Şimdi Ara

Samsung Smart TV, Netflix Uygulaması Bağlantı Problemi ve Çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
63.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Televizyonun Smart menüsünde bulunan Netflix uygulamasına girdiniz. Bağlanmaya çalıştı ve ekranda bağlantı hatası alıyorsunuz.

    Uygulamadan çıkmaktan başka bir seçenek de sunulmamış. Bu durumda kumandanızdan sırasıyla

    YUKARI YUKARI
    AŞAĞI AŞAĞI
    SOL SAĞ
    SOL SAĞ
    YUKARI YUKARI YUKARI YUKARI ok tuşlarına basın.

    Açılan menüde "START OVER"ı seçin. Bu kadar... Şu aralar Netflix'in sunduğu 1 aylık ücretsiz Netflix üyeliğinizi de güle güle kullanın.

    İyi forumlar...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Samsung Smart TV'de Netflix Uygulaması Bağlantı Problemleri ve Çözümleri

    Samsung Smart TV'nizde Netflix uygulamasına bağlanmakta sorun mu yaşıyorsunuz? İşte karşılaşabileceğiniz bazı yaygın sorunlar ve çözümleri:

    • "Netflix Uygulaması Açılmıyor"

    Bu sorun, geçici bir internet bağlantısı sorunundan veya Netflix sunucularında bir arızadan kaynaklanıyor olabilir. İnternet bağlantınızı kontrol edin ve Netflix sunucularının durumunu resmi web sitelerinden kontrol edin.

    • "Netflix 227035 Hatası"

    Bu hata, Netflix uygulamasının güncel olmadığından veya TV'nizin yazılımının eski olmasından kaynaklanır. Netflix uygulamasını güncelleyin ve Samsung TV'nizin yazılımının en son sürüme güncellendiğinden emin olun.

    • "Samsung Smart TV'de Netflix Açılmıyor"

    TV'nizdeki Netflix uygulamasını yeniden başlatmayı deneyin. Bunun için uygulamadan çıkın, kapatın ve ardından tekrar açın. Ayrıca TV'nizi yeniden başlatmayı deneyebilirsiniz.

    • "Samsung TV Netflix Yükleme"

    Netflix uygulamasını Samsung Smart TV'nize yüklemekte sorun yaşıyorsanız, internet bağlantınızı kontrol edin. İnternetiniz yoksa veya zayıfsa, uygulama yüklenemeyebilir. Ayrıca depolama alanınızın yeterli olduğundan emin olun.

    • "Netflix 227035"

    Bu hatanın çözümü için yukarıda listelenen adımları izleyin (Netflix uygulamasını güncelleme, TV yazılımını güncelleme ve uygulamayı yeniden başlatma).

    • "Samsung TV'de Netflix Açılmıyor"

    Yukarıda listelenen adımlar sorunu çözmezse, Samsung destek merkezine başvurun.

    • "Samsung TV Netflix Kurulmuyor"

    Uygulamayı yüklemekte sorun yaşıyorsanız, depolama alanınızın yeterli olduğundan emin olun. Depolama alanı yoksa, bazı uygulamaları veya verileri silmeyi deneyin. Ayrıca internet bağlantınızı kontrol edin ve Netflix sunucularının durumunu kontrol edin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Herhangi bir ekranda bu tuş kombinasyonunu kesintisiz ve düzgün şekilde girerseniz bazı seçeneklere ulaşabileceğiniz bir menü açılıyor. Alternatif olarak, cep telefonuna Netflix uygulamasını yükleyerek ücretsiz olarak müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz.

    Keyifli seyirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asrev -- 10 Eylül 2017; 14:59:8 >
  • Teşekkürler. Samsung 46es7000 televizyonumda işe yaradı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çalışan bir yöntem, youtube videoları izleyip abuk subuk uzun uzun çözüm arayışlarına gerek yok. teşekkürler
  • Teşekkürler işe yaradı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben netflix ultra HD üyesiyim. Superonline 50 mb/s limitsiz kullanıyorum. Samsung 65 inç q8c modelini kullanıyorum. Online izleme platformlarinin hiç birinde problem yaşamadım ama son 5 gündür netflix de 480 p den yukarı cikmamakta. Bu sorunun çözümü sizin dediğiniz şekilde eve geçer geçmez deneyecem. Netflix ısrarla kendilerinde problem olmadığını söylüyor. Denemediğim yontem kalmadı neredeyse. Yardımcı olur yönteminiz umarım. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef bu yöntem ise yaramadı. 65q8c var. Samsung.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SMART TV için KLAVYE SORUNU
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam gerçekten size ne kadar teşekkür etsem azdır. Yalnız tek bir sorum olacak: görüntü kalitesi çok düşük bunu nasıl düzeltebiliriz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer mesajlarda anlatılanlar işinize yaramaz ise smart tv ekranındayken hızlı ileri alma 2 8 9 hızlı geri almaya basın açılan ekranda ülkeyi suriye seçin 2 kere onaylayarak kısa bir süre içinde güncelleme yapacak arkasından tekrar aynı işlemle bu kez ülkeyi türkiye seçip yükleme yapın ve ağ ayarlarından dns i elle 8.8.4.4 yada 8.8.8.8 olarak değiştirin. Vala....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi için teşekkürler hocam
  • İşe yarıyor ancak sanırım çözünürlük düşük oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakikaten arkadaşın dediği tuş kombinasyonları işe yaradı. Vallahi helal olsun. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam philipslerde nasil oluyor lutfen yardimci olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum yıl 2020 sayende sırf netflix için mi box alacaktım, bu yöntem ile beni güzel bir masraftan kurtardın.
  • Merhaba tüm uygulamayı oklar üzerinden yaptım yanlız ekran cok hazlı kapanıyor 2 saat boyinca yaptım yetisemiyorum sizde de bu sekilde mi oldu ekran sabitmi kalfı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Starover ekranı hızlıca kapanıyor seçme zamanı bırakmıyor imkan yok yetişmeye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razı olsun hocam beni samsunga sürekli sövmekten kurtardın. Bu kadar basit çözümü varmış. Keşke daha önceden araştırsaymışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende netflixten son gunlerde surekli %25te takilma sorunu yasiyorum. Bu tus kombinasyonu yardim alin menusunu aciyormus zaten. Netflixi yeniden yukle yapmaktan biktim yine takiliyor. Bazen saatlerce izleyebiliyorum bazende dakka basi kitleniyor %25te. En sonunda mi stick alicam heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet hızı ile alakalı.. modemi yaklastirin veya kablo ile bağlayın..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşe yarıyor. Çok teşekkür ederiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.