Şimdi Ara

Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU] (741. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.867
Cevap
111
Favori
823.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar memnun olarak kullandığım s20+ ın ekranı bu sabah kalktığımda açılmadı telefon çalışıyor şarja taktığımda şarj sesi geliyor şarj alıyor mesajlar aramalarda geliyor ancak ekran simsiyah herhangi bir darbe olmadı çatlak kırık falan yok tertemiz power ses açma ses kısma yı basılı tutuyorum titriyor ama yine sonuç yok ekran mı gitti acaba ? Gayette memnun olarak kullanıyordum umarım ekran gitmemiştir

  • Arkadaşlar selamlar
    Orijinal kutu çıkması AKG kulaklık lazım
    Elinde olan varsa bana yazabilir mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Güncelleme sonrası ekranın tam ortasında dikey yeşil çizgi çıktı bende de. Eski bir samsung çalışanı olarak elimden hiç bir şey gelmeyecek, çalışsam da gelmeyecekti. Duvardan duvara vurasım var. Samsung kendi hatasını bize kitleyecek yine.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hangi güncelleme hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    bilmiyorum valla zaten böyle olacağını tahmin edip sondan 3. güncellemede artık güncellemesem mi telefonu dedim. Bir korku ile başında bekledim telefonun. Baktım sorun yok sonrakilere de devam ettim.


    Samsung'un modellerinde bu tarz sorunlar tonla var. Bir güncelleme gelir kılcal çiziği olmayan telefon çöp olur.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım güncellemeyle nasıl ekran arızaya düşüyor ilginç

    Daha önce de birkaç yerde okumuştum sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorunsuz kullanabileceğim arama kaydedici uygulaması varmı??

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • S20fe sd alali en az 1.5-2 yil olan biri ekran suresini soyleyebilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Kalitesiz telefon? Ne bekliyoruz hocam doğruya doğru. Bir iPhone değil ve hiç bir zaman olamayacak. Aynı sorunlar her Samsung modelinde görülüyor. Garantisi varsa sanki müşteriyi memnun etmek için değişiyor gibi ekran vs devisiyorlar zaten senin kalitesiz ürününun sorununu çözüyorsun. Bana ne yapıyorsun ki?


    Al aynı sorunlar her Samsung modelinde yaşandı ve yaşanmaya devam edecek. Bir güncelleme ile telefonu çöp ediyorlar.

    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]


    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S23 ultraya geçerek aranızdan ayrılıyorum. Güzel ve kaliteli bir telefondu şarj ve ısınma haricinde. S23 ultra ise gerçekten mükemmel Bir telefon . Şarjı gerçekten 2 gün gidiyor yoğun kullanımda ise 1.5 günü çıkarıyor. Fazla fazla kullanmanız lazım ki 1 günde bitsin. Gerçi s20+ da ilk günler öyleydi ama bunun sa ayni sonu yaşayacağını sanmıyorum çünkü hiç ısınma yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunlar iPhone'da da var kardeşim, bak en aşağıdaki linklere.

    Samsung markası ile alakalı çok negatif yüklenmişsiniz. Ya elektronik cihaz bilginiz yok ve farkındalığınız düşük, ya da karalama amaçlı bunları yazıyorsunuz.


    Samsung S3 itibariyle, s6, s7, s22 kulandım, şu ana kadar hiç bir cihazımda sorun yaşamadım. Ailemde ve yakınlarım hep samsung A ve S serisi kulanıyor, hiç bir cihazda sorun yaşayan görmedim.

    Samsung bababın oğlu değil, ama yorum yaparken biraz ölçülü olmak lazım.


    https://discussions.apple.com/thread/250779782


    https://discussions.apple.com/thread/8083271




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 30 Ekim 2023; 11:53:33 >




  • Levcho L kullanıcısına yanıt

    Hocam kusura bakma da samsung çalışanıydım daha ocak ayına kadar. Başka bir aciklama yapma gereği bile duymuyorum. Ben savunmazken senin savunman garip. Bunlar samsungun kronik sorunları. Herkes bilir, googleda arayınca çıkar..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Eskiden Samsung çalışanı olman hiç bir şeyi değiştirmiyor, bende 35 yıldır ileri seviye elektronik ile meşgülüm. Samsung u savunmuyorum, "bababın oğlu değil" diye yazdım zaten.

    Algılarınızı onarmanız gerek ve konudaki odaklara yoğunlaşmanız gerekiyor.

    Google da arama yapma ile malesef hangi markanın iyi hangi markanın kötü olduğu tespiti yapılamaz. Olayları doğru yorumlamak gerekiyor.

    Esen kal.

  • Levcho L kullanıcısına yanıt

    Ayni sorunlar iPhoneda var şeklinde bir yanıt 35 yıllık tecrübeli birinden alacağımız bir açıklama değil maalesef. Iphone 4ler bile halen çalışırken Android tarafinda hayatta kalan cihaz sayısı çok az. Siz de esen kalın. Herkes biliyor neyin ne olduğunu ama biz bile bile android ve samzungu tercih ediyoruz. En azından bilerek... siz bilmeyerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt

    :) Peki

  • ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamünaleyküm beyler,

    3 sene Samsung 7 Edge kullandım, kronik pembe renk çıktı. Ekran değişimi pahalıdır ben de bir süre daha kullanıp S20+ aldım. Onda da dün dikey yeşil renk çıktı. Bizden kaynaklanmayan bu durum için bir şey yapabilmemiz lazım. Bu bir soygun, tüketici hakem heyeti veya mahkemeden bir sonuç alamaz mıyız? Şaka gibi garanti bitiyor 5 ay sonra bu sorun çıkıyor. Sizce ne yapabiliriz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ka.kenan K kullanıcısına yanıt
    Güncelleme sonrası mı çıktı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.