3 Ocak tarihinden itibaren değiştirilemeyen samsung klima için 7 ayın sonunda bunları yazmak zorunda kaldım. Alırken Bir kez daha düşünün, ben üründen memnundum ama satış sonrası servis içler acısı.
M.H. Efendim klimanız üretimden kalkmış elimizde yok. Ben. Evet ne yapabilirim. M.H. Efendim size 9000 BTU yeni model klima verelim. (Ben) Benim Klimam 18000 di neden acaba. (M.H.) Efendim 18000 için ekstra ücret ödemeniz gerekicek. (Ben) Nedir Ödemem gereken ücret ? Sebebi nedir acaba ? (M.H.) 480 TL teknoloji farkı ücreti ödemeniz lazım. (Ben) Garanti acaba neden var ? Ürünüm Bozulduğunda tamir edilmediğinde değişmesi ücretli olsun diyemi. Hem yasal olarak bir üst modeli vermeniz yasal bir zorunluluk değilmi acaba ? (M.H.) Efendim bize iletilen bilgi bu şekilde. (Ben) Hanımefendi ben 3 Ocak tan beri çalışmayan bir klima sahibiyim acaba ekstra ücret ödeyerek neden nefret ettirildiğim samsung firmasını klimasını alıp evime koyayım. (M.H.) Efendim ben konuyu ileticem.
Böyle Bir terbiyesizlik olabilirmi acaba ? 6 Aydan bu yana kullanamadığım klimam için üstüne para verilmesi gerekirken dönüp benden para istenmesi gerçekten keriz yerine konulma göstergesi oldu. Samsung benim için marka olarak tamamen bitmiştir.
Tüketici mahkemesine başvuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Önümüzdeki hafta başvuruda buluncam. 6 Ay zaten bekledim bir 6 ay daha beklerim. Pazartesi klimamın sökülmesini isteycem. yerini yeni bir klima alıcam.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme