Tıslama dediğin ses aslında mikrofonlardan gelen gürültü bu bence normal bir şey. Diğer soruna gelirsek keşke İngilizcesini kasarak yazmak yerine şeffaf mod veya ambiyans modu deseniz daha iyi olurdu ama bu modlar açıkken de hoparlörlere ekstra iş yükü düşüyor haliyle dinlediğiniz şeyin sesini de değiştiriyor. Buda bence çok normal bir durum. |
Samsung Galaxy Buds3 & Buds3 Pro [ANA KONU] (5. sayfa)
-
-
Amacım kasmak değildi telefonum Türkçe olmadığı için ve Türkçe çevirisinde hangi terimi kullandıklarını bilmediğim için karışıklık olmaması adına orijinal ismini yazdım, çünkü önceki sayfada da şeffaf mod değil "transparan" mod yazılmış. Yine de teşekkürler yanıtınız için, önceki Buds Pro'm da ses kalitesi kullandığım moda göre değişmiyordu o yüzden araştıracağım biraz daha emin olamadım şu an.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şeffaf da ambiyans da Türkçe kelimeler değil. Şu çok bilmişliklerinizi bırakın bi bitmediniz..
Adam aklına geldiği ya da bildiği gibi yazmış işte anlayan anladı illa bi polemik yaratacaksınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 31 Ağustos 2024; 23:41:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle, ben yeni teslim edilen cihazım sorunlu mu yoksa herkeste durum aynı mı sorusu soruyorum (ki baya önemli bence) yanıt farklı bir konuda oluyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Şimdi denedim ve bende çalışıyor, sağ yaptığımda ses daha çok sağ taraftan geliyor yani veya tersi... Uygulamasını silip Bluetooth bağlantısını kaldırıp tekrar eşleyin belki düzelir.
Siz de dün bir önceki sayfada sorduğum soruyu test edebilirseniz sevinirim teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wholelottared -- 1 Eylül 2024; 12:46:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1. Herhangi bir tıslama sesi yok bende
2. Mod değişiminde müzik kalitesi düşmüyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yaptım düzelmedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Birimizin yaşadığı sorunu diğeri yaşamıyor tuhaf bi kulaklık gerçekten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar düşünüyorum bu kulaklığı almayı ama şarjı az gidiyor diyorlar 3 saat gibi bu doğrumu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Umarım güncellemeyle düzeltirler bu sorunları
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sorun yaşayanlar (olası) üretim tarihlerini de yazabilirler mi?
Üretim tarihi buds kılıfının altında yer alıyor dış kutuda değil...
Örnek : Misal bendeki 202407 (Temmuz2024)
-
Elinden bugüne kadar 20 den fazla TWS kulaklık geçen biri olarak bu kulaklık gördüğüm kadarıyla şu an alınmaz. En az 1-2 yılı var tam olarak oturması ve hataların gelecek yeni üretimlerle birlikte düzelmesi için.
Airpods Pro yu hatırlayın, Airpods Pro ilk çıktığında da böyleydi ki apple, samsung a göre kalite kontrolü çok daha sıkı olan bir firma olduğu halde kaç defa garantiden değiştirdim airpods pro 1. nesil kulaklıklarımı. 2. nesilden itibaren düzelmeye başladı.
Şu an alınabilecek kulaklık bence 8-9 bin bandında Sony WF1000xm5 veya Sennheiser momentum sport anc dir ancak bunun fiyatı biraz fazla indirim yakalanırsa alınır..
-
3 saat den fazla gider. 1 saat boyunca bisiklet sürüyorum şeffaf mod açık led aydınlatma açık 1 saat sonunda şarj %67
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyuunal -- 1 Eylül 2024; 18:52:26 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X