Şimdi Ara

samsung monitörle igili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ]1 yıl kadar önce samsung syncmaster 763mb marka ve model bir monitör aldım yakın zamanda 6 ay kadar önce arıza yaptı arızayı başta fark etmemiştim mnitör çalışıyodu fakat ekranın sağ ve sol kenarlarında soluk sarı renk bi çizgi oluşmuştu yani sağ sol kenarında yukardan aşağı inen çizgileri ancak monitörün ayarlarını kurcalayıp zoom falan yapınca fark ettim hemen servisi aradım garanti kapsamında tamir ettiler monitör geri geldiğinde gizgiler yoktu. servis tamirat açıklaması olarak finnware update yazıyodu ama monitörü çalıştırdığımda bu sefer daha önce çok memnun olduğum canlılık ve kaliteli renk yerini soluk eski monitörlerde olan koyu renk hakimdi servisi aradım monitörü resetledim bu sefer tam manasıyla soluk ve siyah bi hal aldı (fabrika çıkış ayarlarında) tekrar servis çağardım 10 gün kadar sürdü ve bana monitörün rengini gelişmiş programları vasıtasıyla açabileceklerini söylediler mecburen kabul ettim servisten geldiğinde bu sefer ekran bariz yamuktu ayarlarından düzeltmeye çalıştım ama düzelmesi mümkün diil bide monitör otomatik açılış kapanışta kendi kendine degauss yapmaya başladı bunun yanında monitörün soluk renkleri monitör açılırken kendini çok belli ediyor ve eskiden saatlerde başında oturmama rağmen rahatsız etmezken artık bir saatten fazla başında kalamıyorum acayip göz ve baş ağrısı yapıyor. toplam iki kez servise gitti eskisinden beter oldu bu konuda ne yapmam gerkir hangi adımı atmam lazım.







  • valla ben de dusunuyorudum bu monitorlerden ama o kadar arıza sikayeti okudum ki tırstım valla.. sanırım phillipse yonelicem..
  • ayarlardan: advantage-color temperature bölümünden renk ayarlarını değiştirmeyi denediniz mi? Lakin monitör kullanılamayacak düzeye getirildiyse garanti kapsamı içinde SAMSUNG`un yenisini teslim etmesi lazım.. Ama servisten gelecek monitörün bu tip sorunlar yapması enteresan
  • ayarlardan bahsettiğin bölüme baktım iki ayar var biri benimki daha parlak olanda öbürü zaten gece olmuş gibi gösteriyo
  • kardes samsungun bazı serilerinde o sorun var.. arıyosun kayıdı alıyorlar.. geliyorlar evinden alıyorlar monitörü tamir edip getiriyorlar..para da vermiyorsun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: allroad

    kardes samsungun bazı serilerinde o sorun var.. arıyosun kayıdı alıyorlar.. geliyorlar evinden alıyorlar monitörü tamir edip getiriyorlar..para da vermiyorsun..


    zaten ürün servise gitmiş ve arıza halledilememiş..
  • Hyundai'de evinden alıp tamir süresince sana aynısından başka bir tane daha bırakıyorlar.
  • Geçen bende samsung 793Df monitörümü yazılar sağyana doğru gölgeli gösteriyor diye servise gönderdim .Monitör geldiğinde firmware güncellendi yazıyordu kağıtta.İlk başta sorun yoktu.Ama bir iki saat sonra tekrar eski halini aldı.Bizim evin önünden yüksek gerilim hattı geçiyor ve elektriklerde dalgalanmalar var.Ben kendi sorunumu buna bağlıyorum.Alıştım artık.Gelelim anlatmak istediğime.Buaralar ne kadar çok samsung'ta sorun yaşayan insan görüyorum şaşılacak şey.Yoksa bana mı öyle geliyo???
  • valla ben bu monitörü almadan önce philips almak maksadıyla alışverişe gitmiştim piyasada bulamadım hiç bi yerde yoktu o nedenle bu markaya yöneldim bildiğim paramın ziyan olduğu bide tecrübe tecrübedir insan bazı şeyleri yaşıyarak öğreniyo, benim alışverişte bi felsefem vardır pahalı bişey alıcaksam alıcağım malı okonuda uzmanlaşmış markadan almaya çalışırım samsung elektronikte bi dev ama bildiğim bi arkadaşım 5 yıl önce philips monitör almıştı hatta tam altı yıl oluyor hiç tamir görmedi ve benimki kadarda gözleri yormuyor philips monitör almak istememim sebebi televizyon konusunda dünyada bir numara olduğunu uzun yıllardır işitmiş olmam. neyse reklam yapmış gibi oldum. sonuçta hiç philips kullanmadım, sonuç olarak iki kez servise verdiğim halde memnun kalmadığım bu malı paramın hakkını verek kullanmam için yenisiyle değişmeleri gerektiğini düşünüyorum kafamdan bi ara samsung un genel merkezine mail yoluyla bu durumu bildirmek bile geçti.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gunesistanbul

