Şimdi Ara

SAMSUNG LED TV PARA İADESİ HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
2.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Öncelikle herkese iyi forumlar. Benim çok acil bir yanıt bulmam gereken bir sorunum var. Tüketici Hakları Kanunu'na baktım ancak bu durum hakkında bir bilgi bulamadım veya esgeçtim.

    21.06.2014 tarihinde Bostancı Vatan Bilgisayar'dan Samsung UE40H5570 LED TV aldım. Buna müteakıben 2 gün sonra ürün evime getirilip kurulumu yapıldı. Bir kaç gün sonra ekranda bir siyahlık farkettim ve fatura tarihinden itibaren 13. gün (03.07.2014) Samsung Müşteri Hizmetlerini arayıp talep kaydı açtırdım. Servisden gelen arkadaşlar üründe sorun olduğunu söyledi. Bende değişim talebinde bulundum.

    Tatil takvimime denk geldiği için değişim yapılacak ürünü 20.09.2014 tarihinde ilgili mağazaya gidip "DEĞİŞİM BELGESİ" ile yeni ürünü alıp eve getirdim. Kurulum için 23.09.2014 de arkadaşlar geldi ve kuruldu. "DEĞİŞTİRİLEN ÜRÜN (AYNI MODEL)" de "AYNI" sorunu farkettim ve 17.10.2014 tarihinde Samsung Müşteri Hizmetlerini arayıp yine kayıt açtırdım. Farklı bir servisten arkadaş geldi ve hatanın belli olduğunu söyledi. Tamir talebini kabul etmeyeceğimi söyledim. Bana döneceğini söyleyerek gitti. Bir kaç gün sonra ben kendim durumu sormak için aradığımda ise benim cihazım için panel sipariş edildiğini öğrendim. Bu benim bilgim dışında gerçekleştiği için bu talebi yine sözlü olarak kabul etmeyeceğimi ve para iadesi önceliğim olarak değişim talep ettim.

    Bugün Samsung Müşteri Hizmetleri ile tekrar görüştüm ve "PARA İADESİ VEYA DEĞİŞİM" için 21.06.2014 tarihli faturanın ilk 30 günlük süresi dahilinde olacağı söylendi. Yani bana 20.09.2014 tarihli verilen "DEĞİŞİM BELGESİ" nin hiç bir önemi olmadığı söylendi.

    Bu cihaz sorununun üst üste aynı model tv de aynı şekilde cereyan etmesi benim problemim değil dedim ama başka da birşey demediler.

    Artık çok soğudum ve para iadesi istiyorum sadece. Nasıl bir yol izleyebilirim? ve bu tarzda bir sorun için haklarım neler?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: maltoz

    yalan söylemişler
    yeni kanunda ilk 6 ay içerisinde ayıplı ürün için değişim veya para iadesi isteme hakkınız var sizin tercihiniz önemli siz para iadesi isterseniz para iadesi yapmak zorunda

    siz boşverin onları hiç muhatap almayın tvnizin fiyatı 3000 tlnin altındaysa direk tüketici hakem heyetine gidin hakem heyeti lehinize karar çıkarır sonrada para iadesi alırsınız

    Dostum dediğini çok net anladım ancak emin olmak için soruyorum.

    Değişen ürünü aldığım günden itibaren mi 6 ayım var bu haklar için?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.