Hikayem bir şubat akşamı başladı. Neredeyse 10 yıl kullandığım Lg tv nin ledlerindeki sorundan dolayı ekranının sol tarafı kuş boku sıçramış gibi kahverengi bir görünümdeydi. O talihsiz gece vatan indiriminden grundig 65ggu9760 tv aldım. Bir kaç gün sonra tv geldi kurulum yapıldı. Gündüz tabi renkli ekran görüntü şahane 42 inç full hd tv den 65 inç 4k tv ye geçen ben tv ekranına ufo gören masum köylü gibi bakıyorum. Hemen ölü piksel vs testleri yaptık elemanlarla birşey yok. Gelgelelim akşam oldu prime videodan bir şeyler açtım ne göreyim bizim tv çinlilerin mahalle aydınlatan el feneri gibi mübarek. Ertesi gün servisi aradım çektiğim resim ve videoları gösterdim değişim kararı verildi bir kaç gün sonra arçelik fabrikasından gönderilen yeni tv dudullu servisi tarafından getirilerek kurulumu yapıldı. Akşam oldu gene aynı sorun yeni gelen tv de değişti. Son tv geldiğinde ekranın üst tarafında kasada kalkma vardı tv dış plastik kasa enjeksiyon kalıptan daha sıcakken çıkmış belli (Geçmişte kalıpçılıkta var oradan biliyorum) o sıralar hastane işleri filan başım kalabalık ışık sızmaları gene aynı ama dediğim gibi uğraşacak vaktim yok artık lanet olsun deyip kullanmaya başladım. Neyse gel zaman git zaman tv iyice su koy vermeye başladı kanal geçişleri ve menüler arası geçişlerin aşırı yavaşlığı tv nin kumanda komutlarına çok ama çok geç tepki vermesi vs bir çok sorun. Neyse kayıt oluşturdum servis geldi sorunlardan bahsettim. Tv nin tüm sorunlarını medeni bir şekilde hoş karşıladı ama o kasadaki yamukluğu affetmedi Değişim talebi olarak sisteme girdi. Sonrasında ne arayan var ne soran aradım değişim bölümünü ben bu model tv yi istemiyorum dedim biz sizi arayacağız dediler. Ertesi gün aradılar 13640 tl ye aldığım 65ggu9760 yerine daha yeni panel sahip 65ggu9765 tv yi 8000 tl farkla 75ghu7505 yi 7500 tl farkla değişim teklif ettiler. Yahu zaten kanun aynı inçte tv yi ücretsiz vereceksin diyor 8000 tl fark istemek nedir. 75ghu7505 olanına mağazada baktım da yaramaz para iade talep ettim. Neymiş efendim emaar bölge kalite kontrol servisi gelip bakacakmış ona göre tv nin üretimini belki durduracaklarmış filan. Servisin gelmiş bakmış tv nin değişimini onaylamış absürd fiyat farkı yüzünden ben değişim istemeyince para iadesi teklif ettiniz kabul ettim araçla bana 10 dk mesafedeki servis 10 gündür gelemedi. Evet arkadaşlar işin özeti arçelik servisi iyidir olayı benim için yalan dolan kısacası. Arçelik servisi ile ilgili şöyle de bir anım daha var pandemide çamaşır makinesinin anakartı bozulmuştu 2-3 güne fabrikadan kart gelir takarız dediler. 2 hafta kart bekledik ne arayan ne soran servise ben gittim kart yok dediler. İnternetten buldum ben alayım siz takın diyorum kabul etmiyorlar. Şikayetvar sitesine kayıt açınca arçelik genel müdürlükten aranmış 2 saat sonrada yedikleri fırçanın etkisi ile servis yeni kartı getirip takmıştı. Hani kart yoktu ulan şunu avrupadaki müşteriye yapabiliyor musunuz sıkar orada öttürürler adamı tabi burası muz cumhuriyeti kanunlara uymak ne kelime adamların kendi kanunları var şu şu olursa değişim filan filan olursa iade alırız kısacası mevcut kanunlar şeylerinde değil takmıyorlar bile neyse arkadaşlar kısaca özetledim durumu ama pekte kısa olmadığını farkındayım kalın sağlıcakla < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratd555 -- 27 Eylül 2023; 3:40:27 > |
Grundig TV Almayın, Aldırmayın: Yorumlar ve Dikkat Edilmesi Gerekenler
Grundig TV'yi satın almayı düşünüyor musun? Öncelikle, diğer kullanıcıların deneyimlerine göz atmak faydalı olacaktır. Grundig TV yorumları, ürünün artılarını ve eksilerini değerlendirmene yardımcı olabilir.
Grundig TV Nasıl:
- Eğer görüntü kalitesi senin için önemliyse, Grundig OLED TV modelleri yüksek kontrast oranları ve canlı renklerle öne çıkıyor.
- Akıllı TV'ler arıyorsan, Grundig'in Android TV veya webOS destekli modelleri bulunuyor. Bu sistemler, çeşitli uygulamalar ve akış hizmetlerine erişim sağlıyor.
Ancak, Grundig TV almadan önce dikkat etmen gereken bazı hususlar da var:
- Bazı kullanıcılar, Grundig TV'lerin fiyatlarının, benzer özelliklere sahip diğer markalara göre biraz daha yüksek olduğunu bildiriyor.
- Grundig TV alınır mı 2023? Grundig'in en yeni TV modelleri genellikle olumlu yorumlar alıyor, ancak eski modellerle ilgili bazı şikayetler de mevcut.
- Teknik destek hakkında şikayetler de var. Bazı kullanıcılar, Grundig'in müşteri hizmetlerinin her zaman yeterince hızlı veya verimli olmadığından bahsediyor.
Özetle:
Grundig TV'ler, iyi görüntü kalitesi ve akıllı özellikler sunan seçenekler olabilir. Ancak, fiyat ve müşteri desteği konusunda bazı dezavantajları da bulunuyor. Karar vermeden önce kullanıcı yorumlarını dikkatlice incelemeni, farklı markaları karşılaştırmanı ve kendi ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmanı öneririz.