Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S24 / S24+ [ANA KONU] (1005. sayfa)

6 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 5 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü3 Mobil
5 sn
20.099
Cevap
461
Favori
1.140.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
18. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 10011002100310041005
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • burcin.irgin B kullanıcısına yanıt

    Benim s20 fe cihazımda arama yaptığımda bazen çalmıyordu telefonu yeniden başlatınca düzeliyordu. Samsung yazılımsal olarak bir şeyleri yanlış yapıyor ama anlamadım aradan kaç model geçmiş hala düzeltmemiş olması ilginç. Oneui 7 ile sanırım tek şebeke seçmeye izin verecek artık 4G + acil durumlar için 2G gibi.

  • Sucre Maricruz kullanıcısına yanıt

    Easy cep watsap hattina sordum ben, telefon kargoyla teslim olunca 1,3 iş gününde geri dönüş yaparız onaylarsaniz 1 gun icindede ödemeniz yapılır diyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Easy cep musteri temsilcisi yazismasini kopyaliyorum
    Kargo ile tarafımıza gelen cihazlar 1-3 iş günü içerisinde test edilerek sizlere sms üzerinden nihai fiyat teklifi iletilmektedir. Satış onayınızın ardından, seçtiğiniz ödeme tipine uygun olarak ödemenizin gönderimi sizlere gerçekleşmektedir. Online satış işlemlerimizde; 1 günde hızlı ödeme, EasyCep Hediye Çeki, Miles&Smiles Mil Ödemesi ve Hepsitel Hediye Çeki seçeneklerimiz mevcuttur. 1 Günde Nakit Ödeme seçeneğindeNakit ödemelerde eklenecek iban numarasının TL hesabı olup, satış işlemi gerçekleştiren kişiye ait olması gerekmektedir. Paycell-Papara gibi hesaplar kabul edilmemektedir. Banka bilgilerinizin doğru olduğundan emin olmanızı rica ederiz.
    Samsung Değişim Kampanyasıyla cihaz satışı yapacaksanız; Samsung.com.tr den satın aldığınız ürünün sizlere teslimi ardından, EasyCep tarafından sizlere sms üzerinden cihaz satış gönderim bilgileriniz iletilmektedir. Telefon, Tablet ve Akıllı saatlerde cihaz satış işlemi sağlayabilirsiniz. Cihazınızın tarafımıza teslimi ardından, teknisyenlerimiz tarafından incelenmesiyle sizlere sms üzerinden son fiyat teklifi iletilmektedir. Son fiyat teklifinizin onaylanması durumunda, 1 iş gününde ödemenizin gönderimi sağlanacaktır. Ek destek kazanım hakkı için alt limit mevcuttur. Cihazınızın teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra, son fiyat teklifinizin 1000 TL ve üzeri olması durumunda ek destek kazanım hakkınız olacaktır. Her cihaz modeli için farklı ek destek kazanım hakkı olacaktır. Cihaz satış bedeli ve ek destek tutarı 1 iş gününde iban bilgilerinize gönderilmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence eaaycep öyle fiyat kırar böyle fiyat kırar diye yazışmaları yapmayalim ki buralardan görüp, zaten fiyat kırılmasına geç ödemeye razilar kanısı oluşmasın.. telefon kargoyla ulaşinca 3 iş gun icinde fiyat bildirimi yapiyorlar, kabul edersek 1 iş günü içinde de ödeme yapıyorlar, müsteri temailcisi mesajıdır. Yukarda paylaştım zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu androidde ios gibi verileri koruyup ayarların tamamını fabrika çıkışı haline getirme ayarı var mıdır? ayarları sıfırla deyince tam olarak sıfırlama yapmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cengiz3791 C kullanıcısına yanıt

    Aksine fiyat kırmalarından çekindiğimiz için sipariş veremiyoruz.Bir iş günü dedikten sonra yatırmayıp uzattıkları çok olay yaşanmış.Samsung'a bu konuda canlı destekten veya mail yoluyla easycep ile çalışmama konusunu bastırsak belki ciddiye alıp drk elektronik zamanına döndürebilirler işi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sucre Maricruz kullanıcısına yanıt

    Bu sene için geçti artık ama takaslar sonrası şikayet çok olursa zaten seneye değiştirirler diye düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android 14 / One UI 6.1'de olanlar için yeni güncelleme geldi.


