşteri hizmetlerinin stok durumunu belli bir randevu veya sıra sistemi dahilinde müşteriye bildirmemesidir.Örneğin x kişinin telefonu değişim yapılacak adam aradığında bilgi almak için müşteri hizmetlerini cihazınız 28 - 30 Haziran tarihlerinde elimizde olacak gönderim yapılacaktır.Ama durum böyle değil.Arıyorsun adamları verdikleri tek cevap bekleyin bekleyin bekleyin...Ne kadar sürer? Belli değil!Bir hafta?Belli değil!Bir ay? Belli değil!
    Stokta var mı?Belli değil!Belirsizlik ve çözümden uzak baştan savma cevaplar.Lg Türkiye nin Kore deki üretim merkeziyle irtibatı veya bilgi paylaşımı yok mu?Kesinlikle var ama müşteriyi takan bir genel müdür yok ki alt kademede çalışanlarda bundan mütevellit sorumsuz ve ilgisiz.
    Yani bırakın 2000 liralık akıllı cep telefonunu 400-500 liralık bir bulaşık makinesini servise veriyorsun adam yurt dışından gelen küçücük bir parçanın bilgisini dahi ayrıntılarıyla sizinle paylaşıyor.Siz aramasanızda onlar sizi arayıp devamlı bilgi akışı sağlıyor.Lg müşteri hizmetleri telefonlara dahi cevap vermiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ACEMİŞOFÖR -- 27 Haziran 2016; 5:19:40 >




  • Kısacası beklemek sorun değil muhattap bulamadan hangi tarihi bekleyeceğimizi bilememek sorun! İşin standardı yok 1 ayda telefonu eline geçende var 3 ayda geçende var 4 ay olduğu halde bırakın telefonun gelip gelmemesini telefonla ilgili bilgi dahi alamayan müşteriler var.
  • ACEMİŞOFÖR kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri numarası sürekli olarak meşgul çalan bir kurumdan bahsediyoruz. Yahu nerede görüşmüş mh'nin meşgul çaldığı firma ?

    LG’nin genel müdürlüğü / bölge müdürlüğü / genel servis birimi gibi alt kademelerinin mail adreslerini kişiye özel veya info şeklinde bulabilirsek aslında işimizi daha kolaylaştırabiliriz şikayet ederek.

    Yoksa MH’den yada internet sitelerinden şikayet yazmakla hiçbir yere varamayız.

    Bilgisi olan arkadaşlar ; LG’ye ait mail adresi yada telefon numarası gibi detayları paylaşırsa çok makbule geçer.

    Sonradan ilave : Ayrıca edevlet aracılığı ile BİMER'e şikayet yazsak durumlarımız hakkında , çokmu aşırıya kaçmış oluruz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tetova16 -- 27 Haziran 2016; 8:42:46 >
  • tetova16 T kullanıcısına yanıt
    Benim telefonum delta servisine vermiştim 600 tl anakart değişim ücreti isteyince şikayet var'a, bimer yazdım. şikayet var'ı takmıyorlar bimerde beklemede, bu arada thh'de başvurumu yaptım artık uzun bir süre beklemeye geçeceğim :)
  • Yok arkadaş bu LG'den hiç bir şey almam artık. Uluslararası bir firmanın müşteri hizmetleri numarası saatlerce denememe rağmen meşgul çalabilirmi yahu anlamak mümkün değil. İnternette araştırmalarım sonucunda iki ayrı numara daha buldum bunlara ait genel merkez olarak geçiyor onlarıda arıyorum sürekli çalıyor ama açan yok.
    ne
    Telefonu servise vereli bugün tam 1 ay oldu. Değişim onaylandı hala telefon gelecek diye bekliyoruz. Şikayet sitelerinde LG hakkında yazılanlara bakıyorum okuduktan sonra otur ağla o derece vahim. Kimisi 45 gündür bekliyo kimisi 2 aydır. 70 gündür telefon bekleyen var inanılmaz bir durum.

    Geçenlerde iş yerinden bir arkadaşımın Samsung marka telefonu arızalandı 9 iş günü sonunda adamın eline yeni telefonu şak diye verdiler. Aylar öncede başka bir tanıdığımın Iphone marka cihazı arızalandı onada 1 haftadan kısa sürede yeni cihaz verdiler.

    Sadece bu umursamaz LG'de görüyorum böyle şikayetleri. Bu kafayla Türkiye piyasasında satış yapamaz bunlar.

    En son çare BİMER'e yazacağım birazdan şikayetimi bakalım bir sonuç çıkacakmı ?




  • Telefondan hala ses yı-ok.
  • Bugün akşam servisin sitesinden kontrol ettim son durumu.Kutulu cihaz değişimi yapıldı diyor.Yeni ser numarası ve yeni imei bilgilerini vermişler.Demekki telefon geldi.606C serisi.İnşallah elimize sağ sağlim geçerde.Bu hasret bu gurbet biter.Ama hala elime geçmediğinden sevinmek için çok erken.sonucu yazarım.
  • samsung note edge telefonumu batrya ile alakalı verdim fakat 20 iş gününü geçti tam 1 buçuk ay telefonsuz kalıdm değişim deiler bende istemedim tüketici hakem heyetine verdim bir buçuk ya saonra ücret iadesi aldım hızlı değiller yani. iphone ayrı direk değşim diyor adamlar
  • Adana lg servisine kasa çatlağı için verdiğim g3 ü sorgusuz sualsiz sıfır kapalı kutu g3 ile değiştirdiler. Ve sadece 9 gün sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok şanslıymışsınız.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.