Şimdi Ara

Samsung Tizen(2015) Smart TV Uygulama Yükleme Problemi Çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
20.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2015 tizen smart tv 1550 güncellemesini aldıktan sonra 1 aydan uzun süredir uygulama yükleme problemi (İnternete bağlı olduğu halde AS000 hata kodu) veriyordu. Defalarca müşteri hizmetlerine durumu belirtmem rağmen çözümü araştıracaklarını, problemin samsungdan kaynaklı olduğunu belirtmişlerdir. Bir arkadaşın paylaşımı sayesinde problemin çözümünü sağladım.

    Menü Sistem Menü Dili İngilizce yapınca problem çözülüyor... Umarım problemin farkına varıp düzeltirler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Samsung Tizen (2015) Smart TV Uygulama Yükleme Sorunu Çözümü

    Samsung Tizen (2015) Smart TV kullanıcılarının uygulama yükleme sorunları yaşadıkları bilinmektedir. "Uygulama yüklenemiyor lütfen daha sonra tekrar deneyin 102035" veya "102035 hatası" gibi hatalar yaygındır.

    Hata Kodları ve Nedenleri

    • 102035: Bu hata kodu genellikle ağ bağlantısı sorunları veya sunucu kesintilerinden kaynaklanır.
    • Uygulama Yüklenmiyor: Bu sorun, önyükleme işlemindeki hatalar, uyumsuz uygulamalar veya yetersiz depolama alanı gibi çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir.

    Sorun Giderme Adımları

    Bu sorunları gidermek için aşağıdaki adımları takip edebilirsin:

    Ağ Bağlantısını Kontrol Et

    • Smart TV'nizin internet bağlantısının etkin olduğundan emin ol.
    • Ağ ayarlarını sıfırlamayı dene.

    Sunucu Kesintilerini Kontrol Et

    • Samsung sunucularında kesintiler olup olmadığını kontrol et.

    Önbelleği Temizle

    • Smart TV'nin uygulamalarına giderek önbelleği temizle.

    Uygulamaları Güncelle

    • Uygulamalar bölümüne giderek tüm uygulamaların güncel olduğundan emin ol.

    Yeterli Depolama Alanı Sağla

    • Smart TV'nde yeterli depolama alanının olduğundan emin ol. Uygulamaların kaldırılması gerekirse, en az kullanılan uygulamalarla başla.

    Uyumluluğu Kontrol Et

    • Yüklemeye çalıştığın uygulama, Smart TV modelinle uyumlu olduğundan emin ol.

    Fabrika Ayarlarına Sıfırla

    • Tüm yukarıdaki adımlar başarısız olursa, Smart TV'ni fabrika ayarlarına sıfırlamayı dene. Bu, tüm verileri sileceği için önceden yedekleme yapmayı unutma.

    Ek İpuçları

    • Smart TV'ni yeniden başlat.
    • Farklı bir Wi-Fi ağına bağlanmayı dene.
    • Samsung destek ekibiyle iletişime geç.

    Samsung Tizen (2015) Smart TV'nde uygulama yükleme sorunlarını gidermek için yukarıdaki adımları uygulayın. Sorun devam ederse, profesyonel yardım alman önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • malesef hala aynı

  • Adamların umrumda değil nasıl olsa 5 sene geçti, müşteri hizmetleri durumu bildireceğiz dedi 2 defadır, bazısı da durumu anlamadı, kumandaları 2 dir aldım akıllı kumandaları bir süre sonra bazı tuşlar çalışmıyor 20 liralık kumandalar daha güzel vs. yine tv de en iyileri samsung yapacak bişey yok 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Sorun kaynağı "Güvenli İnternet" varlığıdır..Güvenli internet profilini değiştirip pasife almanız gerekmektedir.Geçici olarak durdurup uygulama yüklemesini yapabilirsiniz ancak daha sonraki olası sorunlarda sorun kaynağının güvenli internet profili olduğunu da bilip pasife çekmeniz gerekeceğini unutmayın.. Profil ayarı sonrası Tv ve Modem fişlerini çekip 1-2 dakika sonra takmayı da unutmayın tabii..(Yeni ayarın geçerli hal alması için)İyi günler..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerfyılmaz

    Merhaba,


    Sorun kaynağı "Güvenli İnternet" varlığıdır..Güvenli internet profilini değiştirip pasife almanız gerekmektedir.Geçici olarak durdurup uygulama yüklemesini yapabilirsiniz ancak daha sonraki olası sorunlarda sorun kaynağının güvenli internet profili olduğunu da bilip pasife çekmeniz gerekeceğini unutmayın.. Profil ayarı sonrası Tv ve Modem fişlerini çekip 1-2 dakika sonra takmayı da unutmayın tabii..(Yeni ayarın geçerli hal alması için)İyi günler..

    Güvenli internet modunu nasıl kapatıyoruz hocam? Aynı sorun maalesef bende de mevcut


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aynı sorunu yaşadım ve bu şekilde çözüldü. İnternet sağlayıcınıza sms yoluyla mesaj atarak yapabilirsiniz. Mesela Turktelekom için GUVENLI IPTAL yazıp 6606 ya gönderebilirsiniz.

  • Ömerfyılmaz Ö kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim sayenizde sorunumuz çözüldü.samsung müşteri hizmetlerinin bu bilgiyi bilmemesi bizi çok uğraştırdı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung televizyonumda app sayfasından uygulama yüklemek istediğimde 113 hata sını alıyordum. İnternet bağlantısını cep telefonumdan yapıp denedim hata almıyorum. ADSL aboneliğin güvenli i,nternet açık olmasından kaynaklanıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerfyılmaz

    Merhaba,


    Sorun kaynağı "Güvenli İnternet" varlığıdır..Güvenli internet profilini değiştirip pasife almanız gerekmektedir.Geçici olarak durdurup uygulama yüklemesini yapabilirsiniz ancak daha sonraki olası sorunlarda sorun kaynağının güvenli internet profili olduğunu da bilip pasife çekmeniz gerekeceğini unutmayın.. Profil ayarı sonrası Tv ve Modem fişlerini çekip 1-2 dakika sonra takmayı da unutmayın tabii..(Yeni ayarın geçerli hal alması için)İyi günler..

    Hocam az kalsın bu sorun yüzünden televizyonu kıracaktım. Sayenizde çözdüm. Sorunun kaynağı güvenli internetin açık olmasıymış.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.