Şimdi Ara

Samsung Avcılar Servisi Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Haziran 2014 günü Vatan Computer'dan Samsung Galaxy S4 telefon aldım. Telefonu 4 gün kullandım ve bu süre içerisinde telefonun görüşme sırasında birden görüşmeyi sonlandırdığını farkettim, bir sorun olduğunu düşündüm ve 2 Temmuz 2014 günü Samsung Avcılar Servisi'ne telefonu götürdüm. DOA Kapsamında Değişimi istedim. 4-5 gün boyunca aradım fakat servise ulaşamadım sonra genel merkezi aramayı düşündüm ve ordan gelen bilgi şu şekildeydi "Ürünü teslim etmişsiniz ama eksik belgeleriniz olduğu için değişime gönderilmiyor." Ertesi gün oruçlu halimle çıkıp Samsung Avcılar Servisine gittim. Bağırdım, çağırdım sonra bütün belgeleri verdiğimi anladılar hemen ürünü değişime yolluyoruz dediler. Bugün arıyorum ve hala değişim sürecinde onay beklendiği gözüküyor. Tam 9 gün oldu, bu normal midir ? Ne kadar geçtikten sonra kimle iletişim kurmalıyım, şikayetimi nasıl bildirmeliyim bir akıl verebilir misiniz ? Yaz günü insanı telefonsuz bırakıyorlar, pişkin pişkin telefonları açmıyorlar. Rezaletin böylesi.







  • Samsungsa isiniz zor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.