Şimdi Ara

Samsung'dan Uzak Durun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung bugün beni çileden çıkardı.

    KU7000 serisi televizyon kullanıyorum. Alet 4K ve HDR. Televizyonun donanımsal anlamda (gördüğüm kadarıyla) bir sorunu yok fakat cihaz her yazılım güncellemesi ile yavaşladı ve en önemlisi, son iki güncelleme ile aletin HDR özelliğini bozup bıraktılar. İki farklı sistem ile test ettim. GTX 1070'li bilgisayarım ile bir dönem HDR oyunlar düzgün bir biçimde çalışıyordu (Shadow Warrior 2, ME:Andromeda ve Hitman 2016) fakat bir noktadan sonra HDR'ı her açtığımda görüntü donuklaşmaya ve renkler solmaya başladı. Bilgisayarla alakalıdır, Nvidia sürücüleri ve Windows güncellemeleri ile düzelir diyerek çok takmadım. Ardından bu yaz PS4 Pro aldım ve HDR destekli bir kaç oyun ile test ettim. Aynı sonuçla karşılaşınca Samsung'a başvurdum. Temmuz'un 4'ünde bir mail attım. Dönüş yapmaları yaklaşık 1 hafta sürdü. Televizyona uzaktan bağlanıp bir kaç ekran görüntüsü almamız gerekiyor dediler. Önce ayarlara baktılar. Ardından HDR bir oyun açıp onun görüntüsünü HDR'lı ve HDR'sız olarak almak istediklerini belirttiler. Kardeş alacağınız görüntü ile benim gördüğüm görüntü aynı değil diye belirttiğimde sorun yok, biz yinede alalım dediler. Bir kaç gün sonra beni teknik servise yönlendireceklerini belirttiler.

    Biri aradı ve bu arkadaş elinde iki yazılımla geldi. Yazılımla geldi dediğime bakmayın, yazılımları indiremeden getirmişler. 1.1GB olması gereken dosyanın 40MB'ını indirmişler ve "he burda bi sorun yok" diyerek gelmişler. Evimin bağlantısı yavaş olduğu için (teşekkürler Türk Telekom alt yapısı) bana Whatsapp'tan WeShare linklerinin resmini çekip gönderdiler (Mail Forward'lama özürlüyüz), siz indirip kurun, sorun devam ederse haber verin diyip gittiler. Ben 50 küsür karakteri, büyüklü küçüklü linki elle tek tek resimden baka baka girdim ve dosyaları indirdim.

    Şaka gibiydi..

    Yazılımları indirdim. Biri Debug firmware'i, yani televizyonun sürümünü düşürmeme izin verecek olan yazılım (çünkü Samsung, yazılımı bir kere güncellediniz mi bir önceki sürümlere dönmenize kesinlikle izin vermiyor). Diğeri ise 1180 sürümü (bu testleri yaparken son sürüm 1220 idi). Önce Debug'ı kurdum. Ardından 1180'i kurup yine iki cihazla test ettim. Sonuç aynı. Teknik servisten gelen adamı aradım ve sorunun çözülmediğini belirttim. Bana merkezle görüşüp en kısa sürede döneceğini belirtti. 1 hafta geçti ve ses yok. Ben aradım, "aa kusura bakmayın, yoğunluktan dönüş yapmayı unuttum" dedi. Tekrar merkezle görüşüp sorunu orda çözmem gerektiğini belirtip kestirip attı.

    Aradım. Bakın durum bu, televizyonun garantisi Kasım 15'te bitiyor, şu sorunu çözelim artık diye belirttim. Bana yazılımla sorun çözülmezse televizyonun kartını değiştireceğinizi söylediniz, bunu yapalım dedim. Tamam merkeze durumu iletiyoruz, size en kısa sürede dönüş yapacağız diye cevap verdiler. Bir hafta geçti ses yok. İki hafta geçti, tık yok. En sonunda artık yine ben aradım. Dönecektiniz, noldu diye sordum. "Sizi aradık, ulaşamadık" cevabını aldım. "Bakın, telefonum 7/24 açık. Eğer aramış olsaydınız kayıtlarda görürdüm. Eğer telefonumun çekmediği bir anda (ki böyle bir durum kesinlikle söz konusu olmuyor) aramış olsaydınız Turkcell bak bu numara seni aradı diye mesaj atıyor. Böyle bir durumda söz konusu değil" dedim. Eleman öyle kaldı. Şu konuyu araştırıp dönün diye belirttim.