    valla ben bu monitörü almadan önce philips almak maksadıyla alışverişe gitmiştim piyasada bulamadım hiç bi yerde yoktu o nedenle bu markaya yöneldim bildiğim paramın ziyan olduğu bide tecrübe tecrübedir insan bazı şeyleri yaşıyarak öğreniyo, benim alışverişte bi felsefem vardır pahalı bişey alıcaksam alıcağım malı okonuda uzmanlaşmış markadan almaya çalışırım samsung elektronikte bi dev ama bildiğim bi arkadaşım 5 yıl önce philips monitör almıştı hatta tam altı yıl oluyor hiç tamir görmedi ve benimki kadarda gözleri yormuyor philips monitör almak istememim sebebi televizyon konusunda dünyada bir numara olduğunu uzun yıllardır işitmiş olmam. neyse reklam yapmış gibi oldum. sonuçta hiç philips kullanmadım, sonuç olarak iki kez servise verdiğim halde memnun kalmadığım bu malı paramın hakkını verek kullanmam için yenisiyle değişmeleri gerektiğini düşünüyorum kafamdan bi ara samsung un genel merkezine mail yoluyla bu durumu bildirmek bile geçti.

    elindeki faturayla tüketici hakem heyetine git.onlar sana yardımcı olacaklardır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AZAZİL

    Geçen bende samsung 793Df monitörümü yazılar sağyana doğru gölgeli gösteriyor diye servise gönderdim .Monitör geldiğinde firmware güncellendi yazıyordu kağıtta.İlk başta sorun yoktu.Ama bir iki saat sonra tekrar eski halini aldı.Bizim evin önünden yüksek gerilim hattı geçiyor ve elektriklerde dalgalanmalar var.Ben kendi sorunumu buna bağlıyorum.Alıştım artık.Gelelim anlatmak istediğime.Buaralar ne kadar çok samsung'ta sorun yaşayan insan görüyorum şaşılacak şey.Yoksa bana mı öyle geliyo???



    valla şaşırılacak birşey bence yok; çünkü bizzat benimde 753DFX`imden ince tizz sesleri geliyor 1-2 aydır.. Bazen çok rahatsız edici oluyor bu ses.. Bende servisi aradım; ürünü almak için 3 saat sonra Yurtiçi kargo geldi; ürünü kutulayıp vermemiz lazımdı bana da 3 gün içinde kargo gelir deyince ertesi gün paketlerim dedim; lakin akşam 8`de kargonun gleceğini kim bilebilir ki .. Neyse telefonda "monitörünüzü arıza kapsamı dışında alıyoruz" demişlerdi; ben de daha sonra uyandım garanti dışına mı sokacaklar diye; görüntüde normalde hiçbir problem olmayınca... Ondan sonra ben kargoya teslim ederim dedim fakat bunun üzerinde 1-1,5 hafta geçti monitör lazım olduğundan götürüp teslim etmedim.. Şimdi kısaca forumda benim de samsung monitörlerin arıza çokluğu dikkatimi çekti.. Ayrıca 40gb.`lık samsung hdd`em de aynı şekilde ince tizz sesi çıkarmasından garantiye gitmiş ve yenisi ile değiştirilmişti.. Yaklaşık 6 ay kadar bu yeni hdd yi kullanıyorum; aynı şekilde hdd dolmaya başladığında aynı tizz sesi hdd den de gelmeye başladı.. Benim izlenimim (çok samsung taraftarı olmama ve bilgisayarımdaki birkaç parçanın samsung oldmasına rağmen) samsung ürünlerinin uzun vadede çok dayanıklı olmadıklarıdır.. İlk alındıklarında çok ii performans sunuyorlar; sessizlik, kalite vs. hepsi var ama uzun vadede her iki farklı üründe de oluşan tizz sesi bence bunun göstergesi.. Not düşeyim bu sesi sadece ben duymuyorum birkaç kişiye dinlettim aynı sesten onlarda rahatsız oldular.. Neyse; AZAZİL arkadaşım sana öyle gelmiyor maalesef öyle...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.