Şimdi Ara

SAMSUNG cep telefonu almadan mutlaka okuyun. Galaxy S5 ve Note 2 servis tecrübem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung Galaxy Note 2, Samsung Galaxy S5 ve ilk çıktığında aldığım SAMSUNG Galaxy S2 olmak üzere üç adet Samsung'un amiral gemisi sayılan telefonlarım var ve bugüne kadar sorun yaşamadığım için herkese SAMSUNG hakkında memnuniyetlerimi bildirip bir sürü kişiye Samsung cihaz aldırdım, Bilişim sektöründe yöneticilik yaptığım için çevremdekiler elektronik cihaz almadan önce bana danışırlar, bu hafta SAMSUNG'un servisinde yaşadığım rezillikten sonra artık evime Samsung markası giremeyecek ve bulunduğum tüm ortamlarda da SAMSUNG teknik servisin kullanıcılara yaptığı bu rezilliği üzerine basa basa paylaşacağım.

    22 Ağustos 2014 yani 3 ay önce 2000 tl ye aldığım Samsung Galaxy S5 cihazımın ekranı sarardı, 22.11.1014 tarihinde Bursa Samsung servisine bıraktım. daha önce yurtdışından getirttiğim Sony Xperia S cihazımın da birebir aynı şekilde sararmıştı, Sony üretim hatasını kabul etti ve global garanti dahilinde hiç problem çıkartmadan değiştirdi bende servise verirken gayet rahattım lcd ekranın sararması hiçbir şekilde kullanıcı hatasına girmeyeceğini tahmin ediyordum yanılmışım. SAMSUNG'ta ekran sararması kullanıcıdan kaynaklanıyormuş. Samsung servisi ekranın kalitesizliğini ve üretim hatasını kabul etmeyip garanti dışı bırakıyorlar.

    Google'da ve sikayet sitelerinde aradığımda birçok S5 kullanıcısının hatta cihazı 1 haftalık bile olan kullanıcıların ekranlarının sarardığını ve hepsinin de garanti dışı bırakıldığını gördüm. Hatta ekran sararması S5 haricinde diğer modellerde de yaşanmış ve servis dışı bırakılmış.

    yine aynı gün kullandığım Galaxy Note 2 cihazımın kasası soyulduğu için servise bıraktım ancak kasa soyulmasını da garanti dışı bıraktılar sebebi kasada darbe izleri varmış, evet 1 köşesinde darbe olabilir telefon bu illa ki düşecek ama 4 köşesi de soyulduysa ve diğer köşelerinde darbe yoksa bu üretim hatasıdır. forumları araştırdığımda Note 2 nin kasasının soyulmasıyla ilgili de bir çok şikayet var ve servis tarafından ücretsiz yenilendiğini yazan kullanıcılar da var.

    Servise bırakırken standart olarak iki cihazın üzerine de kendilerini garantiye almak için darbeler ve soyulmalar mevcut yazmışlar, kabul ediyorum Note 2 cihazım kozmetik olarak biraz sorunluydu ama Samsung S5 cihaz üzerinde neredeyse hiç çizik yoktu ve 3 aylık cihaz alındığından beri kılıf ile kullanılmıştı.

    Samsung cep telefonlarınızı servise bırakırken özellikle kasası temizse bu yazıyı yazdırmayın.

    Son olarak Samsung cep telefonu almadan önce iki kez düşünün ekran sararırsa pişman olursunuz. Kasa soyuluyor ve garanti dışı bırakılıyor. Forumlarda Samsung'un malzeme kalitesinin kötü olduğu sürekli yazılır zaten.

    Bundan sonra Samsung cep telefonu, beyaz eşya, Notebook hiçbir cihazı almayacağım, çevremdekilere de aldırmayacağım.

    iki cihazı da geri alıp hakkımı tüketici haklarında arayacağım muhtemelen kazanacağım ama bunun için boşu boşuna zaman ayıracağım. :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyberlove -- 27 Kasım 2014; 22:35:42 >







  • geçmiş olsun... ülkede servislerle sorun yaşamayan insan yok gibi... her biri ayrı bi komedi
  • Samsung,sony,toshiba,kvk okadar cok maceram varki saysam urun kullanamam.
    Ulkede ki kullanicaya sevgi urunu satana kadar maalesef.
    hele sonynin ve kvknin servisleri kadar kotu olamaz biri 3 ayda tamir edemedi digeri 300 liralik calisan telefon için 658 lira istedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde S5 imde beyaz ekranda hafif kararma golge gibi bir yer var sanki widgetlerden birinin golgesi kalmis gibi simdi bunu servise gotursem telefonumu degistirirler yoksa ustune borclumu cikariz telefonu alali tam 3 ay felan oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DodoReL D kullanıcısına yanıt
    benim de 3 aylık cihazdı, forumlarda gözlelediğim götürdüğünüz servisteki inceleyen teknisyenin insafına kalmış, fotoğrafını çekiyor genel merkeze gönderiyor yorumunu da ekliyor genel merkez onun yorumunu da dikkate alarak karar veriyor, servise bırakıp şansınız deneyin ama garanti dışı sayarlarsa tüketici haklarına başvurup hakkınızı arayın derim. sonucu buradan paylaşırsanız sevinirim.
  • Hocam yarin felan birakmayi dusunuyorum servise bakalim ne olucak hic sanmiyorum degisim felan vericeklerini ama hayirlisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DodoReL

    Hocam yarin felan birakmayi dusunuyorum servise bakalim ne olucak hic sanmiyorum degisim felan vericeklerini ama hayirlisi


    cihazın kasası kozmetik olarak temiz bile olsa darbeler soyulmalar mevcut yazacaklardır formu bu şekilde kabul etmeyin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cihaz tertemiz bunu soylediginiz iyi oldu cok tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.