    Ağustos 22'ye kadar bekledim. İlk başvurumun üzerinden bu kadar zaman geçti. Problem hala devam ediyor. Dönen biri olmayınca tekrar aradım. "Sizi aradık, ulaşamayınca kaydınızı kapattık" cevabını TEKRAR aldım. Bakın, genelde sakin bir insanım ama bu noktada canıma tak ettirdiniz diyerek telefonu kapattım. Samsung'a son bir mail attım. İçeriğini isterseniz aşağıdan okuyabilirsiniz.

    quote:

    Bir buçuk aydır oldukça düzgün ve anlayışlı davranıp şu sorunu sizinle çözmeye çalışıyorum ama bu noktada canıma tak ettirdiniz. Size Temmuz''''un 4''''ünde televizyonumun HDR özelliği son yazılım güncellemesi ile bozuldu tarzında durumu açıklayan bir mail gönderdim. Bu yazının devamını okumadan önce gidin o mail''''i okuyun (ki az sonra okuyacağınız yazı anlam kazansın). Öncelikle uzaktan bağlanıp televizyonun ayarlarını kontrol ettiniz. Telefon üzerinden problemi çözemeyince beni teknik servise yönlendirdiniz.

    Teknik servisten gelen arkadaş elinde iki flash disk ile geldi. Birinde televizyonun debug Firmware''''i (yani yazılımı düşürmeme izin verecek olan Firmware), diğerinde ise bir önceki sürüm var dedi. Debug versiyonlu flash diski takıp televizyonun firmware''''ini değiştirmeye çalıştığımızda televizyon ''''firmware bulamadım'''' diye bir hata verdi. Flash diski bilgisayara taktık ve dosyayı indiremediklerini gördük. Aynı durum ikinci flash disk için de geçerliydi. 1½GB olması gereken dosyanın 40MB''''ını indirip öyle getirmişler. Tamam, bilgisayarımdan indirip tekrar atalım dedik. Evimin bağlantısı çok yavaş olduğu için 1.5GB''''lık firmware dosyasını (bu bir tanesi için bu arada, toplam 3GB indirmemiz gerekecekti) indirmek toplam bir saat alacağı için teknik servisten gelen arkadaş ''''siz indirin, firmware''''i değiştirin, duruma göre bana haber verin'''' dedi. Eğer sorun çözülmezse televizyonun kartını değiştiririz diye belirtti ve gitti.

    Bana linklerin olduğu mail''''i forward etmeye çalıştılar önce. Bu mail uzunca bir süre gelmeyince Whatsapp üzerinden linklerin resmini gönderdiler... Ben tek tek 50 küsür karakterli, büyüklü küçüklü linkleri elle girerek, Wetransfer''''e upload ettiğiniz dosyaları indirdim (inanılmaz ya). Debug versiyonunu kurdum. Ardından televizyonun sürümünü düşürdüm (1220''''den 1180''''e). HDR özelliğini iki farklı cihaz ile test ettiğimde yine aynı sonuçla karşılaştım (GTX 1070''''li bilgisayar ve PS4 Pro). Teknik servisteki arkadaşa durumun düzelmediğini telefon üzerinden bildirdim. Bana dönüş yapıcağını belirtti. Bir hafta geçti, ses yok. Ben aradım, durum nedir diye sordum. Aa kusura bakmayın, yoğunluktan aramayı unuttum dedi. ''''Ben mühendislerimizle görüştüm, eğer yazılım değişikliği bu durumu çözmüyorsa televizyonun kartını değiştirince de birşey değişmeyecek dediler'''' cevabını aldım. Bu durumda ne yaparız diye sorduğumda ''''attığınız mail''''e geri dönüş sağlayın, oradan yardımcı olsunlar'''' dendi.

