Şimdi Ara

samsung buzdolabı garantiyi uzatamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar herkese, Rh Elektronik (istanbul/maltepe) tarafından 13.05.2013 tarihinde RT60KZRSW model buzdolabımın kurulum işlemi yapıldı . Servis formuna ek garanti istediğimi belirttim. Bu tarihten sonra Samsung müşteri hizmetlerini ve Rh elektronik servisini defalarca arayıp buzdolabımın garanti süresini uzatmak istediğimi belirttiğimde tekrar arayacaklarını belirttiler. rh elektronik te garanti uzatma kağıdı kalmamış, verdikleri cevap bu

    garanti uzatma kağıdı ellerine geçince arayacaklarını belirtiyorlar, 6 ay oldu hala cevap yok. merak ettiğim bu rh elektronik den bu süre içinde garanti uzatan varmı acaba ? eğer varsa samsungun elimden çekeceği var







  • bende 2011 de samsung rt72 almıştım eve, garanti uzatma işi için 3 ay civarı uğraştım, garanti uzatma işinin o zaman kore'den yapıldığını söylediler bana, bir sürü sıkıntıyla başarmıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atl@s -- 24 Kasım 2013; 13:37:50 >
  • yine ulaştılar bana bilgi vermek için, bu konuda iyiler sağolsunlar. mutlaka geri dönüş yapıyorlar. ama ellerinde garanti uzatma kağıdı kalmadığını beklediklerini söylediler. 6 aydır samsung da garanti uzatma kağıdı yok
  • garanti uzattıracaksınız da ne olacak, samsung da adam gibi garantiden arıza gideren servis varmı ki, bu gün dördüncü gündür samsung servis ten arızalı buzdolabımızın arızasını gidermesini bekliyoruz. ve bir düşünün bakalım evde 4 gün boyunca buzdolabınızın çalışmadığını, yemek yok, kahvaltı yok. keşke garantisi olmamış olsa da dışarıdan ücretiyle özel bir servise tamir ettirirdik.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bosch veya Samsung buzdolabı
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.