Şimdi Ara

SAMSUNG C7 [ANA KONU] (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.084
Cevap
54
Favori
282.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenhill77


    quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevenhill77


    quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    Hocam n11 deki satıcının soru-cevap kısmına telefonun sorunundan bahsetmiştim. Kurulumu yanlış yapmışsınızdır diyerekten cevap vermiş. n11'in canlı yardım bölümüne sorduğumdaysa telefonu servise vermemi ve servisten teknik servis raporu almamı söylüyor. Açıkçası telefonu alalı 3 gün oluyor ve 2 kez sorunu yaşadım(1 dakika kadar sürüyor). Bu sorunu delta servisteki elemanların bulabileceği ne malum. Sorun yok diyip gönderebilirler. Delta servise göndermeden bu olay hallolamaz mı ben yenisiyle değişim istiyorum.

    Servise göndermenizi tavsiye etmem, çizik dahi olmayan telefona baskı uygulanmış vs diyerek garanti dışı bırakıyorlar, siz yasal hakkınızı kullanarak aldığını yere iade edin telefonu

    Bende bahsettiğiniz nedenlerden dolayı direk satıcıyla irtibat kurmaya çalışıyorum fakat satıcı servise gönderin derse ne diyebilirim ki

    Sanırım telefonu N11'den almıştın, ürünlerin alt kısmında 14 gün içerisinde iade edebileceğiniz yazıyor, hatta hiçbir mazeret beyan etmeden. Ayrıca şu numaradan da (0850 333 0011) şikayetinizi dile getirin, satıcı hala ısrar ederse uygun bir dille uyarın (şikayet edeceğinizi vs söyleyin)


    Cayma hakkı nedir?


    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.


    Cayma hakkı Nasıl Kullanılır?


    Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin ödemekle yükümlüdür.

    n11.com Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir.

    Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.

    Hocam cayma hakkı telefonda sorun olmasa bile ürünü beğenmediğimiz takdirde vs. gerçekleşebiliyor anladığım kadarıyla. Fakat benim telefonum ayıplı ürün sınıfına girdiğinden satıcı servisten teknik servis raporu almamızı isteyebiliyormuş. Bir de cayma hakkı sadece para iadesi olarak mı gerçekleşiyor n11 sadece iadeden söz etmiş. Benim öncelikli isteğim yenisiyle değişimi yönünde




  • pelstina kullanıcısına yanıt
    Wifi ac ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emir BEKTAŞ

    telefonu nereden aldıgınızı sorsam hocam

    Gittigidiyor dan idealseçim isimli satıcıdan aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rainbowtrout R kullanıcısına yanıt
    Bu sizin sorununuz değil. Siz yasaya göre hakkınızı kullanıyorsunuz. Şayet satın aldığınız yerin arıza vs gibi iddiası/sorunu falan varsa o sizi bağlamaz. Servis veya ithalatçı firma ile kendilerinin çözmesi gereken bir durum. Siz faturadaki numarayı arayın, telefonu kargoya verip gönderdiğinizi söyleyin. Şayet illaki servise gidecek derse onların göndermesi gerektiğini, yeni telefonun da en kısa sürede tarafınıza gönderilmesini istediğini söyleyin. Dediğim gibi telefon servise gider ve onlar da kullanıcı hatası olduğunu söylerse işiniz zor. N11 î de aramayı unutmayın. Onlar ikaz ederler satıcıyı. Ayrıca satıcı kim? İsim verirseniz bir bakayım. Olmadı forum olarak ayrı ayrı soru cevap bölümünden mesaj göndeririz satıcıya. Sorunlu ürün sattığınız sizden alışveriş yapmayacağım falan deriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rainbowtrout R kullanıcısına yanıt
    Diğer sorunuza yanit vermeyi unutmusum. Siz satıcı ile görüşün sıfır ürün ile değişim talebiniz olduğunu söyleyin. Olmadığı takdirde ücret iadesi istediğinizi belirtin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonun bataryasi gerçekten muhteşem. 4ten 6ya kadar periscope ile maç izledim sadece %8 sarj gitti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenhill77

    Bu sizin sorununuz değil. Siz yasaya göre hakkınızı kullanıyorsunuz. Şayet satın aldığınız yerin arıza vs gibi iddiası/sorunu falan varsa o sizi bağlamaz. Servis veya ithalatçı firma ile kendilerinin çözmesi gereken bir durum. Siz faturadaki numarayı arayın, telefonu kargoya verip gönderdiğinizi söyleyin. Şayet illaki servise gidecek derse onların göndermesi gerektiğini, yeni telefonun da en kısa sürede tarafınıza gönderilmesini istediğini söyleyin. Dediğim gibi telefon servise gider ve onlar da kullanıcı hatası olduğunu söylerse işiniz zor. N11 î de aramayı unutmayın. Onlar ikaz ederler satıcıyı. Ayrıca satıcı kim? İsim verirseniz bir bakayım. Olmadı forum olarak ayrı ayrı soru cevap bölümünden mesaj göndeririz satıcıya. Sorunlu ürün sattığınız sizden alışveriş yapmayacağım falan deriz

    newcep mağazası hocam, telefonu gönderirken satıcının da haberi olsun diyorum gene sorun çıkmasın diye ancak çok sipariş var herhalde soru-cevap bölümüne geç yanıt veriyorlar ayriyetten fatura Taha iletişim olarak kesilmiş ancak üzerinde Fax numarasından başka numara yok. Soru cevap kısmında başka bir müşteriye telefon numarası olarak 0212 522 8080 vermişler. Bugün numarayı 2 kez aradım ancak telesekreter çıktı ve şifre girin dedi ne girersem gireyim bağlanamadım ve kapattım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainbowtrout -- 19 Kasım 2016; 21:53:17 >




