Şimdi Ara

Samsung da Apple Genius Bar gibi servis merkezleri kuracak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung da Apple Genius Bar gibi servis merkezleri kuracak

    Samsung ve Apple'ın şu an mobil yarışta kafa kafaya gittiklerini söyleyebiliriz. Her iki şirket de inovasyon konusunda devrimsel girişimlerde bulunarak cihazlarına yeni özellik ve son model donanımları dahil etme konusunda var güçleriyle çalışıyor. Ancak birçok konuda bu iki şirketin birbirlerinin izinden gittiklerine de şahit olmuyor değiliz. Şimdi sıra Samsung'a gelmiş gibi görünüyor.

     

    Ayrıca Bkz.Samsung rekor kâr ve 3 yeni CEO duyurusu yaptı
    Güney Koreli şirket New York, Detroit ve Miami'de olmak üzere ABD genelinde çeşitli yerlere servis merkezi (care center) kurulmasını hedefleyen bir pilot program başlatıyor. Bu merkezleri kurma fikrinin altında yatan düşünce kesinlikle Apple müşterilerine tanıdık gelecektir.

     

    Samsung da Apple Genius Bar gibi servis merkezleri kuracak

    Samsung, müşterilerin mühendislerle doğrudan görüşebildiği ve cihazların üst sınıf bir ortamda servis hizmeti almasını sağlayacak premium bir hizmet sunmak istiyor. Bir başka deyişle, şirket Apple'ın şu anda Türkiye de dahil olmak üzere birçok yerde hizmet veren Genius Bar modelinin daha premium bir versiyonunu yapmayı hedefliyor.

     

    Birinci sınıf hizmet


    Samsung Electronics America'daki tasarım sorumlusu Mick McConnell, şirketin müşterileri için servis merkezleri oluşturma fikrinin bir Apple Genius Bar'ı ziyaret ettikten sonra ortaya çıktığını söylüyor. Kendisi bu ziyaret sırasında Apple Store'daki yoğun program nedeniyle beklemesi gerekenden bir buçuk saat fazla beklemek zorunda kaldığını belirtti.

     

    Samsung da Apple Genius Bar gibi servis merkezleri kuracak

    Sonuç olarak, Samsung'un yapmayı planladığı şey iş yeri kurma girişimi WeWork ile ortak bir çalışma yaparak gecikmelerin yaşanmadığı ve müşterilere kaliteli bir hizmet sunabilecek kapasitede servis merkezleri kurmak.

     

    Servis merkezlerinin her biri telefonlar, video konferans sistemleri, bilgisayarlar ve müşterilerin bir Samsung uzmanından destek almak için beklerken işlerini yapmalarını sağlayacak tüm ekipmanlarla donatılmış olacak. Şirket ayrıca bu noktaları mesai saatleri dışında Apple'ın Today etkinliklerinde olduğu gibi demolar, eğitimler ve müşterilerle yapılan oturumlar için de kullanmayı planlıyor.







  • Genius Bar premium hizmetmiymiş 😂 Ortama gel...
  • Kursun fakat,adam gibi hizmet versinler.

  • Yakışır reise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung bu şekilde ilerlerse, gerçekten üzerine koyarsa apple yara alır,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung fabrikasyon hatali bile olsa cihaz 1 ayini doldurduktan sonra kesinlikle degisim yapmiyor.



    Apple 23. Ayda gitsen dahi degisim yapiyor.



    Uzun lafin kisasi samsungun daha cok ekmek yemesi lazim.



    Kullanici deneyimi konusunda android ve ios karsilastirmasi yapmicam fakat servis hizmeti konusunda samsungun paralel ithalat garantisinden gram farki yok.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.