    Attığım mail''''de cevap ver linkine tıkladığımda yine bu sayfaya ulaştım. Bununla tekrar uğraşmaktansa telefon üzerinden yine bir şansımı denemek istedim. Aradım. Durumu tekrar açıkladım, ben bu durumun çözülmeyeceğini belirten genel merkezdeki arkadaşla görüşmek istiyorum diye belirttim. Tamam dendi. Bir hafta geçti, yine ses yok. Tekrar aradım. Sizi aradık ulaşamadık o yüzden kaydınızı kapattık cevabını aldım. BAKIN, bu telefon 7/24 açık. Eğer aramış olsaydınız telefonun kayıtlarında numaranızı görürdüm. Böyle bir durum yok. Hadi telefonun aradığınız anda çekmediğini var sayalım, Turkcell bu tip durumlarda ''''bak bu numara seni aradı ama ulaşamadı'''' diye mesaj atıyor. Böyle bir durum da söz konusu değil.

    Defalarca ''''konuyu çözemedik, aradık diyelim fakat aramayalım. ardından destek talebini kapatalım. nasıl olsa unutur'''' gibi bir tavırla karşılaştım. Bir buçuk ay geçti, halen sorunum çözülmemiş durumda. Bunun üzerine geçen hafta tekrar aradım (artık kaçıncı oldu bilmiyorum bile). Bakın, genel merkezinizde bu sorunun çözülmeyeceğini belirten arkadaşla görüşmek istiyorum, artık şu sorunu çözelim, televizyonun garantisi bitmek üzere diye tekrardan belirttim. Tamam, 3-4 gün içinde tarafınıza dönüş sağlanır cevabını aldım. Bu konuşmayı Ağustos 15''''te yaptım. Ayın 20''''si ve hala arayan soran yok. Birde araya bayram girecek, bu iş daha da ertelenecek. Mis gibi, gerçekten. Artık aramakla uğraşmıyorum, bu mail''''i atıp bozuk televizyonla hayatıma devam ediyorum. Kabullendim. Ne kadar rezil bir servis verdiğiniz gerçeğiyle yüzleştim.

    O yüzden başlıkta da belirtiğim gibi, verdiğiniz teknik servisten ötürü bu sizden aldığım son Samsung ürünüydü. Yazılım güncellemesi ile eskiyen televizyonlarınızın özelliklerini bozup televizyonu yavaşlatmanız ve öyle bırakmanız durumuyla ilk karşılaşışım değil. Bundan önceki 3D Samsung televizyonumun çok sık kullandığım bir özelliğini bozdunuz. Smart View ile iPad''''ime televizyonu cast''''leyebiliyordum. Bu özellik nedeniyle çift tuner''''lı bir televizyonunuzu tercih ettim. Bir gün Smart View''''e gelen güncelleme ile bu özelliği hiç bir açıklama yapmadan kaldırdınız. Ardından şu an kullandığım UHD televizyonun HDR özelliğini yazılım güncellemesi ile bozup bıraktınız. Televizyon ilk günkü hızını ve seriliğini her yazılım güncellemesi ile biraz daha kaybetti. Telefonda ''''televizyonun görüntüsü HDR''''ı açınca donuklaşıyor'''' dediğimde bana ''''o zaman renkleri arttırın'''' diye ŞAKA GİBİ BİR CEVAP VERDİNİZ. Bunların dışında telefonlarınızda Facebook''''u bloatware olarak kurup satıyorsunuz ve kaldırmaya izin vermiyorsunuz. Bunu yapmak için telefonu root''''layınca garanti dışı kaldı, o yüzden cihazınıza destek vermiyoruz diyorsunuz.

