Şimdi Ara

Samsung Galaxy Buds 3 Pro kalite sorunları nedeniyle ertelendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung Galaxy Buds 3 Pro kalite sorunları nedeniyle ertelendi
    Samsung’un mevcut serideki en iyi kulaklık olarak gösterilen Galaxy Buds 3 Pro modeline nazar değdi. Kalite sorunları tespit edilen tam kablosuz kulaklık modelinin piyasaya çıkışı yaklaşık 1 ay ertelenmiş durumda.



    Samsung Galaxy Buds 3 Pro ne zaman çıkacak?



    Gelen bilgilere göre Samsung Galaxy Buds 3 Pro kulaklık modelinin silikon uçlarında bir hata tespit edildi. Silikon uç çıkarılmak istendiğinde yırtılıyor ve tekrar kullanılamıyor. Kullanıcı bu nedenle farklı boyutlardaki yedekleri tercih etmek zorunda kalıyor.



    Ayrıca Bkz.Samsung Galaxy Buds 3 ve Buds 3 Pro ön incelemesi!



    Samsung ön siparişten ürünü alan müşterilerine silikon uçların nasıl çıkarılması gerektiğine dair bir rehber yayınladı. Ayrıca muhtemel bir iade veya teknik destek için yetkili servislere gidebileceklerini de belirtti. Ortaya çıkan sorunlar nedeniyle Samsung Galaxy Buds 3 Pro kulaklıkların çıkışı 28 Ağustos tarihine kadar kaydırılmış durumda.




    Kaynak:https://www.gsmarena.com/samsung_delays_galaxy_buds_3_pro_preorders_due_to_quality_issues_-news-63775.php







  • Kulaklığın tek sorunu silikon uçlar da değil, çeşit çeşit kozmetik hatalar çıkabiliyor.
    Üretim sonrası kalite kontrolden bihaber olan Samsung yine şaşırtmadı.
    Neyse ki ellerinde kalite kontrol bandı yerine kullandıkları bizler varız.
    Siz silikon uçları çıkartmayı bilmiyorsunuz, deyip kenara da çekilebilirlerdi.

  • Lomax. kullanıcısına yanıt
    Tıpkı zamanında kullanıcılarına, telefonlarını yanlış tuttuğunu söyleyen Apple gibi... Yanlış anlaşılmasın, Samsung'u savunmuyorum, bu güzide şirketlerin birbirlerinden tek farkı yok. Ayrıca tersi bir durum zaten şirketin başını ağrıtacaktı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'de teslimatlar 30 Ağustos'ta başlayacakmış. Teslim edilen ürünlerde sorun yaşayanlara da değişim ve iade imkanı sunulacak.https://voicetekno.com/galaxy-buds3-pro-teslimatlari-gecikecek/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ön sipariş vermiştim iptal etsem mi, genel olarak zorlamayla çıkan kulak uçları için sorun var deniyor. Her üründe mi acaba sorun.

  • strathmorea kullanıcısına yanıt
    İptal ettim ya, geç olsun güç olmasın, zaten 30 ağustosa ertelemişler. O tarihler geldiğinde durum değişmiş mi nasıl gelişme olmuş ona göre tekrar veririm siparişi en kötü.

  • Buds3 pro kulaklıkları dün teslim aldım. İki gündür kullanıyorum. Bahsedilen sorunlar gözükmüyor. Ancak silikon uçları değiştirmedim üzerinde gelenler ile kullanıyorum. Silikon uç değiştirmeyi deneyeceğim bakalım denildiği gibi sorun var mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Muhammed Taha Türk kullanıcısına yanıt

    TIPKI Galaxy NOTE7 lerin ilkinde inkar edilmesi gibi sonrasında aynı cihazları hiç değiştirilmeden yine değiştirmesi ile yine yine yine patlamaların devam etmesi yaralananlar uçaklarda vs ayyuka çıkmasıyla anca anca anca toplatıp satışı yasaklanması ile sonuçlanan uzun bir süreç gibi .. TIPKI ... TIPATIP ...


    Yanlış anlaşılmasın Samsung'a karşı çıkmıyorum.


    YAPICI ELEŞTİRİ sadece ...

  • Muhammed Taha Türk kullanıcısına yanıt

    Sorun yaşayanlar mı ? Koşulsuz toplanması gerekirdi. Şimdi Türkiye gibi tüketici bilinci zayıf . Kulaklık deforme olursa soyulursa kaplaması veya yumuşak kısımları yırtılması kolayca, kulaklık kutusundki yuvalarına tam oturmaması vesaire filan kendi hatası sanacak veya hiç oralı olmayacak zavallım ve servise mi gidecek ?


    Samsung gidilmeyeceğini veya gidilse de az olacağını bildiği için böyle karar almış gibi ...

