Şimdi Ara

Samsung Bulaşık Makinesi Sorun Zinciri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bu yazı sizden, daha doğrusu bunları tecrübe etmiş birilerinin yardımını istemek için açtım. Yazı biraz uzun olacak. Şimdiden teşekkürler.

    23.06.2015 tarihinde Samsung marka bir bulaşık makinesi aldık(Modelini hatırlamıyorum, çok da önemli değil zaten). 2500 TL tuttu tam olarak. İlk günler her şey güzel ilerliyordu. 2. hafta makinenin içinde çatal kaşık koyma kısmı olan sepet tam kapanmamaya başladı. Bunun üzerine servisi aradık. Tamir ettiler. Bundan 1.5 ay önce çok farklı bir sorunla karşılaştık. Makine hiçbir türlü açılmıyordu. Fişini çektik vs. yok, açılmıyor. Aradık servisi, geldiler baktılar. Dokunmatik panelinde arıza olduğunu, kart değişimi olması gerektiğini söylediler. Kart yurtdışından gelecekmiş, gelmesi uzun sürebilirmiş, bu tamam. Böyle durumlarda rapor yazmadıklarını, onun yerine servis numarası verdiklerini söylediler, eyvallah bu da tamam. Ama bekle anam bekle. 1.5 ay bekledik. Tabi 1. aydan sonra kıllanmaya başladık. Artık değişim istiyoruz, bu makine 4 ayda 2 kez bozuldu, bunu her yerde söyledik. Aradık sorduk süreç devam ediyor. Samsung'u aradık servisle ilgileneceğiz dediler, aldığımız yere gittik durumu anlattık. Servis raporu olmadığı gerekçesiyle işlem yapamayacaklarını söylediler. Tüketici Hakem Heyeti'yle görüşmemizi tavsiye ettiler. Tam da o gün servis geldi. Dedik böyle böyle değişim veya iade istiyoruz, tamir istemiyoruz. Bize 24 iş günü sürelerinin olduğunu, bu süre içinde tamir gerçekleşmezse değişim veya iade yapılabileceğini söylediler. 19 gün olmuş. Sonra adam tamir işlemine başladı. Derken bir süre sonra "Bu tamir edilemez, değişim lazım." dedi. Kart, makinenin kapağına silikon ile tutturulmuş. Bu yüzden onu çıkartmak mümkün değilmiş. Bizim moralimiz biraz yerine geldi tabi. Bu olay 3 gün önce oldu bu arada. Bugün Samsung'dan aradılar, değişim veya iade işleminin mümkün olmadığını, kanunen böyle bir hakkımızın bulunmadığını söylediler. Makinenin tamir edileceğini söylediler, ama her zamanki gibi net bir tarih vermediler.

    Sorum şu: Yukarıdaki gibi bir durumla karşı karşıyayım. 1.5 aydır makine kullanmıyoruz, annem gelsede artık kullanmayacağım diyor. Mağduriyetimiz var. Yani bir değişim bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum. 2500 TL verdiğim bir bulaşık makinesinin böyle sorunlar çıkmasını, üstüne Samsungtan böyle ilgisizlik beklemiyordum. Tecrübeli arkadaşlar, bu durumda ne yapılması gerekir? Tüketici Hakem Heyeti kesin çözüm diyorsanız sürece başlayacağım, bu süreç hakkında bilgilendirme yapacak varsa başlayacağım.
    Tekrardan teşekkürler.







  • Makineniz waterwall modeli mi acaba ? Alt sepette pervane yerine git-gel hareketi yapan kol bulunan model yani? Eğer o modelse Samsungun kendi yaptığı ilk makine olduğu için ve Samsung normalde de arızası bol bir marka olduğu için daha yeniyken bu kadar sorun çıkarması normal. Cihaz 1 ay dan fazla tamirde kalırsa yasal olarak yeni bir makine isteme Hakkınız var diye biliyorum tam emin değilim. Servis te zaten oyalayarak bu yasal süreyi geçirmeye çalışmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K-E-N-A-N -- 24 Kasım 2015; 20:19:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K-E-N-A-N K kullanıcısına yanıt
    Evet hocam waterwall modeli. Ama işte markası için ve sunduğu teknolojiler güzel diye aldık. Nerden bilelim bu kadar sorun çıkacağını... İşin komik tarafı servis tamir mümkün değil değişim yapılmalı derken firma değişim mümkün değil tamir yapılacak diyor. Vestelde bile bu kadar sorun yaşamamıştım çok şaşırttı beni Samsung.
  • Woogyboo kullanıcısına yanıt
    Umarım değişim ya da iade yapabilirsiniz. 2500 liraya bu makineden kat kat daha iyi olan makineler var çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle bir şey başınıza gelirse hiç tereddüt etmeyin tüketici hakem heyetine gidin. Karar lehinize olacaktır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.