    SAMSUNG GALAXY S24 / S24+ [ANA KONU]
  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Bu haftaiçi gelmişti hocam bende yeni sandım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • can6prmk kullanıcısına yanıt

    Bana yeni yansıdı hocam anlaşılan, geç gelsin sağlam gelsin. SAMSUNG GALAXY S24 / S24+ [ANA KONU] 

  • Cengiz3791 C kullanıcısına yanıt

    Benim yaşadığım duruma benzeyen çok fazla şikayet bulunuyor sikayetvar ve ekside.Ya da twitterda arama kısmına sadece easycep yazın.Zaten amazon gibi firmalar da easycep ile çalışmayı boşuna bırakmadı.

    eksisozluk.com
    Just a moment...
    https://eksisozluk.com/easycep--5753001?p=25



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saubjk06 -- 2 Şubat 2025; 21:45:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burcin.irgin B kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı sıkıntı var. Bazen telefon H veya H+ da takılıp kalıyor uzun bir süre. Dediğiniz gibi uçak moduna alıp çıkarıyorum düzeliyor.

    Bu problemi de en çok gün içinde metroya girip çıktığımda veya asansöre bindiğimde yaşıyorum. Çözemedim.

    Benim de hattım esim ve Turkcell



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qTr -- 2 Şubat 2025; 21:50:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qTr kullanıcısına yanıt
    Araştırmaya devam edeceğim mecbur. Çözüm bulamazsam elden çıkaracağım artık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • qTr kullanıcısına yanıt

    Hocam aynı sorun bende de vardı

    konuda artık gına gelmiştir  

    Aynı WhatsApp yazışmalarını atıp konuyu kirletmek istemiyorum isterseniz bir kaç sayfa önce de bakabilirsiniz

    samsung WhatsApp destek benin işi çözmüştü

    en son telefonunun seri numarasını alıp hallettiler umarım sizinde hallolur çok sinir bozucu bir durum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moral Veren Adam kullanıcısına yanıt

    Ben 2024 Nisan ayında kullanmaya başladım cihazı. Aynı sorunu 2-3 ay yaşadım. Söylenenler ile aynı problem. Neden iadeyi düşünmedin derseniz yabancı forumları çok araştırdım ama benzer sorun yaşayana rastlayamadım. Operatör değişikliği ve farklı sim kartlarla denedim sonuç değişmedi. E-sim denemek üzereyken olayın artık olmadığını farkettim. Herhalde güncellemeler ile çözüldü diye düşünüyorum.


    Sadece, yabancı bir kullanıcının paylaşımından okuduğum işlemi yaptım. Belki de onun faydası olmuştur bilemiyorum çünkü anlık düzelme olmadı. Daha sonra oldu.


    Ayarla >> Bağlantılar >> Mobil ağlar >> Şebeke Modu.

    Burada şebeke modunu 5G olmayan mod (4.5G/3G/2G) seçtim. Açıklaması da telefonun sürekli 5G ağ aramasına sebebiyet verdiği yönünde idi. Belki denemek istersiniz diye buraya ekledim.


    Bende cihazdan aslında memnunum. Akıcılığı, ekranı, ses seviyesi ve pek çok kısmı gerçekten başarılı. Pil konusunda çok memnun değilim sadece. Uzun kullanımda Exynos'a güvenemediğim için S25U düşünüyordum ama onu da inceledim, büyük hayalkırıklığı.





  • Hocam ben de burada ya da başka bir forumda gördüm, 5g arıyor bulamadığı için internet yok gibi davranıyor telefon diyorlardı. Muhtemelen 4.5g yapınca büyük oranda çözülecek bu sorun.

    @draqpit42 hocam sizin de işinize yarar belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moral Veren Adam -- 3 Şubat 2025; 10:2:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moral Veren Adam kullanıcısına yanıt

    Ben telefonu kurduğum gibi bu ayarı yapıyorum hocam, 5G olmadığı için aşırı batarya tüketimi oluyor çünkü. Sorunun kaynağı bu değil kısaca ama bilgilendirme için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rehberde kisilerin icine girmeden is bilgisini acabiliyormuyuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10011002100310041005
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.