  • ALTE A kullanıcısına yanıt
    • Kulaklıkların yüzeyleri konturlar arasında aynı hizada değil
    • Sapların alt kısımlarında düzensiz dikişler vardı (bunu nasıl daha iyi ifade edeceğinizden emin değilim)
    • Kulaklıklar kasaya eşit şekilde oturmuyor
    • Kasa menteşesinde diğer kasalarda bulunmayan bir çıkartma vardı.
    • Kulaklık uçları, Samsung tarafından verilen talimatlara rağmen, çıkarmaya çalışırken kırılmasıyla ünlüdür
    • Kulaklık uçlarında kasadan çıkarmadan önce toz parçaları vardı
    • İki çift kulaklık yüzeyinde mavi ve turuncu boya kalıntısı bulundu. Mavi boyanın sol kulaklığın ucunda bulunan mavi vurgudan geldiği iddia ediliyor. Turuncu vurguya sahip sağ kulaklıktaki kulaklık yüzeyinde turuncu boya bulunduğundan, muhtemelen mavi vurgunun uygulanmasının üretim sürecinden.
    • Kulaklıklardan birinde LED alanının yakınında belirgin bir çip veya göçük vardı.
    • LED sorunu hakkında daha fazla ayrıntı, ancak gözden geçiren, sol kulaklığın ucunda LED'in temiz bir şekilde yuvarlandığı en az iki kulaklık buldu, ancak sağdaki kulaklık, o güzel yuvarlatılmış uç olmadan düz kesilmiş gibi görünüyordu (10:06'ya bakın)
    • Yorumcu, satın aldığı modellerin 3 / 10'unun o kadar kötü olduğunu düşündü ki, kalite sorunları için Samsung'a geri göndermeye değerdi (performans açısından değil, yalnızca yapı kalitesine dayalı)




  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Bu konuda size katılıyorum. Ben de siparişimi iptal edebilirim şu an. İptal etmesem de bir sorun yaşarsam, telefonda ne yaptıysam aynısını yapar, değişimde ısrar ederim. S22 cihazımda ana kart arızası vardı, servise verdim, 2 aya yakın süreç sonunda cihazı değiştirdiler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Muhammed Taha Türk kullanıcısına yanıt

    Online almışsınızdır o yüzden bekleyin derim. Ama kulaklıklar da iade edilebiliyor mu bilmiyorum. Hijyen meselesi diye.....


    Gerçi Amerika da değişim cihazlarında Samsung kulaklıkları için de var ...



    Değişim bence bu sefer seri kısa olabilir sorunu biliyorlar .

  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    amazondan veya hepsiburadadan alıp da ürünü kargoya verilmiş olan kimse var mı?


    ben amazon.tr'den almıştım halen pazartesi teslim gözüküyor ama henüz kargoya verilmedi.

  • SLaYeR KiNG kullanıcısına yanıt
    Henüz Türkiye'de kargolanan sipariş yok. Pazartesi göreceğiz durumu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Muhammed Taha Türk kullanıcısına yanıt

    bende; airpods pro 2, soundcore liberty 4 ve edifier neobuds pro olmasına rağmen denemek için almıştım..


    ben de pazartesiye kadar bekleyip iptal etmeyi düşünüyorum.


    benim anlamadığım bu cihazı test eden youtube kanallarının çoğunda nasıl bu sorunlar fark edilemedi.. kimse kulaklık ucunu bile değiştirmeyi denemedi mi anlamadım..

  • SLaYeR KiNG kullanıcısına yanıt

    Amazon da bence erteleyecektir kaçarı yok toplatılıyor...

  • Bugün baya baktım bu haberlere, an itibariyle you tube sorunlu ürün videolarıyla dolup taşmış. Firma bu ürünü geri çekiyorsa anlayın ki sorun büyük. İlk parti fabrika çıkışı olan milyonlarca ürünü nasıl yenileyecekler çok zor. Ben siparişimi iptal ettim, Ağustos sonunda da almayacağım. İkinci hatta üçüncü parti fabrika çıkışlarına kadar beklerim. Boya atması, silikon ucun daha yeniyken o kadar dayanıksız olması, sap ucundaki mikrofon bölgesindeki kısmın düşecek gibi durması ve birleşim yerlerinin iki kulaklıkta aynı olmayıp bariz aralıklar olması sıkıntıları mevcut ve bu kulaklık alındığında bile böyle çıkarsa uzun vadede her yerinden patlak vermesi büyük olası. Siparişini iptal etmeyen arkadaşlar tamamen ne çıkarsa bahtıma mantığında sanırım, değişim yaparlar ama kulaklıkta ilk başta sorun çıkmasa bile ilk aylarında belirtilen sorunları yaşamanız çok büyük ihtimal olur. Üründe sonraki üretilen partilerde kalite sorununu çözeceklerdir mutlaka. Bu haliyle alınmaz. 4 senedir kullandığım Samsung buds plus çatır çatır çalışıyor ve müzik ses kalitesi çok yüksek bir kulaklık. Buds 3 pro ya geçeceğim ama az daha beklerim bir şey olmaz.





  • strathmorea kullanıcısına yanıt

    beni ikna ettin, aklın yolu bir, ben de iptal ettim amazondan.

  • strathmorea kullanıcısına yanıt
    Bende de Buds2 var, 3 yıldır cayır cayır çalışıyor, amiral gemisi bir kulaklık diyerek sorunlu bir ürün almak istemem. Siparişimi iptal edeceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ön sipariş verip de kargolanan kimse var mı?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.