Eylül başı gibi aldığım 55ku7000 modelin kurulumudan 1 gün sonra ekranın sol tarafında arka ışık sızması sebebiyle samsung'tan değişim talebi etmiştim. Fotoğraf çekip göndermemi ve bu fotograflarla değişim onayı isteyeceğiz gibi geçiştirme cümlelerle tarafıma bilgi verilmişti. Tam 1,5 ay gibi bir süre çağrı merkezi ve servisle yapılan diyolaglar sonuçsuz kalmış, hiç bir işlem başlatmadan bana bunun normal olduğunu vb. şeyleri pişkin cümlelerle ileterek değişimin onaylanmadığını söylemişlerdi. Ben de yapılan davranışın adil olmadığı ve hatalı panel kullanmak istemediğim için tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım. Yaklaşık 2 3 hafta önce bilirkişi geldi incelemelerde bulundu. O da panelin hatalı olduğunu ve raporuna olumlu yazacağını söylemişti. Nitekim dün sürecim sonuçlandı ve mahkeme benden taraf oldu. Değişim onaylandı ve bugün samsung çağrı merkezinden değişim onaylandı, en kısa süre içinde servisimiz sizinle irtibata geçecektir bilgisi verildi. Bu kısa görülen ama insanı yoran süreci kazanmış bulunmaktayım. Forumda çoğu kullanıcı değişim talebi ettiğim dönemde bunun normal olduğu, değişimin yapılmadığı ve uğraşmamanın en iyisi olduğunu iletmişlerdi. Sadede gelirsek binlerce lira para verip aldığınız panellerde oluşacak en ufak arızalarda biz kullanıcılar hakkımızı aramazsak samsung tarafından 3. dünya ülkesi olarak görülmeye devam edilecek ve hatalı/ayıplı panellere mecbur kalacağız. Çeşitlilik gösteren garantisi ve servis elemanın insiyatifinde olan süreçleri kabullenmek zorunda da değiliz. Enayi olmayın,hakkınızı arayın. Sayg.
Panel işi çöplük olmuş panel üretimleri merdiven altlarında neyin ne olduğu belli değil,geriye dönelim ilk led,paneller çıktığında ne sıkıntı vardı ne millet bas bas bağırıyordu, eski kalite kalmadı samsung,un C serisi mesela bir tek kişi ben memnun değilim diyemezdi halen kullananlar var paşa gibi, bir tv,ye 5+10 bın tl vermek akıl işimi hemde bzim ülkede, sonra en ufak sorun çıkınca uğraşır durursun, ben diyorum oledler tam yerleşsin piyasaya hakim olmaya başlasın o zaman alınır, bu saat,ten sonra gebermiş led teknolojisine onca para vermek akıl karı değil
Geçmiş olsun televizyonunuz değişti mi?
çağrı merkezi aradı değişim için servise bilgi verildiğini söylediler. bekliyoruz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme