Şimdi Ara

Samsung Galaxy A5 2017 Güç tuşu içine girdi, kasa değişimi için 310 lira istiyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Temmuz ayının yedisinde telefonum Hepsiburada'dan geldi, sevinçle kullanmaya başlamıştım ki aradan fazla geçmeden, 2 gün sonra bir yandan kılıf araştırmaları yaparken, bir yandan düşme korkusuyla yoluma devam ediyordum. Olabilecek en kısa süre içerisinde yanında bir kılıf ve kırılmaz cam alacaktım. 9 Temmuz'da Forum Bornova'da kılıf araştırması yaparken sinemaya girdik. Her seferinde çantada ya da elimde taşımaya çalışmama rağmen cebime koyduğum zamana denk geldi... O sıra olanlar oldu. Oturduğum koltuktan, cep mesafesinden telefon yere düştü. İçim acıdı o sıra. Karanlıkta bir göz gezdirdim, bir sorunu varmış gibi durmuyordu. Film başlarken bir şey ilgimi çekti, yan tarafındaki güç tuşunun üst kısmı içine girmişti. O an nasıl berbat bir duygu kapladı içimi anlatamam sizlere. Filmden çıktığımızda bu durum için ne yapabileceğimizi eniştemle konuştuk. Parmağımızla tuşu dışarı çıkarmayı denesek de başarılı olamadık. Günlük kullanımda telefon çok emanet durmaya başladı. İlk yere düştükten sonra sürekli telefonu kapatma menüsüyle karşılaşıyordum, bir süre sonra bu durum değişti, biraz daha normal bir şekilde kullanmaya başladım, en azından işlevini yerine getirebiliyordu ancak sanki biraz daha güç uygulayarak tuşa bassam tamamen içinde kalacak gibi duruyor sözünü ettiğim on off tuşu arkadaşlar. Bir yerden sonra dedim bu böyle olmayacak, tuşu değiştirmek için teknik servise göndermek gerek diye. Bu arada İzmir'deyim bu şehre yeni geldim ve şehri hiç bilmiyorum desem yeridir arkadaşlar, daha önce sadece turistik gezilerden bir miktar tanıyordum. Navigasyondan ve Samsung teknik servisten yardım alarak teknik servis araştırmasına giriştim. Bilmiyorum buraya firmanın ismini girmem doğru olur mu ama metroya atlayıp Bornova'dan Basmane'ye doğru yola çıktım. Telefonda oluşan sorunu elimden geldiğince iyi bir şekilde anlatmaya çalışarak telefonu teslim ettim. Pazartesi verdim ve bir süre teknik servis firmasının sitesinde '' Arıza kabul yapıldı.'' ibaresini gördüm, bugün o ifade yerini '' ON-OFF TUŞU KULLANICI KAYNAKLI HASARLI VE EZİK. KASA DEĞİŞİM ÜCRETİ VERİLDİ.'' ye bıraktı. İstedikleri fiyat da 310 TL. Ben parçaların değişiminden, donanımdan çok fazla anlamam arkadaşlar, sadece donanım ve yazılımlar arası bir kıyaslama yapabilirim. Daha öncesinde sanıyordum ki kasanın tamamı yerine küçük bir tuşu değiştirirler, tuşun maliyeti de çok fazla tutmaz, verirsem işçiliğine veririm o da en fazla 50-100 lira arası tutar diye düşünmüştüm. Bu miktar bana liseden yeni mezun biri olarak gerçekten çok fazla geldi. Bu konulardan anlayan arkadaşlar, abi/ablalarımız, hocalarımız var mıdır acaba forumda? İstedikleri fiyat hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Veya bu duruma alternatif bir yol olabilir mi, farklı bir teknik serviste ya da telefoncuda şansımı denemeli miyim?

    Görüşleriniz benim için önemli, teşekkürler.







  • Valla dostum telefonu düşürdüğünü servisede söylemişsen boyle bir sonuç alman normal kullanıcı hatası olan durumlarda servisler çok acımasız oluyor yapabileceğin çok birşey yok.Ben senin yerinde olsam kendiliğinden oldu deyip şansımı denerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperPunch kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Düşürdüğümü servise söylemek zorundaydım çünkü tuşun kendiliğinden o şekilde hasarlı olması mantık dışıydı, söylemeseydim de anlarlardı diye düşünüyorum. Telefonu zaten 1700' e almışım, ilk günlerden bir de kılıf baktıktan 10 dakika sonra böyle olması sinirimi bozdu hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.