24 aralık 2024 tarihinde mediamarkt üzerinden altus marka bir çamaşır makinası aldım, 28 aralıkta teslim edildi ve dış kutusunda görünürde herhangi bir deforme yoktu, aynı gün içerisinde yani 28 aralık 2024 'te de servis kurulum için geldi fakat ürünü kutudan çıkartıp ayaklarını sabitleyemediklerin, taşıma esnasında darbe aldığını bu yüzden de arka kısmın kastığını ve kurulum yapamayacaklarını söyleyip gittiler. Herhangi bir servis fişi ya da rapor da vermediler. Kargo firması yada aldığım yer ile görüşmemi söylediler, zira kendileri nakliyesini yapmadıkları ürünü direkt değişim/iade 'ye alamıyorlarmış. Mediamarkt' a durumu ilettim ''ürünün değişim/iade formunu tarafımıza iletirseniz işleme alalım'' dediler. Altus/Arçelik servisine durumu söylüyorum biz öyle bir form/belge vermiyoruz diyorlar. Servis fişini gönderdiler orada açıkça ürünün kargo kaynaklı hasarlı olduğu yazıyor. Bunu mediamarkt' a ilettiğimde, durum bariz şekilde bellidir fakat doa/değişim-iade belgesi olmadan işlem yapamayız diyorlar. Arçelik çözüm merkezi teknik servis ile görüşüyor, en fazla servis fişini kaşeli imzalı olarak bana verebileceklerini söylüyorlar. Ben bundan sonrası için ne yapmalıyım, Herhangi bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim. Şimdiden yardımcı olan yada olamayan herkese teşekkürler. |
Bildirim