  • cam_erol kullanıcısına yanıt
    hocam merhaba, aynı şekilde bende de elite var. vardı daha doğrusu tamirde şu an klasik şarj soketi problemi yine tekrarladı. Ekran zaten yan sanayi dokunmatikleri basıyor basmıyor vs. büyük ihtimalle başka tel alacağım kafadan sildim elite i. olmayacak. C7 ye yöneldim senin yorumu görünce sormak istedim. Pişman olmayız değil mi. Özellik bakımından aratmayacak gibi duruyor tasarımı da 10 numara. Ne dersin.
  • Kablosuz internet
    802.11 a / b / g / n 2.4 + 5GHz burdada 5ghz diyor bu wifi ac olmuyormu acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kornia -- 20 Kasım 2016; 0:1:27 >
  • banada cevap yazın iki imei no ne oluyor
    birde görüntülü arama yok şebekeden s4 le arıyorum c7 ile arayamıyorum neden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zazaca

    banada cevap yazın iki imei no ne oluyor
    birde görüntülü arama yok şebekeden s4 le arıyorum c7 ile arayamıyorum neden

    Telefon çift sim modelli, o yüzden iki tane imei görünüyor. C7 de direk görüntülü arama özelliği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rainbowtrout R kullanıcısına yanıt
    Onlar sizin mesajları görüyor merak etmeyin. Telefonu gönderin içine de not yazın. Ama yine de illaki benim söylediklerim doğrudur deniyorum. Durumu iyi düşünün ve öyle karar verin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran koruyucu film konusunda cepsesuar sitesinden alan arkadaşlardan fotoğraf istemiştim fakat gelmedi.

    C7 için satılan filmler kenarlardan boşluk bırakıyor ancak, sanıyorum ekranın özelliğinden dolayı bu şekilde filmler üretilmiş. Gözle anlaşılmıyor fakat ekran kenarlardan aşağıya doğru eğimli. Ekranı tam kapatan film de aldım, fakat kenarlar cama oturmuyor. Filmsiz kullanmak konfor açısından daha avantajlı görünüyor.

    Ekrana tam yapışan, tamamen ekranı kapatan film alıp kullanan var mı?

    SAMSUNG C7 [ANA KONU]SAMSUNG C7 [ANA KONU]SAMSUNG C7 [ANA KONU]




  • 8 saat ekran süresi aldım şarjım hala yüzde 34

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonun oldukça iyi bir batarya performansı var. Yeni çıkacak ZTE Axon7, LG V20, Google Pixel gibi cihazlardan daha iyi. Donanım olarak bir amiral gemisi değil ama benim gibi batarya önemli diyenler için çok iyi bir seçim.

    SAMSUNG C7 [ANA KONU]
  • Telefonda gorilla glass yok mu? sanki lg g4 ün ekranı ve kamerası bundan iyi gibi ... biraz bu yüzden soğudum lg g4 1200 bu 1400 fiyat farkına değer mi? değmez mi? emin değilim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panzer_8888 -- 21 Kasım 2016; 16:26:53 >
  • g4 ve c7 kullanan biri olarak, c7 kesinlikle pişman etmez. g4 ghost ve bootloop sorunu kesin yasarsin, şarz öğleni ancak bulur, ama g4 buna rağmen cok iyi bir cihaz, şimdilik c7 de kronik bir sorun yok ve herşeyden önce şarz olayı ve hızı beni mest etti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pmomer -- 21 Kasım 2016; 16:42:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resim isteyen arkadşlar olmuş cepaksesuardan aldım zore nanoglass gayet güzel kenarlarda çok ufak boşluk kalıyor anlaşılmıcak kadar.


    SAMSUNG C7 [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    g4 ve c7 kullanan biri olarak, c7 kesinlikle pişman etmez. g4 ghost ve bootloop sorunu kesin yasarsin, şarz öğleni ancak bulur, ama g4 buna rağmen cok iyi bir cihaz, şimdilik c7 de kronik bir sorun yok ve herşeyden önce şarz olayı ve hızı beni mest etti

    LG G4 pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam mi5 güzel bir seçenek ama bazıları için ram işlemci,daha ötesi şarz süresi ve arttırılabilir hafıza daha önemli.bunlara farklı alternatifler yazılabilir ancak bir çok cihazı ithalatçılar getirmese zaten kullanamıyoruz yada vurgunculara kalıyoruz.belki yeri değil ama dün forumda biri 100 dolarlık telefonu kullanmış sonrada bu fiyata başka yerde yok ayağıyla 600 tl ye ilan açmış...
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.