    Bu yukarıda saydığım nedenler yüzünden bir daha sizden kesinlikle bir ürün almayacağım. Alt tarafı televizyonun ilk sürümünü göndereceksiniz ya.. Bir buçuk ay geçti, garanti bitmek üzere.. Ayıptır ya.

    PS: Bu mail formunu Chrome üzerinden kullanınca hata mesajıyla karşılaşıyoruz ve destek talebi gönderemiyoruz. Birde çift tırnak kullanınca _quot diye bir yazı çıkıyor. Tek tırnak kullanınca da çift tırnağa çeviriyor. Yazılımınızla uğraşan maymunlara haber vermek isteyebilirsiniz. Hesapta multinational bir şirketsiniz. Helal ya..


    Gördüğünüz gibi patladım artık. Bu mail'den sonra uzunca bir süre ses çıkmadı. Geçen hafta bakalım mail ellerine ulaştımı diye merak ederek tekrar aradım. Evet mail'inizi görüyoruz. Merkeze durumu bildirdik, dönüş bekliyoruz dediler. Bu konuşma esnasında "eğer ilk yazılımı bu hafta göndermezseniz tüketici hakları mahkemesine başvurucam" diye belirttim. Tamam, Cuma'ya kadar sizi arayacağız dediler. Cuma sabah 10'da aramışlar, kaçırdım (ilk kaçırışım). 3 gibi ben aradım, aramışsınız, sonuç nedir diye sordum. Merkezden aldığımız cevap aynı, "yersen değil, yedin artık" tarzı bir cevap verip bıraktılar. Tamam, tüketici mahkemesi rapor istiyor. Eve teknik servis gönderin, rapor tutsunlar dedim. Kayıdı oluşturdular ve Cumartesi günü beni arayacaklarını belirttiler. Bugün (yani Pazartesi) 5'e kadar bekledim, arayan soran yok. Yine Samsung'u aradım (kaçıncı oldu artık hatırlamıyorum bile). Teknik servisten arayacaklardı, durum nedir diye sordum. Aldığım cevabı tahmin edin. Bi durun ve düşünün.

    "Sizi aramışlar fakat ulaşamayınca kaydınızı kapatmışlar"

    O noktada beynime kan sıçradı. Servisin numarasını verin, ben görüşücem. Ayrıca bütün bu konuşmaları kaydediyorum, tüketici mahkemesine başvururken kullanıcam dediğim anda elemanın o "yardımsever" tonu bir anda değişti. Yanlız konuşmaları kayıt ediyorsanız telefonu kapatmak durumundayım dedi. Siz kayıt edebiliyorsunuz da ben neden edemiyorum diye sorunca "yasalar" dedi ve durdu. Yasalar dediğin nedir? Hangi kanun, aydınlat beni dediğimde "telefonu kapatmak durumundayım" diyerek servisin numarasını vermeden telefonu yüzüme kapattı. Allahtan bu servis ilk geldiğinde adamın numarasını almıştım. Ben aradım, servis kaydı oluşturdum. Hafta içi beni arayacaklarını belirttiler. Bekliyoruz.

    Uzun lafın kısası..
    Bir sorun çıktığı zaman kayıt açtırıyorsunuz, çözemeyecekleri bir sorunla karşılaştıklarında "sizi aradık, ulaşamadık" diyerek kaydınızı kapatıyorlar ve unutmanızı bekliyorlar. Mail'de de belirttiğim gibi 2 sene geçtikten sonra bir ürüne kesinlikle destek vermiyorlar. Android telefonlarından tutun, televizyonlarına kadar deneyimim bu yöndeydi. Akıl sağlığınızı seviyorsanız Samsung'dan birşey almayın.







  • samsung böyle. malı satana kadar varlar. işin kötüsü tekel olmaya başladılar. eski bir samsung laptop için sürücüleri aradım. adamlar destek süresi dolmuş diye ürünle ilgili her şeyi yok etmişler internetten.



    KU7000'i zor iade ettim. 2 senedir tv arıyorum ama diğerlerinin ips ısrarı yüzünden dönüp dolaşıp samsungun eline düşüyorum.
  • geçmiş olsun, cidden insanın sinir yapısını bozuyorlar.

    tüketici hakem heyetine giderseniz oralarda bilir kişi oluyor diye biliyorum lehinize karar çıkar büyük ihtimal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 18 Eylül 2018; 15:4:11 >
  • Teşekkürler. Gerçekten yıprandım ya. Telefon olarak Samsung'dan çıkıp OnePlus'a geçtim. Kafam çok rahat. Ne bloatware var ne birşey.. Performansı mis gibi. Pilin günün yarısında bitmesi gibi bir durum yok. Şu televizyondan da kurtulursam şahane olucak.

    Neyse, hakem heyetine şehirden uzakta yaşadığım için önce telefonla ulaştım. Bana öncelikle servisten rapor tutturmam gerektiğini söylediler. İlk mesajda da belirttiğim gibi dün konuştuk, hala haber bekliyorum. Yarın tekrar arayacağım ve eminim "sizi aradık fakat ulaşamadık" cevabını alacağım.

    O rapor geldikten sonra hakem heyetine başvuracağım. Bu tür birşeyi ilk defa yapıyorum. Televizyonu alıp ücret iadesi mi yapıyorlar? Eğer ücret iadesi gerçekleşirse bugünün kuruyla mı hesaplanıyor? Normalde süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı?
  • @RNNN
  • okumadım bile sende boş işlerle uğraşma işine bak
  • tuvalette tv izlemek sizde gelenek sanırım git ailene sor onlar daha iyi bilir
  • Benim de samsung ju6470 tv'im ilk başlarda menüsü hızlı çalışırken, güncellemeler ile berbat hale gelmişti. Öyle ki, çıkışı değiştirirken bile tv kafayı yiyordu. En iyisi güncelleme hiç yapmamak.
  • Merhabalar.yazınızı özenle okudum.bende Samsung kullanıyorum.1 senelik mu8000 'im var. Gecen haftalarda servise gitti.dikey çizgi çıkmıştı.ve arka kapakta açılma vardı.servisi aradım kayıt oluşturmak için.bayramdan 2 gün önce aradım.bayramdan sonra arayın gelelim boşuna tv siz kalmayın bayramda dediler.Bayram tatili bitti hemen sabahı telefon geldi "müsaitmisiniz tv'yi almaya geleceğiz" .Ben aramadan gelmişler.şaşırdım .sonra tv'yi aldılar. 2 ila 3 hafta süre verdiler tamirat için.ancak yine şaşırdım ki tv 1.5 hafta üzerine geldi.ekran tamamen degişmiş arka kapak da düzelmiş halde. Ve bu süreçte en ufak bir sorun bekleme, vs yaşamadım.

    Bunları neden anlattım hemen açıklayayım.forumda birçok servis ile alakalı şikayet,eleştiri vs var. Tüketiciler hepsinde haklılar.ancak bu yaşananlar herkeste olacak diye bir kural yok.Birimizde sorunsuz olan ürün,diğerimizde keşke dedirtebiliyor.evet bencede Samsung güvensiz bir firma.ancak bu lg ve sony içinde geçerli.Bu forumda lg tv alıp(yanılmıyorsam oled) mahkemelik olup günü gününe burada paylaşan arkadaş ın yazdıklarını okuyun, hayret edersiniz.veya lg g4 anakart sorunları ile alakalı.led tv lerindeki sorunları yazmıyorum bile.ayrıca oled yanığına teknik destek vermemesi de ayrı olay.Sony de de aynı şekilde servis rezilliği.Arayüz rezilliği.vs...Kısacası size hak veriyorum ancak bu herkes için ,her ürün için geçerli olamaz..Mesela mu8000 en yeni 1249.1 sürüm güncellemesi aldı ve önceki firmwarelere göre daha stabil ve sorunsuz.bu lg, sony içinde geçerli.bu markalarda da sorunsuz bir tv başkasında sorunlu olabiliyor.mesela dün arkadaşın biri Oled konusuna yazmış "begenmedim "diye.halbuki şu an en iyi tv olarak Oledler gösteriliyor .Sony forumları da aynı şekil.durum bu .Ancak gel gör ki bu forumda bazı Lg,Samsung sazanları var.maalesef fanboy olmaktan öteye gidememiş millete orda burda laf atma ezikleme vs ergenlikler..aynı şekilde Samsung fanboyu olmuş, yersiz yere malını savunan tipler.Bu gibiler yüzünden size nacizane tavsiyem,forumda konu paylaşıp içinizi rahatlatma,destek alma vs.beklerken bu gibi şahıslardan dolayı daha da karatmak yerine , en iyisi Tüketici hakem heyetinin peşini bırakmayın.Ayrıca her görüşmeyi ses kaydına alın ve belgeleyin.ayrıca direkt en yakınınızdaki yetkili servis ile irtibata geçin.çağrı merkezi ile değil.

