Şimdi Ara

Samsung Galaxy M52 5G *** ANA KONU *** (233. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.884
Cevap
102
Favori
373.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • funnel kullanıcısına yanıt
    Garip

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Cihazın garantisi önümüzdeki ay biteceğinden dolayı bugün batarya değişimi için servise götürdüm batarya ya ek olarak ekran ve şarj soketi değişimi yaptılar ve şarj kablosu hediye ettiler. İşim kötü yanı A13 yüklemişler A11 ile iyiydi cihaz.

  • TURLİKAT kullanıcısına yanıt

    A13 Nedir acaba?


    ha ok Android 13




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniadam -- 22 Ocak 2024; 20:39:0 >
  • acaba batarya değişimine gitsem mi ? iyi batarya takıyorlar mı ? hemen eline veriyorlar mı telefonu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniadam -- 22 Ocak 2024; 20:55:22 >
  • yeniadam Y kullanıcısına yanıt
    1 saat civarı sürdü değişim iyi mi kötü mü göreceğiz ama eski pil sürelerini vereceğini sanmıyorum A13 yüzünden aslında bayağı akıcı oldu cihaz ama ne kadar verimli bir sürüm bilmiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TURLİKAT kullanıcısına yanıt

    Bunları ücretsiz yaptılar öyle mi? Talebiniz ne oldu gidince?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Garantim önümüzdeki ay bitiyor bundan dolayı batarya değişimi talep ediyorum dedim birde cihazın ekranında olan kronik sıkıntıdan bahsettim bu kadar. Bide üçret mi alıcaklardı garanti için zaten üçret alıyorlar, garanti istemesem yd cihaz alır geçerim.

  • TURLİKAT kullanıcısına yanıt
    Hocam ben daha önce haklı olsam da ücret talepleri ile karşılaştım geçmiş yıllarda. Çevremde de çok kişi var bu tarz. Direkt taleple bunu her Samsung servisi yapmaz sanırım. Ama bataryada bariz performans düşüklüğü var ben de sizin yolu izleyebilirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • batarya değişim için gitseniz bile telefonun yedeğini muhakkak alın sıfırlayıp veriyorlar elinize bi anda şok geçirmeyin dememe rağmen uçurdular telefondaki herşeyi :/

  • Veriler önemli değildi de sürüm yükselmesi kötü oldu daha düşüremeyiz diye biliyorum.

  • circassianman kullanıcısına yanıt
    Bende de benzer bir durum oldu.

    Tam yılbaşı öncesi telefonda bildirim mesajı olarak "telefon tanılamayı çalıştırın" benzeri bir uyarı geldi.

    Çalıştırınca en son aşamada pil durumu ile ilgili bir uyarı verip Yetkili servisten randevu alın yazısı çıktı. Resmi tatilden sonraki gün iş yerine giderken yol üzerinde samsung servisine uyarı mesajını gösterdim. Hemen bakalım deyip telefonu aldılar ve bataryayı değiştirmemiz gerekli dediler. Garantim bitmiş olabilir dediğimde de sistemde 9 gününüz daha görünüyor deyip onayımdan sonra telefonu aldılar. 2 saat sonra bataryası ve şarj soketi devresi vs. değişmiş halde, type-c kablosu ile geri verdiler.

    Aynı servis, daha önce halı saha maçı sonrasında alt kapak plastiği yapıştırıcısından kurtulup bileğime yapışan Samsung akıllı saat için siz yapışıitırmışsınız, o da kötü yapışkanmış bu sebeple tam tutmamış deyip kullanıcı hatası kaynaklı ücretli tamir edebiliriz demişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ucanturk45 U kullanıcısına yanıt
    Birileri servise sağlam ayar vermiş galiba hocam bu kadar döndüklerine göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aradan çokça sene geçti iki deneyim arasında ama olabilir :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil değişimi için servisten sonra telefonda başka başka sorunlar oluştu tekrar servise verdim ondan sonra Ekran, soket vs. herşeyini değiştirdiler düzeltip elime verdiler şuanlık memnunum daha test ediyorum...

  • yeniadam Y kullanıcısına yanıt
    Cihazı bi açtırınca da sıkıntı olabiliyor o yüzden de elletmek istemiyorum bi yandan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    kesinlikle hocam, en yetkili serviste bile sıkıntı oluyor bu konuda, insanla çalışıyorlar sonuçta.. eğer pil değiştirirseniz makinanızı aldıktan sonra iyi test edin hele bir de garanti bitimine yakın pil değiştirirseniz parça garantisi yok telefonun garanti biter ondan sonra doğacak sıkıntılar için para verirsiniz alimallah

  • yeniadam Y kullanıcısına yanıt
    O yüzden de pek bulaşmak istemiyorum ne kadar pil zayıflamış olsa da.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • garantinin bitimine 1 ay gibi bir zamanınız varsa değiştirin bence, garanti bitimine ucu ucuna kala pil değiştirmeyin, bir süre telefonu test edin, en azından sevise tekrar götürürsünüz sorun çıkartmıyorlar Günün sonunda pil değiştirmek zorunda kalacaksınız elbet...

  • yeniadam Y kullanıcısına yanıt
    Ne gibi sorunlar meydana gelmişti sizin telefonunuzda?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme gelmiş görünüyor...

  • 
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.