Şimdi Ara

Samsung Galaxy S3 ahlı ürün ne yapmalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar;

    5 gün önce Bursa Geçit Özdilek Alışveriş Merkezinden Samsung Galaxy S3 aldım.Alırken kamerasına bakmadım ama bugün arkadaşlarla karşılaştırma yaparken benim kameramın çözünürlüğünde,görüntü kalitesinde ve odaklamada sorun olduğunu gördüm.Hemen cihazı aldığım yere götürdüm iade etmek istedim fakat iade alamayacaklarını servise gönderebileceklerini söylediler.Ahlı malların iade şartları benim durumumla örtüşmüyo mu? Böyle bir durumda ne yapmalıyım bana yardım eder misiniz ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: unicrocodile

    Selam arkadaşlar;

    5 gün önce Bursa Geçit Özdilek Alışveriş Merkezinden Samsung Galaxy S3 aldım.Alırken kamerasına bakmadım ama bugün arkadaşlarla karşılaştırma yaparken benim kameramın çözünürlüğünde,görüntü kalitesinde ve odaklamada sorun olduğunu gördüm.Hemen cihazı aldığım yere götürdüm iade etmek istedim fakat iade alamayacaklarını servise gönderebileceklerini söylediler.Ahlı malların iade şartları benim durumumla örtüşmüyo mu? Böyle bir durumda ne yapmalıyım bana yardım eder misiniz ?

    özdilek telefonları resmi distribitör garantisinde değil, özdileğin kendi garantisinde. yani ucuza ithal edip satıyorlar. garantisi biziz diyorlar. tüketici kanununa göre 7 iş günü içinde koşulsuz iade zorunluluğu var. 7 gün dolmadıysa yarın hemen notere gidip ihtarname çekin ihtarnameyle teslim etmek isteyin. onlar neden iade almadıklarını anlatan yazı versinler. ihtarnameyle kaymakamlığa hakem heyetine gidin.




  • Tarih :…../…../20…..
    İHTARNAME

    İHTAR GÖNDERİLEN
    MUHATAP : ………………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..



    İHTARI GÖNDERENİN
    ADI ve SOYADI :……………………………………………………
    ADRESİ :………………………………………………………………………………………………………..

    Firmanızdan ……/……/20…… tarihinde ……………………TL. bedelli …………………
    Marka …………………………………….ürününü satın aldım.Ancak aldığım ürünün ……………………………… hataları ve eksikleri nedeni ile ayıplı olmasından dolayı yararlanamadım. Bu nedenler ürünleriniz, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesi gereği ayıplı mal kabul edilmektedir.
    Yukarıda belirtmiş olduğum nedenlerden ötürü, 4077 sayılı Kanun’un 4.Maddesi gereğince ürünün fatura üzerindeki bedelinin tarafıma iade edilmesini/yeni ve ayıpsız olanı ile değiştirilmesini; aksi takdirde Yasal yollara başvuracağımı ihtaren bildiririm.
    Gereğini dilerim.
    İhtarı Gönderenin :
    Adı ve Soyadı :…………………………………….
    İmza :




  • oterde yapmasanız da dilekçeyi iadeli taahhütlü gönderin. böylece teslim aldıklarını kanıtlarsınız
  • uzun zamandır giremiyodum cevaplarınızı yeni gördüm kusura bakmayın anca cevap verebiliyorum.Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAMSUNG GALAXY J7 PRO [ANA KONU]
    7 yıl önce açıldı
    Galaxy S3 mü Lg Nexus 4 mü ?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.