    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whowerts -- 21 Eylül 2018; 6:58:21 >




  • aynı problee yakın sorn bende de 46d7000 youtube a girmiyor aradım neen diye anlaşmamız bitti diyor varmı böyle saçmalık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whowerts

    Merhabalar.yazınızı özenle okudum.bende Samsung kullanıyorum.1 senelik mu8000 'im var. Gecen haftalarda servise gitti.dikey çizgi çıkmıştı.ve arka kapakta açılma vardı.servisi aradım kayıt oluşturmak için.bayramdan 2 gün önce aradım.bayramdan sonra arayın gelelim boşuna tv siz kalmayın bayramda dediler.Bayram tatili bitti hemen sabahı telefon geldi "müsaitmisiniz tv'yi almaya geleceğiz" .Ben aramadan gelmişler.şaşırdım .sonra tv'yi aldılar. 2 ila 3 hafta süre verdiler tamirat için.ancak yine şaşırdım ki tv 1.5 hafta üzerine geldi.ekran tamamen degişmiş arka kapak da düzelmiş halde. Ve bu süreçte en ufak bir sorun bekleme, vs yaşamadım.

    Bunları neden anlattım hemen açıklayayım.forumda birçok servis ile alakalı şikayet,eleştiri vs var. Tüketiciler hepsinde haklılar.ancak bu yaşananlar herkeste olacak diye bir kural yok.Birimizde sorunsuz olan ürün,diğerimizde keşke dedirtebiliyor.evet bencede Samsung güvensiz bir firma.ancak bu lg ve sony içinde geçerli.Bu forumda lg tv alıp(yanılmıyorsam oled) mahkemelik olup günü gününe burada paylaşan arkadaş ın yazdıklarını okuyun, hayret edersiniz.veya lg g4 anakart sorunları ile alakalı.led tv lerindeki sorunları yazmıyorum bile.ayrıca oled yanığına teknik destek vermemesi de ayrı olay.Sony de de aynı şekilde servis rezilliği.Arayüz rezilliği.vs...Kısacası size hak veriyorum ancak bu herkes için ,her ürün için geçerli olamaz..Mesela mu8000 en yeni 1249.1 sürüm güncellemesi aldı ve önceki firmwarelere göre daha stabil ve sorunsuz.bu lg, sony içinde geçerli.bu markalarda da sorunsuz bir tv başkasında sorunlu olabiliyor.mesela dün arkadaşın biri Oled konusuna yazmış "begenmedim "diye.halbuki şu an en iyi tv olarak Oledler gösteriliyor .Sony forumları da aynı şekil.durum bu .Ancak gel gör ki bu forumda bazı Lg,Samsung sazanları var.maalesef fanboy olmaktan öteye gidememiş millete orda burda laf atma ezikleme vs ergenlikler..aynı şekilde Samsung fanboyu olmuş, yersiz yere malını savunan tipler.Bu gibiler yüzünden size nacizane tavsiyem,forumda konu paylaşıp içinizi rahatlatma,destek alma vs.beklerken bu gibi şahıslardan dolayı daha da karatmak yerine , en iyisi Tüketici hakem heyetinin peşini bırakmayın.Ayrıca her görüşmeyi ses kaydına alın ve belgeleyin.ayrıca direkt en yakınınızdaki yetkili servis ile irtibata geçin.çağrı merkezi ile değil.

    Iyi forumlar...
    Sazanlar var gerçekten evet.. Biri birini trigger'lamış. Diğeri gelmiş "okumadım bile, sende boş boş işlerle uğraşma" demiş. Ulan okumadan "boş iş" olduğunun kararına nasıl vardın diye sormadım artık çünkü biliyorum, bu seviyedeki bi adamla tartışmaya girmenin bir anlamı yok. Boş insanlar. Bıraktım. Girsinler birbirlerine.

    Servis geçen Çarşamba geldi bu arada. Adam şaka gibi, televizyonun servis menüsüne girip RGB testi yaptı. HDR ile alakalı ne bir test, ne başka bir kablo ile farklı bir cihaza bağlamak, ne bana "sorununuz nedir" diye birşey.. Hiçbirşey. Sorunu ben gösteriyim dedim artık. PS'da durumu gösterdim. Bak renkler böyle soluyor dedim. Bir baktı, hiç birşey demedi. Bilgisayarı bağlayıp gösteriyim dedim, gerek yok dedi ve raporu bırakıp gitti.

    Bu hafta biraz curcunalı geçti o yüzden yarın vakit bulabilirsem dilekçe ile başvuru yapacağım.

    Rezillik ya.. Diğer markaların servisleri eminim bahsettiğin gibidir. LG'nin OLED'lerinden uzak durmak gerektiğini bu senenin CES'inde gördüm. Adamların gösterdiği televizyon 2 haftada burn in yapınca apar topar aleti kaldırıp götürdüler. Benim derdim oyun oynamak olduğu için OLED zaten benlik değil. TV üyeliğim yok. Cihazı sadece oyun oynamak (bu yüzden düşük Input Lag'li bir alet tercih ettim) ve Youtube, Netflix ve Amazon gibi servislerden stream yapmak için tercih ettim. Bu bahsettiklerimi PS yapabildiği için eğer bu aletten kurtulursam Smart TV özelliği olmayan 4K bir monitöre kaymayı planlıyorum. HDR, eğer 1000 Nit'lik bir cihaz değilse çokta önemli bir özellik değil artık gözümde. 1000 Nit'lik cihazların fiyatlarıda uçtuğu için kabullendim artık.

    Kullandığım bilgisayar monitörümün görüntüsü ve renkleri bu kullandığım televizyondan daha canlı. Bu ne ya..




  • sazan boş insan ve seviyeden bahseden bir tane pasif sana sadece gülüyorum..burda ağlayarak roman yazacağına problemini halleder sonrasında sadece forumdakilere bilgi vermek için kısaca durumu anlatırdın ama sen ne yaptın geldin buraya roman gibi yazdında yazdın sanki forumdakiler çözecek senin sıkıntını..sonrasında show kısmına geçtin ve devam etmenin peşindesin tanımadığın senin muhattabın olmayan insanlar için bu tarz yorum yapan biri kendine süs vermesin boşuna..senin gibi roman yazmayı isterdim ama zamanıma yazık eğlendirin birbirinizi..
  • Buraya "kitap gibi" yazmamın sebebi okuma yazması olan ve bu konuda deneyimli insanların fikirlerini almaktı. O yüzden "ohumadım bile, sende boş işlerle uğraşma" diye hesapta "ayar vererek" verdiğin cevabı çok takmadım.

    Okuma özürlü olduğunu biliyorum o yüzden kısa tutucam.

    Beklediğim kadar boş bi adamsın.

    (bkz: virgül) Kullanmayı öğren ki karşındaki insan neden bahsettiğini anlayabilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i-liek-turtals -- 24 Eylül 2018; 0:23:25 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.